wat zou je doen als ik dat gemaakt had?quote:
Je moet ook gewoon lekker slapen op je nieuwe kussensquote:
Ik zou er wel om kunnen lachenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zou je doen als ik dat gemaakt had?
wie zegt dat we je uitlachen?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou er wel om kunnen lachenmaar niet uitlachen
Slechte grapquote:Op donderdag 21 november 2013 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo slecht getekend? Zo slecht bedacht? Of moet ik het maar positief zien![]()
neuh, beetje agressieve muziek luisteren en zometeen proberen de keeper door goal heen te gooienquote:Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon lekker slapen op je nieuwe kussensdan wordt je uitgeruster wakker
Je kan beter de bal door het doel gooienquote:Op donderdag 21 november 2013 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, beetje agressieve muziek luisteren en zometeen proberen de keeper door goal heen te gooien
de bal zo hard gooien dat de keeper door de goal vliegt, snapte?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan beter de bal door het doel gooienDaar bereik je tenminste nog wat mee
Kom je vanzelf achter of vraag supersof.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:58 schreef Yonder het volgende:
[..]
Klinkt niet erg positief. Vertel me meer.
"Kees besluit een wandeling te maken"quote:
Kees is dynamisch als de hel.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Kees besluit een wandeling te maken"
"Kees kan vliegen omdat hij een baas is"
En hop, daar vliegt Kees. WEG WANDELING.
Oh op die manier..quote:Op donderdag 21 november 2013 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bal zo hard gooien dat de keeper door de goal vliegt, snapte?
Groeten terug aan de treinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |