In ruil voor jouw spannende seal team 6 verhalenquote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
Meer verhalen over Rotterdam, toe, vertel ons er meer
Het station heeft wat weg van een kapsalonbakje.quote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
Meer verhalen over Rotterdam, toe, vertel ons er meer
Nah alleen in de kantine, grote gebouw aan da plein en de hiba geweest.quote:Op maandag 25 november 2013 19:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, nou, dat moet je vooral flikken met een pissed off kplJe kent de slaapverblijven op Rotterdam? Iets met omkleden in 2 minuten trapje op, trapje af en opnieuw
![]()
Lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 19:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het station heeft wat weg van een kapsalonbakje.
Wij mogen niet eens het grote gebouw inquote:Op maandag 25 november 2013 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah alleen in de kantine, grote gebouw aan da plein en de hiba geweest.
Klagen over - 2...quote:Op maandag 25 november 2013 19:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
No thanks, 2 uur bij een WP staan met -2 vond ik koud genoeg, thee is heilig op zulke momenten
Een gemiddelde winterdag is ook wel wat anders dan 2 uur stil staan bij een WP terwijl je een sector staat te scannenquote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik ben blij als het hier op een gemiddelde winterdag -2 is.
Dat snap ik, maar dan nog... -2quote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een gemiddelde winterdag is ook wel wat anders dan 2 uur stil staan bij een WP terwijl je een sector staat te scannenHandschoenen mogen niet en handen in de zakken ook niet, het enige wat je hebt is thee, das wat anders dan dat je met -10 ff een half uur gaat fietsen, dan is het niet koud nee
Tsjah, jij bent er wss aan gewend. In de zomer klaagt heel Nederland dat 30 graden celsius te warm is maar ik vind het best meevallen, das precies hetzelfdequote:Op maandag 25 november 2013 20:49 schreef Royyy het volgende:
an nog... -2 . Ik breng genoeg tijd buiten in veel koudere temperaturen door om te weten dat -2 best wel meevalt.
Dat is niet precies hetzelfde, want 30 graden is heel wat anders dan vriezen. "Heel Nederland" tevens heb jij zeker alle posts van ER gemist afgelopen zomer zekerquote:Op maandag 25 november 2013 21:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, jij bent er wss aan gewend. In de zomer klaagt heel Nederland dat 30 graden celsius te warm is maar ik vind het best meevallen, das precies hetzelfde
ER is een uitzondering, die heeft de kachel nog aan bij 25 gradenquote:Op maandag 25 november 2013 21:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is niet precies hetzelfde, want 30 graden is heel wat anders dan vriezen. "Heel Nederland" tevens heb jij zeker alle posts van ER gemist afgelopen zomer zeker
Maar we hebben het hier niet over een of ander fragiel oud opa'tje die klaagt over een temperatuur van -2, maar over iemand die graag militair wilt worden. Als je over zoiets onbenulligs al loopt te klagen... vind je het gek dat er veel mensen zijn die totaal geen respect hebben voor militairen, als ze dit soort geklaag horen?quote:Op maandag 25 november 2013 21:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, jij bent er wss aan gewend. In de zomer klaagt heel Nederland dat 30 graden celsius te warm is maar ik vind het best meevallen, das precies hetzelfde
quote:Op maandag 25 november 2013 21:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
Maar we hebben het hier niet over een of ander fragiel oud opa'tje die klaagt over een temperatuur van -2, maar over iemand die graag militair wilt worden. Als je over zoiets onbenulligs al loopt te klagen... vind je het gek dat er veel mensen zijn die totaal geen respect hebben voor militairen, als ze dit soort geklaag horen?
Stelletje mietjes.quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]_!
Het kader zat ook te zeiken dat het koud was, het was ook gewoon koud.
Zij hebben er niks mee te makenquote:Op maandag 25 november 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan de mensen die zijn gestopt vanwege de kou
Zal BB weten waarom het speciaal is dat meneer Cammaert daar hangt met een portret?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |