abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133594323
Chan, ik moet evwn reageren op je foto's. Zo ontzettend vet! ik ga op vakantie voor hwt eerst met bollie zwemmen. Ik MOET dus een onderwatercamera nu!

Efteling was tof. Mega druk, morgen uitgebreid reageren. Nu naar bed! afgelopen nacht was het protest nacht :D
pi_133594324
LB ik duim voor een goede nacht. (Voor iedereen)
Ik ga mijn bed opzoeken en morgen weer eens werken. Kijken of ik dat niet verleerd ben :o
  zondag 24 november 2013 @ 22:59:38 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133594388
Oja, fr! Succes morgen!

Ik ben vandaag even niet zo van de megaposts. Ik heb moeite met het afbouwen. Ergens wil ik helemaal niet stoppen, maar aan de andere kant is het beter voor m'n lijf, krijg ik een stukje vrijheid terug.. Maar dat vind ik ook weer zo egoïstisch. En het voelt gewoon nog steeds als falen. Ik weet nog dat die lk zei, ik maak het bijna nooit mee dat een kindje niet aan de borst komt.. Mja. Hmz. ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133594780
Ik heb het idee dat het einde van het borstvoedingstijdperk hier ook in zicht is. Na een half uur kolven net, net 50 ml opbrengst... Nou zou ik het helemaal niet erg vinden om op m'n werk niet te hoeven kolven, maar in het weekend gewoon live blijven voeden zou ik nog wel vol willen houden. Al zijn er ook momenten dat ik mijn lijf wel weer echt voor mezelf zou willen hebben... maar dat zijn vaak de oververmoeide, niet rationele momenten... Blijft lastig, keuzes maken...
pi_133595486
Je foto's Shandaly, hoe leuk! Somehow doen ze me denken aan van die foto's van National Geographic ofzo met van die blije baby-ijsbeertjes. Niet dat je kindjes op ijsberen lijken, maar you got the point ;)

XM, ik vind het echt uniek hoelang jij fulltime hebt gekolfd! En dat zo'n lk dat zegt over dat ze nog nooit zoiets heeft gezien../care. Ze zou die van mij eens moeten zien, die snapte er niks van en hapte ook voor geen meter aan, veel te lui. Hell, ze is soms zelfs te lui om de fles fatsoenlijk aan te happen. Edit: ik heb zelfs gedacht dat haar reflexen onderontwikkeld ofzo waren (weetikveel!) maar het is gewoon een klein lui mormeltje ;)

Zo, en verder wens ik iedereen een goede nacht met babies die doorslapen als engeltjes. :*
pi_133596293
Shandaly waaaaauw die onderwaterfotos zijn echt geweldig! Wat mooi! Nirvana cdvoorkant ;)

Alleen dat onderwaterduwen lijkt me ook wat tegennatuurlijk (voor mezelf om te doen).

Hier vrienden net weg dus snel even voeden en dan slapen! Ik hoop hier op een betere nacht dan afgelopen dagen, hopelijk slapen jullie ook lekker!
pi_133597226
Onder water duwen lijkt idd wat onnatuurlijk, maar het is nog maar zo kort geleden dat ze 9 mnd in het water gezeten hebben. Soms maken ze zelfs een soort zwemslag echt mooi om te zien O+. En een foto is mooi (heel mooi zelfs) maar ik zou er de eerste keer vooral live van genieten (met chloorbril ;) ) en als je het zelf echt niet fijn vind dan niet doen, want dat voelt je kind ook aan. Maar ti's echt wel een aanrader hoor. En idd ze sluiten de luchtpijp af met een reflex (dus ook al hebben ze de mond op krijgen ze nog geen water binnen, hooguit een klein beetje bij het boven water halen)

Ik hoop dinsdag te gaan zwemmen voor de eerste keer met Eline. Als m'n zus tenminste tijd heeft want met twee kinderen is het alleen niet te doen..
Geen babyzwemmen maar gewoon vrij zwemmen (babyzwemmen is donderdags hier en dan heb ik ochtenddienst helaas deze week)

Oh ja sowieso morgen weer eerste dag werken. Heb er wel zin in aan de ene kant maar aan de andere kant had een paar weken langer verlof niet erg geweest..
Hopen dat het een beetje goed gaat met het flesje op het kdv. En s avonds bij papa ook natuurlijk.. (Heb avonddienst)
Het is nu wisselend succes met de fles, maar vandaag toch alle voedingen behalve de ochtendvoeding uit de fles gegeven, die weigerde ze.. Dus al wel voorzichtig blij :D (en zal dus m'n kolf maar mee naar het werk nemen voor als ik niet hoef te gaan voeden ;) )
pi_133599408
Succes morgen HB! Nu alweer joh.

Onder water duwen is meer in spelvorm (kiekeboe) en je doet het ook niet zelf. Hier niet iig.

Hier beneden met d voor een fles kv :( ze wilde zoveel dronken de afgelopen 4 uur dat er te weinig meer uit kwam :( hopelijk kan ze zo wat lamger slapen dan amper 2 uur achter elkaar. :O
pi_133599525
XM :*

Dat onderwaterreflex lijkt Riley kwijt te zijn. Maar die zwemslag heeft ze inderdaad nog. Echt heel leuk om te zien :Y

Hillie succes vandaag :*

Kyara :*

Hoe waren de andere nachten?
pi_133599588
Luuk is hier geloof ik 1 uur wakker geweest vannacht. Ik heb geslapen met oordopjes, want ik heb vroege dienst vandaag. Hij heeft net een fles op, en is gelijk weer stil. Dat biedt perspectieven. Dat was hij de afgelopen nachten ook niet.
Ik heb zelf gewoon geslapen van 21.30 tot 6.00. Even om 3 uur wakker omdat Luuk wakker was, maar ben vrij snel weer in slaap gevallen. Ik ben dr gewoon moe van.

Hier begint een trip down to memorylane. Vorig jaar om deze tijd ging ik naar het ziekenhuis. Nog in de veronderstelling dat het nog wel een week kon duren dat ik zou bevallen. Dat had de gyn immers gezegd. Ik zat nog potdicht, dus primen kon wel een week duren.
*poef* nu is het weg
  maandag 25 november 2013 @ 07:37:55 #211
381212 Gulara
From the future
pi_133599823
Sorry amper bijgelezen ivm crappy internet de afgelopen dagen.

KJ, alweer bijna een dreumes! Ik zag ergens een foto voorbij komen. Wat is het toch een heerlijk jongetje! O+

Kyara klinkt als een prutnacht. :*

XM, ik moet vaak aan je denken als ik aan het kolven ben. Echt iemand moet een standbeeld van jou (kolvend :P ) papier machéen! _O_

En dat zwemmen ziet er tof uit! O+ Kan ik de mijnes ook nog onder water duwen? Of moet je dat van jongs af aan doen?

Ik wilde de mijnes vandaag trouwens achter het behang plakken. Mèn wat was ie sjaccherijnig! Gelukkig halverwege de dag het tij kunnen keren. En was het toch nog een beetje gezellig. Maar dat vergde echt een hoop van me. (Heb even in een kussen geschreeuwd, dat lucht altijd zo lekker op! :D :P )

Oh, en meneer wil opeens niet meer bij me drinken. -O- Ik hoop dat het tijdelijk is. ;(

En verder kan ie trucjes en gekke bekken trekken. Tegelijkertijd! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 25-11-2013 11:13:22 ]
  maandag 25 november 2013 @ 08:23:07 #212
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133600041
Uh gulara, ik kan niets zien! Nu eerst peuter naar psz brengen.
pi_133600160
*) weer de foto van gulara gemist

Maar op zich kun je pi nog gewoon onder water duwen hoor, maar je kunt bijvoorbeeld ook hem vasthoudend en elkaar aankijkend samen naar beneden gaan om een keer te oefenen.
Bij het onderwater duwen is het het leukste als iemand anders duwt en je hem zelf weer aan pakt onder water.

Het enige wat kan zijn als ze wat ouder zijn en ze vinden onder water niet leuk is dat ie dat gaat aangeven als ie merkt dat je met hem onder water wilt. M'n oudste had dat ongeveer bij anderhalf. Maar sommige kinderen hebben dat eerder.

Vervelend dat pi zon slechte zin had, hopelijk vandaag (of morgen voor jou trouwens) beter!
  maandag 25 november 2013 @ 08:49:55 #214
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133600265
In een kussen schreeuwen :D Als het maar oplucht Gulara. Snap dat je er gefrustreerd door raakt. En dat drinken komt vast goed! :*

Onze nacht was wel ok! 20:30-2:00-5:15 en hij slaapt nog.
Straks nacontrole bij de gyn! Eindelijk weer autorijden, tillen en en en alles wat eigenlijk nog meer :')! *O*
  maandag 25 november 2013 @ 08:54:49 #215
381212 Gulara
From the future
pi_133600315
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:39 schreef hilliebillie het volgende:
*) weer de foto van gulara gemist

Maar op zich kun je pi nog gewoon onder water duwen hoor, maar je kunt bijvoorbeeld ook hem vasthoudend en elkaar aankijkend samen naar beneden gaan om een keer te oefenen.

Eerst maar een zwembrilletje regelen dan. Met ogen open en lenzen is niet zo'n strak plan. Maar ik ga het proberen. Tof!

Ik dacht dat ie echt meteen zou stikken, maar dat valt dus wel mee?
pi_133600594
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 08:54 schreef Gulara het volgende:

[..]

Eerst maar een zwembrilletje regelen dan. Met ogen open en lenzen is niet zo'n strak plan. Maar ik ga het proberen. Tof!

Ik dacht dat ie echt meteen zou stikken, maar dat valt dus wel mee?
Zwembrilletje is wel aan te raden is zo mooi om te zien! (Ook zonder lenzen, je ziet het zo veel beter met brilletje)
Wat je wel kunt doen is op het moment dat je pi boven water haalt hem niet meteen verticaal boven water te halen maar een beetje horizontaal zodat ie het water wat hij in de mond heeft er nog uit kan laten lopen, want als baby's boven water komen is ook weer direct de reflex om te gaan ademen dus als ie dan bog water in de mond heeft kan hij dat makkelijk er uit laten lopen zonder het water in te ademen.
pi_133600955
IK HEB PI GEZIEN AAAHHHHH! O+ *O* Voor het eerst! Wat is hij leuk Gulara O+

XM, je verdient idd een standbeeld. En als het afbouwen je echt zo zwaar valt, wellicht kun je een kolfbeurt per dag erin houden? Om de overgang voor jezelf makkelijker te maken oid?

Mijn baby is de laatste weken elk uur wakker 's nachts. Dat klinkt overdreven he, het voelde al een tijdje zo en ik heb dit weekend op de klok gekeken (doe ik anders nooit, werkt demotiverend) en hij wordt na elke slaapcyclus van 45 minuten gewoon wakker. En wil de borst. En daarna slaapt hij meteen weer in hoor. Om 45 min. later weer wakker te worden. Ik ben er een ietsiepietsie moe van. Loj zit me nu heel hard uit te lachen zeker :P

Nu ga ik bijlezen!
pi_133601107
Over avondjes weg.. wij hebben het zaterdag weer geprobeerd: verjaardag van nichtje. Draagzak mee, we konden daar met hem op bed gaan liggen, allerlei mogelijkheden, maar het was een Groot Drama. Hij lijkt gewoon echt overprikkeld te raken van zo veel mensen, toen hij wat kleiner was kon hij zich goed afsluiten in de draagdoek maar dit keer was dat niet genoeg. En dat is dan best een kalme zitverjaardag, en hij blijft bij ons op schoot enzo, maar neen. We zouden daar eten maar zijn vroegtijdig afgehaakt omdat hij bleef huilen :@ Kleuter was zo'n kind dat overal wel sliep en echt alles prima en gezellig vond, dit is een wereld van verschil. Maar goed, dat komt wel weer, ooit. :)

Shandaly, wat ziet dat zwemmen er tof uit! Is dat een verwarmd bad? MIsschien ga ik ook eens kijken naar zoiets, ik denk dat ik inmiddels wel weer in bikini durf :')

Kyara, ik vind met name je dochters steeds meer op jou gaan lijken, echt bizar. En tof. O+
pi_133601137
Ik breek even in voor de supergave onderwaterfoto's van Shandaly, wat tof zeg! Alleen dat onder water duwen, daar zou ik wel moeite mee hebben (zwemlestrauma, dat deed de badjuf bij mij :X).

En Pi! Staan! Gekke bekken! Wat is ie groot opeens, als in geen kleine baby (niet lengte :P)!!

:W
pi_133601169
Jaa ik heb Pi ook gezien, wat een geinponem! Superleuk!
  maandag 25 november 2013 @ 10:00:36 #221
259886 pessie
pi_133601282
Pi gezien! Wat tof zo! En die gekke bekken O+

L-e heel herken baar :O
pi_133601329
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:53 schreef Mineola het volgende:
Ik breek even in voor de supergave onderwaterfoto's van Shandaly, wat tof zeg! Alleen dat onder water duwen, daar zou ik wel moeite mee hebben (zwemlestrauma, dat deed de badjuf bij mij :X).

En Pi! Staan! Gekke bekken! Wat is ie groot opeens, als in geen kleine baby (niet lengte :P)!!

:W
We share the trauma :X
Daarna kon ik wel ineens heel ver onder water zwemmen :@
pi_133601352
Jaaaah Pi! Tof!

KJ morgen een dreumes :D. Is ie weer beter?

Kyara :* voor de prutnacht.

Shandaly wat een supertoffe foto's. Gaaf hoor! Hier echt geen waterkindjes helaas. Binnenkort maar weer eens proberen te zwemmen.

LE pfff dat klinkt inderdaad vermoeiend zeg!

Hillie succes vandaag!
En hopelijk gaat het inderdaad goed. Al heel fijn dat het beter gaat met de fles!

[ Bericht 14% gewijzigd door Animalmix op 25-11-2013 10:12:33 ]
  maandag 25 november 2013 @ 10:11:34 #224
259886 pessie
pi_133601481
Vandaag is Lauren 9 maanden oud en precies 39 weken oud. Dat vind ik wel een verhaaltje waard.
Ze is mijn ontzettend vrolijke baby, ze zwaait naar zichzelf in de spiegel, trekt zichzelf opo haar knietjes om alle duplo uit de bak te kunnen pakken. Spelen met de elefun is momenteel tof! Zowel de wind die door je haar blaast als de ballen die overal heen rollen. Verder vind ze het erg leuk om "klap eens in je handjes" te zingen met mijn handen die de gebaren maken. Papier is trouwens ook een hit, want daar kun je zo lekker op sabbelen. Kruipen doet ze nog niet, al staat ze 1000x per dag op handen en knieën. De ontwikkeling gaat zo hard! Ze is eigenlijk amper nog een baby.
Oh, ze kan mij echt aankijken met zo'n lachebekkie, echt om te smelten!

Plaatje bij het praatje :@

pi_133601533
Pessie voor je foto en je verliefde verhaal O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')