Nee, panty kan ik denk ik wel inschattenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar niet met alls erop en eraan toch? Want ik heb geen zin om een panty aan te doen.
Nou zeg. Ik rot wel op voor je hoor, sjongejonge. ALS HET ZO MOETquote:Op donderdag 21 november 2013 23:23 schreef Viro het volgende:
Wait whut?
Wat een timing voor mij om het topic binnen te komen
Moest even camera zoeken.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:22 schreef Crack_ het volgende:
Na Ezell der kledingstukken ga ik slapen.
Ik zeg toch niet dat je weg moet, je mag van mij blijven.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik rot wel op voor je hoor, sjongejonge. ALS HET ZO MOET
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
Omg, dit faalt zo erg Crackie, heb geen normale spiegel.
Ah, dus je hebt eerst nog tijd om te goed te leren breien en haken enzo?quote:
Ja, ik heb al een aantal dingen aan mijn moeder gevraagd.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt eerst nog tijd om te goed te leren breien en haken enzo?
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, ik heb zondag een fotoshootachtig ding met mn broertjes en zus enzulks en dat is buiten.. De afspraak staat om half 5. Dat is toch een kut tijd. Is het zo donker of ligt dat nou aan mij
Goeie wel. Ik heb ook ooit leren breien en haken van m'n moeder. En nu af en toe naailessen, ik heb ook al een naaimachine gekregenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een aantal dingen aan mijn moeder gevraagd.
Appelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |