abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133601608
Wat een leuke foto's Gulara O+ O+ O+
Ik ben zo benieuwd hoe hij er in januari weer uit ziet! Hopelijk vindt hij D dan nog steeds leuk ;)

L-E, ook al zo fijn. Hier is het meestal zo dat D na de 1e nachtvoeding om de 2 uur wakker wordt. Gister hadden ze de avondvoeding als om 22.00 uur dus ze begon al om 00.15 uur.... Kv om 3 uur hielp trouwens ook geen zak, na 2 uur gewoon weer wakker. Maar toen had ik in elk geval weer vollere borsten. Ik vind het hele drinken niet zo heel erg maar het heen en weer geloop maakt het zo vermoeiend. En aangezien het toch meestal D is die aan het spoken is, ga ik misschien toch kijken of ik een campingbedje naast mijn bed kan zetten.

Vanochtend heeft ze nog wel vanaf 7 uur naast me geslapen (met een tepel in haar mond, dus erg lekker lag ik niet). J om 9 uur maar uit bed geplukt. Dus in die zin is mijn opzet om ze te laten uitslapen geslaagd. We moeten vanmiddag naar de KA op een slaaptechnisch onhandig tijdstip en nu komt dat beter uit.

En over precies 1 maand is het Kerst. En weer een maand later heb ik 2 dreumesjes :o
pi_133601625
Pessie O+
pi_133601714
Kyara, wij hebben een cosleeper. Elke 45 minuten mijn bed uit zie ik niet zitten, dit maakt het wel haalbaar. Kan het zeker aanraden!

pessie O+!
  maandag 25 november 2013 @ 10:23:09 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133601754
Nohhh pessie O+!

En Kyara dat kan niet hoor! Jij hebt toch pas een babytweeling?? :o

Sorry ik haak hier ff weer aan, had kolfpauze maar die is ook alweer bijna afgelopen.

Sowieso nog maar iets minder dan 2 maanden kolfrecht, want dan is mijn baby al 9 maanden, wtfbbq when did that happen? :X
  maandag 25 november 2013 @ 10:23:58 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133601768
Elke 45 minuten, jemig.... cosleeper of niet, ik zou dat toch wel heel zwaar vinden.
pi_133601919
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:21 schreef L-E het volgende:
Kyara, wij hebben een cosleeper. Elke 45 minuten mijn bed uit zie ik niet zitten, dit maakt het wel haalbaar. Kan het zeker aanraden!

pessie O+!
co-sleeper past niet naast het bed. Hebben we bij M al geprobeerd. En ik wil ze ook niet teveel laten wennen aan apart slapen, anders houden ze elkaar straks helemaal wakker en ik kom slaapkamers tekort om iedereen een eigen kamer te geven. en ik hoop nog steeds dat dit een faaaaase is die snel voorbij is dus wil er ook geen geld aan uitgeven.

Maar ik heb inderdaad vaak genoeg gezucht dat een co-sleeper wel handig zou zijn...
  maandag 25 november 2013 @ 10:29:54 #232
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133601923
Jaaaa ik heb ook Pi gezien! FINALLY! *G*
  maandag 25 november 2013 @ 10:31:14 #233
381212 Gulara
From the future
pi_133601957
Pessie wat een scheetje! O+

Kyara ik denk dat het met de liefde wel goed zit. Ze hebben in ieder geval hetzelfde nachtelijke slaap-drink-patroon. Kunnen ze elkaar tegen die tijd om de twee uur thee/sapjes/wijn/warme melk voor elkaar halen. *;
pi_133601973
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
Elke 45 minuten, jemig.... cosleeper of niet, ik zou dat toch wel heel zwaar vinden.
Ik werk niet he, dat scheelt hoor. En als mijn man vrij is ga ik smiddags met Sticker even liggen op op te laden. :)
pi_133602008
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef Gulara het volgende:
Kyara ik denk dat het met de liefde wel goed zit. Ze hebben in ieder geval hetzelfde nachtelijke slaap-drink-patroon. Kunnen ze elkaar tegen die tijd om de twee uur thee/sapjes/wijn/warme melk voor elkaar halen.
Klinkt heel gezellig, maar ik hoop toch dat ze tegen die tijd wel gewoon doorslapen :@
pi_133602048
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik werk niet he, dat scheelt hoor. En als mijn man vrij is ga ik smiddags met Sticker even liggen op op te laden. :)
Ik werk ook niet en dat scheelt inderdaad. Hoewel ik het juist met slaapgebrek ook wel pittig vind met 3 kleine kindjes waarvan 1 bijna peuter met dito driftbuien.

Maar goed, vandaag rustig dagje met 2 baby's. Die zijn nu de hele kamer aan het doorcrossen maar gelukkig hebben ze hun rammelaar bij zich dus ik hoor waar ze zich bevinden....
  maandag 25 november 2013 @ 10:44:17 #237
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133602312
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 10:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

Klinkt heel gezellig, maar ik hoop toch dat ze tegen die tijd wel gewoon doorslapen :@
En terecht. Maar tegen de tijd dat ze elkaar wijn gaan voeren 's nachts hoef jij er iig niet meer voor ze uiit.

Ik vind het ook best heftig, een baby die vaak wakker is (vannacht helaas ook, en co-sleeper wou ze Echt Niet) en een actieve peuter.

Kyara, koebel nodig? ;)
pi_133602359
Ze maken lawaai genoeg van zichzelf inmiddels...

Alleen nu brabbelen ze allebei en dat was net zo handig om ze uit elkaar te houden :@
pi_133602413
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 08:54 schreef Gulara het volgende:

[..]

Eerst maar een zwembrilletje regelen dan. Met ogen open en lenzen is niet zo'n strak plan. Maar ik ga het proberen. Tof!

Ik dacht dat ie echt meteen zou stikken, maar dat valt dus wel mee?
*Breekt in* Ik heb voor het eerst met mijn baby gezwommen toen hij acht maanden was. De eerste les gingen we direct onder water en dat vond hij prima. Hier doen ze dan zo dat jij eerst onder gaat en dan samen. Onder water duwen en loslaten is een stap verder, als ze een beetje gewend zijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 25 november 2013 @ 10:52:17 #240
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133602507
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 10:46 schreef Kyara het volgende:
Ze maken lawaai genoeg van zichzelf inmiddels...

Alleen nu brabbelen ze allebei en dat was net zo handig om ze uit elkaar te houden :@
Zelfde kleren aangetrokken?
pi_133603126
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, fr! Succes morgen!

Ik ben vandaag even niet zo van de megaposts. Ik heb moeite met het afbouwen. Ergens wil ik helemaal niet stoppen, maar aan de andere kant is het beter voor m'n lijf, krijg ik een stukje vrijheid terug.. Maar dat vind ik ook weer zo egoïstisch. En het voelt gewoon nog steeds als falen. Ik weet nog dat die lk zei, ik maak het bijna nooit mee dat een kindje niet aan de borst komt.. Mja. Hmz. ;(.
Moet je zien hoe lang jij het hebt volgehouden. Ik voel het ook nog steeds als falen dat het niet lukte met de bv, en ik heb nog een week of 4 fulltime gekolfd, toen vond ik het meer dan genoeg, ook al vond ik soms wel dat ik door moest zetten. Ik ben blij met deze beslissing, het geeft ook een hoop rust omdat het niet meer hoeft. Je hebt al een boel meegegeven, wees niet zo hard voor jezelf.. :*

Shandaly, wat een leuke foto's. Hier is het babyzwemmen op tijden dat het ons niet uitkomt vanwege werk ed., anders had ik het graag gedaan. Al is oudste nu ook absoluut niet bang voor water, en zijn we tot een half jaar geleden niet vaak met hem wezen zwemmen.

Gulara, mooie gekke bekken. Dat wordt alleen maar meer als ze groter worden hoor..

Ik zie een mooie Lauren!

En sterkte voor de slechte nachten dames

Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en kan vanmiddag even langskomen. Dan even luisteren naar de darmen en overleggen wat nu handig is. Het wordt sowieso een medische dag zo, aangezien we ook voor de heupjesecho moeten vandaag.
pi_133603183
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 10:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Zelfde kleren aangetrokken?
Nee, gelukkig niet ;)
pi_133603487
Suiker, ik laat me ook niet beperken door de baby om 's avonds niet weg te gaan, maar ik houd gewoon niet van eten :Y) Binnenkort is er een feestje, 's avonds en dan gaat ze mee in de draagdoek (als er niet teveel gerookt wordt). Een andere reden dat ik 's avond tot nu toe niet zoveel heb afgesproken, is m'n eigen 'ritme'. Rond 10 a 11 uur wordt Nin wakker voor een late voeding en dan ga ik altijd gelijk mee in bed, want dan ben ik moe ook al zou ik best langer willen opblijven soms. En in de avond heb ik mijn schaarse vrije uurtjes van de dag waarin ik net even iets voor mezelf kan doen en vaak zijn die voorbij voor ik eigenlijk goed en wel iets heb gedaan. Soms komt er wel iemand langs en soms gaat C. iets doen, zoals oefenen met band.

XM, ik vind het superknap dat je het zolang hebt volgehouden! Ik was het na 8 weken al helemaal zat en toen had ik al van 'nu of nooit'. Hier werd dat gelukkig 'nu' toen.. :*

L-E, hier een poosje ook zulke nachten gehad, ik was daar ook echt heel moe van na een poosje. Nu komt ze iets minder vaak, meestal 1 tot 3 keer. Vannacht was het wel feest, half 2, half 4, half 5 tot half 7 wakker, kwart over 8 wakker en uit bed *O* -O- Maar gisteren bijvoorbeeld alleen om half 4 en toen om half 8 wakker en uit bed.

Pessie O+

Shandaly, wat een supertoffe foto's! Nu willikook zwemmen met Nin, maar ik vind dat chloor nog niet zo hip...
pi_133604892
Goedemiddag!

Ik heb jullie schandalig verwaarloosd. E. zit midden in een sprong en dat tegelijkertijd met een tandje dat al weken dwars zit maar niet door wil komen }:|

Shandaly, wat een geweldige foto's!!

Kyara, hoe kan dat nou dat je over een paar maanden al 2 dreumesjes hebt?

XM, vanuit hier ook alleen maar diep respect dat je het zo lang hebt volgehouden. Niets falen, je hebt het super gedaan!!

Gulara, ik zag je foto's vanochtend nog. Wat een bekkie :D

Pessie O+ O+ O+

Zware nachten las ik ook wat over. :* voor iedereen, ik vind huilerig in de nacht altijd zoveel erger dan overdag.

KJ, bijna een dreumes! Het is wel een lekker ding zeg!

Hier gaat het verder voorspoedig. E. was vorige week al 6 maanden. 6 maanden! Ze is er net voor mijn gevoel :D
Ze is druk bezig om het kruipen onder de knie ( :+ ) te krijgen, gaat eigenlijk best voorspoedig. Ze kan zich al opdrukken en haar knietjes onder zich zetten. Meestal valt ze daarna om of het lukt om opzij te bewegen in plaats van vooruit. En het gaat met heel veel frustratie en blikken van: help me dan :'( :'( :D
E.
  maandag 25 november 2013 @ 12:17:01 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133605019
Pessie O+

Thnx dames.. Ik vind het gewoon lastig merk ik.

Spark, alweer 6 maand, wat gaat dat snel he? Hier is het as donderdag zover.

En ik vrees een beetje voor een moeilijke eter hier, of is dat nog te voorbarig? Ze lust echt geen groente, kokhalzen, vies gezicht, alles naar buiten werken, terwijl fruit wel goed gaat. Bloemkool, broccoli, wortel, pastinaak... Tot dusver heel erg bah.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 25 november 2013 @ 12:26:18 #246
381212 Gulara
From the future
pi_133605242
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pessie O+

Thnx dames.. Ik vind het gewoon lastig merk ik.

Spark, alweer 6 maand, wat gaat dat snel he? Hier is het as donderdag zover.

En ik vrees een beetje voor een moeilijke eter hier, of is dat nog te voorbarig? Ze lust echt geen groente, kokhalzen, vies gezicht, alles naar buiten werken, terwijl fruit wel goed gaat. Bloemkool, broccoli, wortel, pastinaak... Tot dusver heel erg bah.
Nee joh, lijkt me voorbarig. :*
Ze is nog geen zes maanden toch? Pi werkte de eerste weken ook nog van alles naar buiten. En nu nog wel het een en ander hoor.
Moet ook wel. Want als het eenmaal op je kin hangt dan kun je het uitsmeren over de rest van je gezicht. :9
  maandag 25 november 2013 @ 12:32:44 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133605393
Zie mijn post Gulara :+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 25 november 2013 @ 12:39:32 #248
381212 Gulara
From the future
pi_133605539
Oh boe, ik snap het niet. ;( Je bedoelt dat ze donderdag zes maanden is. :@ Had ik overheen gelezen inderdaad. Zware dag gehad. :P
pi_133605629
Offtopic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E.
pi_133605633
Voorbarig idd XM. Hier 7 maanden en eigenlijk werkt hij niets naar binnen. Hij doet wel veel aan haarmaskers. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')