absoluutquote:Op donderdag 21 november 2013 19:48 schreef Stickertje het volgende:
De vrouw is er te hoogbegaafd voor
De topsalarissen van de originele prikkers ben je dan in ieder geval kwijt.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:47 schreef alors het volgende: [..] Efficiënt ook, nog even wat extra mensen ontslaan om die vervolgens hetzelfde werk te laten doen voor een schamel loontje.
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Bah wat heeft Arno een arrogante blik op zijn gezicht
Stom zeg.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Die pet is stom en dat horloge is ook stom.
Ah ben jij die mod met dat heule grote klokkie?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die zich druk maken over dit soort tjak.
Hij krijgt ze tegenwoordig alleen niet meer om zijn pols.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:50 schreef alors het volgende:
Overdreven horlogesEr schijnt ook zo'n modje op Fok te zijn.
Idem!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
nog geen week nadat ik mijn doctor titel kreeg ben ik ladders in elkaar gaan zetten aan de lopende band, ben ik niets minder van geworden ofzo.. die uitkeringtrekkers stellen zich aan.
Obesitas is een bitch.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij krijgt ze tegenwoordig alleen niet meer om zijn pols.
Geen idee wie je bedoelt, maar ik draag ook vaak van die opzichtige knotsen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:50 schreef alors het volgende:
Overdreven horlogesEr schijnt ook zo'n modje op Fok te zijn.
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ben jij die mod met dat heule grote klokkie?
Dat blauw vind ik juist wel een mooie kleur.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:52 schreef BlueMage het volgende:
Die rechtse heeft wel 'n vreselijk lelijk blauw truitje aan. En teveel ringen om, je hoeft niet om iedere vinger 'n ring te doen hoor.
Eriksdquote:Op donderdag 21 november 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt, maar ik draag ook vak van die opzichtige knotsen.
Maar die kun je toch ook gewoon mooi vinden?
Ik vind de stukjes helemaal niet keuring-achtig geschreven. Gewoon column-achtig op een leuke manier.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
Mensen keuren op kleding is best sneu ( geld niet voor hotter than my daughter afleveringen )
En die wallen onder haar ogen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Alsof zij er zo geweldig uitziet met dat haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |