quote:Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoveel onbegrip...daar valt niet tegen te prediken....ik begrijp opeens hoe Jehova's Getuigen zich moeten voelen
 !
!

nee, absoluut niet de verheven renner uithangen... wij blijven gelijk alleen verlagen zij zich toch het nivo van een jogger...quote:Op donderdag 21 november 2013 13:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de verheven renner uithangen

Jij gaat ook iedere week de deuren langs op iedereen tot trailfapper te laten komenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoveel onbegrip...daar valt niet tegen te prediken....ik begrijp opeens hoe Jehova's Getuigen zich moeten voelen

Alles is leuk! Weg, baan, cross, strand, trail....ik geniet van alle vormen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:32 schreef Guard het volgende:
Beetje raar dat er hier twee stromingen zijn, of weg of trail..
Ik vind het beide leuk, trailen is mooi, maar asfalt heeft ook zijn charme...

quote:Op donderdag 21 november 2013 18:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij gaat ook iedere week de deuren langs op iedereen tot trailfapper te laten komen

waar is de tijd gebleven dat vies nog kinky was.....?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:41 schreef SEMTEX het volgende:
mudrunsalles waar je vies van wordt
" [ afbeelding ] "

quote:Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef hatsaflats het volgende:
Maar trail is ook mud/obstaclerun

quote:Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef hatsaflats het volgende:
Maar trail is ook mud/obstaclerun

Reeds, rd, reeds.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in al mijn arrogantie droom ik er dan van dat ze me zelfs ook als Trail-Messias zullen gaan zien

Alleen in intervalletjes he...quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef Quoi het volgende:
Train vaker op je wedstrijdtempo
Aldus Rob Veer in Runnersworld. Bedankt Rob, dat ging ik nu juist wat minder doen

Intervalcolorultratraining? Op wedstrijdtempo?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Goh, ik heb gewoon best genoten van mijn interval run. Was lekker tempo en weer terug in dribbel komen ging ook best ok.
Schema lijkt te werken, ik voel mij sterker dan zeg 2 maanden terug.

quote:Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah. Jij leest ook de tekst eronder. Zouden meer mensen moeten doen

, want teveel ambities om snelle tijden te lopen nog. Nederland is trouwens wel erg beperkt in de trails. Je zit vaak al snel op een mountainbike-pad en dat is voor zowel fietser (zelf ook mountainbiker) als loper niet echt fijn...
, want teveel ambities om snelle tijden te lopen nog. Nederland is trouwens wel erg beperkt in de trails. Je zit vaak al snel op een mountainbike-pad en dat is voor zowel fietser (zelf ook mountainbiker) als loper niet echt fijn...

Nou, dan ga ik maar eens braaf 5x1000 op ongeveer 10km-tempo lopen, omdat Rob Veer het zegt.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef Quoi het volgende:
Train vaker op je wedstrijdtempo
Aldus Rob Veer in Runnersworld. Bedankt Rob, dat ging ik nu juist wat minder doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |