Wuuut ik zat op 0.32%... blaahquote:Op donderdag 21 november 2013 07:51 schreef WebBeestje het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ereren-bitcoins.html
Bij Bitstamp hebben ze de fees allemaal weer op 0,50% gezet terwijl ik al onder de 0,40% was gedoken
Ik heb ze een paar dagen geleden bij bitonic gekocht. De BTC stonden direct in mijn wallet en kon er gelijk mee aan de slag.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:01 schreef Steve-O het volgende:
Nee doe maar niet ik wil ook nog bitcoins kopen ( n00b ) .
Zijn de sites waar je met ideal kunt kopen een beetje vorodelig of moet ik het globaler gaan zoeken ?
Hier hetzelfde op 570quote:Op donderdag 21 november 2013 07:38 schreef Scorpie het volgende:
Zo vannacht sell order geplaatst op 575, gelukkig weer wat winst gepakt.
Ach, voor hetzelfde geld was het weer in elkaar gestort.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:21 schreef Duuc-nl het volgende:
Nu wat minder blij met mijn verkoop op 570, schiet nu wel erg ver door.
Ik durf nu niet te kopenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach, voor hetzelfde geld was het weer in elkaar gestort.
Je hebt winst, dus je hebt het goed gedaan
Heb nu ook 0,5 LTC gekocht
Met BTC zou ik het risico ook niet nemen, maar met de LTC wil ik dat best proberen. Wil klein portfolio opbouwen met LTC voor de toekomst. Wie weet wat dat nog gaat wordenquote:
Zit nu weer onder de 8quote:Op donderdag 21 november 2013 09:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Met BTC zou ik het risico ook niet nemen, maar met de LTC wil ik dat best proberen. Wil klein portfolio opbouwen met LTC voor de toekomst. Wie weet wat dat nog gaat worden
Best aardig artikel.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:19 schreef richolio het volgende:
Artikel in de metro over bitcoin. 'Over vijf jaar betalen we ook met bitcoins'
En dit keer span ik mijn karretje achter de jouwequote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor de correctie op BTC en daarna instappen woohooooooooooooooooooo ride the coaster.
Wall = omkeerpunt, punt waarop het gaat dalenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Zit een beetje in die trollbox te lezen, en bedoelen ze allemaal met een wall bij 600 dat er bijvoorbeeld heel veel sell orders staan bij 600?
Staan nu bijvoorbeeld ongeveer 200 btc aan sell orders rond de 600
Ik zeg wel wanneer we weer instappen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:02 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En dit keer span ik mijn karretje achter de jouwe
Hoeft zeker geen omkeerpunt te zijn, het zegt alleen dat er 200btc gekocht moeten worden voordat de koers hoger gaat dan 600$. 200 btc is overigens niks, heb 3000btc in korte tijd weggekocht zien worden. De order is overigens al weer weg dus was wss niet eens echtquote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wall = omkeerpunt, punt waarop het gaat dalen
Dit is een wall (van 1450 BTC):quote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wall = omkeerpunt, punt waarop het gaat dalen
Deze man weet.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit is een wall (van 1450 BTC):
[ afbeelding ]
Oftewel, er is een hele muur aan bitcoins op de 650 USD gezetwaardoor het erg lang kan gaan duren voordat de prijs hierboven gaat. Dit heeft vaak als gevolg dat kleinere partijen net voor de wall gaan zitten om zo niet uren te hoeven wachten.
Ah merci voor de verduidelijking, had wat anders in mijn hoofd dan wat het wasquote:Op donderdag 21 november 2013 10:09 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oftewel, er is een hele muur aan bitcoins op de 650 USD gezetwaardoor het erg lang kan gaan duren voordat de prijs hierboven gaat. Dit heeft vaak als gevolg dat kleinere partijen net voor de wall gaan zitten om zo niet uren te hoeven wachten.
Ligt er ook aan wat de andere exchanges doen. Als de koers daar gewoon doorstijgt (omdat daar geen wall is), heb je kans dat zo'n wall toch snel opgekocht wordt vanwege arbitrage.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ah merci voor de verduidelijking, had wat anders in mijn hoofd dan wat het was
[edit]
Dus de kans dat de BTC boven de 650 gaat is zeer klein, waarschijnlijk een daling?
Alles is relatief, maar met deze wall in het vooruitzicht kan je wel zeggen dat het even zal duren voordat we door de 650 heen gaan tenzij er weer zo'n hype ontstaat a la maandag.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ah merci voor de verduidelijking, had wat anders in mijn hoofd dan wat het was
[edit]
Dus de kans dat de BTC boven de 650 gaat is zeer klein, waarschijnlijk een daling?
thx, van welke site is dat?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:09 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://bit.ly/I6gD8Rquote:Op donderdag 21 november 2013 10:18 schreef Pr0blame het volgende:
Heb de ballen verstand van cryptocurrencies (:')) maar wil graag wat LTC kopen. Iemand die me een betrouwbare site kan aanraden hiervoor?
Kan ik 0,25 BTC van je kopen voor $500? Ik kan DMenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:24 schreef WebBeestje het volgende:
Die gast gisteren die rond een koers van $500 0,25 BTC van mij wilde kopen maar geen dm kon versturenondertussen 25% hoger.
Klopt, daar valt nog veel aan te verbeteren hoewel ik het niet toevoegen van de fee nog nooit heb meegemaakt. Maar volgens mij is het momenteel de enige iOS-app waarmee je BTC kan verzenden en ontvangen, toch? Ik gebruik 'm momenteel voor kleine betalingen vanwege het gemak van QR scannen enzo, staat ook nooit meer op dan 2 tientjes ofzo in m'n blockchain-wallet.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef Byte_Me het volgende:
Had als probeersel de blockchain app op mn iphone gezet, wat een ellende. Ten eerste, je kunt na koppelen zonder enige verificatie BTC overboeken. Ten tweede, hoewel mijn blockchain account staat ingesteld op standaard fee voor betalingen, heeft de app zonder fee een betaling gedaan, waardoor ik nu god weet hoe lang moet wachten op mn bitcoins![]()
Ik gooi de app er maar weer af.
waar gelezen?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zojuist gelezen dat bill gates 2% van de LTCoins gaat kopen.
ach soquote:
Als je 'duur' wat wil verkopen is Bitstamp wel the place to be nu, site is weer helemaal functioneel en gewoon weer snel, maar de koers ligt nog ~40$ boven BTC-Equote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
Beetje daytraden tussen 590 en 600 denk.
Ja maar moet dan ook dat geld weer terug zien te krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je 'duur' wat wil verkopen is Bitstamp wel the place to be nu, site is weer helemaal functioneel en gewoon weer snel, maar de koers ligt nog ~40$ boven BTC-E
Miley cyrus zit in iedereen atmquote:Op donderdag 21 november 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Miley Cyrus zou ook in de LTC zitten overigens.
True, geen idee hoe dat nu loopt. Mijn SEPA was er alsnog gisterenmiddag in ieder geval, ING had m maandag verwerkt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar moet dan ook dat geld weer terug zien te krijgen.
Wees blij, als jij ze al hebt worden ze alleen maar meer waard de komende tijd, meer en meer mensen hebben interesse.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:01 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iedereen is opeens pro bitcoin trader geworden ofzo![]()
[ afbeelding ]
Ongeveer hetzelfde verhaal als de poker-hype van een paar jaar terug.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:01 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je 20 BTC gegeven, succes!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef JDx het volgende:
Wie wil mijn eerste bitcoin storten:
1PDV2p6Ef6VSLTqf9VFLEeQyrSgk4VGGtB
TVP
Snap er nog helemaal niks van
Haha, een vriend van mij zit daar nog steeds in, al duizenden euro's winst, maar... hij heeft een systeem!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:02 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde verhaal als de poker-hype van een paar jaar terug.
Thanks, ik ga lekker meelezen hier de komende weken. Als ik het snap stort ik 30 terugquote:Op donderdag 21 november 2013 11:03 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ik heb je 20 BTC gegeven, succes!
Als je poker snapt en er serieus mee aan de slag gaat is er een leuke cent mee te verdienen. Maar 90% van de mensen die instapten op de hype hadden geen flauw benul van bijvoorbeeld kansberekening.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, een vriend van mij zit daar nog steeds in, al duizenden euro's winst, maar... hij heeft een systeem!
Ik wil het gewoon snappen zodat ik het ook kan gaan accepteren op mijn webdiensten.
Ga eerst een lekker inlezen dan. Dit zijn best basic vragen. Zeker de tweede.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef JDx het volgende:
Wiskunde is het probleem niet bij mij, ik wil het hele idee erachter snappen.
Twee dingen die ik niet snap:
- Er moet toch goud/waarde achter een valuta staan?
- Als het niet winstgevend is om ze te minen, heeft de eerste maker dan niet flink verlies?
Begin eens met de OP te lezen zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef JDx het volgende:
- Als het niet winstgevend is om ze te minen, heeft de eerste maker dan niet flink verlies?
Er moet geen goud/waarde achter een valuta staan, dat was vroeger zo.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef JDx het volgende:
Er staat energie achter.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef JDx het volgende:
Is het alweer tijd?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg wel wanneer we weer instappen.
Lekkere generaliserende venndiagram.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:01 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het woordje "nothing" overal weghaalt klopt het anders precies.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekkere generaliserende venndiagram.
Vertrouwen in hoe groot de kans is dat je je centen krijgtquote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Solidberg het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom jullie allemaal BTC-e gebruiken en niet bijvoorbeeld MtGox?
Ja alleen VIPS gebruiken BTC-E en mtgox is voor paupers.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Solidberg het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom jullie allemaal BTC-e gebruiken en niet bijvoorbeeld MtGox?
Hmmz.. de koers manipuleren. Kan een schone cent mee verdiend worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op een goed punt met alle FOK!kers pumpen.
Mee bezig, ik kon het namelijk niet vinden op bijv wikipedia oid.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Begin eens met de OP te lezen zou ik zeggen
Current Bitcoin Price : Buy 543.00 ¤ / Sell 350.00 ¤quote:Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef Piethur het volgende:
Kennen jullie trouwens de site Bitcoinbourse.eu??
Hoor veel over die site op Twitter maar je moet je eerst inloggen voordat je echt iets kunt doen met deze site.
Haha, dat had ik nog niet gezien! Dat zijn mooie strekenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Current Bitcoin Price : Buy 543.00 ¤ / Sell 350.00 ¤
Eerst dan omlaag zien te krijgenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:13 schreef MxM het volgende:
[..]
Hmmz.. de koers manipuleren. Kan een schone cent mee verdiend worden.
Lol ik droomde al eens dat ik bij wakker worden een +100% zag staanquote:Op donderdag 21 november 2013 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik droomde vannacht dat de Bitcoin $ 10.237 waard was op mtgox. Ik heb alleen helaas niet naar de datum gekeken.
Zeker, via RT op Twitter kun je erg makkelijk de koers manipulerenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:16 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Eerst dan omlaag zien te krijgendaarna pumpen moet te doen zijn met veel man i.c.m. Twitter.
Heb jij trouwens een voorraad LTC scorpie?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Waarom de koers manipuleren? Gewoon afwachten. BTC is naar beneden aan het gaan net zoals LTC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |