Wuuut ik zat op 0.32%... blaahquote:Op donderdag 21 november 2013 07:51 schreef WebBeestje het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ereren-bitcoins.html
Bij Bitstamp hebben ze de fees allemaal weer op 0,50% gezet terwijl ik al onder de 0,40% was gedoken
Ik heb ze een paar dagen geleden bij bitonic gekocht. De BTC stonden direct in mijn wallet en kon er gelijk mee aan de slag.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:01 schreef Steve-O het volgende:
Nee doe maar niet ik wil ook nog bitcoins kopen ( n00b ) .
Zijn de sites waar je met ideal kunt kopen een beetje vorodelig of moet ik het globaler gaan zoeken ?
Hier hetzelfde op 570quote:Op donderdag 21 november 2013 07:38 schreef Scorpie het volgende:
Zo vannacht sell order geplaatst op 575, gelukkig weer wat winst gepakt.
Ach, voor hetzelfde geld was het weer in elkaar gestort.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:21 schreef Duuc-nl het volgende:
Nu wat minder blij met mijn verkoop op 570, schiet nu wel erg ver door.
Ik durf nu niet te kopenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach, voor hetzelfde geld was het weer in elkaar gestort.
Je hebt winst, dus je hebt het goed gedaan
Heb nu ook 0,5 LTC gekocht
Met BTC zou ik het risico ook niet nemen, maar met de LTC wil ik dat best proberen. Wil klein portfolio opbouwen met LTC voor de toekomst. Wie weet wat dat nog gaat wordenquote:
Zit nu weer onder de 8quote:Op donderdag 21 november 2013 09:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Met BTC zou ik het risico ook niet nemen, maar met de LTC wil ik dat best proberen. Wil klein portfolio opbouwen met LTC voor de toekomst. Wie weet wat dat nog gaat worden
Best aardig artikel.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:19 schreef richolio het volgende:
Artikel in de metro over bitcoin. 'Over vijf jaar betalen we ook met bitcoins'
En dit keer span ik mijn karretje achter de jouwequote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor de correctie op BTC en daarna instappen woohooooooooooooooooooo ride the coaster.
Wall = omkeerpunt, punt waarop het gaat dalenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef Duuc-nl het volgende:
Zit een beetje in die trollbox te lezen, en bedoelen ze allemaal met een wall bij 600 dat er bijvoorbeeld heel veel sell orders staan bij 600?
Staan nu bijvoorbeeld ongeveer 200 btc aan sell orders rond de 600
Ik zeg wel wanneer we weer instappen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:02 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En dit keer span ik mijn karretje achter de jouwe
Hoeft zeker geen omkeerpunt te zijn, het zegt alleen dat er 200btc gekocht moeten worden voordat de koers hoger gaat dan 600$. 200 btc is overigens niks, heb 3000btc in korte tijd weggekocht zien worden. De order is overigens al weer weg dus was wss niet eens echtquote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wall = omkeerpunt, punt waarop het gaat dalen
Dit is een wall (van 1450 BTC):quote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wall = omkeerpunt, punt waarop het gaat dalen
Deze man weet.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit is een wall (van 1450 BTC):
[ afbeelding ]
Oftewel, er is een hele muur aan bitcoins op de 650 USD gezetwaardoor het erg lang kan gaan duren voordat de prijs hierboven gaat. Dit heeft vaak als gevolg dat kleinere partijen net voor de wall gaan zitten om zo niet uren te hoeven wachten.
Ah merci voor de verduidelijking, had wat anders in mijn hoofd dan wat het wasquote:Op donderdag 21 november 2013 10:09 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oftewel, er is een hele muur aan bitcoins op de 650 USD gezetwaardoor het erg lang kan gaan duren voordat de prijs hierboven gaat. Dit heeft vaak als gevolg dat kleinere partijen net voor de wall gaan zitten om zo niet uren te hoeven wachten.
Ligt er ook aan wat de andere exchanges doen. Als de koers daar gewoon doorstijgt (omdat daar geen wall is), heb je kans dat zo'n wall toch snel opgekocht wordt vanwege arbitrage.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ah merci voor de verduidelijking, had wat anders in mijn hoofd dan wat het was
[edit]
Dus de kans dat de BTC boven de 650 gaat is zeer klein, waarschijnlijk een daling?
Alles is relatief, maar met deze wall in het vooruitzicht kan je wel zeggen dat het even zal duren voordat we door de 650 heen gaan tenzij er weer zo'n hype ontstaat a la maandag.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ah merci voor de verduidelijking, had wat anders in mijn hoofd dan wat het was
[edit]
Dus de kans dat de BTC boven de 650 gaat is zeer klein, waarschijnlijk een daling?
thx, van welke site is dat?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:09 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://bit.ly/I6gD8Rquote:Op donderdag 21 november 2013 10:18 schreef Pr0blame het volgende:
Heb de ballen verstand van cryptocurrencies (:')) maar wil graag wat LTC kopen. Iemand die me een betrouwbare site kan aanraden hiervoor?
Kan ik 0,25 BTC van je kopen voor $500? Ik kan DMenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:24 schreef WebBeestje het volgende:
Die gast gisteren die rond een koers van $500 0,25 BTC van mij wilde kopen maar geen dm kon versturenondertussen 25% hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |