In ieder geval niet in je eentje?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, in die droom zou ik niet iedere avond om 22:15 mijn nest inkruipen na een kop citrosan hoor
Preciesquote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
In ieder geval niet in je eentje?
neuh. Homosquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ging je er wel eens heen dan?
Och, gewoon ergens in een boerenschuur.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Is er nu nog wel wat in Groningen over dan qua dit soort gelegenheden?
Mooie foto!quote:Op donderdag 5 december 2013 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen vanuit/vanaf PlanetRomeo!
Duitsland?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen vanuit/vanaf PlanetRomeo!
Daar zit de IT.quote:
Die moest ik even door translate halen. Google suggereert trouwens porque? (1 woord).quote:
met, zonder, beide zijn woordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die moest ik even door translate halen. Google suggereert trouwens porque? (1 woord).
quote:
Er is goed nieuws - over een paar dagen is de langste nacht van het jaar alweer voorbij en gaan we weer naar de zomer.quote:
O jaaaaaa!quote:
Wel elk jaar naar een ander deel van het land?quote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef Twoflower het volgende:
*jaloers ben* Ik ga na 4 jaar naar Oz te zijn geweest eens een keertje niet die kant op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |