abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133594323
Chan, ik moet evwn reageren op je foto's. Zo ontzettend vet! ik ga op vakantie voor hwt eerst met bollie zwemmen. Ik MOET dus een onderwatercamera nu!

Efteling was tof. Mega druk, morgen uitgebreid reageren. Nu naar bed! afgelopen nacht was het protest nacht :D
pi_133594324
LB ik duim voor een goede nacht. (Voor iedereen)
Ik ga mijn bed opzoeken en morgen weer eens werken. Kijken of ik dat niet verleerd ben :o
  zondag 24 november 2013 @ 22:59:38 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133594388
Oja, fr! Succes morgen!

Ik ben vandaag even niet zo van de megaposts. Ik heb moeite met het afbouwen. Ergens wil ik helemaal niet stoppen, maar aan de andere kant is het beter voor m'n lijf, krijg ik een stukje vrijheid terug.. Maar dat vind ik ook weer zo egoïstisch. En het voelt gewoon nog steeds als falen. Ik weet nog dat die lk zei, ik maak het bijna nooit mee dat een kindje niet aan de borst komt.. Mja. Hmz. ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133594780
Ik heb het idee dat het einde van het borstvoedingstijdperk hier ook in zicht is. Na een half uur kolven net, net 50 ml opbrengst... Nou zou ik het helemaal niet erg vinden om op m'n werk niet te hoeven kolven, maar in het weekend gewoon live blijven voeden zou ik nog wel vol willen houden. Al zijn er ook momenten dat ik mijn lijf wel weer echt voor mezelf zou willen hebben... maar dat zijn vaak de oververmoeide, niet rationele momenten... Blijft lastig, keuzes maken...
pi_133595486
Je foto's Shandaly, hoe leuk! Somehow doen ze me denken aan van die foto's van National Geographic ofzo met van die blije baby-ijsbeertjes. Niet dat je kindjes op ijsberen lijken, maar you got the point ;)

XM, ik vind het echt uniek hoelang jij fulltime hebt gekolfd! En dat zo'n lk dat zegt over dat ze nog nooit zoiets heeft gezien../care. Ze zou die van mij eens moeten zien, die snapte er niks van en hapte ook voor geen meter aan, veel te lui. Hell, ze is soms zelfs te lui om de fles fatsoenlijk aan te happen. Edit: ik heb zelfs gedacht dat haar reflexen onderontwikkeld ofzo waren (weetikveel!) maar het is gewoon een klein lui mormeltje ;)

Zo, en verder wens ik iedereen een goede nacht met babies die doorslapen als engeltjes. :*
pi_133596293
Shandaly waaaaauw die onderwaterfotos zijn echt geweldig! Wat mooi! Nirvana cdvoorkant ;)

Alleen dat onderwaterduwen lijkt me ook wat tegennatuurlijk (voor mezelf om te doen).

Hier vrienden net weg dus snel even voeden en dan slapen! Ik hoop hier op een betere nacht dan afgelopen dagen, hopelijk slapen jullie ook lekker!
pi_133597226
Onder water duwen lijkt idd wat onnatuurlijk, maar het is nog maar zo kort geleden dat ze 9 mnd in het water gezeten hebben. Soms maken ze zelfs een soort zwemslag echt mooi om te zien O+. En een foto is mooi (heel mooi zelfs) maar ik zou er de eerste keer vooral live van genieten (met chloorbril ;) ) en als je het zelf echt niet fijn vind dan niet doen, want dat voelt je kind ook aan. Maar ti's echt wel een aanrader hoor. En idd ze sluiten de luchtpijp af met een reflex (dus ook al hebben ze de mond op krijgen ze nog geen water binnen, hooguit een klein beetje bij het boven water halen)

Ik hoop dinsdag te gaan zwemmen voor de eerste keer met Eline. Als m'n zus tenminste tijd heeft want met twee kinderen is het alleen niet te doen..
Geen babyzwemmen maar gewoon vrij zwemmen (babyzwemmen is donderdags hier en dan heb ik ochtenddienst helaas deze week)

Oh ja sowieso morgen weer eerste dag werken. Heb er wel zin in aan de ene kant maar aan de andere kant had een paar weken langer verlof niet erg geweest..
Hopen dat het een beetje goed gaat met het flesje op het kdv. En s avonds bij papa ook natuurlijk.. (Heb avonddienst)
Het is nu wisselend succes met de fles, maar vandaag toch alle voedingen behalve de ochtendvoeding uit de fles gegeven, die weigerde ze.. Dus al wel voorzichtig blij :D (en zal dus m'n kolf maar mee naar het werk nemen voor als ik niet hoef te gaan voeden ;) )
pi_133599408
Succes morgen HB! Nu alweer joh.

Onder water duwen is meer in spelvorm (kiekeboe) en je doet het ook niet zelf. Hier niet iig.

Hier beneden met d voor een fles kv :( ze wilde zoveel dronken de afgelopen 4 uur dat er te weinig meer uit kwam :( hopelijk kan ze zo wat lamger slapen dan amper 2 uur achter elkaar. :O
pi_133599525
XM :*

Dat onderwaterreflex lijkt Riley kwijt te zijn. Maar die zwemslag heeft ze inderdaad nog. Echt heel leuk om te zien :Y

Hillie succes vandaag :*

Kyara :*

Hoe waren de andere nachten?
pi_133599588
Luuk is hier geloof ik 1 uur wakker geweest vannacht. Ik heb geslapen met oordopjes, want ik heb vroege dienst vandaag. Hij heeft net een fles op, en is gelijk weer stil. Dat biedt perspectieven. Dat was hij de afgelopen nachten ook niet.
Ik heb zelf gewoon geslapen van 21.30 tot 6.00. Even om 3 uur wakker omdat Luuk wakker was, maar ben vrij snel weer in slaap gevallen. Ik ben dr gewoon moe van.

Hier begint een trip down to memorylane. Vorig jaar om deze tijd ging ik naar het ziekenhuis. Nog in de veronderstelling dat het nog wel een week kon duren dat ik zou bevallen. Dat had de gyn immers gezegd. Ik zat nog potdicht, dus primen kon wel een week duren.
*poef* nu is het weg
  maandag 25 november 2013 @ 07:37:55 #211
381212 Gulara
From the future
pi_133599823
Sorry amper bijgelezen ivm crappy internet de afgelopen dagen.

KJ, alweer bijna een dreumes! Ik zag ergens een foto voorbij komen. Wat is het toch een heerlijk jongetje! O+

Kyara klinkt als een prutnacht. :*

XM, ik moet vaak aan je denken als ik aan het kolven ben. Echt iemand moet een standbeeld van jou (kolvend :P ) papier machéen! _O_

En dat zwemmen ziet er tof uit! O+ Kan ik de mijnes ook nog onder water duwen? Of moet je dat van jongs af aan doen?

Ik wilde de mijnes vandaag trouwens achter het behang plakken. Mèn wat was ie sjaccherijnig! Gelukkig halverwege de dag het tij kunnen keren. En was het toch nog een beetje gezellig. Maar dat vergde echt een hoop van me. (Heb even in een kussen geschreeuwd, dat lucht altijd zo lekker op! :D :P )

Oh, en meneer wil opeens niet meer bij me drinken. -O- Ik hoop dat het tijdelijk is. ;(

En verder kan ie trucjes en gekke bekken trekken. Tegelijkertijd! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 25-11-2013 11:13:22 ]
  maandag 25 november 2013 @ 08:23:07 #212
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133600041
Uh gulara, ik kan niets zien! Nu eerst peuter naar psz brengen.
pi_133600160
*) weer de foto van gulara gemist

Maar op zich kun je pi nog gewoon onder water duwen hoor, maar je kunt bijvoorbeeld ook hem vasthoudend en elkaar aankijkend samen naar beneden gaan om een keer te oefenen.
Bij het onderwater duwen is het het leukste als iemand anders duwt en je hem zelf weer aan pakt onder water.

Het enige wat kan zijn als ze wat ouder zijn en ze vinden onder water niet leuk is dat ie dat gaat aangeven als ie merkt dat je met hem onder water wilt. M'n oudste had dat ongeveer bij anderhalf. Maar sommige kinderen hebben dat eerder.

Vervelend dat pi zon slechte zin had, hopelijk vandaag (of morgen voor jou trouwens) beter!
  maandag 25 november 2013 @ 08:49:55 #214
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133600265
In een kussen schreeuwen :D Als het maar oplucht Gulara. Snap dat je er gefrustreerd door raakt. En dat drinken komt vast goed! :*

Onze nacht was wel ok! 20:30-2:00-5:15 en hij slaapt nog.
Straks nacontrole bij de gyn! Eindelijk weer autorijden, tillen en en en alles wat eigenlijk nog meer :')! *O*
  maandag 25 november 2013 @ 08:54:49 #215
381212 Gulara
From the future
pi_133600315
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:39 schreef hilliebillie het volgende:
*) weer de foto van gulara gemist

Maar op zich kun je pi nog gewoon onder water duwen hoor, maar je kunt bijvoorbeeld ook hem vasthoudend en elkaar aankijkend samen naar beneden gaan om een keer te oefenen.

Eerst maar een zwembrilletje regelen dan. Met ogen open en lenzen is niet zo'n strak plan. Maar ik ga het proberen. Tof!

Ik dacht dat ie echt meteen zou stikken, maar dat valt dus wel mee?
pi_133600594
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 08:54 schreef Gulara het volgende:

[..]

Eerst maar een zwembrilletje regelen dan. Met ogen open en lenzen is niet zo'n strak plan. Maar ik ga het proberen. Tof!

Zwembrilletje is wel aan te raden is zo mooi om te zien! (Ook zonder lenzen, je ziet het zo veel beter met brilletje)
Wat je wel kunt doen is op het moment dat je pi boven water haalt hem niet meteen verticaal boven water te halen maar een beetje horizontaal zodat ie het water wat hij in de mond heeft er nog uit kan laten lopen, want als baby's boven water komen is ook weer direct de reflex om te gaan ademen dus als ie dan bog water in de mond heeft kan hij dat makkelijk er uit laten lopen zonder het water in te ademen.
pi_133600955
IK HEB PI GEZIEN AAAHHHHH! O+ *O* Voor het eerst! Wat is hij leuk Gulara O+

XM, je verdient idd een standbeeld. En als het afbouwen je echt zo zwaar valt, wellicht kun je een kolfbeurt per dag erin houden? Om de overgang voor jezelf makkelijker te maken oid?

Mijn baby is de laatste weken elk uur wakker 's nachts. Dat klinkt overdreven he, het voelde al een tijdje zo en ik heb dit weekend op de klok gekeken (doe ik anders nooit, werkt demotiverend) en hij wordt na elke slaapcyclus van 45 minuten gewoon wakker. En wil de borst. En daarna slaapt hij meteen weer in hoor. Om 45 min. later weer wakker te worden. Ik ben er een ietsiepietsie moe van. Loj zit me nu heel hard uit te lachen zeker :P

Nu ga ik bijlezen!
pi_133601107
Over avondjes weg.. wij hebben het zaterdag weer geprobeerd: verjaardag van nichtje. Draagzak mee, we konden daar met hem op bed gaan liggen, allerlei mogelijkheden, maar het was een Groot Drama. Hij lijkt gewoon echt overprikkeld te raken van zo veel mensen, toen hij wat kleiner was kon hij zich goed afsluiten in de draagdoek maar dit keer was dat niet genoeg. En dat is dan best een kalme zitverjaardag, en hij blijft bij ons op schoot enzo, maar neen. We zouden daar eten maar zijn vroegtijdig afgehaakt omdat hij bleef huilen :@ Kleuter was zo'n kind dat overal wel sliep en echt alles prima en gezellig vond, dit is een wereld van verschil. Maar goed, dat komt wel weer, ooit. :)

Shandaly, wat ziet dat zwemmen er tof uit! Is dat een verwarmd bad? MIsschien ga ik ook eens kijken naar zoiets, ik denk dat ik inmiddels wel weer in bikini durf :')

Kyara, ik vind met name je dochters steeds meer op jou gaan lijken, echt bizar. En tof. O+
pi_133601137
Ik breek even in voor de supergave onderwaterfoto's van Shandaly, wat tof zeg! Alleen dat onder water duwen, daar zou ik wel moeite mee hebben (zwemlestrauma, dat deed de badjuf bij mij :X).

En Pi! Staan! Gekke bekken! Wat is ie groot opeens, als in geen kleine baby (niet lengte :P)!!

:W
pi_133601169
Jaa ik heb Pi ook gezien, wat een geinponem! Superleuk!
  maandag 25 november 2013 @ 10:00:36 #221
259886 pessie
pi_133601282
Pi gezien! Wat tof zo! En die gekke bekken O+

L-e heel herken baar :O
pi_133601329
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:53 schreef Mineola het volgende:
Ik breek even in voor de supergave onderwaterfoto's van Shandaly, wat tof zeg! Alleen dat onder water duwen, daar zou ik wel moeite mee hebben (zwemlestrauma, dat deed de badjuf bij mij :X).

En Pi! Staan! Gekke bekken! Wat is ie groot opeens, als in geen kleine baby (niet lengte :P)!!

:W
We share the trauma :X
Daarna kon ik wel ineens heel ver onder water zwemmen :@
pi_133601352
Jaaaah Pi! Tof!

KJ morgen een dreumes :D. Is ie weer beter?

Kyara :* voor de prutnacht.

Shandaly wat een supertoffe foto's. Gaaf hoor! Hier echt geen waterkindjes helaas. Binnenkort maar weer eens proberen te zwemmen.

LE pfff dat klinkt inderdaad vermoeiend zeg!

Hillie succes vandaag!
En hopelijk gaat het inderdaad goed. Al heel fijn dat het beter gaat met de fles!

[ Bericht 14% gewijzigd door Animalmix op 25-11-2013 10:12:33 ]
  maandag 25 november 2013 @ 10:11:34 #224
259886 pessie
pi_133601481
Vandaag is Lauren 9 maanden oud en precies 39 weken oud. Dat vind ik wel een verhaaltje waard.
Ze is mijn ontzettend vrolijke baby, ze zwaait naar zichzelf in de spiegel, trekt zichzelf opo haar knietjes om alle duplo uit de bak te kunnen pakken. Spelen met de elefun is momenteel tof! Zowel de wind die door je haar blaast als de ballen die overal heen rollen. Verder vind ze het erg leuk om "klap eens in je handjes" te zingen met mijn handen die de gebaren maken. Papier is trouwens ook een hit, want daar kun je zo lekker op sabbelen. Kruipen doet ze nog niet, al staat ze 1000x per dag op handen en knieën. De ontwikkeling gaat zo hard! Ze is eigenlijk amper nog een baby.
Oh, ze kan mij echt aankijken met zo'n lachebekkie, echt om te smelten!

Plaatje bij het praatje :@

pi_133601533
Pessie voor je foto en je verliefde verhaal O+ O+
pi_133601608
Wat een leuke foto's Gulara O+ O+ O+
Ik ben zo benieuwd hoe hij er in januari weer uit ziet! Hopelijk vindt hij D dan nog steeds leuk ;)

L-E, ook al zo fijn. Hier is het meestal zo dat D na de 1e nachtvoeding om de 2 uur wakker wordt. Gister hadden ze de avondvoeding als om 22.00 uur dus ze begon al om 00.15 uur.... Kv om 3 uur hielp trouwens ook geen zak, na 2 uur gewoon weer wakker. Maar toen had ik in elk geval weer vollere borsten. Ik vind het hele drinken niet zo heel erg maar het heen en weer geloop maakt het zo vermoeiend. En aangezien het toch meestal D is die aan het spoken is, ga ik misschien toch kijken of ik een campingbedje naast mijn bed kan zetten.

Vanochtend heeft ze nog wel vanaf 7 uur naast me geslapen (met een tepel in haar mond, dus erg lekker lag ik niet). J om 9 uur maar uit bed geplukt. Dus in die zin is mijn opzet om ze te laten uitslapen geslaagd. We moeten vanmiddag naar de KA op een slaaptechnisch onhandig tijdstip en nu komt dat beter uit.

En over precies 1 maand is het Kerst. En weer een maand later heb ik 2 dreumesjes :o
pi_133601625
Pessie O+
pi_133601714
Kyara, wij hebben een cosleeper. Elke 45 minuten mijn bed uit zie ik niet zitten, dit maakt het wel haalbaar. Kan het zeker aanraden!

pessie O+!
  maandag 25 november 2013 @ 10:23:09 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133601754
Nohhh pessie O+!

En Kyara dat kan niet hoor! Jij hebt toch pas een babytweeling?? :o

Sorry ik haak hier ff weer aan, had kolfpauze maar die is ook alweer bijna afgelopen.

Sowieso nog maar iets minder dan 2 maanden kolfrecht, want dan is mijn baby al 9 maanden, wtfbbq when did that happen? :X
  maandag 25 november 2013 @ 10:23:58 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133601768
Elke 45 minuten, jemig.... cosleeper of niet, ik zou dat toch wel heel zwaar vinden.
pi_133601919
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:21 schreef L-E het volgende:
Kyara, wij hebben een cosleeper. Elke 45 minuten mijn bed uit zie ik niet zitten, dit maakt het wel haalbaar. Kan het zeker aanraden!

pessie O+!
co-sleeper past niet naast het bed. Hebben we bij M al geprobeerd. En ik wil ze ook niet teveel laten wennen aan apart slapen, anders houden ze elkaar straks helemaal wakker en ik kom slaapkamers tekort om iedereen een eigen kamer te geven. en ik hoop nog steeds dat dit een faaaaase is die snel voorbij is dus wil er ook geen geld aan uitgeven.

Maar ik heb inderdaad vaak genoeg gezucht dat een co-sleeper wel handig zou zijn...
  maandag 25 november 2013 @ 10:29:54 #232
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133601923
Jaaaa ik heb ook Pi gezien! FINALLY! *G*
  maandag 25 november 2013 @ 10:31:14 #233
381212 Gulara
From the future
pi_133601957
Pessie wat een scheetje! O+

Kyara ik denk dat het met de liefde wel goed zit. Ze hebben in ieder geval hetzelfde nachtelijke slaap-drink-patroon. Kunnen ze elkaar tegen die tijd om de twee uur thee/sapjes/wijn/warme melk voor elkaar halen. *;
pi_133601973
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
Elke 45 minuten, jemig.... cosleeper of niet, ik zou dat toch wel heel zwaar vinden.
Ik werk niet he, dat scheelt hoor. En als mijn man vrij is ga ik smiddags met Sticker even liggen op op te laden. :)
pi_133602008
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef Gulara het volgende:
Kyara ik denk dat het met de liefde wel goed zit. Ze hebben in ieder geval hetzelfde nachtelijke slaap-drink-patroon. Kunnen ze elkaar tegen die tijd om de twee uur thee/sapjes/wijn/warme melk voor elkaar halen.
Klinkt heel gezellig, maar ik hoop toch dat ze tegen die tijd wel gewoon doorslapen :@
pi_133602048
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik werk niet he, dat scheelt hoor. En als mijn man vrij is ga ik smiddags met Sticker even liggen op op te laden. :)
Ik werk ook niet en dat scheelt inderdaad. Hoewel ik het juist met slaapgebrek ook wel pittig vind met 3 kleine kindjes waarvan 1 bijna peuter met dito driftbuien.

Maar goed, vandaag rustig dagje met 2 baby's. Die zijn nu de hele kamer aan het doorcrossen maar gelukkig hebben ze hun rammelaar bij zich dus ik hoor waar ze zich bevinden....
  maandag 25 november 2013 @ 10:44:17 #237
259886 pessie
pi_133602312
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 10:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

Klinkt heel gezellig, maar ik hoop toch dat ze tegen die tijd wel gewoon doorslapen :@
En terecht. Maar tegen de tijd dat ze elkaar wijn gaan voeren 's nachts hoef jij er iig niet meer voor ze uiit.

Ik vind het ook best heftig, een baby die vaak wakker is (vannacht helaas ook, en co-sleeper wou ze Echt Niet) en een actieve peuter.

Kyara, koebel nodig? ;)
pi_133602359
Ze maken lawaai genoeg van zichzelf inmiddels...

Alleen nu brabbelen ze allebei en dat was net zo handig om ze uit elkaar te houden :@
pi_133602413
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 08:54 schreef Gulara het volgende:

[..]

*Breekt in* Ik heb voor het eerst met mijn baby gezwommen toen hij acht maanden was. De eerste les gingen we direct onder water en dat vond hij prima. Hier doen ze dan zo dat jij eerst onder gaat en dan samen. Onder water duwen en loslaten is een stap verder, als ze een beetje gewend zijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 25 november 2013 @ 10:52:17 #240
259886 pessie
pi_133602507
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 10:46 schreef Kyara het volgende:
Ze maken lawaai genoeg van zichzelf inmiddels...

Alleen nu brabbelen ze allebei en dat was net zo handig om ze uit elkaar te houden :@
Zelfde kleren aangetrokken?
pi_133603126
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, fr! Succes morgen!

Ik ben vandaag even niet zo van de megaposts. Ik heb moeite met het afbouwen. Ergens wil ik helemaal niet stoppen, maar aan de andere kant is het beter voor m'n lijf, krijg ik een stukje vrijheid terug.. Maar dat vind ik ook weer zo egoïstisch. En het voelt gewoon nog steeds als falen. Ik weet nog dat die lk zei, ik maak het bijna nooit mee dat een kindje niet aan de borst komt.. Mja. Hmz. ;(.
Moet je zien hoe lang jij het hebt volgehouden. Ik voel het ook nog steeds als falen dat het niet lukte met de bv, en ik heb nog een week of 4 fulltime gekolfd, toen vond ik het meer dan genoeg, ook al vond ik soms wel dat ik door moest zetten. Ik ben blij met deze beslissing, het geeft ook een hoop rust omdat het niet meer hoeft. Je hebt al een boel meegegeven, wees niet zo hard voor jezelf.. :*

Shandaly, wat een leuke foto's. Hier is het babyzwemmen op tijden dat het ons niet uitkomt vanwege werk ed., anders had ik het graag gedaan. Al is oudste nu ook absoluut niet bang voor water, en zijn we tot een half jaar geleden niet vaak met hem wezen zwemmen.

Gulara, mooie gekke bekken. Dat wordt alleen maar meer als ze groter worden hoor..

Ik zie een mooie Lauren!

En sterkte voor de slechte nachten dames

Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en kan vanmiddag even langskomen. Dan even luisteren naar de darmen en overleggen wat nu handig is. Het wordt sowieso een medische dag zo, aangezien we ook voor de heupjesecho moeten vandaag.
pi_133603183
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 10:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Zelfde kleren aangetrokken?
Nee, gelukkig niet ;)
pi_133603487
Suiker, ik laat me ook niet beperken door de baby om 's avonds niet weg te gaan, maar ik houd gewoon niet van eten :Y) Binnenkort is er een feestje, 's avonds en dan gaat ze mee in de draagdoek (als er niet teveel gerookt wordt). Een andere reden dat ik 's avond tot nu toe niet zoveel heb afgesproken, is m'n eigen 'ritme'. Rond 10 a 11 uur wordt Nin wakker voor een late voeding en dan ga ik altijd gelijk mee in bed, want dan ben ik moe ook al zou ik best langer willen opblijven soms. En in de avond heb ik mijn schaarse vrije uurtjes van de dag waarin ik net even iets voor mezelf kan doen en vaak zijn die voorbij voor ik eigenlijk goed en wel iets heb gedaan. Soms komt er wel iemand langs en soms gaat C. iets doen, zoals oefenen met band.

XM, ik vind het superknap dat je het zolang hebt volgehouden! Ik was het na 8 weken al helemaal zat en toen had ik al van 'nu of nooit'. Hier werd dat gelukkig 'nu' toen.. :*

L-E, hier een poosje ook zulke nachten gehad, ik was daar ook echt heel moe van na een poosje. Nu komt ze iets minder vaak, meestal 1 tot 3 keer. Vannacht was het wel feest, half 2, half 4, half 5 tot half 7 wakker, kwart over 8 wakker en uit bed *O* -O- Maar gisteren bijvoorbeeld alleen om half 4 en toen om half 8 wakker en uit bed.

Pessie O+

Shandaly, wat een supertoffe foto's! Nu willikook zwemmen met Nin, maar ik vind dat chloor nog niet zo hip...
pi_133604892
Goedemiddag!

Ik heb jullie schandalig verwaarloosd. E. zit midden in een sprong en dat tegelijkertijd met een tandje dat al weken dwars zit maar niet door wil komen }:|

Shandaly, wat een geweldige foto's!!

Kyara, hoe kan dat nou dat je over een paar maanden al 2 dreumesjes hebt?

XM, vanuit hier ook alleen maar diep respect dat je het zo lang hebt volgehouden. Niets falen, je hebt het super gedaan!!

Gulara, ik zag je foto's vanochtend nog. Wat een bekkie :D

Pessie O+ O+ O+

Zware nachten las ik ook wat over. :* voor iedereen, ik vind huilerig in de nacht altijd zoveel erger dan overdag.

KJ, bijna een dreumes! Het is wel een lekker ding zeg!

Hier gaat het verder voorspoedig. E. was vorige week al 6 maanden. 6 maanden! Ze is er net voor mijn gevoel :D
Ze is druk bezig om het kruipen onder de knie ( :+ ) te krijgen, gaat eigenlijk best voorspoedig. Ze kan zich al opdrukken en haar knietjes onder zich zetten. Meestal valt ze daarna om of het lukt om opzij te bewegen in plaats van vooruit. En het gaat met heel veel frustratie en blikken van: help me dan :'( :'( :D
E.
  maandag 25 november 2013 @ 12:17:01 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133605019
Pessie O+

Thnx dames.. Ik vind het gewoon lastig merk ik.

Spark, alweer 6 maand, wat gaat dat snel he? Hier is het as donderdag zover.

En ik vrees een beetje voor een moeilijke eter hier, of is dat nog te voorbarig? Ze lust echt geen groente, kokhalzen, vies gezicht, alles naar buiten werken, terwijl fruit wel goed gaat. Bloemkool, broccoli, wortel, pastinaak... Tot dusver heel erg bah.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 25 november 2013 @ 12:26:18 #246
381212 Gulara
From the future
pi_133605242
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pessie O+

Thnx dames.. Ik vind het gewoon lastig merk ik.

Spark, alweer 6 maand, wat gaat dat snel he? Hier is het as donderdag zover.

En ik vrees een beetje voor een moeilijke eter hier, of is dat nog te voorbarig? Ze lust echt geen groente, kokhalzen, vies gezicht, alles naar buiten werken, terwijl fruit wel goed gaat. Bloemkool, broccoli, wortel, pastinaak... Tot dusver heel erg bah.
Nee joh, lijkt me voorbarig. :*
Ze is nog geen zes maanden toch? Pi werkte de eerste weken ook nog van alles naar buiten. En nu nog wel het een en ander hoor.
Moet ook wel. Want als het eenmaal op je kin hangt dan kun je het uitsmeren over de rest van je gezicht. :9
  maandag 25 november 2013 @ 12:32:44 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133605393
Zie mijn post Gulara :+
  maandag 25 november 2013 @ 12:39:32 #248
381212 Gulara
From the future
pi_133605539
Oh boe, ik snap het niet. ;( Je bedoelt dat ze donderdag zes maanden is. :@ Had ik overheen gelezen inderdaad. Zware dag gehad. :P
pi_133605629
Offtopic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E.
pi_133605633
Voorbarig idd XM. Hier 7 maanden en eigenlijk werkt hij niets naar binnen. Hij doet wel veel aan haarmaskers. O+
  maandag 25 november 2013 @ 12:48:24 #251
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133605729
Jeetje Spark :o Wat enorm schrikken, en ook op de kamer waar je moeder lag ;(.. Ik duim dat ze er snel achterkomen wat het is en dat het niks ernstigs is :*

Net nacontrole gehad, alles prima. Heb het artsenverslag gevraagd+meegekregen, erg tof om te lezen!
pi_133605761
Spark, heftig ;( Hoop dat het goed komt allemaal!

Hier ook net alles bij het zkhs opgehaald, ook de IC gegevens. Ik ga een moddagje moeilijke woorden lezen. :+
pi_133606022
Spark ooooooooh wat klinkt dat eng. En wat een vreselijk naar toeval dat het de plek is waar je moeder ook lag pfffff.

XM, mijne at voor zes maanden helemaal niet en sindsdien selectief, pas een paar weken geleden heeft ze het eten écht ontdekt!

Pessie wat klinkt het goed en gezellig. Hoe is de interactie tussen broer en zus?

Hier wordt op werk vandaag film geschoten met Sir Anthony Hopkins O+ maar boeeee hij had vanochtend geen opnames en vanmiddag waarschijnlijk wel maar ik had net de middag vrijgenomen (op naar the hunger games te gaan. :') m'n imago. Ik hoor m breken) maar nu kan ik hem dus niet spotten boeeeee.

Zal ik ook nog wat babygerelateerds zeggen in deze post? Ze is zoooo fantastisch leuk! Maar die nachten pfff ik begin het langzaam best slecht te trekken. :{ ik denk vol weemoed terug aan het eerst half jaar toen ik een heerlijk slapende baby had 's nachts.
pi_133606104
KJ, klinkt als een goede nacht. Hopelijk blijven ze zo, zodat je weer wat uitgeruster wordt
En ik snap dat je helemaal in de vorig jaar om deze tijd fase zit. Bijna een dreumes. Wat gaat het toch snel

Gulara, niet fijn. Hopelijk is ie gauw weer zijn vrolijke zelf :*
En hopelijk drinkt ie gauw weer bij je :*

Gotc goede nacht. Succes bij de gyn

Hillie wat leuk om te lezen hoe dat zwemmen gaat bij baby’s. Ik wist dat helemaal niet

L-E :*
En jammer dat de verjaardag niet lukte.

Pessie, wat is ze leuk. En zo herkenbaar dat ze amper nog baby zijn.

Kyara *O* voor de tien maanden.

LB wat ga je doen als je kolfrecht is afgelopen?

Laiv sterkte en succes vandaag :*

:* voor alle slechte nachten

Spark, wat is jouw meisje snel. Gefeliciteerd met de 6 maanden

XM ze is nog harstikke jong. Het is echt nog maar bijvoeding. Probeer het een paar keer aan te bieden. Ze zal het dan vast ineens lusten. Ik weet niet of je alles vers maakt. Maar probeer anders ook eens potjes. Dat lusten die kleine valsaards meestal wel :D
Spark wat eng :*
  maandag 25 november 2013 @ 13:05:53 #255
259886 pessie
pi_133606180
Sparkling wat een schrik! Onze buurman heeft zoiets gehad, daar kwam ernstige migraine uit -O-

Xm, dat is echt veel te voorbarig. Als ik jou was zou ik een week of 2 stoppen, misschien dat ze het dan leuker vind.
  maandag 25 november 2013 @ 13:06:37 #256
259886 pessie
pi_133606204
Oh, Omen, ben je weer aan het werk gegaan?
Vanaf wanneer krijg je je nieuwe functie?
pi_133606267
Wat heftig Spark. Sterkte!
pi_133606288
Spark wat vreselijk eng zeg! Hopelijk is het niets erg en krijgt ie het niet nog een keer.

GotC fijn helemaal goedgekeurd!!

Olf :') jammer!

XM ook ik zou me er niet zo druk om maken hoor!
Komt vast wel!

Nou hier dus een nog steeds niet fit meisje. Eerst waterpokken, toen griep, nu vreselijk verkouden en een doorkomende tand.
Ze eet dus al tweeënhalve week niets. En dan bedoel ik ook echt niets (behalve een half maisboogje per dag of 1 stukje peer ter grote van een dobbelsteen). Gelukkig drinkt ze wel drie volle flessen. Maar voor een bijna dreumes vind ik het nu wel lang genoeg duren.
Morgen naar het cb. Ze zal wel niet veel zijn aangekomen, lijkt me zo.
  maandag 25 november 2013 @ 13:26:51 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133606761
Spark, wat heftig :o. Dat zal idd een enorme schrik zijn zeg. Ik hoop voor jullie dateert 'slechts' apneu is.

LE, ja mup had net ook broccoli in haar oor :'). Maar goed moet weten dat ik idd te voorbarig was. Dacht ik ook al wel. Maar je weet het niet! Omen, we geven wisselend potjes en vers. Potjes zijntot dusver iets mínder vies dan vers :').

Olf, enig idee waar de slechte nachten door veroorzaakt worden?

AM, beterschap voor je meiske. Wij mogen vrijdag weer naar het cb. Vermoed hier ook weinig groei doordat ze ziek is geweest.
pi_133606931
Ik weet het niet zo goed met haar nachten. In principe ging het de laatste tijd beter en tijdje terug had ze een week doorgeslapen (23.30-6.00) en ik dacht echt dat dat het keerpunt was. Maar dan slaapt ze weer even slecht door tandjes ofzo en dan lijkt ze het opeens weer 'verleerd'. En sinds kort wordt ze ook wakker voor speen terwijl ze die eerst nooit hoefde 's nachts, alleen bij 's avonds in slaap vallen. Ondoorgrondelijk ;)
pi_133607897
Oh my Spark, dan komt het opeens ff helemaal terug denk ik? Hoop dat je zwager goed herstelt!

Door GotC ben ik op een idee gebracht mbt bevallingsverslag en ik zit as we speak het formulier in te vullen om mijn verslag op te vragen!

Olf! Trek in dan die vrije middag, The Hunger Games kan je altijd nog gaan bekijken! ;)

AM, je arme meiske, je foto vorige week was ook zo sneu met die soepogen en die rooie wangetjes.

En euhh, ik word een beetje nerveus van de verhalen over slechtslapendebabiesouderdan6maanden. Alle boekjes zeggen dat het na 6 maanden beter wordt, maar dit stemt nog weinig hoopvol. :{ ;)
  maandag 25 november 2013 @ 14:12:52 #262
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133608022
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef Juud-- het volgende:

En euhh, ik word een beetje nerveus van de verhalen over slechtslapendebabiesouderdan6maanden. Alle boekjes zeggen dat het na 6 maanden beter wordt, maar dit stemt nog weinig hoopvol. :{ ;)
Een hart onder de riem is altijd een goeie reden om uit de meeleesstand te komen hè.
Die van ons sliep echt BAGGER de eerste 7 maanden. Niet op zijn Lojs, maar wel keivaak wakker 's nachts. 3-4-5 x eruit. Ik denk dat bij 7,5 maand ofzo het omslagpunt kwam, en bij 8,5 maand sliep hij vrijwel altijd door. Vanaf een maand of 9 denk ik dat hij zonder uitzondering doorslaapt. Alleen wat vroeg wakker regelmatig. Dus in sommige/veel gevallen wordt het ook echt beter :)

En Sparkling, sterkte!
pi_133608072
'Op zijn Lojs' _O- Dat wordt de nieuwe standaard voor slechtslapende babies.. op een schaal van 0-10 waarbij 10 dan 'op zijn Lojs' is :D
Maar dank voor je hart onder de riem! (en ook zonder dat mag je best wel mee blijven doen hoor!)
pi_133608226
In de rapportage van Sticker heeft een vpk geschreven 'Moeder is nog erg vermoeiend' :D

Ze bedoelt vermoeid toch? JA TOCH?! :(
pi_133608385
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:19 schreef L-E het volgende:
In de rapportage van Sticker heeft een vpk geschreven 'Moeder is nog erg vermoeiend' :D

:D :D
  maandag 25 november 2013 @ 14:24:32 #266
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133608421
quote:

Nee ik denk dat ze horendol van je werden :D _O- Wat een lullige fout :')
  maandag 25 november 2013 @ 14:26:15 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133608488
quote:

Ze vond je een zeiksnor ;(
pi_133608805
Hahahahah LE, slecht nieuws..das het risico he van zo'n verslag ;)
pi_133609180
Ik ben die vpk heel dankbaar eigenlijk. Heb echt zulke nare dingen gelezen in dat dossier ;( en toen ik dat las moest ik zooo lachen. Ze heeft het expres gedaan denk ik O+
pi_133609231
LE, wat een lullige fout :D

Oeh Spees, dat geeft hoop. E. slaapt ook nooit door eigenlijk.

AM, wat sneu. Beterschap!

Bedankt allemaal :*
E.
  maandag 25 november 2013 @ 14:54:24 #271
259886 pessie
pi_133609559
L-e :D . fijn dat dat iets was waar je om kon lachen. En gelukkig is alles goed gegaan met zowel jou als met Sticker :*
  maandag 25 november 2013 @ 14:57:00 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133609643
LE :D

M'n kind tikte net 190 bv en nog 60 kv weg 8)7. Ze is aan het zuipen op het moment, niet te zuinig.
pi_133609651
quote:

_O- Lullige foutjes... Gelukkig is ze waarschijnlijk heel veel beter in haar vak dan in Nederlands.
(Echt, wat ik hier soms in het kdv-schriftje van Femke tegenkom aan tenenkrommend Nederlands... :X :N Ze zijn in ieder geval lief voor de kindjes, en fonetisch gezien is het vaak wel goed, dus ze zullen er geen taalachterstand bij oplopen ;))

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:14 schreef Juud-- het volgende:
'Op zijn Lojs' _O- Dat wordt de nieuwe standaard voor slechtslapende babies.. op een schaal van 0-10 waarbij 10 dan 'op zijn Lojs' is :D
Maar dank voor je hart onder de riem! (en ook zonder dat mag je best wel mee blijven doen hoor!)
We zitten hier op 1 op de schaal van Loj... :@ En nog ben ik zo vaak ontzettend moe. Moet zo vaak aan alle mama's met slechte nachten hier denken als ik me 's ochtends m'n bed uitsleep... voel me dan zo schuldig...

Spark :* da's schrikken zeg! Hoe is het nu?
pi_133609662
Inhaalslag XM? :)
  maandag 25 november 2013 @ 15:15:14 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133610251
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef Shandaly het volgende:
Inhaalslag XM? :)
Ik denk het! Of een groeispurt ofzo, geen idee :D.
pi_133610334
Goeiedag dan, wat een zuiplap :D Misschien kan ze E. het eens voordoen? Die zit gemiddeld nog steeds op 120 per fles :D
E.
pi_133610460
Spark wat een schrik.

Shandaly mooie foto's zeg
Am beterschap voor je meisje.
XM Noor is aan het inhalen zeg. En je mag zo trots op jezelf zijn dat je zo lang full-time voor haar gekolfd hebt.

L-e lullige fout zeg. Of was je zo aan het zeuren? ;)

Ik ben die ph- meting nu al beu en het ziekenhuis ook. Ik moest er om 08:45 zijn om 10:00 zat eindelijk het snoertje erin. Ik was zelf om 09:20 maar gaan vragen hoelang het nog ging duren. Toen moest ik nog een röntgenfoto laten maken om te zien of de sonde goed zit. Weer een uur later en normaal bekijken ze dan meteen daar de foto maar bij mij niet. Dus weer terug naar de afdeling niemand kon de foto's openen. Toen heb ik maar gezegd ik ga naar huis en bel maar als jullie iets weten.

En sac trekt telkens aan het draadje auwa.
  maandag 25 november 2013 @ 15:32:38 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133610846
Wat vaag ferrari :?. En nu?

Spark, is goed hoor :+. Leert E. Noor dan fatsoenlijk rollen?
pi_133610921
Het was twee dagen na de ks, ik lag nog op de IC. Als ik al aan het zeuren was had ik daar vermoedelijk alle reden toe.
pi_133613173
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef Suikertante het volgende:

[..]

We share the trauma :X
Daarna kon ik wel ineens heel ver onder water zwemmen :@
Boks! Ik durfde alleen twee jaar niet meer op les en hou nog altijd niet van zwemmen. :( :( :(
En ik kan het ook helemaal niet goed.
pi_133613467
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Offtopic

SPOILER
Jeetje spark! Dat is niet iets wat je wil horen midden in de nacht!! Gaat het nu wel weer beter met hem?

Wel bijgelezen maar ontzettend weinig onthouden :@
2 productieve nachtjes op een rij. Zaterdag nacht na de nachtvoeding is Senn van het kussen op de bank af gegleden niet op de grond, gewoon op de bank. Met zijn hoofd heel zachtjes op de afstandbediening. Daar werd hij wakker van en was zo verontwaardigd dat hij 3 uur daarna er nog niet over uitgesproken was. Dus ondertussen was het 6 uur voordat hij weer in slaap viel :D

En afgelopen nacht zelfde verhaal alleen zonder wegglijden, maar hij raakt er maar niet over uitgepraat. Heel erg leuk natuurlijk, maar niet om 03.38 in de ochtend }:|

Heel veel vakantieplannen lees ik. Wij gaan 9 december een weekje naar centerparks in België. Kan niet wachten tot het zover is. *O* Weekje plezier maken met de Senn O+

Edit: Hele blz gemist }:|
pi_133613585
Check mbt onder water duwen... Ik heb niet voor niets maar 1 zwemdiploma :@.

LE, oeps... Fijn dat je erom kon lachen!

Werderom een :* voor de slechte nachten. Hier zijn ze niet top, maar ook niet zo slecht als bij jullie!

FR, wat vreemd? Wat gaan ze nou onderzoeken dan?

XM, goede drinker zeg! Ze regelt het prima :)
Home is where the O+ is...
pi_133618277
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef pessie het volgende:
Oh, Omen, ben je weer aan het werk gegaan?
Vanaf wanneer krijg je je nieuwe functie?
Met terugwerkende kracht is mijn nieuwe functie ingegaan
Vandaag zat ik op mijn nieuwe plek :D
pi_133618465
quote:

Haha :D
pi_133618661
Animalmix. Wat zielig dat ze zo last heeft en zo weinig eet. Gelukkig dat ze wel haar flessen neemt. Hopelijk komt het CB met tips :*

Juud die van mij wordt maar heel soms huilend wakker hoor. En ik vermoed nu dat ze last van enge dromen heeft. Maar meestal slaapt zij klokje rond.

XM die van jou maakt een inhaalslag van de afgelopen weken. :D

Jeetje Ferrari wat raar allemaal. :*

Hilz ik moest zo lachen om jouw verslag van je nachten :D
Hopelijk is er deze nacht over uitgepraat hoor :*
pi_133619700
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef Cwen het volgende:
Check mbt onder water duwen... Ik heb niet voor niets maar 1 zwemdiploma :@.

LE, oeps... Fijn dat je erom kon lachen!

Werderom een :* voor de slechte nachten. Hier zijn ze niet top, maar ook niet zo slecht als bij jullie!

FR, wat vreemd? Wat gaan ze nou onderzoeken dan?

XM, goede drinker zeg! Ze regelt het prima :)
Het maagzuur dat terugkomt. Ik ben er bijna ik verwacht een nachtje weinig slaap en sac krijgt morgen haar 1e inentingen + een zieke Ean jeuj.

hilz enerverende nachten zo. wel leuk dat geklets maar niet 's nachts
omen veel plezier in je nieuwe functie
pi_133619726
Hier schreef de kraam telkens controlens i.p.v. controles in het kraamboek.
pi_133620131
Whahah LE _O-
FR wat raar zeg. En dat draadje :X
Ik heb Pi gemist :'( :'( :'( L is ook wel eens chagrijnig, dat is echt vreselijk ja -O-
KJ bijzonder zo terugdenken O+
Pessie wat is ze leuk O+
Spark jemig wat heftig :o en dat het dan ook precies dezelfde plek is :X :*

Mijn moeder paste vandaag op maar L heeft de hele dag maar een halfuur geslapen. Hij was helemaal hyper. Viel net ook pas na een halfuur in slaap (meestal is dat sneller). Raar hoor...
  maandag 25 november 2013 @ 20:07:13 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133620183
quote:

_O- :D
pi_133620991
LE :D In mijn rapportage stond bij de presentatie "forse vrouw" Als ik dat destijds had geweten had ik die gyn gehoekt :(

Verder niet bijgelegen, sorry. :@ Heb het enorm druk met werk en Isa is ziek en slorpt echt al onze energie op overdag en snachts. Daarnaast heeft ze mij ook aangestoken. Volgens mij was het Loj die het had over accepteren dat het nu eenmaal zo is, dat ze snachts veel wakker is, veel huilt en alleen mama wil. Dat probeer ik en eerlijk gezegd helpt dat echt om erdoorheen te komen. Dus dank voor het delen! :*
Sarcasme. Herken het.
pi_133621072
Spirit wat knap :*
En jij bent echt niet fors :D maar ik weet natuurlijk niet hoe je er zwanger uit zag ~O>
pi_133621254
Spirit serieus?? :o :(
Goed van je dat je het probeert te accepteren. Maar dan nog is het best zwaar :* beterschap
pi_133621457
Spirit :*

Wij zijn vandaag weer goedgekeurd door de KA. 8.050 en 8.450 gram. Fysio was ook erg tevreden. Vooral de kwaliteit van de beweging was erg goed. Met gecorrigeerd 18 maanden nog een keertje terugkomen. *O* *O* *O*

Alleen nu is D heel wakker en wil niet slapen ;( Eerst was D wakker en nu is J wakker :@
pi_133621506
ze doen het goed kyara
pi_133621528
Hoe lang moet je de sonde in houden FR? 24 uur toch? Morgen weer terug?
pi_133621588
jep 24uur morgen mag hij er weer uit *O*
en ik ben dus al heel de dag emo mijn meissie heeft gewoon 3wk met zo'n slang gelegen. Nu heb ik niet echt een zonder hij zit in de overgang van slokdarm naar maag en meet enkel.
pi_133621725
Spirit wat knap. :*

Kyara mooie stats

Ferrari :*
pi_133621764
Kyara echt geweldig *O*
Ach FR dat maakt t wel heel confronterend lijkt me. :* Ik hoop voor je dat ie wel wat meet, stelletje prutsers daar :+
pi_133621805
Fijn Kyara!!

FR hmm vreemd allemaal. Hoop dat je lekker slaapt met dat ding vannacht!

Spirit :*
pi_133622242
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:48 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Jeetje spark! Dat is niet iets wat je wil horen midden in de nacht!! Gaat het nu wel weer beter met hem?

Wel bijgelezen maar ontzettend weinig onthouden :@
2 productieve nachtjes op een rij. Zaterdag nacht na de nachtvoeding is Senn van het kussen op de bank af gegleden niet op de grond, gewoon op de bank. Met zijn hoofd heel zachtjes op de afstandbediening. Daar werd hij wakker van en was zo verontwaardigd dat hij 3 uur daarna er nog niet over uitgesproken was. Dus ondertussen was het 6 uur voordat hij weer in slaap viel :D

En afgelopen nacht zelfde verhaal alleen zonder wegglijden, maar hij raakt er maar niet over uitgepraat. Heel erg leuk natuurlijk, maar niet om 03.38 in de ochtend }:|

Heel veel vakantieplannen lees ik. Wij gaan 9 december een weekje naar centerparks in België. Kan niet wachten tot het zover is. *O* Weekje plezier maken met de Senn O+

Edit: Hele blz gemist }:|
_O-
Wat klinkt dat lief O+ Ik zie zo'n hele discussie voor me "Mama, waarom liet je me nou van dat kussen afglijden?! Je weet toch dat dat niet fijn is! En dan ook nog op de afstandsbediening, tjonge jonge.. hou dat ding nou sowieso maar bij mij uit de buurt, want binnenkort ga ik 'm slopen... " etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')