quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:38 schreef Gellarboy het volgende:
Zo klinkt het wel heel dramatisch...
[ afbeelding ]
I'm single by choice.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:41 schreef Xiance het volgende:
ja.. wat doe je ook
Overigens Gellar, het was niet dramatisch bedoeld.
Dat ik geen vriend, man, geit of schaap heb is een bewuste keuze.
edit:
echt he.. ik en knopjes...
In mijn geval welquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm single by choice.
It just wasn't my choice.
Ik ben ook "Ach ja, we zien wel". Maar dat vind ik nog geen single by choice.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
In mijn geval wel
Wat dat aan gaat ben ik een echte einzelganger
Ik heb overigens wel de tijd gehad dat ik "heftig" op zoek was, vooral toen ik net bij mn ex weg was.
Tegenwoordig ben ik wat meer "achja we zien wel" achtig.. Zen.
O ja, dat welquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:57 schreef Xiance het volgende:
true i guess,
Maar als ik echt een vriendje wil, dan had ik die al
Ik ookquote:Dus totdat ik "de ware" (ik twijfel nog of die eigenlijk wel bestaat) tegen kom, blijf ik liever vrijgezel dan steeds maar weer aanmodderen
DAT klinkt pas dramatisch, of wanhopig..quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat welDan "pak je er gewoon eentje die wel oke is".
[..]
Ik ook
Al geloof ik niet in de ware. Wel in "de beste die je op dat moment kent".
Ik ken heel wat mensen die dat doen. Sterker nog, vandaag nog over gehad. Meisje dat haar biologische klok voelde tikken en dus settelde met iemand waarvan ze eigenlijk wel wist dat niet "de ware" was. En nu tegen de lamp lopeen uiteindelijk. Ik wil ze de kost niet geven hoor, mensen die een relatie aangaan omdat ze niet alleen willen zijn, of een kind willen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT klinkt pas dramatisch, of wanhopig..
Ik ken wel mensen die dat zo doen ja, maar dan denk ik.. dan doe je iemand anders pijn, alleen om jezelf tevreden te houden.
Dan moet je wel gewoon een angst hebben om alleen te zijn.
"Vroegâh" had ik dat wel, toen had ik ook t ene na het andere vriendje.
Tegenwoordig moet het gewoon goed voelen! misschien ben ik volwassen geworden..
Mooi toch!quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Holy fuck.....
De shows blijven maar uitverkopen en daarom zijn er nog eens 3 extra shows geopendDat zijn wel echt de drie laatste, want meer opties hadden we gewoonweg niet. Alle extra shows zijn nu open voor publiek
En dat mensen gewoon na heet zien van de voorstelling nog een keer willen komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
Mooi toch!
Lijkt me wel enerverend als artiest, de wetenschap dat je het zo goed doet dat het uitverkoopt
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:15 schreef Xiance het volgende:
Wie droomt er nou niet van dat mensen keer op keer speciaal voor jou terug komen.
Fuck! er zijn hele programma's opgebouwd rond mensen die daar van dromen.
quote:Dan moet je toch volgens mij vlinders in je buik krijgen als je je dat realiseert?
Dus van een goed warenhuis naar een tweede Zeeman?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:16 schreef Xiance het volgende:
Die ellende krijgen we hier in Arnhem ook.
Bijenkorf gaat weg, en daar komt een primarkt voor in de plaats
2013 zou voor mij t jaar van loslaten worden, had ik mezelf beloofd. Dus ook van de angst voor zingen in t openbaar. Is redelijk geluktquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:22 schreef Xiance het volgende:
Stiekum droom ik daar ookw el eens van
En heel onstiekum heb ik zelfs pasgeleden een zangles gehad, hherlijk! Doen wat je graag doet, en dan de feedback van het publiek..
Maarja, je moet er wel een dosis lef voor hebben natuurlijk, of knettergek zijn zoals Rinus
Tof.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Holy fuck.....
De shows blijven maar uitverkopen en daarom zijn er nog eens 3 extra shows geopendDat zijn wel echt de drie laatste, want meer opties hadden we gewoonweg niet. Alle extra shows zijn nu open voor publiek
Mooie documentaire die ze daarover gemaakt hebben, Bridegroom. Simpel van opzet, maar verhaal blijft aangrijpend.quote:
Uhuquote:
Als iemand partner zegt is het meestal vrij duidelijk dat ze geen hetero zijn, ik hoor hetero's hun geliefde zelden partner noemen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:04 schreef Xiance het volgende:
[...] ik heb t nooit over "mijn partner" oid. [...]
Da's ook weer zoiets jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Als iemand partner zegt is het meestal vrij duidelijk dat ze geen hetero zijn, ik hoor hetero's hun geliefde zelden partner noemen.
Sommige suffe yuppenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Als iemand partner zegt is het meestal vrij duidelijk dat ze geen hetero zijn, ik hoor hetero's hun geliefde zelden partner noemen.
Jep. Staat niet in de weg (want is ook maar iets van 50cm hoogquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:48 schreef Xiance het volgende:
Laat je die daar het hele jaar staan??
Dat scheelt wel met op/aftuigen natuurlijk 😅
Ik denk dat ik dit jaar gewoon een kerstkrans op t dressoir zet, for the feeling ofzo
Ik dacht dat eerst ook, maar kom het toch vrij vaak tegen. Mensen benoemen hun geliefde op allerlei manieren. Mijn partner/man/vrouw/vriend/vriendin/voornaam, ongeacht sexuele voorkeur en ongeacht of ze getrouwd zij of niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat klinkt natuurlijk ook weer heel anders dan mijn vrouw, mijn vrouwtje of mijn meisjequote:Op dinsdag 3 december 2013 18:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik dacht dat eerst ook, maar kom het toch vrij vaak tegen. Mensen benoemen hun geliefde op allerlei manieren. Mijn partner/man/vrouw/vriend/vriendin/voornaam, ongeacht sexuele voorkeur en ongeacht of ze getrouwd zij of niet.
Het is wel een bepaald soort man die het heeft over "de vrouw", "het vrouwtje" of "het meisje".
Ik wist dat mijn baas...quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Oooooohquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit is het verschil.![]()
Niemand die getrouwd is heeft het toch nog over zijn vriend/vriendin? En niemand die niet getrouwd is heeft het toch over zijn man/vrouw? Ik snap dat het een klein verschil is, maar er zit ook een klein verschil tussen een geit en een schaap. Die noem je toch ook niet hetzelfde?
Mensen willen kwaliteit voor een Hollandsche prijs.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus van een goed warenhuis naar een tweede Zeeman?
Nou, in die droom zou ik niet iedere avond om 22:15 mijn nest inkruipen na een kop citrosan hoorquote:
In ieder geval niet in je eentje?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, in die droom zou ik niet iedere avond om 22:15 mijn nest inkruipen na een kop citrosan hoor
Preciesquote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
In ieder geval niet in je eentje?
neuh. Homosquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ging je er wel eens heen dan?
Och, gewoon ergens in een boerenschuur.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Is er nu nog wel wat in Groningen over dan qua dit soort gelegenheden?
Mooie foto!quote:Op donderdag 5 december 2013 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen vanuit/vanaf PlanetRomeo!
Duitsland?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen vanuit/vanaf PlanetRomeo!
Daar zit de IT.quote:
met, zonder, beide zijn woordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die moest ik even door translate halen. Google suggereert trouwens porque? (1 woord).
quote:
Er is goed nieuws - over een paar dagen is de langste nacht van het jaar alweer voorbij en gaan we weer naar de zomer.quote:
O jaaaaaa!quote:
Wel elk jaar naar een ander deel van het land?quote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef Twoflower het volgende:
*jaloers ben* Ik ga na 4 jaar naar Oz te zijn geweest eens een keertje niet die kant op...
Eerste jaar heb ik meerdere plekken bezocht, tweede jaar alleen Sydney en Melbourne, de laatste 2 jaar heb ik gewoon een maand een appartementje in Sydney gehuurd. Beviel prima.quote:Op maandag 9 december 2013 22:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel elk jaar naar een ander deel van het land?
Mijn broer woont sinds een jaar of drie in Sydney, dus ik ga die kant op. En een paar dagen Tasmanië.
Is dat m'n nieuwe understudy?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo..
Een vriend van me wordt sinds zondagochtend vermist..
Hij is voor 't laatst gezien rond vieren in de Eagle. Ze hebben sindsdien zijn iPod en paspoort ergens op straat gevonden en zijn telefoon gaat direct naar voicemail.. Ik ken hem al 18 jaar.
.
.
.
.
.
!
Qua toerisme vond ik Sydney leuker dan Melbourne. Daar kun je jezelf beter vermaken. Meer te zien en doen. Maar we kenden mensen in beide plekken, dus ook in Melborune heb ik me uitstekend vermaakt. De stad voelt wel fijn. Alleen zelfs de locals wisten niet echt wat ze ons daar nou zouden kunnen laten zienquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Eerste jaar heb ik meerdere plekken bezocht, tweede jaar alleen Sydney en Melbourne, de laatste 2 jaar heb ik gewoon een maand een appartementje in Sydney gehuurd. Beviel prima.
We hebben veel gezamenlijke FB matties en veel tijdlijnen staan al helemaal vol. De politie hier en bij zijn ouders (Duitsland) is er mee bezig. Misschien is er ook wel niks aan de hand hoor, misschien is 'ie iemand tegen gekomen, hoteldebotel verliefd geworden en liggen ze nu samen in bed terwijl zijn telefoon leeg is. Ik hoop 't maar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
ieks. Dat zijn echt verschrikkelijk onzekere tijden dan nu natuurlijk. Alle vrienden en familie leden bellen en zo. Via FB een berichtje? (al was er laatst een heel artikel over "vermist" en facebook en dat dat te snel gebruikt wordt en te vaak, waardoor het t Boy who cried wolf effect heeft gekregen).
Ja het is een dunne lijn tussen "je druk maken om niks" en "je te weinig druk maken, terwijl...". Van de ene kant kun je voor een hoop ophef zorgen en paniek, terwijl er misschien niks is. Aan de andere kant vergeef je 't jezelf ook nooit als er straks wel echt iets aan de hand blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We hebben veel gezamenlijke FB matties en veel tijdlijnen staan al helemaal vol. De politie hier en bij zijn ouders (Duitsland) is er mee bezig. Misschien is er ook wel niks aan de hand hoor, misschien is 'ie iemand tegen gekomen, hoteldebotel verliefd geworden en liggen ze nu samen in bed terwijl zijn telefoon leeg is. Ik hoop 't maar.
Nice me jellyquote:
Ik hoop het ook. Sterkte in ieder geval, hopelijk kom ie snel ongeschonden terug...quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We hebben veel gezamenlijke FB matties en veel tijdlijnen staan al helemaal vol. De politie hier en bij zijn ouders (Duitsland) is er mee bezig. Misschien is er ook wel niks aan de hand hoor, misschien is 'ie iemand tegen gekomen, hoteldebotel verliefd geworden en liggen ze nu samen in bed terwijl zijn telefoon leeg is. Ik hoop 't maar.
Zo nu en dan is er een opleving.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dit topic is echter een poosje geleden al overleden, of niet?
Het schijnt dat mensen ook nog een leven buiten Fok! hebben...quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, welkom in the afterlife.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik wilde het net komen vragen hierquote:
Ja, dat krijg je als ik niks meer over mezelf en mijn leven mag vertellenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik weet 't niet precies. Het verhaal dat de ronde doet is dat hij zich een paar dagen verscholen heeft op de 21e verdieping van een gebouw. (??) Dus hij leeft wel, maar of alles goed is dat betwijfel ik.quote:
Goh!quote:Op donderdag 12 december 2013 10:41 schreef Twoflower het volgende:
Het schijnt dat mensen ook nog een leven buiten Fok! hebben...
Bedankt! Hoe laat begint het neuken/zaadgorgelen?quote:
20:00. Zaal open om 19:45.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bedankt! Hoe laat begint het neuken/zaadgorgelen?
Wie zegt dat ik het over mezelf heb?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Goh!.
Het duurt even, maar je hebt 't ontdekt?
Dus je hebt nog steeds geen leven buiten Fok?! #confusingquote:Op donderdag 12 december 2013 20:39 schreef Twoflower het volgende:
Wie zegt dat ik het over mezelf heb?
JIj probeert gewoon conclusies te trekken waar ze niet te trekken zijn, want ik laat (in dit geval) niet het achterste van m'n tong zien.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dus je hebt nog steeds geen leven buiten Fok?! #confusing
quote:Op zondag 15 december 2013 02:58 schreef Twoflower het volgende:
Ok, waarom gaat het hier niet nog vaker over Ang3l? Wat kan die jongen zingen en acteren zeg! Ik heb vanavond echt genoten!
Snap ik. Volgens mij had iedereen uit de cast wel een of meer fans die wel een praatje wilde maken. Stanley (diegene met wie ik o.a. mee was) kende een behoorlijk aantal castleden, en die wilde ook met al die mensen wel een praatje maken. En voor een aantal had 'ie zelfs een bosje rozen meegenomen...quote:Op zondag 15 december 2013 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dank je wel!
Leuk dat je er was
Jammer dat ik niet ff langer kon praten, maar ik was echt van hot naar her aan t rennen
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
Jouw schuld dus.quote:Op zondag 15 december 2013 17:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Je kijkt een week of twee niet, en dan blijkt er sindsdien ook nauwelijks gepost te zijn.
Eensch, ook de 2e keer weer imponerendquote:Op zondag 15 december 2013 02:58 schreef Twoflower het volgende:
Ok, waarom gaat het hier niet nog vaker over Ang3l? Wat kan die jongen zingen en acteren zeg! Ik heb vanavond echt genoten!
JE LEEFT NOG!!!quote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eensch, ook de 2e keer weer imponerend
ahquote:Op zondag 15 december 2013 12:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Snap ik. Volgens mij had iedereen uit de cast wel een of meer fans die wel een praatje wilde maken. Stanley (diegene met wie ik o.a. mee was) kende een behoorlijk aantal castleden, en die wilde ook met al die mensen wel een praatje maken. En voor een aantal had 'ie zelfs een bosje rozen meegenomen...
In het script staat dat hij (angel) hem (ang3l) helemaal geweldig vond, maar niet alleen zijn zang en acteerwerk... En dat ze daarna samen nog zijn wat gaan drinken, waarbij van het een het ander kwam.quote:
hij vond t heel erg mooi, goed gezongen en ontwapenend/ontroerend. Een echte angel. Plus dat er en hoop weer boven kwam van toen hij het speelde. Verder nog een andere kijk op de sterf scène van hem gekregen, zoals het he, toen verteld is. Zo had ik t nog niet echt bekeken, dus misschien kan ik er volgend weekend mee spelen.quote:
welcome to Sydneyquote:Op maandag 16 december 2013 07:27 schreef Steve het volgende:
Twee dagen geen koffer, argh.. Zie er nu belachelijk toeristisch uit met een Bali-shirt.
Rondje stad gedaan al. Het viel me op hoeveel homostellen ik hand in hand heb zien lopen.Geen idee of dat gewoon toeval was.
Ik kop alleen jouw voorzet in.quote:Op vrijdag 13 december 2013 05:55 schreef Twoflower het volgende:
JIj probeert gewoon conclusies te trekken waar ze niet te trekken zijn, want ik laat (in dit geval) niet het achterste van m'n tong zien.
Sorry, ik zal er meer posten!!!quote:Op zondag 15 december 2013 17:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
En KPD stelt eigenlijk ook niets voor.
quote:
Nee hoor, was de eerste (en volgens mij ook enige) keer. Misschien zijn er meerdere Stanleys.quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ahvolgens mij is hij al meerdere malem geweest. Hoor de naam vaak. Echte fan van rent.
Hoe tofquote:Op maandag 16 december 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Holy Fucking Shit!!!!
http://www.amateurmusicalawards.nl/awards/longlist
Beste Amateurproductie
Beste mannelijke hoofdrol
Beste mannelijke bijrol .... ikzelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso al gefeliciteerd met de voorlopige nominatie. Ben benieuwd of je ook bij de 5 genomineerden terecht komt, en ik hoop zelfs dat je gewoon wint. (Al heb ik de andere producties verder niet gezien.)quote:Op maandag 16 december 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Holy Fucking Shit!!!!
Beste Amateurproductie
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Holy Fucking Shit!!!!
Beste Amateurproductie
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedoel je nou RENT of de AMA's?quote:Op maandag 16 december 2013 15:05 schreef TheVulture het volgende:
Het ziet er ook nog best professioneel uit die organisatie... niet niveautje "Truus uit Schubbekutteveen die op het biljart een nummer uit Cats staat te kwelen"
Dit is idd de longlist. In januari de shortlist, dan gaan ze van 10 naar 5 namen en dat zijn dan de officieel genomineerden. En in Maart worden de winnaars bekend gemaakt in carre.quote:Op maandag 16 december 2013 15:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Sowieso al gefeliciteerd met de voorlopige nominatie. Ben benieuwd of je ook bij de 5 genomineerden terecht komt, en ik hoop zelfs dat je gewoon wint. (Al heb ik de andere producties verder niet gezien.)
Ik ga er vanuit dat je beter bent dan kwelenquote:
Precies. Ik weigerquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:25 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, DeLeMar. Dat is niks, nee. Afbraaktent.
Klopt, maar dat komt alleen doordat Hij Gelooft In Mij er zo lang speelt. Voor de rest is het best een aardig theater.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:25 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, DeLeMar. Dat is niks, nee. Afbraaktent.
Eerlijk gezegd: weet ik niet. Maar ik heb absoluut niets met Andre Hazes, en daardoor ook niets met die show.quote:
Was vooral vanwege mijn 'so be it' opmerking. "Het maakt me niet uit wat anderen van mijn mening denken, lekker puh!" Was niet persoonlijk bedoeld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Gellarboy het volgende:
Wat ben je toch steeds met je boze tong-uitsteek smileys in de weer. Heb ik je iets misdaan?
The Normal heart heb ik er ook gezien. Wat een voorstelling zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd: weet ik niet. Maar ik heb absoluut niets met Andre Hazes, en daardoor ook niets met die show.
Ik was wel een keer in het DeLaMar voor het toneelstuk The Normal Heart, en toen kwam er ook een hoop publiek binnen voor Hij Gelooft In Mij, en ik was toch blij dat ik niet tussen die mensen hoefde te zitten. Het is toch een bepaald slag mensen dat wel in die musical geinteresseerd is. (Misschien zegt dit meer over mij dan over die mensen, so be it.)
Zeg Ang3l, wij gaan toch niet te veel dezelfde dingen mooi/leuk vinden he? Dat wordt eng...quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Normal heart heb ik er ook gezien. Wat een voorstelling zeg
Ben je nog single?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zeg Ang3l, wij gaan toch niet te veel dezelfde dingen mooi/leuk vinden he? Dat wordt eng...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |