Precies!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
afwegen van belangen, het stellen van prioriteiten en het maken van beleidskeuzes in het publieke domein.
had gisteren toets
Daar zijn IKEA-potloden voor.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Muto het volgende:
Ik vind het altijd kut dat je het stempotlood niet ken jatten.
Niet geloven in Marxquote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies!Daarom is het dus bullshit om 'de politiek' te haten. Dat kan niet. Je kunt het niet eens zijn met mensen, partijen, stromingen, ideeën, ga zo maar door, maar je kunt het per definitie niet oneens zijn met de politiek in het algemeen.
Die hebben geen leuk kleurtje.quote:
Marx was geen voorstander van anarchie. Hij zag het alleen als noodzaak om een betere staatsvorm te bereiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet geloven in MarxAnarchie, laat de arbeiders bepalen!
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies!Daarom is het dus bullshit om 'de politiek' te haten. Dat kan niet. Je kunt het niet eens zijn met mensen, partijen, stromingen, ideeën, ga zo maar door, maar je kunt het per definitie niet oneens zijn met de politiek in het algemeen.
Eenschquote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Even m'n dagelijkse #standaardinsopost.
Communisme![]()
Communisten![]()
Laissez-faire
Hij zag het inderdaad als proces wat geleidelijk zou komen, maar ik heb haast.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Marx was geen voorstander van anarchie. Hij zag het alleen als noodzaak om een betere staatsvorm te bereiken.
Echt onderbouwen doe je het alleen nooit.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Even m'n dagelijkse #standaardinsopost.
Communisme![]()
Communisten![]()
Laissez-faire
Zolang kieskompas, kieswijzer en weetikveel wat bestaat, zullen mensen zich niet verdiepen. Want wat kieswijzer zegt is waar.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]Inderdaad. Ik vind het wel jammer dat mensen zich niet interesseren. Dan zou er ook heel anders gestemd worden denk ik, als iedereen zich er even in verdiept.
Vaak genoeg gedaan, alleen ik krijg altijd haat. Tjacka ging een keer zelfs weg uit het topic.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt onderbouwen doe je het alleen nooit.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Zolang kieskompas, kieswijzer en weetikveel wat bestaat, zullen mensen zich niet verdiepen. Want wat kieswijzer zegt is waar.
Maar haat je communisten, of kom je dan aan met de SP en zo?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan, alleen ik krijg altijd haat. Tjacka ging een keer zelfs weg uit het topic.
Ik haat communisten.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar haat je communisten, of kom je dan aan met de SP en zo?
Plus dat die vragen suggestief zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]zulke mensen. pls doe elke dag een test en je kan elke dag wat anders stemmen.
De verschillen zijn dan ook wel minimaal en door de lage kiesdrempel voor een zetel is er ook weinig moeite nodig om je standpunten echt duidelijk te maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]zulke mensen. pls doe elke dag een test en je kan elke dag wat anders stemmen.
'Er moet veel minder geld naar ontwikkelingssamenwerking'quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus dat die vragen suggestief zijn.
Bijvoorbeeld:
Bezuinigen op de zorg mag, zelfs als dat ten koste gaat van de zorg.
Uh, wtf.
Haaiquote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nog maar een keer dan
HALLON BALLON ALLEN
En dan vult men gewoon wat in, ja dan krijg je van die domme uitslagenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus dat die vragen suggestief zijn.
Bijvoorbeeld:
Bezuinigen op de zorg mag, zelfs als dat ten koste gaat van de zorg.
Uh, wtf.
Essiequote:
aan deze vraag erger ik me al jaren inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Er moet veel minder geld naar ontwikkelingssamenwerking'Allemaal van dat soort bewoordingen.
Hoi man.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nog maar een keer dan
HALLON BALLON ALLEN
Mutoquote:
Sowieso dat ten koste van de zorg stuurt je al richting het antwoord niet waarquote:Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan vult men gewoon wat in, ja dan krijg je van die domme uitslagen
roger thatquote:
Ja vind ik ook.quote:
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een RL foto van LittleRabbit
no mangquote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.
Ik heb een komisch verhaal over een vage kennis (Letse), die uit eind '86 ofzo kwam en net voor de val van het communisme was gevlucht.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Blijft mooi dat je als 90 jarige rus gewoon 4 verschillende regimes hebt meegemaakt. Al moet je ook wel goed fout zijn wil je alle zuiveringen hebben weten te overleven.
Geen idee waar dit hersenspinsel vandaan kwam.
was net heel even op tc dus ze is al thuisquote:
Daarnet heel evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |