Ik ben er ook bij jaquote:Op zondag 24 november 2013 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Peter
Fles
Mono
Ziggy
Greavy
Oh ja en Socios natuurlijk
Verder? Dennis? James?
En nu nog de totale prijs die je betaalt hebt.quote:Op zondag 24 november 2013 01:45 schreef James1988 het volgende:
Kaartje gekocht
Hengelo - Osnabrück: 96 km
Osnabrück - Bremen: 123 km
Bremen - Leer: 100 km
= 319 km, ofwel 7,2 cent/km.
Die tariefcalculator van DB is behoorlijk Spartaans
Ben wel benieuwd, Narvik in een dag? Volgens mij red je dat echt nietquote:Op zondag 24 november 2013 03:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar dan moet je weer vrije dagen opnemen en zo. Wil weleens zien hoever je zonder dat zou komen. Sicilië is haalbaar. Narvik misschien als je terug gaat vliegen. Gibraltar?
7,2*3,19.quote:Op zondag 24 november 2013 09:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En nu nog de totale prijs die je betaalt hebt.
waren er niet twee grapjassen die dat gedaan hebben om een recordafstand van 25.000 kilometer in een week ofzo te halen?quote:Op zondag 24 november 2013 02:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jawel DAT kan ook wel. Als je gewoon blind Paris - Lyon op en neer gaat rammen kan je 3000 km op 1 dag wel halenMaar ja welk doel dient dat?
In reizigerskilometers gemeten doet dat ding er statistisch totaal niet toe.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Behalve dan die in de trein van Amsterdam naar Brussel.
De heren van treinreiziger.nlquote:Op zondag 24 november 2013 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
ja dus
http://www.volkskrant.nl/(...)rd-treinreizen.dhtml
deze naam en 'treintopic' hebben elkaar sinds het begin afgewisseld.quote:Op zondag 24 november 2013 11:58 schreef sararaats het volgende:
sinds wanneer heet het topic anders?
ah okquote:Op zondag 24 november 2013 13:24 schreef Peter het volgende:
[..]
deze naam en 'treintopic' hebben elkaar sinds het begin afgewisseld.
Ik vind het gewoon een waardeloze naam zo. Telkens begint Socios weer met dezelfde titel.quote:Op zondag 24 november 2013 13:24 schreef Peter het volgende:
[..]
deze naam en 'treintopic' hebben elkaar sinds het begin afgewisseld.
Dat is dan best knap, dit is het eerste treinentopic wat hij in jaren geopend heeft.quote:Op zondag 24 november 2013 13:46 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een waardeloze naam zo. Telkens begint Socios weer met dezelfde titel.
Ik kwam hem op Facebook tegen ergens. Toffe plaat wel.quote:
Ja. Socios is een eikelquote:Op zondag 24 november 2013 13:46 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een waardeloze naam zo. Telkens begint Socios weer met dezelfde titel.
29 euro. Voor Nederland heb ik Dal Vrij.quote:Op zondag 24 november 2013 09:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En nu nog de totale prijs die je betaalt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |