Het zou kunnen maar je profiel zegt wat andersquote:Op donderdag 21 november 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig vond je me niet echt lijken op een 45-jarige
Over een paar jaartjes is het waarquote:
Omdat ik vaker in Arnhem ben en Nijmegen kut isquote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef AldoTheApache het volgende:
sof, sinds wanneer noem jij je Arnhem ipv Nijmegen?
Wat lul jij?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik vaker in Arnhem ben en Nijmegen kut is
Mijn profiel kan ook liegenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar je profiel zegt wat anders
hahaha, maar 45 jaar is nog heel ver wegquote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes is het waar
M'n oom doet dat altijd. Die is met heel veel dingen een maand of een jaar te vroeg
'Ehm, dat is over een maand' 'Oh, naja, dan ben ik de eerste met feliciteren'
+ dat ik in Arnhem geboren ben.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
+ dat ik in Arnhem geboren ben.
Heb niks met Nijmegen
Hoe laat is het feest vanavond afgelopen?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
+ dat ik in Arnhem geboren ben.
Heb niks met Nijmegen
feest?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:16 schreef Yonder het volgende:
[..]
Hoe laat is het feest vanavond afgelopen?
Ja ik heb net 2 violen en een trommel en een fluit besteld, jeeezzzquote:
Ja dat is waarquote:Op donderdag 21 november 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha, maar 45 jaar is nog heel ver weg
hahaha awww, wel lief dat ie aan je dacht, ook al was het een jaar te vroeg.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Toen ik nog een jaar moest op de middelbare school en de examenuitslag was, toen belde hij op 'En, mag ik je al feliciteren?' 'Met wat?' 'Ben je geslaagd?' 'Nee dat is pas volgend jaar, ik zit pas in de vijfde' 'Oh, nou, alvast gefeliciteerd voor volgend jaar dan' 'Ja bedankt'![]()
En dat ik het jaar erop belde met de mededeling dat ik inderdaad geslaagd was 'Ja hoi met mij' 'Ah, heb je bloid nieuws?' 'Ja ik heb bloid nieuws' "Nou dat is mooi. Ja ik heb je vorig jaar al gefeliciteerd hè, dus dat hoeft nu niet meer'
bloid nieuws?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Toen ik nog een jaar moest op de middelbare school en de examenuitslag was, toen belde hij op 'En, mag ik je al feliciteren?' 'Met wat?' 'Ben je geslaagd?' 'Nee dat is pas volgend jaar, ik zit pas in de vijfde' 'Oh, nou, alvast gefeliciteerd voor volgend jaar dan' 'Ja bedankt'![]()
En dat ik het jaar erop belde met de mededeling dat ik inderdaad geslaagd was 'Ja hoi met mij' 'Ah, heb je bloid nieuws?' 'Ja ik heb bloid nieuws' "Nou dat is mooi. Ja ik heb je vorig jaar al gefeliciteerd hè, dus dat hoeft nu niet meer'
oooooooh. ligt eraan wie er zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:18 schreef Yonder het volgende:
[..]
Je vroeg wie er vannacht allemaal wakker blijven.
Haha is ook wel liefquote:Op donderdag 21 november 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha awww, wel lief dat ie aan je dacht, ook al was het een jaar te vroeg.
wat is bloid ;s
Present.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooooh. ligt eraan wie er zijn.
quote:
ooooh haha, gek woord.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha is ook wel lief![]()
Bloid is blij in West-Fries
Oke, maar dan wil ik eerst weten van wie je een kloon bentquote:
quote:
Lees maar wat ik tegen sof ziequote:
Ik kan geen Frans, maar ik kan wel iets andersquote:Op donderdag 21 november 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, maar dan wil ik eerst weten van wie je een kloon bent
En kan je Frans?
Wat kan je wel?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:21 schreef Yonder het volgende:
[..]
Ik kan geen Frans, maar ik kan wel iets anders
Heuj tv5, daar heb ik nog wel eens een opdrachtje van moeten doenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
http://www.tv5.org/cms/ch(...)tm?episode=19&page=4
wtf ze beginnen over een vuist en dan is het opeens geld?
ESSquote:Op donderdag 21 november 2013 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj tv5, daar heb ik nog wel eens een opdrachtje van moeten doen
Doe maar nuquote:Op donderdag 21 november 2013 18:22 schreef Yonder het volgende:
[..]
Deze vraag beantwoord ik vannacht.
een vuist vol geld?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
serieus?quote:
ik ben pas om 10 uur in AldoTown straksquote:Op donderdag 21 november 2013 18:26 schreef Ezell het volgende:
Haha, pas om kwart voor 9 in Ezelldorp.![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Nou ik ga maar alvast dan ben ik er ook iets eerder
Tot straks vanuit de trein![]()
Wat ga je in AldoTown doen?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben pas om 10 uur in AldoTown straks
mij opzoekenquote:
hij komt helpenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt niet, jij ging aan schoolwerk.
domkopquote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik vaker in Arnhem ben en Nijmegen kut is
En ik ben geboren in Arnhem.
jaquote:
Ik had gehoopt dat je het niet zou vindenquote:
Nee grapjequote:
Waarom ben ik gelijk gemeenquote:
bitchfight!quote:
Wat gaat de tijd vertellen?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:16 schreef Viro het volgende:
[..]
That is possible but time will tell.
Ik vind alles.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je het niet zou vinden
Lees je alles terug?quote:
Ik ban alleen maar voor de grapquote:Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is de waarheid, dictatormeisje.
Nee joh, dat zou betekenen dat ik FOK! serieus neem.quote:
Apart.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou betekenen dat ik FOK! serieus neem.
ja wel okequote:
Jammerquote:
Ik heb iemand nodig die Frans kanquote:
Die mensen zijn zeldzaam.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb iemand nodig die Frans kan
Ja idd. Ken jij iemand die frans kan???????quote:
doei ezellquote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef Ezell het volgende:
Ik ben ervandoor. Later alligatortjes.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef Ezell het volgende:
Ik ben ervandoor. Later alligatortjes.
Ik moet je teleurstellen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd. Ken jij iemand die frans kan???????
quote:
Kom je er niet uit sofjequote:
O.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb de kladversie meegenomen?
Ze hebben het over vuisten. Een van de dingen is dat er een gezegde ofzo bestaat over met gesloten vuist slapen (heel diep slapen), En vervolgens leggen ze uit dat je met het woord vuist uiteindelijk het woord pognon krijgt, wat ook wel geld betekent. (dat rijtje in beeld) Dus dat pognon eigenlijk komt van het woord poing. En aan het einde DENK IK dat hij nog meer synoniemen van geld geeft.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
Kom maar op. Ik studeer niet voor niets economie.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Wie wil mij helpen met mijn natuurkunde proefje voorbereiding?
Zou zo graag willen, maar ik moet helaas net de hond van de overburen uitlaten. Sorry Ryan.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Okay, maar ik heb nog geen zin, dus dat kan wachten.quote:
Oh oké, straks ben ik weg. 4 Was 't beste seizoen naar m.i.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, maar ik heb nog geen zin, dus dat kan wachten.
Ik ben trouwens net klaar met season 4 van BrBa. Ik denk dat ik nu maar stop, ik vind dit wel een goed 'einde'. Of wordt het nog beter?
Natuurlijk moet je verder kijken. Breaking Bad blijft goed, in tegenstelling tot de laatste seizoenen van Lost.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, maar ik heb nog geen zin, dus dat kan wachten.
Ik ben trouwens net klaar met season 4 van BrBa. Ik denk dat ik nu maar stop, ik vind dit wel een goed 'einde'. Of wordt het nog beter?
Lost had juist een briljante verwerking, tot de laatste aflevering. Het werd gewoon nét iets te ingewikkeld omdat de schrijvers waarschijnlijk te weinig werk openbaarden aan anderen en daardoor een onrealistisch beeld kregen van de kijkers.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je verder kijken. Breaking Bad blijft goed, in tegenstelling tot de laatste seizoenen van Lost.
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel jawel, zal hem vanavond wel weer even goed zetten.
[..]![]()
![]()
Jij ook.
Mwa, ik vond de laatste seizoenen niet zo goed uitgewerkt. Alsof ze allemaal ideeën hadden voor 'spannende dingen' op het eiland, en ze op het eind opeens dachten: "fuck, hoe gaan we dit verklaren?"quote:Op donderdag 21 november 2013 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Lost had juist een briljante verwerking, tot de laatste aflevering. Het werd gewoon nét iets te ingewikkeld omdat de schrijvers waarschijnlijk te weinig werk openbaarden aan anderen en daardoor een onrealistisch beeld kregen van de kijkers.
quote:
Watquote:Op donderdag 21 november 2013 19:19 schreef Marco001 het volgende:
Wat kunnen Duitsers soms dom zijn trouwens.
Ik heb volgens mij wel eens verteld dat ik laatst was geflitst met 46 te hard. Brief gekregen met de vraag" Sind sie dass?" Brief teruggestuurd met het verzoek om een Nederlandse brief te sturen, krijg ik vandaag exact dezelfde brief weer(Zelfs dezelfde verzenddatum!)
Tja..quote:
Lolquote:Op donderdag 21 november 2013 19:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja..
Nu dus maar de achterkant ingevuld(waar ik moet invullen of ik de bestuurder was en zoniet, wie dan wel. (mits ik die ander aan zou willen geven.)
IDus maar neergezet dat ik mijzelf niet kan herkennen op de foto en volgens mij op dat moment niet de bestuurder was maar niet meer weet wie dat wel was.
kruisje gezet bij de vraag of ik de schuld erken. (Kruisje bij nein uiteraard)
Als zij het zo willen spelen, prima.
Jammer voor jhun dat ik een doktershandschrift heb.
Ergste is nog als je het zelf dan ook niet meer herkent als auteur.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:24 schreef essnhills het volgende:
Doktershandschriften zijn ook heel leuk ja. Hebben sommige docenten ook..Lever je iets in, krijg je het terug met tips enzo.. 'Ehm, meneer? Wat staat daar?' Kun je eerst alle 'tips' samen met hem gaan vertalen
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:27 schreef essnhills het volgende:
Hihi, het 50e topic dat ik heb aangemaakt in deze reeks is LB's cactussen topic
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ergste is nog als je het zelf dan ook niet meer herkent als auteur.
Een nog specialere ode aan je cactus dusquote:
Mijnes ook hoor, als ik m'n best doequote:Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn handschrift is gewoon mooi.
Het is nooit onleesbaar bij mijquote:Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijnes ook hoor, als ik m'n best doe
Voor mij mijnes ook nietquote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is nooit onleesbaar bij mij
Mijn R en C zijn lastig uit elkaar te houden. Erg handig bij mijn naam.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig geen ervaring mee
Ik kan wel áltijd mezelf ontcijferen..Ook al hebben anderen wel eens moeite met de gelijkenis van mijn n, h, k, r, u en v..
Hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 19:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn R en C zijn lastig uit elkaar te houden. Erg handig bij mijn naam.
Mijne ook niet, ik schrijf meestal in Arial. Zodra je in Comic Sans o.i.d. gaat beginnen, begint het gekloot al.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is nooit onleesbaar bij mij
Comic Sansquote:Op donderdag 21 november 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijne ook niet, ik schrijf meestal in Arial. Zodra je in Comic Sans o.i.d. gaat beginnen, begint het gekloot al.
Verdana.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijne ook niet, ik schrijf meestal in Arial. Zodra je in Comic Sans o.i.d. gaat beginnen, begint het gekloot al.
Er was op 1 april toen een keer bij google een 'code' dat als je 1 lettertype intikte (ik weet niet meer welke) de google zoekpagina in comic sans kwam, en als je comic sans intypte dan was je zoekpagina in die anderequote:
Neequote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was op 1 april toen een keer bij google een 'code' dat als je 1 lettertype intikte (ik weet niet meer welke) de google zoekpagina in comic sans kwam, en als je comic sans intypte dan was je zoekpagina in die andere
Ja die bedoelde ik jaquote:
Ja ik vind het heeeeel vaag. Weet je het zeker van dat slapen?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze hebben het over vuisten. Een van de dingen is dat er een gezegde ofzo bestaat over met gesloten vuist slapen (heel diep slapen), En vervolgens leggen ze uit dat je met het woord vuist uiteindelijk het woord pognon krijgt, wat ook wel geld betekent. (dat rijtje in beeld) Dus dat pognon eigenlijk komt van het woord poing. En aan het einde DENK IK dat hij nog meer synoniemen van geld geeft.
Zoiets
Ohquote:Op donderdag 21 november 2013 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik jaAls je dat intikte kwam je zoekpagina in comic sans
huh?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik jaAls je dat intikte kwam je zoekpagina in comic sans
oooooooh. Ik lieg soms wel. Maar vertel altijd wel de waarheid na afloop.quote:
Een keer op 1 april..quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik stel Rodawa altijd voor met z'n big smile als hij dit soort dingen doet.
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]Dat komt door TC. Als ik nu zoiets hier post denk ik niet: "hehehehehe wat grappig!!!!!" Dat gebeurt op TC en met anderen erbij sneller, omdat je dan mee kunt kijken ofzo.
Net als seks, zeggen dat het goed is maar achteraf klagen dat het tegen vielquote:Op donderdag 21 november 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooooh. Ik lieg soms wel. Maar vertel altijd wel de waarheid na afloop.
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een keer op 1 april..als je helvetica intypte bij google, dan kwamen vervolgens alle zoekresultaten voor helvetica in comic sans font te staan..
En andersom
Grappig grapj0n van googlequote:
Dan nog, je lacht altijdquote:Op donderdag 21 november 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]Dat komt door TC. Als ik nu zoiets hier post denk ik niet: "hehehehehe wat grappig!!!!!" Dat gebeurt op TC en met anderen erbij sneller, omdat je dan mee kunt kijken ofzo.
Serieus kijken.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Serieus kijken.
Nu lachen.
Als je deze twee dingen zegt, lach ik in beide gevallen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Serieus kijken.
Nu lachen.
zoiets als de konami code op fokquote:
Echt?quote:
Ja, dormir a poign fermée op 0:37 ongeveer.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind het heeeeel vaag. Weet je het zeker van dat slapen?
Wat?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets als de konami code op fok
Behalve toen de usb-stick uit de doos kwam.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef essnhills het volgende:
Ik lach nooit, ik ben altijd heel serieus
jaquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je deze twee dingen zegt, lach ik in beide gevallen.
Ik denk dat bijna iedereen dat doetquote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je deze twee dingen zegt, lach ik in beide gevallen.
Daarom, zo speciaal is het niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen dat doet
M'n mobiel is leeg, dus geen foto gezien.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
ik maakte net die oog foto dus ik keek serieus
Nou, waarom kijken jullie allemaal mijn filmpjesquote:Op donderdag 21 november 2013 19:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Behalve toen de usb-stick uit de doos kwam."Jaaaa die past hierin"
aaahhhh okequote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, dormir a poign fermée op 0:37 ongeveer.
Laad hem snel op!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n mobiel is leeg, dus geen foto gezien.
Doe ik!quote:
Deze was iets makkelijker door de woorden die in beeld kwamen.quote:
als je op fok zit en de konami code intikt verandert heel fok in comic sansquote:
Echt?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je op fok zit en de konami code intikt verandert heel fok in comic sans
Jaquote:Op donderdag 21 november 2013 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je op fok zit en de konami code intikt verandert heel fok in comic sans
quote:
quote:
Waarom doe je datquote:
frustratie enzulksquote:
Zo slecht dat het grappig isquote:
omgquote:
Zo slecht getekend? Zo slecht bedacht? Of moet ik het maar positief zienquote:Op donderdag 21 november 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo slecht dat het grappig is
wat zou je doen als ik dat gemaakt had?quote:
Je moet ook gewoon lekker slapen op je nieuwe kussensquote:
Ik zou er wel om kunnen lachenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zou je doen als ik dat gemaakt had?
wie zegt dat we je uitlachen?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou er wel om kunnen lachenmaar niet uitlachen
Slechte grapquote:Op donderdag 21 november 2013 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo slecht getekend? Zo slecht bedacht? Of moet ik het maar positief zien![]()
neuh, beetje agressieve muziek luisteren en zometeen proberen de keeper door goal heen te gooienquote:Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon lekker slapen op je nieuwe kussensdan wordt je uitgeruster wakker
Je kan beter de bal door het doel gooienquote:Op donderdag 21 november 2013 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, beetje agressieve muziek luisteren en zometeen proberen de keeper door goal heen te gooien
de bal zo hard gooien dat de keeper door de goal vliegt, snapte?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan beter de bal door het doel gooienDaar bereik je tenminste nog wat mee
Kom je vanzelf achter of vraag supersof.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:58 schreef Yonder het volgende:
[..]
Klinkt niet erg positief. Vertel me meer.
"Kees besluit een wandeling te maken"quote:
Kees is dynamisch als de hel.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Kees besluit een wandeling te maken"
"Kees kan vliegen omdat hij een baas is"
En hop, daar vliegt Kees. WEG WANDELING.
Oh op die manier..quote:Op donderdag 21 november 2013 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bal zo hard gooien dat de keeper door de goal vliegt, snapte?
Groeten terug aan de treinquote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Nick, en als je dan toch bezig bent ook maar meteen aan Simon.
kloonquote:
Kan jij dat niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoe kun je nou de groeten doen aan een trein?
Vraag 't Kees.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom je vanzelf achter of vraag supersof.
Ik riep net heel hard: Jullie krijgen allemaal de groeten van mijn internet vriendjesquote:
Nou, je zit toch in een trein?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Februari.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
Gefeliciteerd Sof, ik ben je verjaardagsdatum vergeten!
10-02quote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
31 aprilquote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
Je bent op de goede weg, nu nog aan de trein zelfquote:Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik riep net heel hard: Jullie krijgen allemaal de groeten van mijn internet vriendjes
Telt dat ook?
sara is gewoon een geval apartquote:
ik 30 februariquote:
Oh, ik kan dat wel? Ben ik nu bijzonder?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, supersof, dat kan hij niet. Niemand kan dat.
STOP MET DRUGS.
Dat heb je niet gedaanquote:Op donderdag 21 november 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik riep net heel hard: Jullie krijgen allemaal de groeten van mijn internet vriendjes
Telt dat ook?
ik kan dan ook op station zijn als ik nu weg gaquote:Op donderdag 21 november 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
20:47 op cs en dan nog naar huiskut ns
Kijk mijn filmpje over de ns.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Oh doe!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan dan ook op station zijn als ik nu weg ga
12-02 toch?quote:
Welke cs.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:
Je bent speciaal. ◖|◔◡◉|◗quote:Op donderdag 21 november 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ik kan dat wel? Ben ik nu bijzonder?
Geen zinquote:
Ik ben je grootste fan dus.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Sof wanneer ben je nou echt jarig? Anders koop ik geen cadeautje hoor!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]dan zit ik op gran canaria
quote:
Rape Timequote:Op donderdag 21 november 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen zinBen morgen wel in Arnhem. Alleen.
Waaromquote:
12 februari weerquote:Op donderdag 21 november 2013 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Sof wanneer ben je nou echt jarig? Anders koop ik geen cadeautje hoor!
quote:
Van die onmogelijke overstappen die eigenlijk niet haalbaar zijn maar op de juiste plek uitstappen etc en dan overal smooth tussendoor glijden en dan nog net de deur waar de conducteur staat binnenglippenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
HAHA trein en gemist en nu in een trein met vertraging. Paar minuten om over te stapppen.
Weet ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
Sof is 6 dagen ouder dan mijn broer
Oh, sorry.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
DOMBO! Natuurlijk is dat 12 februari.
Heb je al een keer verteld.quote:
Dat deed ik eerst altijd van mijn trein naar mijn busquote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die onmogelijke overstappen die eigenlijk niet haalbaar zijn maar op de juiste plek uitstappen etc en dan overal smooth tussendoor glijden en dan nog net de deur waar de conducteur staat binnenglippen
Schiet al opquote:
He bahquote:
Sterker nog, dat had ik vanmiddag. Geen pretje kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vanavond diarree hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
So pride
much cijfer
very goed
wowSpatieboos
Wiens kloon ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Yonder het volgende:
[..]
Sterker nog, dat had ik vanmiddag. Geen pretje kan ik je vertellen.
20:47 thuisquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
#proudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
So pride
much cijfer
very goed
wowOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
So pride
much cijfer
very goed
wow![]()
Echt?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
20:47 thuis
Bij Arnhem ga ik wel heel hard sof roepen
Ik hoor het eerder in Nijmegenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
20:47 thuis
Bij Arnhem ga ik wel heel hard sof roepen
Die 5.7 kan echt niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zijn jouw cijfers ook al weer, ik wil vergelijken
(en me superieur voelen)
Kom je me ophalen van cs? Dan gaan we bier drinkenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoor het eerder in Nijmegen
Ik geef deze cijferlijst vijf sterren. ★★★★★SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
So pride
much cijfer
very goed
wow
well gedaan∞
Ik heb het een keer 's avonds laat gehad. Toen vanuit de bus naar de trein. Ik zat in de bus samen met 2 klasgenoten, maar diemoesten de andere kant op en hadden 5 minuten overstaptijd, had -1 minuut overstaptijd..quote:Op donderdag 21 november 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst altijd van mijn trein naar mijn bus
gs: 4,5 - 6,7quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zijn jouw cijfers ook al weer, ik wil vergelijken
(en me superieur voelen)
Ik heb ook een koffertje, ik hou van mijn koffertjequote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een klein koffertje. Koffers![]()
![]()
om gek van te wordem
Ik drink geen bier hequote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom je me ophalen van cs? Dan gaan we bier drinken
Het zou toch wat zijn als het wel zo was.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar goed dat ik nergens een 5.7 heb dan
Ik win toch?!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
gs: 4,5 - 6,7
wis: 4,1
kunst: 6,4 - 8
frans: nog niks
engels: 7,5
maw: 6,9
Alleen maar omdat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
n vanuit de bus naar de trein. Ik zat in de bus samen met 2 klasgenoten, maar diemoesten de andere kant op en hadden 5 minuten overstaptijd, had -1 minuut overstaptijd..
Verder was er niemand in de bus en de buschauffeur had in de gaten dat ik haast had, dus die ging het laatste stukje iets harder, en stopte vlak voor de ingang van het station, wat eigenlijk niet mag, en meteen de deur opengegooid zodat ik eruit kon stormen.
En toen floot de conducteur al, maar hij stond bij de eerste deur voor mij, en hij hoorde m'n hakken (ja echt ) dus toen wachtte hij nog heel even zodat ik nog de trein binnen kon springen
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je nog geen tweede cijfer voor wiskunde?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn eerste wiskunde toets sinds drie jaar na vier weken lesquote:
Uiteraard, je laat toch geen lief meisje een half uur in de kou staan op een verlaten station 's avonds laat?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je een vrouw bent.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het een keer 's avonds laat gehad. Toen vanuit de bus naar de trein. Ik zat in de bus samen met 2 klasgenoten, maar diemoesten de andere kant op en hadden 5 minuten overstaptijd, had -1 minuut overstaptijd..
Verder was er niemand in de bus en de buschauffeur had in de gaten dat ik haast had, dus die ging het laatste stukje iets harder, en stopte vlak voor de ingang van het station, wat eigenlijk niet mag, en meteen de deur opengegooid zodat ik eruit kon stormen.
En toen floot de conducteur al, maar hij stond bij de eerste deur voor mij, en hij hoorde m'n hakken (ja echt) dus toen wachtte hij nog heel even zodat ik nog de trein binnen kon springen
![]()
nee, zo zwaar irritantquote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een koffertje, ik hou van mijn koffertje
Jillzquote:
Hoe ging het gister?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn eerste wiskunde toets sinds drie jaar na vier weken les
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik win toch?!
Maar eigenlijk is dat best goed behalve wiskunde.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn eerste wiskunde toets sinds drie jaar na vier weken les
Nee, zeker als ze een taart voor me bakken.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard, je laat toch geen lief meisje een half uur in de kou staan op een verlaten station 's avonds laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |