quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:38 schreef Gellarboy het volgende:
Zo klinkt het wel heel dramatisch...
[ afbeelding ]
I'm single by choice.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:41 schreef Xiance het volgende:
ja.. wat doe je ook
Overigens Gellar, het was niet dramatisch bedoeld.
Dat ik geen vriend, man, geit of schaap heb is een bewuste keuze.
edit:
echt he.. ik en knopjes...
In mijn geval welquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm single by choice.
It just wasn't my choice.
Ik ben ook "Ach ja, we zien wel". Maar dat vind ik nog geen single by choice.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
In mijn geval wel
Wat dat aan gaat ben ik een echte einzelganger
Ik heb overigens wel de tijd gehad dat ik "heftig" op zoek was, vooral toen ik net bij mn ex weg was.
Tegenwoordig ben ik wat meer "achja we zien wel" achtig.. Zen.
O ja, dat welquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:57 schreef Xiance het volgende:
true i guess,
Maar als ik echt een vriendje wil, dan had ik die al
Ik ookquote:Dus totdat ik "de ware" (ik twijfel nog of die eigenlijk wel bestaat) tegen kom, blijf ik liever vrijgezel dan steeds maar weer aanmodderen
DAT klinkt pas dramatisch, of wanhopig..quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat welDan "pak je er gewoon eentje die wel oke is".
[..]
Ik ook
Al geloof ik niet in de ware. Wel in "de beste die je op dat moment kent".
Ik ken heel wat mensen die dat doen. Sterker nog, vandaag nog over gehad. Meisje dat haar biologische klok voelde tikken en dus settelde met iemand waarvan ze eigenlijk wel wist dat niet "de ware" was. En nu tegen de lamp lopeen uiteindelijk. Ik wil ze de kost niet geven hoor, mensen die een relatie aangaan omdat ze niet alleen willen zijn, of een kind willen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT klinkt pas dramatisch, of wanhopig..
Ik ken wel mensen die dat zo doen ja, maar dan denk ik.. dan doe je iemand anders pijn, alleen om jezelf tevreden te houden.
Dan moet je wel gewoon een angst hebben om alleen te zijn.
"Vroegâh" had ik dat wel, toen had ik ook t ene na het andere vriendje.
Tegenwoordig moet het gewoon goed voelen! misschien ben ik volwassen geworden..
Mooi toch!quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Holy fuck.....
De shows blijven maar uitverkopen en daarom zijn er nog eens 3 extra shows geopendDat zijn wel echt de drie laatste, want meer opties hadden we gewoonweg niet. Alle extra shows zijn nu open voor publiek
En dat mensen gewoon na heet zien van de voorstelling nog een keer willen komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
Mooi toch!
Lijkt me wel enerverend als artiest, de wetenschap dat je het zo goed doet dat het uitverkoopt
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:15 schreef Xiance het volgende:
Wie droomt er nou niet van dat mensen keer op keer speciaal voor jou terug komen.
Fuck! er zijn hele programma's opgebouwd rond mensen die daar van dromen.
quote:Dan moet je toch volgens mij vlinders in je buik krijgen als je je dat realiseert?
Dus van een goed warenhuis naar een tweede Zeeman?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:16 schreef Xiance het volgende:
Die ellende krijgen we hier in Arnhem ook.
Bijenkorf gaat weg, en daar komt een primarkt voor in de plaats
2013 zou voor mij t jaar van loslaten worden, had ik mezelf beloofd. Dus ook van de angst voor zingen in t openbaar. Is redelijk geluktquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:22 schreef Xiance het volgende:
Stiekum droom ik daar ookw el eens van
En heel onstiekum heb ik zelfs pasgeleden een zangles gehad, hherlijk! Doen wat je graag doet, en dan de feedback van het publiek..
Maarja, je moet er wel een dosis lef voor hebben natuurlijk, of knettergek zijn zoals Rinus
Tof.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Holy fuck.....
De shows blijven maar uitverkopen en daarom zijn er nog eens 3 extra shows geopendDat zijn wel echt de drie laatste, want meer opties hadden we gewoonweg niet. Alle extra shows zijn nu open voor publiek
Mooie documentaire die ze daarover gemaakt hebben, Bridegroom. Simpel van opzet, maar verhaal blijft aangrijpend.quote:
Uhuquote:
Als iemand partner zegt is het meestal vrij duidelijk dat ze geen hetero zijn, ik hoor hetero's hun geliefde zelden partner noemen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:04 schreef Xiance het volgende:
[...] ik heb t nooit over "mijn partner" oid. [...]
Da's ook weer zoiets jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Als iemand partner zegt is het meestal vrij duidelijk dat ze geen hetero zijn, ik hoor hetero's hun geliefde zelden partner noemen.
Sommige suffe yuppenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Als iemand partner zegt is het meestal vrij duidelijk dat ze geen hetero zijn, ik hoor hetero's hun geliefde zelden partner noemen.
Jep. Staat niet in de weg (want is ook maar iets van 50cm hoogquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:48 schreef Xiance het volgende:
Laat je die daar het hele jaar staan??
Dat scheelt wel met op/aftuigen natuurlijk 😅
Ik denk dat ik dit jaar gewoon een kerstkrans op t dressoir zet, for the feeling ofzo
Ik dacht dat eerst ook, maar kom het toch vrij vaak tegen. Mensen benoemen hun geliefde op allerlei manieren. Mijn partner/man/vrouw/vriend/vriendin/voornaam, ongeacht sexuele voorkeur en ongeacht of ze getrouwd zij of niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat klinkt natuurlijk ook weer heel anders dan mijn vrouw, mijn vrouwtje of mijn meisjequote:Op dinsdag 3 december 2013 18:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik dacht dat eerst ook, maar kom het toch vrij vaak tegen. Mensen benoemen hun geliefde op allerlei manieren. Mijn partner/man/vrouw/vriend/vriendin/voornaam, ongeacht sexuele voorkeur en ongeacht of ze getrouwd zij of niet.
Het is wel een bepaald soort man die het heeft over "de vrouw", "het vrouwtje" of "het meisje".
Ik wist dat mijn baas...quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Oooooohquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit is het verschil.![]()
Niemand die getrouwd is heeft het toch nog over zijn vriend/vriendin? En niemand die niet getrouwd is heeft het toch over zijn man/vrouw? Ik snap dat het een klein verschil is, maar er zit ook een klein verschil tussen een geit en een schaap. Die noem je toch ook niet hetzelfde?
Mensen willen kwaliteit voor een Hollandsche prijs.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus van een goed warenhuis naar een tweede Zeeman?
Nou, in die droom zou ik niet iedere avond om 22:15 mijn nest inkruipen na een kop citrosan hoorquote:
In ieder geval niet in je eentje?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, in die droom zou ik niet iedere avond om 22:15 mijn nest inkruipen na een kop citrosan hoor
Preciesquote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
In ieder geval niet in je eentje?
neuh. Homosquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ging je er wel eens heen dan?
Och, gewoon ergens in een boerenschuur.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Is er nu nog wel wat in Groningen over dan qua dit soort gelegenheden?
Mooie foto!quote:Op donderdag 5 december 2013 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen vanuit/vanaf PlanetRomeo!
Duitsland?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen vanuit/vanaf PlanetRomeo!
Daar zit de IT.quote:
met, zonder, beide zijn woordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die moest ik even door translate halen. Google suggereert trouwens porque? (1 woord).
quote:
Er is goed nieuws - over een paar dagen is de langste nacht van het jaar alweer voorbij en gaan we weer naar de zomer.quote:
O jaaaaaa!quote:
Wel elk jaar naar een ander deel van het land?quote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef Twoflower het volgende:
*jaloers ben* Ik ga na 4 jaar naar Oz te zijn geweest eens een keertje niet die kant op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |