De app kan wel twee verschillende kanalen uitsturen via het linker en rechterkanaal van de normale audio. Je hebt dan uiteraard wel een geschikte splitter nodig om dat afzonderlijk te sturen naar speakers en koptelefoon.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top, dank je. Helaas lukte mijn plan niet. Geen audio-uit via die oplaadstekker... Hmm.
Ik had altijd deze:quote:Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
De skins zijn tof, ik had meestal iets van Super Mario
[ afbeelding ]
Heb je wel mono geluid.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:31 schreef __Saviour__ het volgende:
De app kan wel twee verschillende kanalen uitsturen via het linker en rechterkanaal van de normale audio. Je hebt dan uiteraard wel een geschikte splitter nodig om dat afzonderlijk te sturen naar speakers en koptelefoon.
Dat kan je net zo goed mediaplayer classic gebruiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik wel heel lomp. Ik had altijd alleen het kleine schermpje openstaan.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef MAHL het volgende:
Hoe heb jij het er uit zien? Heb het nu zelf zo, ingesteld, optimaal met dualscreen enzo, imoOngeveer hetzelfde. Maar een screenshot kan ik niet maken, heb m'n computer nu niet bij de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die paar trance-vocals?quote:![]()
![]()
Oh ja die had ik dus ookquote:Op donderdag 21 november 2013 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed mediaplayer classic gebruiken.
Dat wel ja. Maar bij een gebrek aan echte apparatuur kun je best geinige dingen met die app, binnen de mogelijkheden die het biedt.quote:
Ben wel benieuwd eigenlijk of je het met FB2K min of meer hetzelfde kunt doen, dus als je een printscreentje kan posten als je weer bij je pc bentquote:Op donderdag 21 november 2013 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde. Maar een screenshot kan ik niet maken, heb m'n computer nu niet bij de hand.
Nog nooit luidkeels Sun & Moon meegezongen?quote:Voor die paar trance-vocals?![]()
iTunesquote:Op woensdag 20 november 2013 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat programma ziet er ook echt stokoud uit, rommelige interface. iTunes is mooier.
Check die mooie interface met de weergave die automatisch tof meekleurt met het album:quote:Op donderdag 21 november 2013 18:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
iTunesEen van de grootste baggerprogrammas die er bestaan...
niet trollenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Check die mooie interface met de weergave die automatisch tof meekleurt met het album:
[ afbeelding ]
Microsoft is als TMG, die kopen alles wat compleet uitgewoond isquote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef µ het volgende:
Microsoft In Talks To Buy Shoutcast And Winamp From AOL
Heb je daar toevallig de installer nog van?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef vigier het volgende:
WinAmp v5.03a van 26 maart 2004 draait hier nog als een zonnetje, zowel op Windows 7 als Windows 8. Neemt maar 3,9 Mb geheugen in en nog steeds de snelste zoekfunctie van alle applicaties die ik heb gebruikt.
probeer anders filehippoquote:Op donderdag 21 november 2013 22:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig de installer nog van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |