quote:
Gitaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Welk instrument bespeel je?
Stoerquote:
Hier bezorgen ze het een tweede keer op dezelfde dag, en dan ligt het bij het postkantoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Pakketje is afgeleverd bij de buren op dinsdag. Elke dag langs geweest, zijn ze niet thuis.
Wtf
Hier jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hier bezorgen ze het een tweede keer op dezelfde dag, en dan ligt het bij het postkantoor
quote:
Ik wachtquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Of heb je nu al veel zelfvertrouwen?
10/10 volgens Nick.quote:
DM dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:46 schreef BBQSausage het volgende:
We gaan nu toch ons gesprek niet hier verder voortzetten?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou wel als een compliment moet zien.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar dan houd je mij van m'n werk.
DM'en dus?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:51 schreef Roburtt het volgende:
wie kan een gif voor me kleiner maken zodat ik het als ui kan doen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:51 schreef Roburtt het volgende:
wie kan een gif voor me kleiner maken zodat ik het als ui kan doen
Weer een pannenkoekenactiequote:Op vrijdag 22 november 2013 15:52 schreef DrNick het volgende:
Oh, LB, er komt een BN'ner op school omdat pannenkoekenactie voor Filipijnen naar de Filistijnen
Baard wilde niet zeggen wie, maar ik denk iets van Gers Pardoel
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gif is al in een matige kwaliteit :s
maar:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het werk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom drink je nu niet bier BBQ?
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom drink je nu niet bier BBQ?
Dikke hoax dat je nu werktquote:
BBQ is een vrouw?quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zullen de klanten blij mee zijn, alpaca's en dolfijnen overal op hun sites opeens.
Hoezo?quote:
GC / [{(GC)}] feedbacktopicquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GC / [{(GC)}] feedbacktopic
Neequote:Op vrijdag 22 november 2013 16:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo genoeg?
Bier hoort erbij toch?quote:
Gratis note van een FA erbijquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik durf er niet 'Ik neuk je moeder" neer te zetten.
Breng hem nou niet op die domme ideeënquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, pardonquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op die domme ideeën
quote:
Ik stond in Bitterlemon's ondertitel, dat was pas een egoboost.quote:
Autiboiiquote:
quote:
seropositiefquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:05 schreef d4v1d het volgende:
Was dat trouwens positief of negatief fopje?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beetje zoals de lul van Fopje.Fopje is vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ezell is schattigquote:
Hommo.quote:
Je bent zelf een homo.quote:
Ik ben getrouwd met BBQ.quote:
Friet.quote:
Poep.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef Roburtt het volgende:
Nou ik ga weekend vieren tot maandag kusjes
Dankuquote:
Ligt aan de desbetreffende mod.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:24 schreef Roburtt het volgende:
o krijg je trouwens tegenwoordig nou wel of niet een note als je scheld met kanker
Hientje!quote:
hm oke want ik eerst kreeg ik er vet veel en nu nooit meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ligt aan de desbetreffende mod.
Ligt eraan, van mij meestal wel. We zijn toch geen tokkies man.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:24 schreef Roburtt het volgende:
o krijg je trouwens tegenwoordig nou wel of niet een note als je scheld met kanker
Dan zal ik er best ene paar van je hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ligt eraan, van mij meestal wel. We zijn toch geen tokkies man.
Das een smaak in Belgiëquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:27 schreef HeaN82 het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe lays chips gegeten?
[ afbeelding ]
Ik zie mn naam er niet tussen staanquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dan zal ik er best ene paar van je hebben
Vanavond maar ff die zak open trekkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Das een smaak in BelgiëBeetje zurig, niet echt heel speciaal
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zie mn naam er niet tussen staan
Altijd lekker, een hele zak chips leeg kanenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Vanavond maar ff die zak open trekken
Ghehe, doe datquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef Roburtt het volgende:
[..], ben toch benieuwd of ze alle 8 daar om gaan, binnenkort maar even kijken
Ach, mods die er zelf mee smijten kunnen er moeilijk voor noten hè.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hm oke want ik eerst kreeg ik er vet veel en nu nooit meer
Je suis présenterquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens haat op iemand of zit je ook zo vol met liefde?![]()
Ha ik heb weekend, tijd voor bierquote:
Bij de COOPquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Altijd lekker, een hele zak chips leeg kanen
Waar heb je hem gekocht trouwens?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Verklaar dit aubquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bij de COOP
Chips, alleen niet goed voor de lijn
Al die variatiesquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:31 schreef Fopje het volgende:
[..]Hebben ze daar ook deze?
[ afbeelding ]
Nog meer nieuwe smakenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:31 schreef Fopje het volgende:
[..]Hebben ze daar ook deze?
[ afbeelding ]
De meeste nieuwe smaken zijn niet de vretenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Al die variatiesEn dan kies ik nog heel lullig de standaardsmaken.
Deze en bicky hebben ze in België. Die Bicky bestaat daar al ruim meer dan een jaar volgens mij.quote:
Die heb ik nog nooit geprobeerd, is hij echt zo erg?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
De meeste nieuwe smaken zijn niet de vreten
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
De meeste nieuwe smaken zijn niet de vreten
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, erg pittig en gewoon niet te vreten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit geprobeerd, is hij echt zo erg?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]! Daar had ik wel de 100 gram zak van genomen, vind ze ook ranzig. Je had er ook een van mosterd, dat was echt om te kotsen.
Ook lekkerquote:
Ik ook bijna.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ha ik heb weekend, tijd voor bier
WOG.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Verklaar dit aub
12 minutenquote:
Drink tequila pls.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben niet snel aangeschoten.
Ik moet zo werkenquote:
Ik moet wel werkenquote:
Kutleven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet wel werken![]()
Studentenleven
Is dat waarbij je de hele dag overweegt of je wél of niet moet douchen op een vrije dag?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet wel werken![]()
Studentenleven
Autileven.quote:
Ik douche gewoon altijd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is dat waarbij je de hele dag overweegt of je wél of niet moet douchen op een vrije dag?
pls snel drinken.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef d4v1d het volgende:
LB, mag ik er wel een bonnetje bij zodat ik het terug kan vragen aan de belasting? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n collega haalt nu een biertje op
Proost.quote:
En dan naar werkquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aw.
Moest je alcohol drinken, krijg je het warm van.
En deze.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben op werk. FOK!ken is mijn baan
quote:
Nee, tis herkenbaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als ik wanhopig overkom, zeg het maar Lt.
Chill, eindelijk vrij, weekendje MW3 voor de boegquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe is het leven bij deze Amerikaan dan ?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chill, eindelijk vrij, weekendje MW3 voor de boeg
Jepjep, samen met m'n chickeh hele weekend ragenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn berichten
Topleven ditquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jepjep, samen met m'n chickeh hele weekend ragen
Mag ook wel een keer jwz.quote:
Ik ga zo gemarineerde speklapjes bakken en op brood doen met knoflooksaus. Te fucking lekkerquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet niet op facebook gaan kijken als ik honger heb
Facebook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet niet op facebook gaan kijken als ik honger heb
Omg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:38 schreef d4v1d het volgende:
Fucking Brownie's, taarten en ook nog foto's van een uitgebreide lunch
Laat je niet beinvloeden door vrouwen! Je wil toch geen feminist worden straks! JE MOET JE EIGEN KEUZES MAKEN!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:42 schreef BBQSausage het volgende:
Omdat ik dronken moest worden van LB.
Browniequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:38 schreef d4v1d het volgende:
Fucking Brownie's, taarten en ook nog foto's van een uitgebreide lunch
Ja maar het gaat allemaal vanzelf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laat je niet beinvloeden door vrouwen! Je wil toch geen feminist worden straks! JE MOET JE EIGEN KEUZES MAKEN!!
Wut.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:44 schreef d4v1d het volgende:
Oke ik ga gewoon een heel blok geitenkaas eten dan
Dat ziet er tantoe lekker uit G.quote:
Wie?quote:
Je vindt spek toch wel lekker?quote:
Alsnog..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hey, smaken verschillen hè.
Ik lust ze wel in reepjes, door het eten heen.
Dan mag hetquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hey, smaken verschillen hè.
Ik lust ze wel in reepjes, door het eten heen.
Kook gewoon zelf wat, je bent toch niet gehandicapt ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:46 schreef d4v1d het volgende:
Ik vraag me ook af waar de fuck mijn ouders zijn
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kook gewoon zelf wat, je bent toch niet gehandicapt ?
HALLON GROETJES TERUG VAN MIJ MOIRA IS HIER NIET ZE IS AAN HET WERK EN IK ZIE HAAR MAANDAG PAS WEER HELAASquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HALLON GROETJES TERUG VAN MIJ MOIRA IS HIER NIET ZE IS AAN HET WERK EN IK ZIE HAAR MAANDAG PAS WEER HELAAS
NOU GREOTJNES VAN HENK RIA EN EEN POOT VAN REX
Laatst een recensie in de Spits gelezen, schijnt baas te zijn.quote:
Dronken bowlenquote:
vorige keer ook gedaan, bazig was datquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dronken bowlenDat moet haast goed gaan
Het verbeteren van taal- en grammaticafouten toont jou superieur intellect.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Echt, wat ben jij toch slim. Ongelooflijk.
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het verbeteren van taal- en grammaticafouten toont jouw superieur intellect.
Volgens mij waardeerden de andere passagiers je lugubere seksverhalen niet zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam Bitterlemon vandaag tegen in de trein.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat praat je in fobo's over mij, kut bitterlemon
quote:Op 17-11-2013 21:52 schreef Bitterlemon
[..]
DD is een raar homoseksueel kloontje met een kleine pener (en dit heeft hij allemaal zelf toegegeven).
Oh echt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En je hebt het nog echt toegegeven ook.
Nou ja, dat je een kleine pener hebt en dat je een kloon bent. Dat homoseksueel heb ik afgeleid uit sommige posts.quote:
Huh, ik heb nooit toegegeven een kloon te zijn. Kleine pener ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, dat je een kleine pener hebt en dat je een kloon bent. Dat homoseksueel heb ik afgeleid uit sommige posts.
2 obviejusquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
Verklaar eens waarom je denkt dat ik een kloon ben?
Wat je goede vriend Surtsj zegt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
Verklaar eens waarom je denkt dat ik een kloon ben?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat je goede vriend Surtsj zegt.
quote:
Waar slaat deze nou weer opquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die weet ik niet, maar ik weet wel dat je een kloon bent.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat als ik DD was? Det wuld b ubah tr0llin
plz me hes beruupskeheimquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
pls doont tell bietrlmn he is ferry meen, he kal me gee an such bhnd mah bakc brah.
ouk coel, den is okee. littlebraunie cnt know becus she focks with bietr and wll tell drng da boing boingquote:
k wil tel nu1. so plz dm tha ansahquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ouk coel, den is okee. littlebraunie cnt know becus she focks with bietr and wll tell drng da boing boing
i cnt, i wll get fired of da stationquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
k wil tel nu1. so plz dm tha ansah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |