abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2013 @ 12:48:24 #251
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133605729
Jeetje Spark :o Wat enorm schrikken, en ook op de kamer waar je moeder lag ;(.. Ik duim dat ze er snel achterkomen wat het is en dat het niks ernstigs is :*

Net nacontrole gehad, alles prima. Heb het artsenverslag gevraagd+meegekregen, erg tof om te lezen!
pi_133605761
Spark, heftig ;( Hoop dat het goed komt allemaal!

Hier ook net alles bij het zkhs opgehaald, ook de IC gegevens. Ik ga een moddagje moeilijke woorden lezen. :+
pi_133606022
Spark ooooooooh wat klinkt dat eng. En wat een vreselijk naar toeval dat het de plek is waar je moeder ook lag pfffff.

XM, mijne at voor zes maanden helemaal niet en sindsdien selectief, pas een paar weken geleden heeft ze het eten écht ontdekt!

Pessie wat klinkt het goed en gezellig. Hoe is de interactie tussen broer en zus?

Hier wordt op werk vandaag film geschoten met Sir Anthony Hopkins O+ maar boeeee hij had vanochtend geen opnames en vanmiddag waarschijnlijk wel maar ik had net de middag vrijgenomen (op naar the hunger games te gaan. :') m'n imago. Ik hoor m breken) maar nu kan ik hem dus niet spotten boeeeee.

Zal ik ook nog wat babygerelateerds zeggen in deze post? Ze is zoooo fantastisch leuk! Maar die nachten pfff ik begin het langzaam best slecht te trekken. :{ ik denk vol weemoed terug aan het eerst half jaar toen ik een heerlijk slapende baby had 's nachts.
pi_133606104
KJ, klinkt als een goede nacht. Hopelijk blijven ze zo, zodat je weer wat uitgeruster wordt
En ik snap dat je helemaal in de vorig jaar om deze tijd fase zit. Bijna een dreumes. Wat gaat het toch snel

Gulara, niet fijn. Hopelijk is ie gauw weer zijn vrolijke zelf :*
En hopelijk drinkt ie gauw weer bij je :*

Gotc goede nacht. Succes bij de gyn

Hillie wat leuk om te lezen hoe dat zwemmen gaat bij baby’s. Ik wist dat helemaal niet

L-E :*
En jammer dat de verjaardag niet lukte.

Pessie, wat is ze leuk. En zo herkenbaar dat ze amper nog baby zijn.

Kyara *O* voor de tien maanden.

LB wat ga je doen als je kolfrecht is afgelopen?

Laiv sterkte en succes vandaag :*

:* voor alle slechte nachten

Spark, wat is jouw meisje snel. Gefeliciteerd met de 6 maanden

XM ze is nog harstikke jong. Het is echt nog maar bijvoeding. Probeer het een paar keer aan te bieden. Ze zal het dan vast ineens lusten. Ik weet niet of je alles vers maakt. Maar probeer anders ook eens potjes. Dat lusten die kleine valsaards meestal wel :D
Spark wat eng :*
  maandag 25 november 2013 @ 13:05:53 #255
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133606180
Sparkling wat een schrik! Onze buurman heeft zoiets gehad, daar kwam ernstige migraine uit -O-

Xm, dat is echt veel te voorbarig. Als ik jou was zou ik een week of 2 stoppen, misschien dat ze het dan leuker vind.
  maandag 25 november 2013 @ 13:06:37 #256
259886 pessie
pi_133606204
Oh, Omen, ben je weer aan het werk gegaan?
Vanaf wanneer krijg je je nieuwe functie?
pi_133606267
Wat heftig Spark. Sterkte!
pi_133606288
Spark wat vreselijk eng zeg! Hopelijk is het niets erg en krijgt ie het niet nog een keer.

GotC fijn helemaal goedgekeurd!!

Olf :') jammer!

XM ook ik zou me er niet zo druk om maken hoor!
Komt vast wel!

Nou hier dus een nog steeds niet fit meisje. Eerst waterpokken, toen griep, nu vreselijk verkouden en een doorkomende tand.
Ze eet dus al tweeënhalve week niets. En dan bedoel ik ook echt niets (behalve een half maisboogje per dag of 1 stukje peer ter grote van een dobbelsteen). Gelukkig drinkt ze wel drie volle flessen. Maar voor een bijna dreumes vind ik het nu wel lang genoeg duren.
Morgen naar het cb. Ze zal wel niet veel zijn aangekomen, lijkt me zo.
  maandag 25 november 2013 @ 13:26:51 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133606761
Spark, wat heftig :o. Dat zal idd een enorme schrik zijn zeg. Ik hoop voor jullie dateert 'slechts' apneu is.

LE, ja mup had net ook broccoli in haar oor :'). Maar goed moet weten dat ik idd te voorbarig was. Dacht ik ook al wel. Maar je weet het niet! Omen, we geven wisselend potjes en vers. Potjes zijntot dusver iets mínder vies dan vers :').

Olf, enig idee waar de slechte nachten door veroorzaakt worden?

AM, beterschap voor je meiske. Wij mogen vrijdag weer naar het cb. Vermoed hier ook weinig groei doordat ze ziek is geweest.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133606931
Ik weet het niet zo goed met haar nachten. In principe ging het de laatste tijd beter en tijdje terug had ze een week doorgeslapen (23.30-6.00) en ik dacht echt dat dat het keerpunt was. Maar dan slaapt ze weer even slecht door tandjes ofzo en dan lijkt ze het opeens weer 'verleerd'. En sinds kort wordt ze ook wakker voor speen terwijl ze die eerst nooit hoefde 's nachts, alleen bij 's avonds in slaap vallen. Ondoorgrondelijk ;)
pi_133607897
Oh my Spark, dan komt het opeens ff helemaal terug denk ik? Hoop dat je zwager goed herstelt!

Door GotC ben ik op een idee gebracht mbt bevallingsverslag en ik zit as we speak het formulier in te vullen om mijn verslag op te vragen!

Olf! Trek in dan die vrije middag, The Hunger Games kan je altijd nog gaan bekijken! ;)

AM, je arme meiske, je foto vorige week was ook zo sneu met die soepogen en die rooie wangetjes.

En euhh, ik word een beetje nerveus van de verhalen over slechtslapendebabiesouderdan6maanden. Alle boekjes zeggen dat het na 6 maanden beter wordt, maar dit stemt nog weinig hoopvol. :{ ;)
  maandag 25 november 2013 @ 14:12:52 #262
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133608022
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef Juud-- het volgende:

En euhh, ik word een beetje nerveus van de verhalen over slechtslapendebabiesouderdan6maanden. Alle boekjes zeggen dat het na 6 maanden beter wordt, maar dit stemt nog weinig hoopvol. :{ ;)
Een hart onder de riem is altijd een goeie reden om uit de meeleesstand te komen hè.
Die van ons sliep echt BAGGER de eerste 7 maanden. Niet op zijn Lojs, maar wel keivaak wakker 's nachts. 3-4-5 x eruit. Ik denk dat bij 7,5 maand ofzo het omslagpunt kwam, en bij 8,5 maand sliep hij vrijwel altijd door. Vanaf een maand of 9 denk ik dat hij zonder uitzondering doorslaapt. Alleen wat vroeg wakker regelmatig. Dus in sommige/veel gevallen wordt het ook echt beter :)

En Sparkling, sterkte!
pi_133608072
'Op zijn Lojs' _O- Dat wordt de nieuwe standaard voor slechtslapende babies.. op een schaal van 0-10 waarbij 10 dan 'op zijn Lojs' is :D
Maar dank voor je hart onder de riem! (en ook zonder dat mag je best wel mee blijven doen hoor!)
pi_133608226
In de rapportage van Sticker heeft een vpk geschreven 'Moeder is nog erg vermoeiend' :D

Ze bedoelt vermoeid toch? JA TOCH?! :(
pi_133608385
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:19 schreef L-E het volgende:
In de rapportage van Sticker heeft een vpk geschreven 'Moeder is nog erg vermoeiend' :D

:D :D
  maandag 25 november 2013 @ 14:24:32 #266
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133608421
quote:

Nee ik denk dat ze horendol van je werden :D _O- Wat een lullige fout :')
  maandag 25 november 2013 @ 14:26:15 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133608488
quote:

Ze vond je een zeiksnor ;(
pi_133608805
Hahahahah LE, slecht nieuws..das het risico he van zo'n verslag ;)
pi_133609180
Ik ben die vpk heel dankbaar eigenlijk. Heb echt zulke nare dingen gelezen in dat dossier ;( en toen ik dat las moest ik zooo lachen. Ze heeft het expres gedaan denk ik O+
pi_133609231
LE, wat een lullige fout :D

Oeh Spees, dat geeft hoop. E. slaapt ook nooit door eigenlijk.

AM, wat sneu. Beterschap!

Bedankt allemaal :*
E.
  maandag 25 november 2013 @ 14:54:24 #271
259886 pessie
pi_133609559
L-e :D . fijn dat dat iets was waar je om kon lachen. En gelukkig is alles goed gegaan met zowel jou als met Sticker :*
  maandag 25 november 2013 @ 14:57:00 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133609643
LE :D

M'n kind tikte net 190 bv en nog 60 kv weg 8)7. Ze is aan het zuipen op het moment, niet te zuinig.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133609651
quote:

_O- Lullige foutjes... Gelukkig is ze waarschijnlijk heel veel beter in haar vak dan in Nederlands.
(Echt, wat ik hier soms in het kdv-schriftje van Femke tegenkom aan tenenkrommend Nederlands... :X :N Ze zijn in ieder geval lief voor de kindjes, en fonetisch gezien is het vaak wel goed, dus ze zullen er geen taalachterstand bij oplopen ;))

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:14 schreef Juud-- het volgende:
'Op zijn Lojs' _O- Dat wordt de nieuwe standaard voor slechtslapende babies.. op een schaal van 0-10 waarbij 10 dan 'op zijn Lojs' is :D
Maar dank voor je hart onder de riem! (en ook zonder dat mag je best wel mee blijven doen hoor!)
We zitten hier op 1 op de schaal van Loj... :@ En nog ben ik zo vaak ontzettend moe. Moet zo vaak aan alle mama's met slechte nachten hier denken als ik me 's ochtends m'n bed uitsleep... voel me dan zo schuldig...

Spark :* da's schrikken zeg! Hoe is het nu?
pi_133609662
Inhaalslag XM? :)
  maandag 25 november 2013 @ 15:15:14 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133610251
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef Shandaly het volgende:
Inhaalslag XM? :)
Ik denk het! Of een groeispurt ofzo, geen idee :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')