Ja iemand gaf jou de verkeerde fee doorquote:Op woensdag 20 november 2013 22:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nu heb ik nog 5 dollar op mijn MB staan
Ach ja, mooi voor een volgende keer.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nu heb ik nog 5 dollar op mijn MB staan
Ben ook nog steeds aan het wachten. Laten we gaan stakenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef DarkNoize het volgende:
Wat duurt dat versturen toch lang zeg, grote nadeel van Bitcoins
Indd, internationale overboekingen gaan veel sneller.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef DarkNoize het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Indd, internationale overboekingen gaan veel sneller.
Misschien de komma? Dat moet misschien een punt zijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef Waterdrinker het volgende:
"You incorrectly entered one of fields."
blijf ik maar krijgen bij btc-e.com.
Wat doe ik fout?
Ik heb 0,2 BTC en wil 0,2 BTC verkopen voor $539, dus dat vul ik in bij Sell BTC.
Als ik 0,19 BTC invul werkt het ook niet.
Waarom is er ook niet gewoon een duidelijke foutmelding...
https://en.bitcoin.it/wiki/Main_Pagequote:Op woensdag 20 november 2013 22:37 schreef Spitfire02 het volgende:
Wat is trouwens miners fee? Ik zie op Bitonic staan dat je altijd een miners fee van 0.0001 Bitcoin moet gebruiken.
Wat zou het avg. van LTC zijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef nickname89 het volgende:
https://blockchain.info/charts/avg-confirmation-time
gemiddelde confirmation time
Met iemand zaken doen die 0 confirmations prima vind (of 1, is ook snel)quote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef DarkNoize het volgende:
[..]![]()
Maar je snapt waar ik op doel hoop ik, ik wil gewoon -1 bij de verzender en +1 bij de ontvanger binnen een korte tijd, dat zou ook het grote voordeel van cryptocurrency kunnen(/moeten) zijn.
Punten en komma's.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef Waterdrinker het volgende:
"You incorrectly entered one of fields."
blijf ik maar krijgen bij btc-e.com.
Wat doe ik fout?
Ik heb 0,2 BTC en wil 0,2 BTC verkopen voor $539, dus dat vul ik in bij Sell BTC.
Als ik 0,19 BTC invul werkt het ook niet.
Waarom is er ook niet gewoon een duidelijke foutmelding...
Was er niet een sell order van 1 miljoen BTC verwerkt?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Is er een uitleg voor de price drop van vanmiddag?
Ik weet het nietquote:Op woensdag 20 november 2013 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Was er niet een sell order van 1 miljoen BTC verwerkt?
Nee. Wss gewoon een correctie na de afgelopen week.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Is er een uitleg voor de price drop van vanmiddag?
Dan vraag ik me toch af waarom ik vaak langer als een uur moet wachten, of is dat omdat deze grafiek 1 confirmation laat zien, en je er meerdere nodig hebt?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef nickname89 het volgende:
https://blockchain.info/charts/avg-confirmation-time
gemiddelde confirmation time
btc-e.com probeer ik het.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef WebBeestje het volgende:
Even verversen bij Bitstamp en een komma werkt gewoon
In plaats van .1 eens 0.1 proberen?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
btc-e.com probeer ik het.
Heb het inmiddels al in 3 browsers geprobeerd.
[ afbeelding ]
Doe eens 0.1 ipv .1quote:Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mij werkt het gewoon.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dankje, god wat domquote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In plaats van .1 eens 0.1 proberen?
quote:
Serieus? Echt, ik ken niemand die dat doet. Vreemde tik heb je ontwikkeld.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
op rekenmachines typ ik ook altijd .1 in in plaats van 0.1?
Haha ja ik ben raar.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
[..]
Serieus? Echt, ik ken niemand die dat doet. Vreemde tik heb je ontwikkeld.
Ligt eraan hoeveel confirmations de partij aan wie je ze stuurt wil hebben. Thuisbezorgd (Bitpay) vind 0 confirmations prima en dan heb je gewoon een transfer van een paar seconden, dus vrijwel instant. BTC-e wacht voor de zekerheid 3 confirmations voor ze je deposit laten zien in je account. Anderen willen zelfs 6 confirmations. Dit om zeker te weten dat je geen double spend hebt gedaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:45 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom ik vaak langer als een uur moet wachten, of is dat omdat deze grafiek 1 confirmation laat zien, en je er meerdere nodig hebt?
Tijd om thuisbezorgd op te lichten.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel confirmations de partij aan wie je ze stuurt wil hebben. Thuisbezorgd (Bitpay) vind 0 confirmations prima en dan heb je gewoon een transfer van een paar seconden, dus vrijwel instant. BTC-e wacht 3 voor de zekerheid confirmations voor ze je deposit laten zien in je account. Anderen willen zelfs 6 confirmations. Dit om zeker te weten dat je geen double spend hebt gedaan.
Voor miljoenen aan apparatuur kopen voor 1 gratis pizza? No thanks.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tijd om thuisbezorgd op te lichten.
Succes http://eprint.iacr.org/2012/248.pdfquote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tijd om thuisbezorgd op te lichten.
Ik zal even kijken in de glazen bol van maxbetquote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond ff niet zo opgelet, wat is de verwachting voor vannacht/morgen? Weer een dipje en later herstel, of gaan we wel weer naar boven nu?
Wie werpt er even een blik in z'n glazen bol
Das wel heul veel geld hequote:Op woensdag 20 november 2013 23:13 schreef DarkNoize het volgende:
Ik ben bang voor een dip. Ik ben bang dat die 550 euro die ik voor 1 bitcoin heb betaald maandag niet snel meer terug ga zien
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:13 schreef DarkNoize het volgende:
Ik ben bang voor een dip. Ik ben bang dat die 550 euro die ik voor 1 bitcoin heb betaald maandag niet snel meer terug ga zien
Ga nou met gedeelte beetje traden en de rest laat ik zo lang staan totdat ik er echt nog maar 1 pizza van kan halen of dat het weer wat waard wordtquote:
Yay, ik doe met je mee!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ga nou met gedeelte beetje traden en de rest laat ik zo lang staan totdat ik er echt nog maar 1 pizza van kan halen of dat het weer wat waard wordt
Kat is nergens te vinden, geen voorspellingen meer vandaag ben ik bangquote:Op woensdag 20 november 2013 23:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zal even kijken in de glazen bol van maxbet
herkenbaar jaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef DarkNoize het volgende:
Trouwens slechtste idee ooit; jezelf gaan verdiepen in Bitcoins in de weken voordat je een zwaar bepalend tentamen hebt die je moet halen anders weer niet afstuderen. Koers om de seconde checken: ja. Studeren: nee.
Studeren met listentobitcoin op de achtergrondquote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef DarkNoize het volgende:
Trouwens slechtste idee ooit; jezelf gaan verdiepen in Bitcoins in de weken voordat je een zwaar bepalend tentamen hebt die je moet halen anders weer niet afstuderen. Koers om de seconde checken: ja. Studeren: nee.
Haha.. er komt net een mega-bubbel van 1560 BTC voorbij. *boinnnnnnggggg*quote:Op woensdag 20 november 2013 23:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Studeren met listentobitcoin op de achtergrond
idd!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:36 schreef Stokkie_ het volgende:
Gox sprint even omhoog.. ordertje van 2000+ btc
Hoog in vergelijking met wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:47 schreef Solidberg het volgende:
En dat op een zo hoge prijs, lijkt me niet verstandig
Ach dat is een nutteloze graadmeter natuurlijk, omdat het niet fysiek is kan het geen waarde hebben? Want jij hebt al je geld thuis in een sok?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef Robuustheid het volgende:
Holy fuck... Even 1.5 miljoen euro beleggen in iets wat fysiek niet bestaat.
... wel lekker overzichtelijk voor je sell/buy excel-sheet om het in een keer te doenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef Okeanos het volgende:
Als je zo'n grote belegging doet, is het sowieso slimmer om in kleine delen in te kopen, in plaats van in 1 keer alles in te kopen. Waarschijnlijk is hij nu een stuk duurder uit (prijs was 650 USD geloof ik).
Ik denk dat iemand met $1.5M vermorgen daar wel redelijk over na heeft gedachtquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef Okeanos het volgende:
Als je zo'n grote belegging doet, is het sowieso slimmer om in kleine delen in te kopen, in plaats van in 1 keer alles in te kopen. Waarschijnlijk is hij nu een stuk duurder uit (prijs was 650 USD geloof ik).
Of zou het Bill Gates zijn die een klein bedrag investeert in Bitcoin om te kijken hoe het werktquote:Op woensdag 20 november 2013 23:52 schreef starsailor het volgende:
[..]
... wel lekker overzichtelijk voor je sell/buy excel-sheet om het in een keer te doen
Mmmm.. that went well.. okay, let's go all-inquote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Okeanos het volgende:
[..]
Of zou het Bill Gates zijn die een klein bedrag investeert in Bitcoin om te kijken hoe het werkt
Je snapt dat die 1.5 miljoen euro ook niet fysiek bestaat? Dat zijn gewoon getalletjes in de computer van een bank he, meer niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef Robuustheid het volgende:
Holy fuck... Even 1.5 miljoen euro beleggen in iets wat fysiek niet bestaat.
maar dan ga je er vanuit dat iedereen ze gebruikt.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:57 schreef MaGNeT het volgende:
Met al het geld dat er wereldwijd is en 7 miljard mensen, is een cap van meer dan 100 Miljard Dollar prima haalbaar voor Bitcoin
Nope... Als iedereen ze gebruikt mag je daar nog wat nullen achter plakken...quote:Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef Sosa het volgende:
[..]
maar dan ga je er vanuit dat iedereen ze gebruikt.
hoezo? er is nu een market cap van 6.7 miljard USD; als 15x meer mensen dan nu van Bitcoin horen (en het huidige gemiddelde blijft constant) dan ben je er al.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef Sosa het volgende:
[..]
maar dan ga je er vanuit dat iedereen ze gebruikt.
Klopt.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
hoezo? er is nu een market cap van 6.7 miljard USD; als 15x meer mensen dan nu van Bitcoin horen (en het huidige gemiddelde blijft constant) dan ben je er al.
Bitcoin: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 1 seconde, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is duurt 10 minuten.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef DarkNoize het volgende:
Kleine kanttekening op die 10 minuten... dat is een gemiddelde. Vanavond zat er op een gegeven moment 1 uur en 10 minuten tussen 2 blocks.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Bitcoin: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 1 seconde, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is duurt 10 minuten.
Banken: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 24 uur tot meer dan een week, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is kan zelfs maanden duren.
Ik zeg, Bitcoin wint.
Dat lijkt me niet zo moeilijk, heb je gezond verstand voor nodig en geen glazen bol.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond ff niet zo opgelet, wat is de verwachting voor vannacht/morgen? Weer een dipje en later herstel, of gaan we wel weer naar boven nu?
Wie werpt er even een blik in z'n glazen bol
Je maakt de fout door volgens logica te denken. Mensen zijn mensen, ze handelen op basis van emotie en vertrouwen. Bitcoins zijn iets onbegrijpelijks en onaantastbaar voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Bitcoin: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 1 seconde, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is duurt 10 minuten.
Banken: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 24 uur tot meer dan een week, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is kan zelfs maanden duren.
Ik zeg, Bitcoin wint.
Het internet was ook onbegrijpelijk en is nog steeds onaantastbaar.. Lijkt me voor de meeste mensen niet zo'n probleem. Wordt gretig gebruik van gemaakt toch??quote:Op donderdag 21 november 2013 00:26 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Je maakt de fout door volgens logica te denken. Mensen zijn mensen, ze handelen op basis van emotie en vertrouwen. Bitcoins zijn iets onbegrijpelijks en onaantastbaar voor de meeste mensen.
In dat opzicht zijn wij wellicht - in the grand scheme of things - ook early adopters. Als het eenmaal aanslaat bij de meerderheid kan het snel gaan... zoals bij mobiele telefoons / smartphones / Facebook. De tijd zal het leren...quote:Op donderdag 21 november 2013 00:28 schreef ShyntoZ het volgende:
[..]
Het internet was ook onbegrijpelijk en is nog steeds onaantastbaar.. Lijkt me voor de meeste mensen niet zo'n probleem. Wordt gretig gebruik van gemaakt toch??
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:26 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Je maakt de fout door volgens logica te denken. Mensen zijn mensen, ze handelen op basis van emotie en vertrouwen. Bitcoins zijn iets onbegrijpelijks en onaantastbaar voor de meeste mensen.
Ik zeg ook als het aanslaat bij de meerderheid, kan het snel gaanquote:Op donderdag 21 november 2013 00:37 schreef Robuustheid het volgende:
Er zitten wel voordelen bij Bitcoins, maar jullie blijven hardnekkig naar het verleden wijzen: kijk hoe het ging met telefoon, hoe het ging met facebook!
Uit verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Jullie mogen dan E-mail, FB, Google, etc. aanhalen.
Maar dat zijn succesverhalen. Er is in het verleden ook genoeg mislukt. Maar dat is iedereen ook weer zo vergeten. Wie herinnert de W@p? Of KPNQuest? Und so weiter...
Dat is zeker waar. Ik zie genoeg mogelijkheden voor Bitcoin om groot en bekend te worden, dus ik geloof erin. Maar ook ik zet echt niet 100% van mijn vermogen erin, want het kan zo ook weer allemaal voorbij zijn; we moeten de boel ook niet overschatten en onrealistisch worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:37 schreef Robuustheid het volgende:
Er zitten wel voordelen bij Bitcoins, maar jullie blijven hardnekkig naar het verleden wijzen: kijk hoe het ging met telefoon, hoe het ging met facebook!
Uit verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Jullie mogen dan E-mail, FB, Google, etc. aanhalen.
Maar dat zijn succesverhalen. Er is in het verleden ook genoeg mislukt. Maar dat is iedereen ook weer zo vergeten. Wie herinnert de W@p? Of KPNQuest? Und so weiter...
Want euro's op je bank, die zijn wel tastbaar? Een banktransactie is ook niet meer dan een paar bits van de ene naar de andere server sturen.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:26 schreef Robuustheid het volgende:
Wasdat? Voegde dat wezenlijks iets toe? Waren dat innovatieve revolutionaire ontwikkelingen die een grote technologische stap voorwaarts met enorme maatschappelijke impact konden maken? (Zoals de boekdrukkunst, het internet, en Bitcoin)quote:Op donderdag 21 november 2013 00:37 schreef Robuustheid het volgende:
Wie herinnert de W@p? Of KPNQuest? Und so weiter...
Je moet natuurlijk niet "cryptocurrency" verwarren met Bitcoin. Wie zegt dat Bitcoin de definitieve of enige vorm is? Dat heeft nog de grootste invloed op de toekomstige prijs uiteindelijk. En om het mobiele telefonie voorbeeld er bij te slepen, Nokia, Motorola en Sony Ericsson waren vroeger de bom. Dus ook al is Bitcoin de eerste met echt wat progressie, dat hoeft niet de uiteindelijke winnaar te zijn. Nintendo was gigantisch en niemand zag het zitten in de Xbox. Bam.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:11 schreef ShyntoZ het volgende:
Dit filmpje bevestigt nogmaals dat Bitcoins de toekomst zijn:
Zou kunnen. Maar aan de andere kant als het bitcoin protocol zelf wordt uitgebouwd en uitgebouwd dan blijven we er misschien gewoon gebruik van maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 02:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet "cryptocurrency" verwarren met Bitcoin. Wie zegt dat Bitcoin de definitieve of enige vorm is? Dat heeft nog de grootste invloed op de toekomstige prijs uiteindelijk. En om het mobiele telefonie voorbeeld er bij te slepen, Nokia, Motorola en Sony Ericsson waren vroeger de bom. Dus ook al is Bitcoin de eerste met echt wat progressie, dat hoeft niet de uiteindelijke winnaar te zijn. Nintendo was gigantisch en niemand zag het zitten in de Xbox. Bam.
Uiteindelijk is het gewoon een gok. Dat kun je nog zo wegredeneren met market caps maar het is en blijft een gok.
Dat is alleen het geval als de 1% ook keihard in cryptocurrency stappen.quote:Op donderdag 21 november 2013 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De kans is aanwezig dat dit deel van de topicreeks over 5 of 10 jaar door iemand wordt bekeken en dat wij hier dan als zeer intelligente en vooruitziende mensen worden beschouwd
Wuuut ik zat op 0.32%... blaahquote:Op donderdag 21 november 2013 07:51 schreef WebBeestje het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ereren-bitcoins.html
Bij Bitstamp hebben ze de fees allemaal weer op 0,50% gezet terwijl ik al onder de 0,40% was gedoken
Ik heb ze een paar dagen geleden bij bitonic gekocht. De BTC stonden direct in mijn wallet en kon er gelijk mee aan de slag.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:01 schreef Steve-O het volgende:
Nee doe maar niet ik wil ook nog bitcoins kopen ( n00b ) .
Zijn de sites waar je met ideal kunt kopen een beetje vorodelig of moet ik het globaler gaan zoeken ?
Hier hetzelfde op 570quote:Op donderdag 21 november 2013 07:38 schreef Scorpie het volgende:
Zo vannacht sell order geplaatst op 575, gelukkig weer wat winst gepakt.
Ach, voor hetzelfde geld was het weer in elkaar gestort.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:21 schreef Duuc-nl het volgende:
Nu wat minder blij met mijn verkoop op 570, schiet nu wel erg ver door.
Ik durf nu niet te kopenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach, voor hetzelfde geld was het weer in elkaar gestort.
Je hebt winst, dus je hebt het goed gedaan
Heb nu ook 0,5 LTC gekocht
Met BTC zou ik het risico ook niet nemen, maar met de LTC wil ik dat best proberen. Wil klein portfolio opbouwen met LTC voor de toekomst. Wie weet wat dat nog gaat wordenquote:
Zit nu weer onder de 8quote:Op donderdag 21 november 2013 09:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Met BTC zou ik het risico ook niet nemen, maar met de LTC wil ik dat best proberen. Wil klein portfolio opbouwen met LTC voor de toekomst. Wie weet wat dat nog gaat worden
Best aardig artikel.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:19 schreef richolio het volgende:
Artikel in de metro over bitcoin. 'Over vijf jaar betalen we ook met bitcoins'
En dit keer span ik mijn karretje achter de jouwequote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor de correctie op BTC en daarna instappen woohooooooooooooooooooo ride the coaster.
Wall = omkeerpunt, punt waarop het gaat dalenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Zit een beetje in die trollbox te lezen, en bedoelen ze allemaal met een wall bij 600 dat er bijvoorbeeld heel veel sell orders staan bij 600?
Staan nu bijvoorbeeld ongeveer 200 btc aan sell orders rond de 600
Ik zeg wel wanneer we weer instappen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:02 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En dit keer span ik mijn karretje achter de jouwe
Hoeft zeker geen omkeerpunt te zijn, het zegt alleen dat er 200btc gekocht moeten worden voordat de koers hoger gaat dan 600$. 200 btc is overigens niks, heb 3000btc in korte tijd weggekocht zien worden. De order is overigens al weer weg dus was wss niet eens echtquote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wall = omkeerpunt, punt waarop het gaat dalen
Dit is een wall (van 1450 BTC):quote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wall = omkeerpunt, punt waarop het gaat dalen
Deze man weet.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit is een wall (van 1450 BTC):
[ afbeelding ]
Oftewel, er is een hele muur aan bitcoins op de 650 USD gezetwaardoor het erg lang kan gaan duren voordat de prijs hierboven gaat. Dit heeft vaak als gevolg dat kleinere partijen net voor de wall gaan zitten om zo niet uren te hoeven wachten.
Ah merci voor de verduidelijking, had wat anders in mijn hoofd dan wat het wasquote:Op donderdag 21 november 2013 10:09 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oftewel, er is een hele muur aan bitcoins op de 650 USD gezetwaardoor het erg lang kan gaan duren voordat de prijs hierboven gaat. Dit heeft vaak als gevolg dat kleinere partijen net voor de wall gaan zitten om zo niet uren te hoeven wachten.
Ligt er ook aan wat de andere exchanges doen. Als de koers daar gewoon doorstijgt (omdat daar geen wall is), heb je kans dat zo'n wall toch snel opgekocht wordt vanwege arbitrage.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ah merci voor de verduidelijking, had wat anders in mijn hoofd dan wat het was
[edit]
Dus de kans dat de BTC boven de 650 gaat is zeer klein, waarschijnlijk een daling?
Alles is relatief, maar met deze wall in het vooruitzicht kan je wel zeggen dat het even zal duren voordat we door de 650 heen gaan tenzij er weer zo'n hype ontstaat a la maandag.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ah merci voor de verduidelijking, had wat anders in mijn hoofd dan wat het was
[edit]
Dus de kans dat de BTC boven de 650 gaat is zeer klein, waarschijnlijk een daling?
thx, van welke site is dat?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:09 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://bit.ly/I6gD8Rquote:Op donderdag 21 november 2013 10:18 schreef Pr0blame het volgende:
Heb de ballen verstand van cryptocurrencies (:')) maar wil graag wat LTC kopen. Iemand die me een betrouwbare site kan aanraden hiervoor?
Kan ik 0,25 BTC van je kopen voor $500? Ik kan DMenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:24 schreef WebBeestje het volgende:
Die gast gisteren die rond een koers van $500 0,25 BTC van mij wilde kopen maar geen dm kon versturenondertussen 25% hoger.
Klopt, daar valt nog veel aan te verbeteren hoewel ik het niet toevoegen van de fee nog nooit heb meegemaakt. Maar volgens mij is het momenteel de enige iOS-app waarmee je BTC kan verzenden en ontvangen, toch? Ik gebruik 'm momenteel voor kleine betalingen vanwege het gemak van QR scannen enzo, staat ook nooit meer op dan 2 tientjes ofzo in m'n blockchain-wallet.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef Byte_Me het volgende:
Had als probeersel de blockchain app op mn iphone gezet, wat een ellende. Ten eerste, je kunt na koppelen zonder enige verificatie BTC overboeken. Ten tweede, hoewel mijn blockchain account staat ingesteld op standaard fee voor betalingen, heeft de app zonder fee een betaling gedaan, waardoor ik nu god weet hoe lang moet wachten op mn bitcoins![]()
Ik gooi de app er maar weer af.
waar gelezen?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zojuist gelezen dat bill gates 2% van de LTCoins gaat kopen.
ach soquote:
Als je 'duur' wat wil verkopen is Bitstamp wel the place to be nu, site is weer helemaal functioneel en gewoon weer snel, maar de koers ligt nog ~40$ boven BTC-Equote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
Beetje daytraden tussen 590 en 600 denk.
Ja maar moet dan ook dat geld weer terug zien te krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je 'duur' wat wil verkopen is Bitstamp wel the place to be nu, site is weer helemaal functioneel en gewoon weer snel, maar de koers ligt nog ~40$ boven BTC-E
Miley cyrus zit in iedereen atmquote:Op donderdag 21 november 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Miley Cyrus zou ook in de LTC zitten overigens.
True, geen idee hoe dat nu loopt. Mijn SEPA was er alsnog gisterenmiddag in ieder geval, ING had m maandag verwerkt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar moet dan ook dat geld weer terug zien te krijgen.
Wees blij, als jij ze al hebt worden ze alleen maar meer waard de komende tijd, meer en meer mensen hebben interesse.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:01 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iedereen is opeens pro bitcoin trader geworden ofzo![]()
[ afbeelding ]
Ongeveer hetzelfde verhaal als de poker-hype van een paar jaar terug.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:01 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je 20 BTC gegeven, succes!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef JDx het volgende:
Wie wil mijn eerste bitcoin storten:
1PDV2p6Ef6VSLTqf9VFLEeQyrSgk4VGGtB
TVP
Snap er nog helemaal niks van
Haha, een vriend van mij zit daar nog steeds in, al duizenden euro's winst, maar... hij heeft een systeem!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:02 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde verhaal als de poker-hype van een paar jaar terug.
Thanks, ik ga lekker meelezen hier de komende weken. Als ik het snap stort ik 30 terugquote:Op donderdag 21 november 2013 11:03 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ik heb je 20 BTC gegeven, succes!
Als je poker snapt en er serieus mee aan de slag gaat is er een leuke cent mee te verdienen. Maar 90% van de mensen die instapten op de hype hadden geen flauw benul van bijvoorbeeld kansberekening.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, een vriend van mij zit daar nog steeds in, al duizenden euro's winst, maar... hij heeft een systeem!
Ik wil het gewoon snappen zodat ik het ook kan gaan accepteren op mijn webdiensten.
Ga eerst een lekker inlezen dan. Dit zijn best basic vragen. Zeker de tweede.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef JDx het volgende:
Wiskunde is het probleem niet bij mij, ik wil het hele idee erachter snappen.
Twee dingen die ik niet snap:
- Er moet toch goud/waarde achter een valuta staan?
- Als het niet winstgevend is om ze te minen, heeft de eerste maker dan niet flink verlies?
Begin eens met de OP te lezen zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef JDx het volgende:
- Als het niet winstgevend is om ze te minen, heeft de eerste maker dan niet flink verlies?
Er moet geen goud/waarde achter een valuta staan, dat was vroeger zo.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef JDx het volgende:
Er staat energie achter.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef JDx het volgende:
Is het alweer tijd?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg wel wanneer we weer instappen.
Lekkere generaliserende venndiagram.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:01 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het woordje "nothing" overal weghaalt klopt het anders precies.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekkere generaliserende venndiagram.
Vertrouwen in hoe groot de kans is dat je je centen krijgtquote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Solidberg het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom jullie allemaal BTC-e gebruiken en niet bijvoorbeeld MtGox?
Ja alleen VIPS gebruiken BTC-E en mtgox is voor paupers.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Solidberg het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom jullie allemaal BTC-e gebruiken en niet bijvoorbeeld MtGox?
Hmmz.. de koers manipuleren. Kan een schone cent mee verdiend worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een goed punt met alle FOK!kers pumpen.
Mee bezig, ik kon het namelijk niet vinden op bijv wikipedia oid.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Begin eens met de OP te lezen zou ik zeggen
Current Bitcoin Price : Buy 543.00 ¤ / Sell 350.00 ¤quote:Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef Piethur het volgende:
Kennen jullie trouwens de site Bitcoinbourse.eu??
Hoor veel over die site op Twitter maar je moet je eerst inloggen voordat je echt iets kunt doen met deze site.
Haha, dat had ik nog niet gezien! Dat zijn mooie strekenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Current Bitcoin Price : Buy 543.00 ¤ / Sell 350.00 ¤
Eerst dan omlaag zien te krijgenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:13 schreef MxM het volgende:
[..]
Hmmz.. de koers manipuleren. Kan een schone cent mee verdiend worden.
Lol ik droomde al eens dat ik bij wakker worden een +100% zag staanquote:Op donderdag 21 november 2013 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik droomde vannacht dat de Bitcoin $ 10.237 waard was op mtgox. Ik heb alleen helaas niet naar de datum gekeken.
Zeker, via RT op Twitter kun je erg makkelijk de koers manipulerenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:16 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Eerst dan omlaag zien te krijgendaarna pumpen moet te doen zijn met veel man i.c.m. Twitter.
Heb jij trouwens een voorraad LTC scorpie?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Waarom de koers manipuleren? Gewoon afwachten. BTC is naar beneden aan het gaan net zoals LTC.
quote:Bitcoins
Het is feitelijk onmogelijk om op grote schaal over te stappen van gewoon geld op bitcoins. Zonder een nieuw onderliggend geldsysteem gaat het slechts om het vervangen van naambordjes en daar zit niemand op te wachten. Een nieuw geldsysteem zit er echter ook niet in. Door het IMF wordt hier al jaren aan gewerkt. Zonder enig succes.
Het ronduit idiote gedoe rondom bitcoins als hét virtuele betaalmiddel van de eenentwintigste eeuw dat gegarandeerd veilig en betrouwbaar is en ook telkens meer waard wordt, begint langzaam maar zeker de belofte van een serieus alternatief voor echt geld kwijt te raken, nog voordat deze munt goed en wel de kans heeft gekregen om tot iets moois uit te groeien.
In Nederland is het onder andere bij thuisbezorgd.nl mogelijk om met bitcoins te betalen. Het management van deze organisatie verdient een compliment vanwege het innovatieve en reclamegevoelige bedrijfsbeleid, maar een deuk in het inderdaad boterzachte wereldwijde geldsysteem wordt er niet mee geslagen. Bitcoins zijn een alternatief en zullen dat voorlopig en misschien wel voor altijd blijven.
In Amerika is het sinds kort mogelijk om met bitcoins een aanslag op president Obama te betalen en daar is zelfs minder van dit geld voor nodig dan een mogelijke aanslag op uittredend voorzitter Bernanke van de Federal Reserve. Ook met echt geld kun je natuurlijk allerlei foute dingen doen, maar de geloofwaardigheid van bitcoins wordt er niet beter van. Het gezag dat bitcoins nodig heeft om te kunnen groeien is ernstig ondermijnd.
Critici zijn van mening dat hier sprake is van een doelbewuste poging van de heersende financiële en politieke elite om de snelle opmars van bitcoins tegen te gaan. Dat is regelrechte onzin. Bitcoins vormen geen bedreiging. Hooguit vormen bitcoins een alternatief betaalcircuit. Een alternatief geldsysteem is het zeker niet.
Zelfs de status van wettelijk betaalmiddel gaat bitcoins niet helpen. Daarvoor is het systeem te speculatief van karakter, terwijl echt geld juist gecontroleerd wordt in waarde en in koopkracht. Bitcoins maken pas kans op verdringing van het bestaande geld als de centrale banken te lang doorgaan met hun beleid van ongekende geldverruiming en dat beleid niet leidt tot het beter functioneren van de economie.
Zover is het nog lang niet. Maar zelfs als het ooit zover komt, dan zullen bitcoins niet in het gat van het falende beleid van de centrale banken kunnen springen, hoewel deze banken (on-)aardig hard op weg zijn om het graf van geld te graven. Hoe lang blijft de geloofwaardigheid van bestaand geld in tact als je oneindige hoeveelheden nieuw geld in de economie pompt zonder merkbaar positief resultaat? Niet lang. Maar wel langer dan de termijn waarop met bitcoins wordt gegokt, want gokken blijft het.
Het is denkbaar dat op enige termijn bitcoins de status van wereldreservemunt weten te verwerven, mits er genoeg mensen zijn die er mee willen betalen. Helaas moet het dan om vrijwel iedereen gaan. In dat geval ontstaat de mogelijkheid van koppeling van bitcoins aan goud waardoor het gebrek aan vertrouwen in het bestaande geldsysteem wordt gecompenseerd door de introductie van een nieuwe standaard die zich democratisch -bottom up- heeft ontwikkeld en dus draagvlak heeft.
Ik acht de kans waarschijnlijker dat bitcoins in het alternatieve geldcircuit blijven ronddobberen . Er zijn zoveel alternatieve munten in omloop in de wereld dat eentje meer of minder er nauwelijks toe doet. Het risico bestaat zelfs dat burgers veel écht geld zullen verliezen in de overgang naar bitcoins en dat zie ik liever niet gebeuren. Mijn pizza blijf ik overigens graag bestellen bij thuisbezorgd.nl.
Bitcoins voorzien in de behoefte aan een vuist van de bevolking tegen het inderdaad onzinnige financieel-economische beleid van banken en regeringen. Er zijn inmiddels twee van elkaar gescheiden werelden ontstaan. Die van de instituties en die van burgers. In de bovenwereld (van instituties) wordt momenteel gevochten om het behoud van de financiële macht over burgers. In de benedenwereld (van burgers) wordt hevig gevochten om het behoud van het bestaan. Alles draait om het herstel van vertrouwen tussen beiden.
Neuh. LTC is nog te weinig winstgevend.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een voorraad LTC scorpie?
Beetje eenzijdig en vanuit 'klassiek' denken, BTC dat zou moeten worden gekoppeld aan goud, de criminele kant proberen te belichten etc.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:23 schreef Sosa het volgende:
Stukje van Rene Tissen op RTLZ over Bitcoins
[..]
5 euroquote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Duuc-nl het volgende:
Wilde het even uitproberen op btc-e met 5 euro, heb nu 0.00998 btc erop staan terwijl je pas vanaf 0.01 kan traden
AND ITS GONEquote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Duuc-nl het volgende:
Wilde het even uitproberen op btc-e met 5 euro, heb nu 0.00998 btc erop staan terwijl je pas vanaf 0.01 kan traden
Via wat heb jij 5 Euro BTC gekocht? Betaal je dan niet meer fee dan wat je krijgt?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Duuc-nl het volgende:
Bitonic.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Via wat heb jij 5 Euro BTC gekocht? Betaal je dan niet meer fee dan wat je krijgt?
Voor nog een keer ¤5?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wilde het gewoon even proberen
Vanmiddag als het laag is bijkopen.
Waar gekocht?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Duuc-nl het volgende:
Niet doen, heeft ook vrijwel geen volumequote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef KoningSjon het volgende:
Mensen hier ervaring met kraken.com voor traden van coins?
Ik ben me erin aan het verdiepen om het eventueel te gaan accepteren als betalen en payment op AdKliksquote:Op donderdag 21 november 2013 11:35 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
www.bitonic.nl maar volgens mij ben je hier onder de gebruikers goedkoper uit.
Heb me er geregistreerd en het volume valt inderdaad flink tegen. Soms kan de uitbetaling echter hoger zijn dan bij Bitonic.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Niet doen, heeft ook vrijwel geen volume
Ik zal vandaag of anders morgen nog even kijken en ik kreeg al door dat je dat wilde gaan toepassenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben me erin aan het verdiepen om het eventueel te gaan accepteren als betalen en payment op AdKliks
Haha ja inderdaad, maar van deze maand AdSense inkomsten ga ik wel even kloten met wat BTC.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:44 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ik zal vandaag of anders morgen nog even kijken en ik kreeg al door dat je dat wilde gaan toepassenGing Google maar uitbetalen in BTC
weinig volume, maar had gisteren mazzel doordat een of andere n00b een sell order tegen marktprijs erin gooide en ik ergens laag een buy order had staan.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef KoningSjon het volgende:
Handig voor SEPA betalingen en bitcoins kopen, maar niet voor traden. Ik hoop dat ze volume gaan krijgen, want ze hebben wel mooie opties om te traden. Op BTCe kun je alleen maar standaard buy of sell orders plaatsen, maar niet dat je wil verkopen als de koers onder een bepaalde koers komt.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef KoningSjon het volgende:
Hmm okay, jammer.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Niet doen, heeft ook vrijwel geen volume
Het zag er op het eerste oog qua functionaliteit erg netjes uit, wellicht dat het nog 'groeit'.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:51 schreef nikao het volgende:
[..]
weinig volume, maar had gisteren mazzel doordat een of andere n00b een sell order tegen marktprijs erin gooide en ik ergens laag een buy order had staan.
tis vooral erg makkelijk om daar te starten omdat je geen documenten oid hoeft in te sturen ter verificatie voor je kunt beginnen met traden.
Oke, thanksquote:Op donderdag 21 november 2013 11:56 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Handig voor SEPA betalingen en bitcoins kopen, maar niet voor traden. Ik hoop dat ze volume gaan krijgen, want ze hebben wel mooie opties om te traden. Op BTCe kun je alleen maar standaard buy of sell orders plaatsen, maar niet dat je wil verkopen als de koers onder een bepaalde koers komt.
Niet 640quote:Op donderdag 21 november 2013 12:31 schreef Zith het volgende:
Hebben ze die sellwall op bitstamp @650 weggehaald?Nu 670$
Ik ook, was de $620 toch een leuk moment geweest om in te slaan, onder de $600 zie ik ze op Bitstamp niet snel gaan al staat er nog wel een order te wachten.quote:
Waar volg je de koers live, kan op veel plaatsen, maar wat is je favoriet?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:15 schreef WebBeestje het volgende:
Pfieuw daar ging de koers weer verder omhoog, de $650 was dus geen sterke weerstand.
bitcoinwisdom.comquote:Op donderdag 21 november 2013 13:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Waar volg je de koers live, kan op veel plaatsen, maar wat is je favoriet?
Ja dat hopen er meer maar in de tussentijd al bijna 10% erbijquote:Op donderdag 21 november 2013 13:23 schreef Distortion het volgende:
Nou komop zakken met die zooi kan ik weer inkopen
wat vind je een acceptabele prijs voor LTC?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:24 schreef Scorpie het volgende:
LTC is nog te duur. Als die wat inzakt ga ik wel inkopen op LTC. BTC vind ik nu te tricky, blijft maar rond de 500-600 hangen.
Eigenlijk pas bij 6.5$ gaat het interessant worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:25 schreef Sosa het volgende:
[..]
wat vind je een acceptabele prijs voor LTC?
Balen, ik vond het gevaarlijk lang op 650 steken dus heb ik toen verkocht. Te vroeg.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:29 schreef Lollertrolle het volgende:
Die rollercoaster wilt ook maar niet starten
Je hebt het nu over 2 a 3 procent op een investering van ¤50?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen, ik vond het gevaarlijk lang op 650 steken dus heb ik toen verkocht. Te vroeg.
Dat gaat vast nog wel lukken, ik vraag me alleen af of LTC ooit boven de 15-20 gaat komenquote:Op donderdag 21 november 2013 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk pas bij 6.5$ gaat het interessant worden.
Waarom verkoop je nou joh! 2 dagen geleden was je nog sad dat je niet op tijd bitcoins had gekocht en nu de kans zich voor deed stap je gelijk weer uitquote:Op donderdag 21 november 2013 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen, ik vond het gevaarlijk lang op 650 steken dus heb ik toen verkocht. Te vroeg.
Ja, maar de inkoopprijzen van Bitonic zijn nu ook veel hoger dan eerst. Het zat hem toch in een verschil tussen 2,80 of 6,nogwat.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:36 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Je hebt het nu over 2 a 3 procent op een investering van ¤50?
Ja, het is stom inderdaad. Maar ik weet zeker dat er nog een dipje komt waarop ik voordelig in kan kopen.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom verkoop je nou joh! 2 dagen geleden was je nog sad dat je niet op tijd bitcoins had gekocht en nu de kans zich voor deed stap je gelijk weer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ineens zit dit topic vol met professional daytradersquote:Op donderdag 21 november 2013 13:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom verkoop je nou joh! 2 dagen geleden was je nog sad dat je niet op tijd bitcoins had gekocht en nu de kans zich voor deed stap je gelijk weer uit
Ja die winst nemen op ¤2,80 of ¤6,00quote:Op donderdag 21 november 2013 13:43 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ineens zit dit topic vol met professional daytraders
Precies. Voor minder dan 200$ doe ik het niet. #yolo.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:45 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ja die winst nemen op ¤2,80 of ¤6,00een biertje of een biertje met een frietje
Dusquote:Op donderdag 21 november 2013 13:45 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ja die winst nemen op ¤2,80 of ¤6,00een biertje of een biertje met een frietje
Dat wordt mijn instelling ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Voor minder dan 200$ doe ik het niet. #yolo.
Je hebt toch winst of niet soms.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat wordt mijn instelling ook.
Maar goed, ik heb maar ¤50 ingelegd dus hele hoge rendementen maak ik toch niet. Dus dan vind ik elke paar euro die je kan pakken wel mooi.
Het is ook mijn eerste keer dat ik zoiets doe. Dus vandaar dat ik mij misschien niet helemaal aan mijn rationele kant hou.
Het schijnt ook een veelgemaakte beginnersfout te zijn om bij elk kleine beetje rendement al te verkopen. Tsja.
Hoe weet je dat zeker?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:52 schreef Zith het volgende:
Met de 6000% stijging (12M rolling) die komende 2 jaar 100% zeker aan blijft houden zouden die 50 EUR over 2 jaar 180.000 EUR zijn geweest.
Iets met rendement uit het verleden?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef Zith het volgende:
Is laatste 12 maanden ook zo geweest duss
Ik ben hier een beetje bang voor.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef Zith het volgende:
Heb lijntjes getrokken en de KVOP indicator geeft aan dat we naar binnen een maand naar de 2600 gaan. Dit wordt bevestigd door de PJ/IY lijnen.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef Zith het volgende:
Deze zie ik zo vaak voorbij komen maar zegt echt niks. Dit is een verloop wat je overal terug kan zien, op minuut, dag, week, maand en jaarbasis dus heeft totaal geen voorspellende waarde.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben hier een beetje bang voor.
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:00 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Deze zie ik zo vaak voorbij komen maar zegt echt niks. Dit is een verloop wat je overal terug kan zien, op minuut, dag, week, maand en jaarbasis dus heeft totaal geen voorspellende waarde.
ja maar check die motherfucking mean danquote:Op donderdag 21 november 2013 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben hier een beetje bang voor.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:07 schreef Zith het volgende:
[..]
ja maar check die motherfucking mean dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:07 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon buyen en holden dus.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:07 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar staat KVOP voor? VWAP ken ik maar KVOP niet (kan ook weinig vinden met google).quote:Op donderdag 21 november 2013 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb lijntjes getrokken en de KVOP indicator geeft aan dat we naar binnen een maand naar de 2600 gaan. Dit wordt bevestigd door de PJ/IY lijnen.
Is er iemand die alweer met Rabobank heeft kunnen kopen op Bitonic? Zou hersteld moeten zijn, maar ga het met deze koersen niet proberen
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:11 schreef ColeJ het volgende:
Leuk ja die plaatjes maar het is en blijft gewoon nuchter afwachten
Jouw glazen bol is defectquote:Op donderdag 21 november 2013 14:13 schreef Scorpie het volgende:
Vanochtend toch maar in moeten stappen op 560, sorry jongens
Baasquote:Op donderdag 21 november 2013 14:24 schreef Scorpie het volgende:
500 LTC gekocht op 8.2. Ff kieken hoe dat gaat.
Joah. Heb in totaal $6000 tot de beschikking.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Baas(ff 4000 dollar erin gepompt?
)
Netjes. Duim voor je.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joah. Heb in totaal $6000 tot de beschikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |