oke dan wil ik mijn dank terugquote:
Dat is wel lekker als je uit de sauna komtquote:Op donderdag 21 november 2013 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
gewoon met ijsklontjes douchen
Onbewust wist je dat het daar 7 uur later isquote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
Trouwens eng dit want ik wilde 5am als voorbeeld gebruiken
krijg je niet terugquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan wil ik mijn dank terug
deze grap is mede mogelijk gemaakt door Rodawa
Ohquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
krijg je niet terug
: (((((quote:
quote:
Winkels zullen dan niet open zijn in ieder geval. Hooguit misschien een kroeg of koffiehoekje maar ook op Schiphol is bijna alles 's nachts geslotenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet veel, maar altijd wel wat. Ik heb het nog nooit meegemaakt iig dat er op een internationaal vliegveld helemaal niks open was 's nachts
Blijkbaarquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onbewust wist je dat het daar 7 uur later is
en daar kan je niet over ?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
Heel m'n ogen tranen en jeuken ineens, ik heb denk ik per ongeluk m'n oude mascara opgedaan vanmiddag
Ik doe het dan ook nooitquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Op zulke tijden op een vliegtuig moeten rondhangen is trouwens een erg vervelende bezigheid.
Uhuh, maar de laatste bus ging om 1 uur ofzo, dus hij was daar al heel erg op tijd, zijn vlucht gaat om 6 uurquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Op zulke tijden op een vliegtuig moeten rondhangen is trouwens een erg vervelende bezigheid.
Nee winkelen hoeft hij ook niet, hij heeft hongerquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Winkels zullen dan niet open zijn in ieder geval. Hooguit misschien een kroeg of koffiehoekje maar ook op Schiphol is bijna alles 's nachts gesloten
Weg flikkeren dan die zooiquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
Heel m'n ogen tranen en jeuken ineens, ik heb denk ik per ongeluk m'n oude mascara opgedaan vanmiddag
Op een vliegtuig moeten rondhangen lijkt me eigenlijk altijd vervelendquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Frustrerendquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee winkelen hoeft hij ook niet, hij heeft honger
Wat?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en daar kan je niet over ?
Bij mij ook niet meer.quote:
okequote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?
Ik kan sowieso al niet tegen make-up, mascara gaat net, maar deze blijkbaar niet meerNu maar even grondig weggehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |