Ik had gehoopt dat je het niet zou vindenquote:
Nee grapjequote:
Waarom ben ik gelijk gemeenquote:
bitchfight!quote:
Wat gaat de tijd vertellen?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:16 schreef Viro het volgende:
[..]
That is possible but time will tell.
Ik vind alles.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je het niet zou vinden
Lees je alles terug?quote:
Ik ban alleen maar voor de grapquote:Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is de waarheid, dictatormeisje.
Nee joh, dat zou betekenen dat ik FOK! serieus neem.quote:
Apart.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou betekenen dat ik FOK! serieus neem.
ja wel okequote:
Jammerquote:
Ik heb iemand nodig die Frans kanquote:
Die mensen zijn zeldzaam.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb iemand nodig die Frans kan
Ja idd. Ken jij iemand die frans kan???????quote:
doei ezellquote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef Ezell het volgende:
Ik ben ervandoor. Later alligatortjes.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef Ezell het volgende:
Ik ben ervandoor. Later alligatortjes.
Ik moet je teleurstellen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd. Ken jij iemand die frans kan???????
quote:
Kom je er niet uit sofjequote:
O.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb de kladversie meegenomen?
Ze hebben het over vuisten. Een van de dingen is dat er een gezegde ofzo bestaat over met gesloten vuist slapen (heel diep slapen), En vervolgens leggen ze uit dat je met het woord vuist uiteindelijk het woord pognon krijgt, wat ook wel geld betekent. (dat rijtje in beeld) Dus dat pognon eigenlijk komt van het woord poing. En aan het einde DENK IK dat hij nog meer synoniemen van geld geeft.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
http://www.tv5.org/cms/ch(...)tm?episode=19&page=4
wtf ze beginnen over een vuist en dan is het opeens geld?
Kom maar op. Ik studeer niet voor niets economie.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Wie wil mij helpen met mijn natuurkunde proefje voorbereiding?
Zou zo graag willen, maar ik moet helaas net de hond van de overburen uitlaten. Sorry Ryan.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
Okay, maar ik heb nog geen zin, dus dat kan wachten.quote:
Oh oké, straks ben ik weg. 4 Was 't beste seizoen naar m.i.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, maar ik heb nog geen zin, dus dat kan wachten.
Ik ben trouwens net klaar met season 4 van BrBa. Ik denk dat ik nu maar stop, ik vind dit wel een goed 'einde'. Of wordt het nog beter?
Natuurlijk moet je verder kijken. Breaking Bad blijft goed, in tegenstelling tot de laatste seizoenen van Lost.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, maar ik heb nog geen zin, dus dat kan wachten.
Ik ben trouwens net klaar met season 4 van BrBa. Ik denk dat ik nu maar stop, ik vind dit wel een goed 'einde'. Of wordt het nog beter?
Lost had juist een briljante verwerking, tot de laatste aflevering. Het werd gewoon nét iets te ingewikkeld omdat de schrijvers waarschijnlijk te weinig werk openbaarden aan anderen en daardoor een onrealistisch beeld kregen van de kijkers.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je verder kijken. Breaking Bad blijft goed, in tegenstelling tot de laatste seizoenen van Lost.
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel jawel, zal hem vanavond wel weer even goed zetten.
[..]![]()
![]()
Jij ook.
Mwa, ik vond de laatste seizoenen niet zo goed uitgewerkt. Alsof ze allemaal ideeën hadden voor 'spannende dingen' op het eiland, en ze op het eind opeens dachten: "fuck, hoe gaan we dit verklaren?"quote:Op donderdag 21 november 2013 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Lost had juist een briljante verwerking, tot de laatste aflevering. Het werd gewoon nét iets te ingewikkeld omdat de schrijvers waarschijnlijk te weinig werk openbaarden aan anderen en daardoor een onrealistisch beeld kregen van de kijkers.
quote:
Watquote:Op donderdag 21 november 2013 19:19 schreef Marco001 het volgende:
Wat kunnen Duitsers soms dom zijn trouwens.
Ik heb volgens mij wel eens verteld dat ik laatst was geflitst met 46 te hard. Brief gekregen met de vraag" Sind sie dass?" Brief teruggestuurd met het verzoek om een Nederlandse brief te sturen, krijg ik vandaag exact dezelfde brief weer(Zelfs dezelfde verzenddatum!)
Tja..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |