Precies!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
afwegen van belangen, het stellen van prioriteiten en het maken van beleidskeuzes in het publieke domein.
had gisteren toets
Daar zijn IKEA-potloden voor.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Muto het volgende:
Ik vind het altijd kut dat je het stempotlood niet ken jatten.
Niet geloven in Marxquote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies!Daarom is het dus bullshit om 'de politiek' te haten. Dat kan niet. Je kunt het niet eens zijn met mensen, partijen, stromingen, ideeën, ga zo maar door, maar je kunt het per definitie niet oneens zijn met de politiek in het algemeen.
Die hebben geen leuk kleurtje.quote:
Marx was geen voorstander van anarchie. Hij zag het alleen als noodzaak om een betere staatsvorm te bereiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet geloven in MarxAnarchie, laat de arbeiders bepalen!
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies!Daarom is het dus bullshit om 'de politiek' te haten. Dat kan niet. Je kunt het niet eens zijn met mensen, partijen, stromingen, ideeën, ga zo maar door, maar je kunt het per definitie niet oneens zijn met de politiek in het algemeen.
Eenschquote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Even m'n dagelijkse #standaardinsopost.
Communisme![]()
Communisten![]()
Laissez-faire
Hij zag het inderdaad als proces wat geleidelijk zou komen, maar ik heb haast.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Marx was geen voorstander van anarchie. Hij zag het alleen als noodzaak om een betere staatsvorm te bereiken.
Echt onderbouwen doe je het alleen nooit.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Even m'n dagelijkse #standaardinsopost.
Communisme![]()
Communisten![]()
Laissez-faire
Zolang kieskompas, kieswijzer en weetikveel wat bestaat, zullen mensen zich niet verdiepen. Want wat kieswijzer zegt is waar.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]Inderdaad. Ik vind het wel jammer dat mensen zich niet interesseren. Dan zou er ook heel anders gestemd worden denk ik, als iedereen zich er even in verdiept.
Vaak genoeg gedaan, alleen ik krijg altijd haat. Tjacka ging een keer zelfs weg uit het topic.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt onderbouwen doe je het alleen nooit.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Zolang kieskompas, kieswijzer en weetikveel wat bestaat, zullen mensen zich niet verdiepen. Want wat kieswijzer zegt is waar.
Maar haat je communisten, of kom je dan aan met de SP en zo?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan, alleen ik krijg altijd haat. Tjacka ging een keer zelfs weg uit het topic.
Ik haat communisten.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar haat je communisten, of kom je dan aan met de SP en zo?
Plus dat die vragen suggestief zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]zulke mensen. pls doe elke dag een test en je kan elke dag wat anders stemmen.
De verschillen zijn dan ook wel minimaal en door de lage kiesdrempel voor een zetel is er ook weinig moeite nodig om je standpunten echt duidelijk te maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]zulke mensen. pls doe elke dag een test en je kan elke dag wat anders stemmen.
'Er moet veel minder geld naar ontwikkelingssamenwerking'quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus dat die vragen suggestief zijn.
Bijvoorbeeld:
Bezuinigen op de zorg mag, zelfs als dat ten koste gaat van de zorg.
Uh, wtf.
Haaiquote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nog maar een keer dan
HALLON BALLON ALLEN
En dan vult men gewoon wat in, ja dan krijg je van die domme uitslagenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus dat die vragen suggestief zijn.
Bijvoorbeeld:
Bezuinigen op de zorg mag, zelfs als dat ten koste gaat van de zorg.
Uh, wtf.
Essiequote:
aan deze vraag erger ik me al jaren inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Er moet veel minder geld naar ontwikkelingssamenwerking'Allemaal van dat soort bewoordingen.
Hoi man.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nog maar een keer dan
HALLON BALLON ALLEN
Mutoquote:
Sowieso dat ten koste van de zorg stuurt je al richting het antwoord niet waarquote:Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan vult men gewoon wat in, ja dan krijg je van die domme uitslagen
roger thatquote:
Ja vind ik ook.quote:
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een RL foto van LittleRabbit
no mangquote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.
Ik heb een komisch verhaal over een vage kennis (Letse), die uit eind '86 ofzo kwam en net voor de val van het communisme was gevlucht.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Blijft mooi dat je als 90 jarige rus gewoon 4 verschillende regimes hebt meegemaakt. Al moet je ook wel goed fout zijn wil je alle zuiveringen hebben weten te overleven.
Geen idee waar dit hersenspinsel vandaan kwam.
was net heel even op tc dus ze is al thuisquote:
Daarnet heel evenquote:
Nee, die ligt halfbevroren op straat nu denk ikquote:
Oh, mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
was net heel even op tc dus ze is al thuis
Dat behoort tot de mogelijkheden.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
zal ik de verwarming dan maar aan doen
het is nu wel koud
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die ligt halfbevroren op straat nu denk ik
heb heel de dag raam open gehad. beetje dom. best ver ook.quote:
Tot hoe laat moet ik je bijstaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
heb heel de dag raam open gehad. beetje dom. best ver ook.
Hoe dat zo? Het is giga-koud buiten.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je niet nu al moet wennen aan warmte vind ik. Ik loop ook nog met jas open en zonder handschoenen. Over een maand is het pas echt koud en dan ben je al gewend om je dik aan te kleden met deze kou.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Het is giga-koud buiten.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef Toto69 het volgende:
Man neukt maag vriendin eruit via kont
OMG
Ik snap alleen dat je buiten nog niet warm aangekleed rondloopt. Maar binnen kun je de verwarming gewoon aan hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je niet nu al moet wennen aan warmte vind ik. Ik loop ook nog met jas open en zonder handschoenen. Over een maand is het pas echt koud en dan ben je al gewend om je dik aan te kleden met deze kou.
#soflogica
Zo ziek dit.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En dan ook nog beweren dat Jezus aan zijn zijde staat.
Ja idd hij kwam naar je toe en zei 'jij moet die vrouw tijdens het neuken verstikken en zo keihard doorgaan dat haar organen naar buiten komen'![]()
![]()
Geloof er geen fuck van. Geen enkele goede bron ook voor.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef Toto69 het volgende:
Man neukt maag vriendin eruit via kont
OMG
Nee binnen ook niet. Ook nog geen verwarming. En nog zomerdekbed.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik snap alleen dat je buiten nog niet warm aangekleed rondloopt. Maar binnen kun je de verwarming gewoon aan hebben.
#omalogicaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je niet nu al moet wennen aan warmte vind ik. Ik loop ook nog met jas open en zonder handschoenen. Over een maand is het pas echt koud en dan ben je al gewend om je dik aan te kleden met deze kou.
#soflogica
Dat doe ik eigenlijk ook. Maar op het moment ligt de temperatuur in grote delen van het land rond het vriespunt..quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
#soflogica
Ik heb heel het jaar door een zomerdekbed.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee binnen ook niet. Ook nog geen verwarming. En nog zomerdekbed.
Ik ben geen omaquote:
Ik ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb heel het jaar door een zomerdekbed.
Mogguhquote:
Ik lig wel onder m'n winterdekbed hoor. Als ik wakker word van de kou dan pak ik er echt wel een deken bij hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee binnen ook niet. Ook nog geen verwarming. En nog zomerdekbed.
Kan haast niet neequote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Joh, dat was echt niet haar maag hoor.
Haaiquote:
Ik word hier licht onpasselijk van.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan haast niet neeEr komen eerst nog een zootje darmen enzo
![]()
Al kan dat trouwens wel naar buiten komen![]()
Ik nietquote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb heel het jaar door een zomerdekbed.
Ja, en dat zooitje darmen is nog verschrikkelijk veel ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan haast niet neeEr komen eerst nog een zootje darmen enzo
![]()
Al kan dat trouwens wel naar buiten komen![]()
alles kits ?quote:
Domme en kortzichtige mensen heb je overal. Die blinde haat aan Rusland in de Baltische staten is ook mooi trouwens.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een komisch verhaal over een vage kennis (Letse), die uit eind '86 ofzo kwam en net voor de val van het communisme was gevlucht.
Laatst had ik het met haar over het communisme, wist ze niet wat het was
Haar ouders zijn fout geweest denk ik.
Ik ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word hier licht onpasselijk van.
I knowquote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dat zooitje darmen is nog verschrikkelijk veel ook
Ik was in Riga, zitten wel veel Russen daar man.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Domme en kortzichtige mensen heb je overal. Die blinde haat aan Rusland in de Baltische staten is ook mooi trouwens.
Dus 's nachts slaap je ook niet onder een warme deken? En je zet de douche niet boven de 38 graden? Je moet het nu immers ijskoud hebben om de winter goed door te komen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
#soflogica
Wat was 't, bijna 10 meter of zo?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dat zooitje darmen is nog verschrikkelijk veel ook
wel goedquote:
Waarom draag je eigenlijk nog kleren? Op deze manier heb je het straks super warm in de zomer.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus 's nachts slaap je ook niet onder een warme deken? En je zet de douche niet boven de 38 graden? Je moet het nu immers ijskoud hebben om de winter goed door te komen.
Klopt, maar er zitten hier ook veel Maro... nee te makkelijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was in Riga, zitten wel veel Russen daar man.
Ik heb het liever koud dan heet trouwens..quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom draag je eigenlijk nog kleren? Op deze manier heb je het straks super warm in de zomer.
De joden hebben ze daar ook erg secuur uitgeroeid in Riga.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar er zitten hier ook veel Maro... nee te makkelijk.
Maar de halve mannelijke bevolking is daar tijdens de hoogtijdagen richting Siberische werkkampen gestuurd.
Nou, ik wacht hoor.quote:
Nah, wel iets minder maar wel een paar meter jaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat was 't, bijna 10 meter of zo?
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef Yonder het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet ik je bijstaan.
Nee ik slaap onder een zomerdekbed maar douche wel met 3 graden. dat is normaal.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus 's nachts slaap je ook niet onder een warme deken? En je zet de douche niet boven de 38 graden? Je moet het nu immers ijskoud hebben om de winter goed door te komen.
antwoord eerst op mijn dm okquote:
Met 3 graden?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik slaap onder een zomerdekbed maar douche wel met 3 graden. dat is normaal.
maar ik zeg ook niet dat mijn theorie klopt ;s
Hoe laat is het daarquote:Op donderdag 21 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
Wel raar, m'n vriend zit nu op Taipei international Airport, en er is daar gewoon helemaal niets open nu.. Dat is toch raar?
5 uur 's ochtendsquote:
oh 38quote:
gewoon met ijsklontjes douchenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
Al eindig ik een douche wel regelmatig koud trouwensmaar niet zo koud
Dan is op Schiphol ook niet veel open denk ik hoorquote:
dankjequote:
geen dankquote:
Niet veel, maar altijd wel wat. Ik heb het nog nooit meegemaakt iig dat er op een internationaal vliegveld helemaal niks open was 's nachtsquote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is op Schiphol ook niet veel open denk ik hoor
oke dan wil ik mijn dank terugquote:
Dat is wel lekker als je uit de sauna komtquote:Op donderdag 21 november 2013 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
gewoon met ijsklontjes douchen
Onbewust wist je dat het daar 7 uur later isquote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
Trouwens eng dit want ik wilde 5am als voorbeeld gebruiken
krijg je niet terugquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan wil ik mijn dank terug
deze grap is mede mogelijk gemaakt door Rodawa
Ohquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
krijg je niet terug
: (((((quote:
quote:
Winkels zullen dan niet open zijn in ieder geval. Hooguit misschien een kroeg of koffiehoekje maar ook op Schiphol is bijna alles 's nachts geslotenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet veel, maar altijd wel wat. Ik heb het nog nooit meegemaakt iig dat er op een internationaal vliegveld helemaal niks open was 's nachts
Blijkbaarquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onbewust wist je dat het daar 7 uur later is
en daar kan je niet over ?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
Heel m'n ogen tranen en jeuken ineens, ik heb denk ik per ongeluk m'n oude mascara opgedaan vanmiddag
Ik doe het dan ook nooitquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Op zulke tijden op een vliegtuig moeten rondhangen is trouwens een erg vervelende bezigheid.
Uhuh, maar de laatste bus ging om 1 uur ofzo, dus hij was daar al heel erg op tijd, zijn vlucht gaat om 6 uurquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Op zulke tijden op een vliegtuig moeten rondhangen is trouwens een erg vervelende bezigheid.
Nee winkelen hoeft hij ook niet, hij heeft hongerquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Winkels zullen dan niet open zijn in ieder geval. Hooguit misschien een kroeg of koffiehoekje maar ook op Schiphol is bijna alles 's nachts gesloten
Weg flikkeren dan die zooiquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
Heel m'n ogen tranen en jeuken ineens, ik heb denk ik per ongeluk m'n oude mascara opgedaan vanmiddag
Op een vliegtuig moeten rondhangen lijkt me eigenlijk altijd vervelendquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Frustrerendquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee winkelen hoeft hij ook niet, hij heeft honger
Wat?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en daar kan je niet over ?
Bij mij ook niet meer.quote:
okequote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?
Ik kan sowieso al niet tegen make-up, mascara gaat net, maar deze blijkbaar niet meerNu maar even grondig weggehaald
En in het ziekenhuis beweren ze nog steeds dat het vanzelf dicht moet gaan?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Dus, ik ontdekte vanmiddag een bruin-achtig bebloed uitsteeksel op mn buik. Er zit een rode vlek om heen en het doet pijn.
Vliegen is sowieso een strontvervelende bezigheid. Het er naar toe moeten, er moeten wachten, het stilzitten in een vliegtuig, het wachten op je bagage.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een vliegtuig moeten rondhangen lijkt me eigenlijk altijd vervelend
Uhuh, ik heb daar nooit zoveel last van eigenlijkquote:
Beter lezen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vliegen is sowieso een strontvervelende bezigheid. Het er naar toe moeten, er moeten wachten, het stilzitten in een vliegtuig, het wachten op je bagage.
Alles.
Ik ben ook vaak peckish op een vliegveldquote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb daar nooit zoveel last van eigenlijk
Bij mij doet ie het weer.quote:
Oh ik bedoel niet mn wond. Dit zit op mn buik.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
En in het ziekenhuis beweren ze nog steeds dat het vanzelf dicht moet gaan?
Ik heb nooit hongerquote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak peckish op een vliegveld
Oh, oké. Apartquote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet mn wond. Dit zit op mn buik.
Twee lettergrepen, rijmt op wokter.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet mn wond. Dit zit op mn buik.
gokterquote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee lettergrepen, rijmt op wokter.
Waarom? Het zit er volgens mij sinds vandaag en hopelijk is het een gore puistquote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee lettergrepen, rijmt op wokter.
Nee dat wil je nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
een bruin-achtig bebloed uitsteeksel (..) Er zit een rode vlek om heen en het doet pijn.
Dat heeft de gokter gedaanquote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
TC is gereanimeerd. [ afbeelding ]
hoe was je film?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Voor een dokter is waarschijnlijk allang te laat.
-.-quote:Op donderdag 21 november 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Voor een dokter is waarschijnlijk allang te laat.
quote:
Serieus, wat wil je dan horen? Het klinkt fucking eng en dat weet je zelf ook wel, maar als ik zeg dat je naar een dokter moet vraag je waarom?quote:
Escape from L.A. is slecht genoeg om ernaast te kunnen Fok!ken. Vooral omdat ik het al talloze keren heb gezien over de jarenquote:
Zie je me ?quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 november 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Escape from L.A. is slecht genoeg om ernaast te kunnen Fok!ken. Vooral omdat ik het al talloze keren heb gezien over de jaren
Ik ben niet dood zover ik weetquote:
Vat me niet verkeerd op, is niet naar jou bedoeldquote:Op donderdag 21 november 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus, wat wil je dan horen? Het klinkt fucking eng en dat weet je zelf ook wel, maar als ik zeg dat je naar een dokter moet vraag je waarom?
They don't know they're deadquote:Op donderdag 21 november 2013 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben niet dood zover ik weet![]()
Nee, dat weet ik, maar we zijn bezorgd om je.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vat me niet verkeerd op, is niet naar jou bedoeld
quote:
Ik kijk morgen even hoe t er uitziet iigquote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar we zijn bezorgd om je.
Iedereen is doodquote:
Kill it with firequote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even hoe t er uitziet iigeerder kan toch niet
Zoals?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
Borsten zijn best handig af en toe
Hoezo?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
Borsten zijn best handig af en toe
Ik was een mandarijntje aan het eten maar ik was niet aan het opletten dus ik hapte mis, dus het mandarijnpartje viel, en bleef tussen m'n borsten hangenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een mandarijntje aan het eten maar ik was niet aan het opletten dus ik hapte mis, dus het mandarijnpartje viel, en bleef tussen m'n borsten hangen
Ik vang mijn spaghetti altijd op, dat wordt lastig met borsten.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een mandarijntje aan het eten maar ik was niet aan het opletten dus ik hapte mis, dus het mandarijnpartje viel, en bleef tussen m'n borsten hangen
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Andersom kan het ook wel eens vervelend zijn. Dat ik een keer fietste kriebelde het steeds tussen m'n borsten. En op een gegeven moment moest ik even jeuken en toen zat er een bolletje. En toen wilde ik gaan voelen wat het was, en toen viel ik bijna van m'n fiets van schrik want er zat een spin
Geen idee hoe die daar terecht kwam overigensquote:
Gewoon de slierten over je lul draperen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vang mijn spaghetti altijd op, dat wordt lastig met borsten.
Ik heb besloten geen met ballen grap te maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon de slierten over je lul draperen.
Gemiste kans.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb besloten geen met ballen grap te maken.
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij daar nooit last van?quote:
wowquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Dus, ik ontdekte vanmiddag een bruin-achtig bebloed uitsteeksel op mn buik. Er zit een rode vlek om heen en het doet pijn.
Ohquote:Op donderdag 21 november 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik laat daar nooit iets vallen hoor.
Daarom kunnen vrouwen dus ook niet sporten.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja nou ik was afgeleid dus ik had wat miscommunicatie tussen mijn mond en hand![]()
Ik kan prima sportenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom kunnen vrouwen dus ook niet sporten.
Flauw hoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik laat daar nooit iets vallen hoor.
Ik wil niet eens sporten.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom kunnen vrouwen dus ook niet sporten.
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook mandarijnschillen opvangen met mijn borsten, erg succesvol ben ik alleen niet.
Jij beweerde dat ik niet kon sportenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook mandarijnschillen opvangen met mijn borsten, erg succesvol ben ik alleen niet.
Dit begint nu wel buitengewoon opwindend te worden. Ik ga maar even afkoelen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
Oh, en het was een partje, geen schil
Douchen op 3 graden schijnt het wel goed te doenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit begint nu wel buitengewoon opwindend te worden. Ik ga maar even afkoelen.
Als ik op 3 graden douche zijn mijn zomers niet meer warm naar het schijnt.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Douchen op 3 graden schijnt het wel goed te doen
In de zomer moet je juist warm douchenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik op 3 graden douche zijn mijn zomers niet meer warm naar het schijnt.
Die natuurwetten zijn maar ingewikkeld. Ik ga mij maar specialiseren in het opvangen van mandarijnen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de zomer moet je juist warm douchen
ik zou beginnen met partjes, hele mandarijnen hebben de neiging te rollenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die natuurwetten zijn maar ingewikkeld. Ik ga mij maar specialiseren in het opvangen van mandarijnen.
hartelijk dank voor je openhartigheid. Wellicht kunnen we gezamenlijk een topic in CRE aanmaken, of behoort dit in Sport?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
Gewoon even een tip van een professional
Hmmm, dat is wel twijfelachtig.. Ik denk eerder een kunstquote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hartelijk dank voor je openhartigheid. Wellicht kunnen we gezamenlijk een topic in CRE aanmaken, of behoort dit in Sport?
Morgen maar even uitzoeken. Vandaag ben ik te hersendood.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel twijfelachtig.. Ik denk eerder een kunst
Had Stuart toch gelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen maar even uitzoeken. Vandaag ben ik te hersendood.
Over mijn gebrekkige toestand/intelligentie aka hersendoodheid? Tja... al is het vandaag wel bovengemiddeld aangezien ik een nacht heb doorgehaald.quote:
Nee, over het 'I see dead people' stuk..quote:Op donderdag 21 november 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over mijn gebrekkige toestand/intelligentie aka hersendoodheid? Tja... al is het vandaag wel bovengemiddeld aangezien ik een nacht heb doorgehaald.
Gelukkig staat dit alles los van het opvangen van mandarijnen. Dat talent bezit je of niet.
Mooie schemerfoto'squote:Op donderdag 21 november 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, ik heb zondag een fotoshootachtig ding met mn broertjes en zus enzulks en dat is buiten.. De afspraak staat om half 5. Dat is toch een kut tijd. Is het zo donker of ligt dat nou aan mij
jeequote:Op donderdag 21 november 2013 23:04 schreef Ezell het volgende:
Crackie, ik ga zo een foto voor je machen.
En ja, dat is best een kuttijd.
Ja, maar doe dan 4 uur ofzo en dat je dan begint met foto's maken zodat, wanneer die schemerfoto's mislukken je nog wel een soort back up hebt. Om half vijf moet het dus ook echt meteen goed anders is het donkerquote:
Haha ja dat is waarquote:Op donderdag 21 november 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jee
[..]
Ja, maar doe dan 4 uur ofzo en dat je dan begint met foto's maken zodat, wanneer die schemerfoto's mislukken je nog wel een soort back up hebt. Om half vijf moet het dus ook echt meteen goed anders is het donker.
Lol, gay.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, ik heb zondag een fotoshootachtig ding met mn broertjes en zus enzulks en dat is buiten.. De afspraak staat om half 5. Dat is toch een kut tijd. Is het zo donker of ligt dat nou aan mij
Ja, omdat ik toch moet zien hoe het staatquote:Op donderdag 21 november 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed wat voor foto's ik moet maken.
WAT voor fotoquote:Op donderdag 21 november 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik toch moet zien hoe het staat.
Maar niet met alls erop en eraan toch? Want ik heb geen zin om een panty aan te doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, uh, ja gewoon dat het duidelijk is hoe het moet staan.
Nee, panty kan ik denk ik wel inschattenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar niet met alls erop en eraan toch? Want ik heb geen zin om een panty aan te doen.
Nou zeg. Ik rot wel op voor je hoor, sjongejonge. ALS HET ZO MOETquote:Op donderdag 21 november 2013 23:23 schreef Viro het volgende:
Wait whut?
Wat een timing voor mij om het topic binnen te komen
Moest even camera zoeken.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:22 schreef Crack_ het volgende:
Na Ezell der kledingstukken ga ik slapen.
Ik zeg toch niet dat je weg moet, je mag van mij blijven.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik rot wel op voor je hoor, sjongejonge. ALS HET ZO MOET
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
Omg, dit faalt zo erg Crackie, heb geen normale spiegel.
Ah, dus je hebt eerst nog tijd om te goed te leren breien en haken enzo?quote:
Ja, ik heb al een aantal dingen aan mijn moeder gevraagd.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt eerst nog tijd om te goed te leren breien en haken enzo?
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Goeie wel. Ik heb ook ooit leren breien en haken van m'n moeder. En nu af en toe naailessen, ik heb ook al een naaimachine gekregenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een aantal dingen aan mijn moeder gevraagd.
Appelquote:
Haaiquote:
Komt hij naar NLquote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik ben realtime de vlucht van m'n vriend aan het volgenIs dat raar?
Nee, niet raar hoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik ben realtime de vlucht van m'n vriend aan het volgenIs dat raar?
;s heel makkelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 23:41 schreef Viro het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een foto te maken? Vraag het ezell
IK MAAK OOK WEL EEN FOTO VAN MIJN GODVERDOMME SPIEGELquote:Op donderdag 21 november 2013 23:41 schreef Viro het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een foto te maken? Vraag het ezell
Oh gelukkigquote:
quote:
Nee hij gaat voor het weekend naar Singaporequote:Komt 'ie weer terug?
Hij ziet wel wat van de wereld zoquote:Op donderdag 21 november 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh gelukkig
[..]
[..]
Nee hij gaat voor het weekend naar SingaporeEen vriend zit daar toevallig
Uhuhquote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij ziet wel wat van de wereld zo
Absoluutquote:Op donderdag 21 november 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhHad ik ook gedaan als ik daar zat
Ja nee nou post je het ook maar gewoonquote:
So so awkward.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee nou post je het ook maar gewoon
Heul nietquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
Tyfus wat kunnen nootjes soms hard zijn en pijn in je smoel doen zeg
wat voor nootjes?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
Tyfus wat kunnen nootjes soms hard zijn en pijn in je smoel doen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |