interessant. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nu proberen meer info te achterhalen over zijn diensttijd en de oorlog, en mogelijk kijken of er wat met dat uniform geregeld kan worden.
Succes met ijs omzetten in spierquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kcal tel ik niet, als het maar omgezet gaat worden naar spier ipv vet
Ik weet hetquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:28 schreef Rave_NL het volgende:
Wat is BB toch een wijze knaap voor zijn leeftijd.
Compounds??quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Succes met ijs omzetten in spier
oja ER, ga aub niet compounds doen zonder goede form, weet niet of je met of zonder begeleiding trained
Oefeningen als bent over row, powercleans etc., oefeningen waarmee je meerdere spieren in 1x pakt. Squats train je bijv. je hele been behalve je kuiten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Compounds??
Met begeleiding, wel zo gemakkelijk.
Ja, lekker simpel, gewoon veel vretenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:21 schreef Thaboel het volgende:
BB laat die randinfo lekker achterwege. ER moet gewoon aankomen. Hij is zo dun dat hij bijna doorzichtig is.
Ik train per toestel meerdere spiergroepen, geen last van pijntjes oid'squote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oefeningen als bent over row, powercleans etc., oefeningen waarmee je meerdere spieren in 1x pakt. Squats train je bijv. je hele been behalve je kuiten.
Aankomen ja. Doorzichtig, zover is het nog net niet gekomenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:21 schreef Thaboel het volgende:
BB laat die randinfo lekker achterwege. ER moet gewoon aankomen. Hij is zo dun dat hij bijna doorzichtig is.
Ik bedoelde ook als je wilde gaan trainen met losse barbells bijv. Isolatie kan er weinig fout gaan iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik train per toestel meerdere spiergroepen, geen last van pijntjes oid's
Buitensporten is ook niet zo verkeerdquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:15 schreef Wasmachinu het volgende:
Sportscholen, zo verschrikkelijk blij dat ik daar nooit meer kom..
haha, wieso?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:15 schreef Wasmachinu het volgende:
Sportscholen, zo verschrikkelijk blij dat ik daar nooit meer kom..
Word je toch niet fit van. Switch naar CrossFit en je gaat echt functioneel leren sporten. Heb je tenminste iets aan ipv alleen je logge kast rond te slepen waar je niks mee kan.quote:
hmm ja, maar zijn calf raises dan ook compound of nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:19 schreef Wasmachinu het volgende:
BB als je de wijze man uithangt doe het dan ook goed, compound houdt in dat er meerdere spiergroepen gebruikt worden, niet alleen meerdere spieren. Aangezien je geen enkele beweging zult vinden waar je maar één spier gebruikt.
CrossFit doen we wel eens bij FMV, goed pittig idd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:21 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Word je toch niet fit van. Switch naar CrossFit en je gaat echt functioneel leren sporten. Heb je tenminste iets aan ipv alleen je logge kast rond te slepen waar je niks mee kan.
Een paar weken geleden moest je nog 15 kg aankomen... En nu alle verstand van zaken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook als je wilde gaan trainen met losse barbells bijv. Isolatie kan er weinig fout gaan idd
Veel ijs eten dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een paar weken geleden moest je nog 15 kg aankomen... En nu alle verstand van zaken?
Ik moet ook 15KG aankomen, ben ik ook mee bezig. En goede form hebben is gewoon zeer belangrijk bij compound oefeningen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een paar weken geleden moest je nog 15 kg aankomen... En nu alle verstand van zaken?
quote:
juistem.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Niet lullen, lekker smullen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet ook 15KG aankomen, ben ik ook mee bezig. En goede form hebben is gewoon zeer belangrijk bij compound oefeningen.
ER, als je 30 softijs hoorntjes eet per dag ben je op je dagelijkse hoeveelheid eiwitquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Niet lullen, lekker smullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |