JIj probeert gewoon conclusies te trekken waar ze niet te trekken zijn, want ik laat (in dit geval) niet het achterste van m'n tong zien.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dus je hebt nog steeds geen leven buiten Fok?! #confusing
quote:Op zondag 15 december 2013 02:58 schreef Twoflower het volgende:
Ok, waarom gaat het hier niet nog vaker over Ang3l? Wat kan die jongen zingen en acteren zeg! Ik heb vanavond echt genoten!
Snap ik. Volgens mij had iedereen uit de cast wel een of meer fans die wel een praatje wilde maken. Stanley (diegene met wie ik o.a. mee was) kende een behoorlijk aantal castleden, en die wilde ook met al die mensen wel een praatje maken. En voor een aantal had 'ie zelfs een bosje rozen meegenomen...quote:Op zondag 15 december 2013 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dank je wel!
Leuk dat je er was
Jammer dat ik niet ff langer kon praten, maar ik was echt van hot naar her aan t rennen
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dit topic is echter een poosje geleden al overleden, of niet?
Jouw schuld dus.quote:Op zondag 15 december 2013 17:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Je kijkt een week of twee niet, en dan blijkt er sindsdien ook nauwelijks gepost te zijn.
Eensch, ook de 2e keer weer imponerendquote:Op zondag 15 december 2013 02:58 schreef Twoflower het volgende:
Ok, waarom gaat het hier niet nog vaker over Ang3l? Wat kan die jongen zingen en acteren zeg! Ik heb vanavond echt genoten!
JE LEEFT NOG!!!quote:Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eensch, ook de 2e keer weer imponerend
ahquote:Op zondag 15 december 2013 12:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Snap ik. Volgens mij had iedereen uit de cast wel een of meer fans die wel een praatje wilde maken. Stanley (diegene met wie ik o.a. mee was) kende een behoorlijk aantal castleden, en die wilde ook met al die mensen wel een praatje maken. En voor een aantal had 'ie zelfs een bosje rozen meegenomen...
In het script staat dat hij (angel) hem (ang3l) helemaal geweldig vond, maar niet alleen zijn zang en acteerwerk... En dat ze daarna samen nog zijn wat gaan drinken, waarbij van het een het ander kwam.quote:
hij vond t heel erg mooi, goed gezongen en ontwapenend/ontroerend. Een echte angel. Plus dat er en hoop weer boven kwam van toen hij het speelde. Verder nog een andere kijk op de sterf scne van hem gekregen, zoals het he, toen verteld is. Zo had ik t nog niet echt bekeken, dus misschien kan ik er volgend weekend mee spelen.quote:
welcome to Sydneyquote:Op maandag 16 december 2013 07:27 schreef Steve het volgende:
Twee dagen geen koffer, argh.. Zie er nu belachelijk toeristisch uit met een Bali-shirt.
Rondje stad gedaan al. Het viel me op hoeveel homostellen ik hand in hand heb zien lopen.Geen idee of dat gewoon toeval was.
Ik kop alleen jouw voorzet in.quote:Op vrijdag 13 december 2013 05:55 schreef Twoflower het volgende:
JIj probeert gewoon conclusies te trekken waar ze niet te trekken zijn, want ik laat (in dit geval) niet het achterste van m'n tong zien.
Sorry, ik zal er meer posten!!!quote:Op zondag 15 december 2013 17:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
En KPD stelt eigenlijk ook niets voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |