quote:Op zondag 24 november 2013 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
"trainer, ik sta hier heel alleen in Zwolle op het veld. Ik wacht al een uur, dus ik denk kom ik bel"
"eikel we spelen thuis!"
"maar in mijn boekje staat uit?"
"ja, in jouw boekje wel"
Bert Visscher
Ben je nou aan het rijden een Fok!'en tegelijk?quote:Op maandag 25 november 2013 11:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
* AchJa trapt rechtervoet verder naar beneden...
Dit is verwarrend... Ik stel me AJ altijd voor met zo'n mannelijke baard dat die gelijk functioneert als volwaardig cbrnmasker.quote:Op maandag 25 november 2013 11:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
* AchJa trapt rechtervoet verder naar beneden...
Hoe staat het met je snor?quote:Op maandag 25 november 2013 14:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit is verwarrend... Ik stel me AJ altijd voor met zo'n mannelijke baard dat die gelijk functioneert als volwaardig cbrnmasker.
Hij is weer redelijk terug.quote:
misschien straks. Zit even te poepen.quote:
Dank je voor de mededelingquote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
misschien straks. Zit even te poepen.
Consumentenbond bellen, en voortaan gewoon bij de plaatselijke opticien je dingen halen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:25 schreef m.k het volgende:
Godverdomme zeg wat is .nl een rattenbedrijf.
In juli een zonnebril besteld met de voorwaarde dat hij binnen 3 dagen geleverd zou worden, kreeg direct een mail dat dat 3 weken zou gaan worden. Toen heb ik gelijk een mail terug gestuurd dat ik een bril wou die dan wel op vooraad was of de order cancelen, geen antwoord op gehad dus een vervolg mailtje gedaan om de order te cancelen. 2-3 dagen later kreeg ik een mailtje dat de bril onderweg was terwijl ik bij een ander bedrijf ook al een bril had besteld die wel op tijd geleverd zou worden omdat ik in de veronderstelling was dat ik de vorige order had gecanceld.
De bril van .nl aan de deur geweigerd zodat hij direct terug gestuurd kon worden. Vervolgens gebeld of ik mijn geld terug kon krijgen "nee wij geven geen geld terug bij een order die speciaal uit Italië besteld moet worden". Ja best maar jullie gaven aan de de bril bij jullie op vooraad was dus het is je eigen dikke kut schuld en bovendien heb ik voordat jullie die bril uit italie hebben laten komen de order gecanceld maar om dat jullie te fucking lui zijn om je mails te lezen hoeft niet te betekenen dat je mij op kosten kan jagen.
Inmiddels nog mijn geld niet terug 4 fucking maanden laterdie lui proberen gewoon net zo lang te strekken dat mensen het opgeven en zij puur winst op een brilletje maken.
/rant
Plaatselijke opticien heeft geen mooie zonnebrillen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Consumentenbond bellen, en voortaan gewoon bij de plaatselijke opticien je dingen halen.
Klopt. Een redelijke termijn is hierbij ruimschoots overschreden.quote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Nibb-it het volgende:
Ze zijn toch gewoon verplicht om binnen een bepaalde termijn je centen terug te storten?
ER weet dat wel, die heeft ook zo'n online toko.
Ben net geweest johquote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mot jij binnenkort niet weer eens het donkere dierenbos in?
Even wachten tot het 20 graden vriest.quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mot jij binnenkort niet weer eens het donkere dierenbos in?
1x gehad. Als ik nog geen hekel had aan kou had ik het daarna wel.quote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Schild het volgende:
[..]
Even wachten tot het 20 graden vriest.
No thanks, 2 uur bij een WP staan met -2 vond ik koud genoeg, thee is heilig op zulke momentenquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Schild het volgende:
[..]
Even wachten tot het 20 graden vriest.
-2... Veel leuker om dan in een WLP te liggen. Of tactische shit zonder vuur enzoquote:Op maandag 25 november 2013 19:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
No thanks, 2 uur bij een WP staan met -2 vond ik koud genoeg, thee is heilig op zulke momenten
Daarna werd het nog leuker, 4 uur QRFquote:Op maandag 25 november 2013 19:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
-2... Veel leuker om dan in een WLP te liggen. Of tactische shit zonder vuur enzo
4uur qrf zonder melding stond bij ons gewoon gelijk aan 4 uur snurkenquote:Op maandag 25 november 2013 19:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daarna werd het nog leuker, 4 uur QRFMaar gelukkig was ik runner dus kon lekker thee drinken in de kadertent
Ja, nou, dat moet je vooral flikken met een pissed off kplquote:Op maandag 25 november 2013 19:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
4uur qrf zonder melding stond bij ons gewoon gelijk aan 4 uur snurken
Rotterdam is prima. Lekker bedje, Paresto, mooi sportcomplex, de bar bij Maasbrugge, hiba, noem maar op, maarja, dan moet je halverwege toch naar Budelquote:Op maandag 25 november 2013 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
Ik kan uren luisteren naar jouw verhalen over Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |