Ja, was inderdaad het eerste loopje. En dan heb ik mijn schema even aan de kant geschoven, ik vond een kort rondje meer dan genoeg. Ik verwacht inderdaad dat het zondag weer beter gaat.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Was het je eerste keer lopen na de 7HL? Mijn ervaring is dat de eerste loop altijd vies tegenvalt, maar het daarna vlot beter gaat.
Oh, ze hebben ze ook voor jou!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga vanavond weer. Dinsdag al overgeslagen.
O, en voor Jero, ze staan op de website van Scarabee:
http://www.trailrunshop.nl/product-zoeken?q=HOKA_ONE_ONE
Haha, neequote:Op donderdag 21 november 2013 15:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, ze hebben ze ook voor jou!
[ afbeelding ]
Mee eens. Deze werkt wel fijn. En je kan zelf van alles invullen zonder gedoe met dropdowns.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:53 schreef Zwabberhark het volgende:
@Corniel: deze calculator kent qua snelheid z'n gelijke niet op het net, well done.
Pfoe, die tijden op basis van mijn 5km tijd zijn echt snel, ik geloof nooit dat ik echt 46 min op een 10km kan of 1.42 op de HMquote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik denk dat het parcours leuk is: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1132187
Ik verwacht alleen gezien het aantal deelnemers (vorig jaar hele en halve samen ca. 600) niet heul veul vollûk ter inspiritie.
Ik heb trouwens een crystall ball appje geschreven: www.corniel.nl/runs
Ik neem dat je bekend ben met onder andere 'Cameron'; 'Purdy' & op basis van leeftijd en VO2 max.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef Corniel het volgende:
[..]
[..]
Riegel idd. Ik ga ook nog andere methodes toevoegen. Ik ga ook nog iets maken waardoor je makkelijk extra afstanden kan toevoegen als je dat zou willen.
Ik heb op basis van mijn 5 ook nog wel wat winst te boeken op de 10 (50 seconden), de 15 (ruim anderhalve minuut) en op de HM (6 minutenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Pfoe, die tijden op basis van mijn 5km tijd zijn echt snel, ik geloof nooit dat ik echt 46 min op een 10km kan of 1.42 op de HM
Vind het een super calculator! Alleen volgens mij gaat er wat mis met de coopertest en de uurloop. Niet vreemd overigens, omdat daar een afstand moet staan in plaats van een tijd. Maar verderquote:Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef Corniel het volgende:
[..]
[..]
Riegel idd. Ik ga ook nog andere methodes toevoegen. Ik ga ook nog iets maken waardoor je makkelijk extra afstanden kan toevoegen als je dat zou willen.
Ik ga vanavond, na een bord pastaquote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het hoeft niet zo te zijn! Ik heb heerlijk gelopen gisteren!Er is hoop!
Nu gaan die weer goed. Ik moet maar even een devje maken om de verschillende smaakjes door elkaar te kunnen doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:10 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Vind het een super calculator! Alleen volgens mij gaat er wat mis met de coopertest en de uurloop. Niet vreemd overigens, omdat daar een afstand moet staan in plaats van een tijd. Maar verder
Ik weet niet of naast elkaar zo handig is... Ik zou misschien daarvoor een dropdown kiezen, dat je qua methode kan wisselen. Of een knopje naar een volledige analyse, wat op basis van een tijd een volledig rapportje maakt met al je mogelijke rekenmethodenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:14 schreef Corniel het volgende:
[..]
Nu gaan die weer goed. Ik moet maar even een devje maken om de verschillende smaakjes door elkaar te kunnen doen.
@MaleDuck: Cameron heb ik ook, maar ik moet nog even bedenken hoe ik ze naast elkaar ga doen.
@Wolve000: Het gaat meer wat reëel is bij serieuze training op die afstand. Niet wat je 'zomaar' kan lopen.
Dood aan drop down menu's!! (Sorry, maar ik haat die dingen. Veel te traag.)quote:Op donderdag 21 november 2013 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet of naast elkaar zo handig is... Ik zou misschien daarvoor een dropdown kiezen, dat je qua methode kan wisselen. Of een knopje naar een volledige analyse, wat op basis van een tijd een volledig rapportje maakt met al je mogelijke rekenmethoden
Misschien eens overstappen van Netscape Navigator naar Firefox?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dood aan drop down menu's!! (Sorry, maar ik haat die dingen. Veel te traag.)
Bij mij is het precies andersom: Op basis van mijn HM tijd (1:49:45) zou ik een snellere 10km dan 50:04 en een snellere 5km dan 24:24 moeten lopen. Ik ben blijkbaar meer van de afstanden dan van de snelheid.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Pfoe, die tijden op basis van mijn 5km tijd zijn echt snel, ik geloof nooit dat ik echt 46 min op een 10km kan of 1.42 op de HM
Het is ook waar je op traint natuurlijk. Korte afstanden kun je best wel snel verbeteren als je een of twee maanden specifiek daarop traint...quote:Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom: Op basis van mijn HM tijd (1:49:45) zou ik een snellere 10km dan 50:04 en een snellere 5km dan 24:24 moeten lopen. Ik ben blijkbaar meer van de afstanden dan van de snelheid.
Dat is ook waar. Ik doe ook eigenlijk nooit intervallen, alleen LDL en tempo loopjes. Gewoon omdat ik dat leuker vindquote:Op donderdag 21 november 2013 16:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is ook waar je op traint natuurlijk. Korte afstanden kun je best wel snel verbeteren als je een of twee maanden specifiek daarop traint...
Ook in FF is het nog steeds een extra handeling die je moet verrichten. Het werkt nu juist zo lekker snel.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien eens overstappen van Netscape Navigator naar Firefox?
Lijkt me een stuk makkelijker te doen dan andersom.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:32 schreef Guard het volgende:
Morgen maar een rondje van 5 km doen, beetje op tempo, eens kijken of 25 graden kouder verschil maakt
Ik vermoed ook van ook. Maar meten is weten, testen is het beste, dus proefondervindelijk bezig zijn morgenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk makkelijker te doen dan andersom.
Ik heb compressiekousen, op aanraden van een fysio. Het voorkomt bij mij shin splints, en daar ben ik erg blij mee. Want het werktquote:Op donderdag 21 november 2013 16:40 schreef _MvN_ het volgende:
Ik weet dat sommige van jullie met compressiekousen/tubes lopen, en nu vraag ik mij af wat echt de merkbare verschillen zijn dan zonder kousen/tubes lopen?
zoveel onbegrip...daar valt niet tegen te prediken....ik begrijp opeens hoe Jehova's Getuigen zich moeten voelenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gelopen. Alleen die trailverheerlijking is niet mijn ding. Het is en blijft gewoon een rondje hardlopen op een andere ondergrond
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoveel onbegrip...daar valt niet tegen te prediken....ik begrijp opeens hoe Jehova's Getuigen zich moeten voelen
nee, absoluut niet de verheven renner uithangen... wij blijven gelijk alleen verlagen zij zich toch het nivo van een jogger...quote:Op donderdag 21 november 2013 13:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de verheven renner uithangen
Jij gaat ook iedere week de deuren langs op iedereen tot trailfapper te laten komenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoveel onbegrip...daar valt niet tegen te prediken....ik begrijp opeens hoe Jehova's Getuigen zich moeten voelen
Alles is leuk! Weg, baan, cross, strand, trail....ik geniet van alle vormen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:32 schreef Guard het volgende:
Beetje raar dat er hier twee stromingen zijn, of weg of trail..
Ik vind het beide leuk, trailen is mooi, maar asfalt heeft ook zijn charme...
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij gaat ook iedere week de deuren langs op iedereen tot trailfapper te laten komen
waar is de tijd gebleven dat vies nog kinky was.....?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:41 schreef SEMTEX het volgende:
mudrunsalles waar je vies van wordt
" [ afbeelding ] "
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef hatsaflats het volgende:
Maar trail is ook mud/obstaclerun
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef hatsaflats het volgende:
Maar trail is ook mud/obstaclerun
Reeds, rd, reeds.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in al mijn arrogantie droom ik er dan van dat ze me zelfs ook als Trail-Messias zullen gaan zien
Alleen in intervalletjes he...quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef Quoi het volgende:
Train vaker op je wedstrijdtempo![]()
Aldus Rob Veer in Runnersworld. Bedankt Rob, dat ging ik nu juist wat minder doen
Intervalcolorultratraining? Op wedstrijdtempo?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Goh, ik heb gewoon best genoten van mijn interval run. Was lekker tempo en weer terug in dribbel komen ging ook best ok.
Schema lijkt te werken, ik voel mij sterker dan zeg 2 maanden terug.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah. Jij leest ook de tekst eronder. Zouden meer mensen moeten doen
Nou, dan ga ik maar eens braaf 5x1000 op ongeveer 10km-tempo lopen, omdat Rob Veer het zegt.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef Quoi het volgende:
Train vaker op je wedstrijdtempo![]()
Aldus Rob Veer in Runnersworld. Bedankt Rob, dat ging ik nu juist wat minder doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |