Eerste jaar heb ik meerdere plekken bezocht, tweede jaar alleen Sydney en Melbourne, de laatste 2 jaar heb ik gewoon een maand een appartementje in Sydney gehuurd. Beviel prima.quote:Op maandag 9 december 2013 22:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel elk jaar naar een ander deel van het land?
Mijn broer woont sinds een jaar of drie in Sydney, dus ik ga die kant op. En een paar dagen Tasmanië.
Is dat m'n nieuwe understudy?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:52 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo..
Een vriend van me wordt sinds zondagochtend vermist..
Hij is voor 't laatst gezien rond vieren in de Eagle. Ze hebben sindsdien zijn iPod en paspoort ergens op straat gevonden en zijn telefoon gaat direct naar voicemail.. Ik ken hem al 18 jaar.
.
.
.
.
.
!
Qua toerisme vond ik Sydney leuker dan Melbourne. Daar kun je jezelf beter vermaken. Meer te zien en doen. Maar we kenden mensen in beide plekken, dus ook in Melborune heb ik me uitstekend vermaakt. De stad voelt wel fijn. Alleen zelfs de locals wisten niet echt wat ze ons daar nou zouden kunnen laten zienquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Eerste jaar heb ik meerdere plekken bezocht, tweede jaar alleen Sydney en Melbourne, de laatste 2 jaar heb ik gewoon een maand een appartementje in Sydney gehuurd. Beviel prima.
We hebben veel gezamenlijke FB matties en veel tijdlijnen staan al helemaal vol. De politie hier en bij zijn ouders (Duitsland) is er mee bezig. Misschien is er ook wel niks aan de hand hoor, misschien is 'ie iemand tegen gekomen, hoteldebotel verliefd geworden en liggen ze nu samen in bed terwijl zijn telefoon leeg is. Ik hoop 't maar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
ieks. Dat zijn echt verschrikkelijk onzekere tijden dan nu natuurlijk. Alle vrienden en familie leden bellen en zo. Via FB een berichtje? (al was er laatst een heel artikel over "vermist" en facebook en dat dat te snel gebruikt wordt en te vaak, waardoor het t Boy who cried wolf effect heeft gekregen).
Ja het is een dunne lijn tussen "je druk maken om niks" en "je te weinig druk maken, terwijl...". Van de ene kant kun je voor een hoop ophef zorgen en paniek, terwijl er misschien niks is. Aan de andere kant vergeef je 't jezelf ook nooit als er straks wel echt iets aan de hand blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We hebben veel gezamenlijke FB matties en veel tijdlijnen staan al helemaal vol. De politie hier en bij zijn ouders (Duitsland) is er mee bezig. Misschien is er ook wel niks aan de hand hoor, misschien is 'ie iemand tegen gekomen, hoteldebotel verliefd geworden en liggen ze nu samen in bed terwijl zijn telefoon leeg is. Ik hoop 't maar.
Nice me jellyquote:
Ik hoop het ook. Sterkte in ieder geval, hopelijk kom ie snel ongeschonden terug...quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We hebben veel gezamenlijke FB matties en veel tijdlijnen staan al helemaal vol. De politie hier en bij zijn ouders (Duitsland) is er mee bezig. Misschien is er ook wel niks aan de hand hoor, misschien is 'ie iemand tegen gekomen, hoteldebotel verliefd geworden en liggen ze nu samen in bed terwijl zijn telefoon leeg is. Ik hoop 't maar.
Zo nu en dan is er een opleving.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dit topic is echter een poosje geleden al overleden, of niet?
Het schijnt dat mensen ook nog een leven buiten Fok! hebben...quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, welkom in the afterlife.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik wilde het net komen vragen hierquote:
Ja, dat krijg je als ik niks meer over mezelf en mijn leven mag vertellenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik weet 't niet precies. Het verhaal dat de ronde doet is dat hij zich een paar dagen verscholen heeft op de 21e verdieping van een gebouw. (??) Dus hij leeft wel, maar of alles goed is dat betwijfel ik.quote:
Goh!quote:Op donderdag 12 december 2013 10:41 schreef Twoflower het volgende:
Het schijnt dat mensen ook nog een leven buiten Fok! hebben...
Bedankt! Hoe laat begint het neuken/zaadgorgelen?quote:
20:00. Zaal open om 19:45.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bedankt! Hoe laat begint het neuken/zaadgorgelen?
Wie zegt dat ik het over mezelf heb?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Goh!.
Het duurt even, maar je hebt 't ontdekt?
Dus je hebt nog steeds geen leven buiten Fok?! #confusingquote:Op donderdag 12 december 2013 20:39 schreef Twoflower het volgende:
Wie zegt dat ik het over mezelf heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |