Met obstakels natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Intervalcolorultratraining? Op wedstrijdtempo?
schopje > TRAquote:Op donderdag 21 november 2013 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.marmot24.com/n(...)R_MOUNTAIN_MARATHON/
Is het er een keer actief ingeschoten of werd je er op een ochtend mee wakker?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb al 2 weken een gek spierpijntje in mijn bil. Het gekke is dat ik er met hardlopen nog het minste last van heb, nou ja dan zijn je spieren warm natuurlijk. Maar wandelen is echt niet chill.
Het voelt niet als een blessure, maar het duurt nu wel lang.
Weet ik eigenlijk niet zo goed meer. Voelde het voor het eerst na een loopje denk ikquote:Op donderdag 21 november 2013 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is het er een keer actief ingeschoten of werd je er op een ochtend mee wakker?
ik had ook spierpijn in mn bil en het was wel een blessure. ik had er het meeste last van met zitten...quote:Op donderdag 21 november 2013 19:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb al 2 weken een gek spierpijntje in mijn bil. Het gekke is dat ik er met hardlopen nog het minste last van heb, nou ja dan zijn je spieren warm natuurlijk. Maar wandelen is echt niet chill.
Het voelt niet als een blessure, maar het duurt nu wel lang.
Hmm ja. Nou ik ben over minder dan 2 weken weer in Nederland, dus als het dan nog aanhoudt ga ik wel naar de fysio. Niet zo'n zin om dat hier uit te zoekenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik had ook spierpijn in mn bil en het was wel een blessure. ik had er het meeste last van met zitten...bij mij kwam het doordat mijn rug niet sterk genoeg was om de schokken van het rennen op te vangen en toen gingen gekke spieren dat compenseren.
rondje fysio heeft het opgelost.
Is er niemand die vrijwillig naar je bil wil kijken?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja. Nou ik ben over minder dan 2 weken weer in Nederland, dus als het dan nog aanhoudt ga ik wel naar de fysio. Niet zo'n zin om dat hier uit te zoeken
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Is er niemand die vrijwillig naar je bil wil kijken?
Briefje ophangen bij de supermarktquote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Nou ik ben dubbel verzekerd (werelddekking bij mijn zorgverzekering en moest van de uni verplicht ook nog een door hun uitgekozen verzekering afsluiten) dus ik mag hopen dat het toch wel gedekt wordt. Maar het lijkt me ontzettend veel gedoe hier in de V.S. En ik heb er nou ook niet echt veel last van, het is alleen een zeurend pijntje..quote:Op donderdag 21 november 2013 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Een stuk duurder ook, denk ik? In de USA?
Waarschijnlijk word je dan opgepakt voor prostitutiequote:Op donderdag 21 november 2013 19:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Briefje ophangen bij de supermarkt
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef YUR het volgende:
[..]
ik hoop dat er geen vrienden en bekenden even haastig meelezen.... want het wordt hier steeds schimmiger...quote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
dus ik mag hopen dat het toch wel gedekt wordt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
ik hoop dat er geen vrienden en bekenden even haastig meelezen.... want het wordt hier steeds schimmiger...
SPOILER: off topic.... RD zit in de stretchOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
En na het lopen doe je wat stressoefeningen?SPOILER: off topic.... RD zit in de stretchOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes ermee!
komt allemaal goed hoor, geloof me, na nieuwjaar hebben jullie mijn pioenen in de bloemenwinkel, het is alleen een hoop heen en weer gebel en ge-email en om 3 uur vanmiddag moet de lading in haven zijn anders missen we letterlijk en figuurlijk de boot...dus zoals gezegd... stretch, stretch, stretch!!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
En na het lopen doe je wat stressoefeningen?
Succes ermee!
Werk jij met bloemen? Gaaf, heb jarenlang als vakantiebaantje gewerkt bij een bloemist die bloemstukken etc. voor de Holland Amerika Lijn verzorgde. Dus ik weet ook dat er nog meer tijd en zorg gaat zitten in goed verpakken en vervoeren dan in het bloemschikken zelfquote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
komt allemaal goed hoor, geloof me, na nieuwjaar hebben jullie mijn pioenen in de bloemenwinkel, het is alleen een hoop heen en weer gebel en ge-email en om 3 uur vanmiddag moet de lading in haven zijn anders missen we letterlijk en figuurlijk de boot...dus zoals gezegd... stretch, stretch, stretch!!
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Werk jij met bloemen? Gaaf, heb jarenlang als vakantiebaantje gewerkt bij een bloemist die bloemstukken etc. voor de Holland Amerika Lijn verzorgde. Dus ik weet ook dat er nog meer tijd en zorg gaat zitten in goed verpakken en vervoeren dan in het bloemschikken zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed idee!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb dat tooltje van Corniel ingevuld met mijn 5k tijd, endomondo erbij gepakt en het verschil even quick and dirty uitgerekend. Alles sneller, behalve de HM, maar die heb ik alleen 1 keer in training gelopen, de 10 en 15 zijn wedstrijdtijden en de 5k is ook training. Die wil ik nog eens verbeteren in een wedstrijd. Maar dat komt na de HM wel.
[ afbeelding ]
Zet ipv je 5km dan eens je 3 km of 15 km erin. Je zwakste tijd op een afstand (relatief) omdat je die in training hebt gelopen en dan vergelijkenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb dat tooltje van Corniel ingevuld met mijn 5k tijd, endomondo erbij gepakt en het verschil even quick and dirty uitgerekend. Alles sneller, behalve de HM, maar die heb ik alleen 1 keer in training gelopen, de 10 en 15 zijn wedstrijdtijden en de 5k is ook training. Die wil ik nog eens verbeteren in een wedstrijd. Maar dat komt na de HM wel.
[ afbeelding ]
Man die 5k is bovennatuurlijk voor mij. Hoe ik er dat ooit in een training uit heb geperst weet ik niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Zet ipv je 5km dan eens je 3 km of 15 km erin. Je zwakste tijd op een afstand (relatief) omdat je die in training hebt gelopen en dan vergelijkenzo kan iedereen het
Als ik je beste tijd op de 3km zie (13:17) moet die 5 wel harder kunnen. Qua snelheid zit je goed op de kortere afstanden ten opzichte van de langere, wat duurvermogen mist misschien. *Maar ik analyseer het allemaal al veel te veel*quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Man die 5k is bovennatuurlijk voor mij. Hoe ik er dat ooit in een training uit heb geperst weet ik niet.
Al geloof ik dat, als ik nu een 5k doe, ik hem misschien wel kan verbeteren.
Maar ik ga eens kijken idd. Pak mijn 15k tijd van de 7^^ wel.
ik doe sowieso nooit aan sex voor een wedstrijd, lang of kort...quote:Op donderdag 21 november 2013 20:39 schreef DeeBee het volgende:
Oftewel, het voorspelen gaat niet goed over de hele range van afstanden, maar dat is ook weer niet zo heel gek...
SPOILER: ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je of gestopt met wedstrijden, of met seks. Zeg het maar.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik doe sowieso nooit aan sex voor een wedstrijd, lang of kort...
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:54 schreef streamnl het volgende:
SPOILER: ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik pas op wat ik hier zeg, voor je het weet zet Mrs.RD Google Translate in!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan ben je of gestopt met wedstrijden, of met seks. Zeg het maar.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]hoax..... je begint door te draven Hatsie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet over gras en blubber lopen vandaag omdat de baan te glad was. Karma is een bitch.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoax..... je begint door te draven Hatsie!
inderdaad, een beetje frisse lucht zou op dit moment niet verkeerd zijn.... big fuck up hier en iedereen geeft iemand anders de schuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |