Oh, mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
was net heel even op tc dus ze is al thuis
Dat behoort tot de mogelijkheden.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
zal ik de verwarming dan maar aan doen
het is nu wel koud
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die ligt halfbevroren op straat nu denk ik
heb heel de dag raam open gehad. beetje dom. best ver ook.quote:
Tot hoe laat moet ik je bijstaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
heb heel de dag raam open gehad. beetje dom. best ver ook.
Hoe dat zo? Het is giga-koud buiten.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je niet nu al moet wennen aan warmte vind ik. Ik loop ook nog met jas open en zonder handschoenen. Over een maand is het pas echt koud en dan ben je al gewend om je dik aan te kleden met deze kou.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Het is giga-koud buiten.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef Toto69 het volgende:
Man neukt maag vriendin eruit via kont
OMG
Ik snap alleen dat je buiten nog niet warm aangekleed rondloopt. Maar binnen kun je de verwarming gewoon aan hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je niet nu al moet wennen aan warmte vind ik. Ik loop ook nog met jas open en zonder handschoenen. Over een maand is het pas echt koud en dan ben je al gewend om je dik aan te kleden met deze kou.
#soflogica
Zo ziek dit.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En dan ook nog beweren dat Jezus aan zijn zijde staat.
Ja idd hij kwam naar je toe en zei 'jij moet die vrouw tijdens het neuken verstikken en zo keihard doorgaan dat haar organen naar buiten komen'![]()
![]()
Geloof er geen fuck van. Geen enkele goede bron ook voor.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef Toto69 het volgende:
Man neukt maag vriendin eruit via kont
OMG
Nee binnen ook niet. Ook nog geen verwarming. En nog zomerdekbed.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik snap alleen dat je buiten nog niet warm aangekleed rondloopt. Maar binnen kun je de verwarming gewoon aan hebben.
#omalogicaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je niet nu al moet wennen aan warmte vind ik. Ik loop ook nog met jas open en zonder handschoenen. Over een maand is het pas echt koud en dan ben je al gewend om je dik aan te kleden met deze kou.
#soflogica
Dat doe ik eigenlijk ook. Maar op het moment ligt de temperatuur in grote delen van het land rond het vriespunt..quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
#soflogica
Ik heb heel het jaar door een zomerdekbed.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee binnen ook niet. Ook nog geen verwarming. En nog zomerdekbed.
Ik ben geen omaquote:
Ik ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb heel het jaar door een zomerdekbed.
Mogguhquote:
Ik lig wel onder m'n winterdekbed hoor. Als ik wakker word van de kou dan pak ik er echt wel een deken bij hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee binnen ook niet. Ook nog geen verwarming. En nog zomerdekbed.
Kan haast niet neequote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Joh, dat was echt niet haar maag hoor.
Haaiquote:
Ik word hier licht onpasselijk van.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan haast niet neeEr komen eerst nog een zootje darmen enzo
![]()
Al kan dat trouwens wel naar buiten komen![]()
Ik nietquote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb heel het jaar door een zomerdekbed.
Ja, en dat zooitje darmen is nog verschrikkelijk veel ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan haast niet neeEr komen eerst nog een zootje darmen enzo
![]()
Al kan dat trouwens wel naar buiten komen![]()
alles kits ?quote:
Domme en kortzichtige mensen heb je overal. Die blinde haat aan Rusland in de Baltische staten is ook mooi trouwens.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een komisch verhaal over een vage kennis (Letse), die uit eind '86 ofzo kwam en net voor de val van het communisme was gevlucht.
Laatst had ik het met haar over het communisme, wist ze niet wat het was
Haar ouders zijn fout geweest denk ik.
Ik ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word hier licht onpasselijk van.
I knowquote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dat zooitje darmen is nog verschrikkelijk veel ook
Ik was in Riga, zitten wel veel Russen daar man.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Domme en kortzichtige mensen heb je overal. Die blinde haat aan Rusland in de Baltische staten is ook mooi trouwens.
Dus 's nachts slaap je ook niet onder een warme deken? En je zet de douche niet boven de 38 graden? Je moet het nu immers ijskoud hebben om de winter goed door te komen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
#soflogica
Wat was 't, bijna 10 meter of zo?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dat zooitje darmen is nog verschrikkelijk veel ook
wel goedquote:
Waarom draag je eigenlijk nog kleren? Op deze manier heb je het straks super warm in de zomer.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus 's nachts slaap je ook niet onder een warme deken? En je zet de douche niet boven de 38 graden? Je moet het nu immers ijskoud hebben om de winter goed door te komen.
Klopt, maar er zitten hier ook veel Maro... nee te makkelijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was in Riga, zitten wel veel Russen daar man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |