quote:
engelse 12 jarigenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Join mij ff, 2 engelse kleuters zitten te miepen over bounties, en hoe ze wel even achter mij aankomen ... ze zijn 12
Kunnen we een paar rage faces horen
N00Bquote:
ok manquote:
Schwartzer heb ik, met een turboquote:
hoe?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik kan wel helpen zoeken naar zo'n schafter
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
toen ik het smsje nog had en bezig was
dus nu niet meer
Ik sta bij je, in dezelfde sessie, klopt dat wel?quote:
dat kan nog wel kloppen al zal ik zo gekicked worden denk ikquote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik sta bij je, in dezelfde sessie, klopt dat wel?
ZO grappig,quote:Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat kan nog wel kloppen al zal ik zo gekicked worden denk ik
kijk zelfs door helemaal niets te doen help ik je alquote:Op woensdag 20 november 2013 22:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ZO grappig,
2 engelse gastjes, IMMA KILL HIM
Ik stond gewoon hun op te wachten, jij was lokaas... beiden vernield want ze konden jou niet vinden
Ik loop weg, EN TADA DAAR STAAT EEN FUCKING SCHAFTER!
Dus ik heb er 1, en gelijk maar helemaal getuned. Fuck die shit
Wat een baas die durex, 1 op 1 deathmatch...quote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kijk zelfs door helemaal niets te doen help ik je al![]()
wat zeg je dan?
Haten is verlaten.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
wat lul jij opeens raar dan? hoofd gestoten?
Hoe dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nieuwe manier om snel te cashen. Gister binnen 20minuten 39k.Er is dus nog hoop!
Armored trucks.quote:
Tijd voor de content creator, dan kan het weer leuk worden. Vind het nu ook maar een beetje saaiquote:Op donderdag 21 november 2013 17:15 schreef SnuggLe het volgende:
Oke, Gta5 is nu definitief KUT geworden. Ik heb het nog even geprobeerd met die gedowngrade opbrengsten, maar nee, dit is niets. Plus er is geen drol meer online van FOK. Een race met meer dan 3-4 man is zeldzaam.
Je zit erin, welkomquote:Op donderdag 21 november 2013 17:23 schreef FourTet het volgende:
ik wil graag de crew joinen. Social club naam: frits1e, ik stuur nu een request.
Geen problemen gehad. Zo lang je maar niet op het dak klimtquote:Op donderdag 21 november 2013 13:36 schreef SnuggLe het volgende:
Heb een glitch bij de Boneyard Survival. Knalt me er steeds bij wave 1 al uit. Irritant, want zo wordt je vanzelf bad sport.
Of op/in het vliegtuig.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen problemen gehad. Zo lang je maar niet op het dak klimt
Idd.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
godskolere zijn er nu nog noobs ofzo.. doe je even een survival: boneyard NOU DAN ZOU JE ONDERHAND TOCH WEL VERWACHTEN DAT MENSEN BEGRIJPEN WAT DE BEDOELING IS.
niet dus.
iedereen lekker rondrennen als een 2 jarige die op de controller is gaan zitten..
binnen 15 seconden sta je er alleen voor. Dat hield ik elke ronde vol tot de 6e en toen kwam er gewoon teveel binnen in de loods van beiden kanten.
wat een fucking imbecielen zeg het leek league of legends wel.
druk wbt stichting en kersttijd, hoezo?quote:
Je moeders memmenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
druk wbt stichting en kersttijd, hoezo?
Ow. Dat was het dus. Thanks, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen problemen gehad. Zo lang je maar niet op het dak klimt
quote:
Heeft Rockstar geblockt. In de loods met iedereen of achter de container is het veiligstquote:Op donderdag 21 november 2013 19:39 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ow. Dat was het dus. Thanks, dat wist ik niet.
Waarom is dat dan?
Online nu btw. Invites welkom!
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]tis maar wat je mooi vind.
Je vader vond ze ook mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]tis maar wat je mooi vind.
Je zou toch denken dat mensen dat begrijpen, maar buiten rondrennen in het volle licht van een helikopter met boordkanonnen is natuurlijk veel swagger.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft Rockstar geblockt. In de loods met iedereen of achter de container is het veiligst
Ik start wel ff een crew only sessiequote:Op donderdag 21 november 2013 19:39 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ow. Dat was het dus. Thanks, dat wist ik niet.
Waarom is dat dan?
Online nu btw. Invites welkom!
Zit erin.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik start wel ff een crew only sessie
Luchthaven. En bij de loveboat in de buurt. Maar dat zijn kutheli'squote:Op donderdag 21 november 2013 19:58 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Zit erin.
Waar zijn die heli's ookalsweer te vinden? Ben het even kwijt.
Ik ga racen bij gabriel. Heb geld nodigquote:Op donderdag 21 november 2013 20:00 schreef SnuggLe het volgende:
Wordt er nog wat geraced, of?
Krijg nu invite van GabrielKnox, maar zit net bij Raze in crewsessie (invites verstuurd btw).
Dan ga je niet veel verdienen met racen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga racen bij gabriel. Heb geld nodig
Hij is al gestopt. Ik host wel ff een survivalquote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef SnuggLe het volgende:
Gabriel, doe mij zo ook nog een keer een invite dan aub.
Medio November 2013 nog steeds aan het farmen in GTAOquote:Op donderdag 21 november 2013 20:08 schreef Grielen het volgende:
Waarom is boneyard nou weer verdwenen. Dan maar racen
Je moet wat als je een online gat in je hand hebtquote:Op donderdag 21 november 2013 20:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Medio November 2013 nog steeds aan het farmen in GTAO
En niet kan rijdenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je moet wat als je een online gat in je hand hebt
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef kensei het volgende:
Je rijd altijd je auto's in de prak G
Hmmm...toch nietquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef SnuggLe het volgende:
Criminal Records GTA-race 10 ronden met catchup-aan met 8 man wordt leuk
Is al gedaan met 20 rondes incl wanted levels. Pure chaosquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef SnuggLe het volgende:
Criminal Records GTA-race 10 ronden met catchup-aan met 8 man wordt leuk
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.rockstargames.(...)b-event-weekend.html
BGquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
mischien doe ik binnenkort wel es mee, maar alleen met races/missies etc niet met freeroam.
ik heb tenslotte ook feestboek aangemaakt dus nu kan ik alles (naja behalve een mobiele telefoon nemen dan dat doe ik nooit van mn leven)
nee, ik add alleen mensen die ik in het dagelijks leven ken en dagelijks mee omga, met een enkel uitzondering van een meisje die ik vroeger uit zuid kende en nu cosplay doet en dat is opzich wel tof maar verder niks.quote:
Wat is je social club naam dan? Kan je wel even een invite sturenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee, ik add alleen mensen die ik in het dagelijks leven ken en dagelijks mee omga, met een enkel uitzondering van een meisje die ik vroeger uit zuid kende en nu cosplay doet en dat is opzich wel tof maar verder niks.
Heb maar 10 vrienden op facebook nu maar boeit me niks als dat zo blijft.
automariquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat is je social club naam dan? Kan je wel even een invite sturen
Waar droppen ze die crates? Ik rij wat rondjes om vespucci beach, wel die melding maar zie nooit iets op t strandquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
4000 cash en 2500 RP in de crates.
leukenheid?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:29 schreef BaajGuardian het volgende:
heb de crewvite geaccept, ga ook mijn mooien fotos kijken als je leukenheid wilt zien.
ja zelfde als toffenheid, grapgenheid en mooienheid.quote:
garpgenheidquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja zelfde als toffenheid, grapgenheid en mooienheid.
mooienheid gebruik ik trouwens al jaren.quote:
ik ook , geef ik vaak op als 1 van mijn sterke puntenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mooienheid gebruik ik trouwens al jaren.
Vooral van de penis.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ook , geef ik vaak op als 1 van mijn sterke punten
Kan je ff wat levens sturen met Candy Crush?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
mischien doe ik binnenkort wel es mee, maar alleen met races/missies etc niet met freeroam.
ik heb tenslotte ook feestboek aangemaakt dus nu kan ik alles (naja behalve een mobiele telefoon nemen dan dat doe ik nooit van mn leven)
met wat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kan je ff wat levens sturen met Candy Crush?
Candy crush. Een spelletje, google het maar.quote:
Meestal ergens aan de linkerkant van de map (bij mijn sessie althans)quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:30 schreef iScream. het volgende:
[..]
Waar droppen ze die crates? Ik rij wat rondjes om vespucci beach, wel die melding maar zie nooit iets op t strand
bleh, geen nocht aan dat soort domme spelletjes.. als ik dokter mario wil spelen koop ik wel een gameboy.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Candy crush. Een spelletje, google het maar.
Ja maar als je facebook hebt moet je dat spel spelen...quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bleh, geen nocht aan dat soort domme spelletjes.. als ik dokter mario wil spelen koop ik wel een gameboy.
moet ik wat spelen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja maar als je facebook hebt moet je dat spel spelen...
moet je die missie wel ff uitleggen denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik kom ff online, wie wil met mij de missie Coveted een paar keer doen?
Gasten snipenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
moet je die missie wel ff uitleggen denk ik
Ik invite je.quote:
Kom er ook aanquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gasten snipen
Helicopter jatten
Container optillen en wegbrengen.
Kom ff in dezelfde sessie dan, ik kan je niet inviten want heb een andere crew even active.quote:
inv plsquote:
Crate drop... na een paar tellen zie je een kleiner groen icoon.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:01 schreef exile79 het volgende:
Een grote rode cirkel op de map betekent een gang attack locatie, maar wat houdt een grote groene cirkel in? Zie ik nu voor het eerst.
Thanks, zoek me een ongeluk. Wordt nog donker ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Crate drop... na een paar tellen zie je een kleiner groen icoon.
Je zal een groen icoontje zien, tot iemand anders hem heeft gepakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Thanks, zoek me een ongeluk. Wordt nog donker ook.
Hoe duren die tellen dan. Geen crate te bekennen hier.
Twee keer helemaal rond gerend. Niks. Volgende keer beter, toch bedankt voor de info .quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je zal een groen icoontje zien, tot iemand anders hem heeft gepakt.
Nja je moet wachten tot de groene vlek, een klein icoontje wordt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Twee keer helemaal rond gerend. Niks. Volgende keer beter, toch bedankt voor de info .
Hoe heet de crew ook al weer? Heb nog steeds geen verzoek gestuurd.quote:
invite jij?quote:
Ik heb al zeker meer dan $ 2 miljoen verloren, door verkeerde wagens te kopen. Dus mocht je die voltic kwijt zijn, dan valt het opzich nog reuze mee met de schade.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef FourTet het volgende:
Vanavond had ik dan eindelijk genoeg gespaard voor m'n Voltic. Kreeg een bericht dat ie in m'n garage te vinden is, maar daar kwam ie dus niet terecht. Geld is afgeschreven, heb nu nog een prachtige 3k dollar, maar geen autoBen het dus gewoon kwijt ben ik bang en weinig zin om weer opnieuw te moeten sparen...
heb ik gehad met de entity, plus wat upgrades erop,quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef FourTet het volgende:
Vanavond had ik dan eindelijk genoeg gespaard voor m'n Voltic. Kreeg een bericht dat ie in m'n garage te vinden is, maar daar kwam ie dus niet terecht. Geld is afgeschreven, heb nu nog een prachtige 3k dollar, maar geen autoBen het dus gewoon kwijt ben ik bang en weinig zin om weer opnieuw te moeten sparen...
Ben inmiddels al een stuk of wat chars kwijt geraakt, in het begin en laatst ook weer, met als gevolg alle auto's en appartementen kwijt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:26 schreef kawa4 het volgende:
[..]
heb ik gehad met de entity, plus wat upgrades erop,
iets van 900k foetsie
Same here, level 103 character is nog steeds niet terug.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:29 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ben inmiddels al een stuk of wat chars kwijt geraakt, in het begin en laatst ook weer, met als gevolg alle auto's en appartementen kwijt.
Daar was ik ook afgelopen nacht. Heb daar de kikkers (die je hoort) de stuipen op het lijf gejaachtquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Beetje sight seeing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna kwam ik deze tegen, en wilde ik hem graag in mijn garage doen, provinciaaltje dat ik ben.
[ afbeelding ]
Maar Rockstar liet het niet toe
[ afbeelding ]
hoiquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:47 schreef kensei het volgende:
Wiwa op je beeldscherm
Wie wil spelen met cargobobs en dumptrucks?
Moet jij je niet voorbereiden op je date?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:47 schreef kensei het volgende:
Wiwa op je beeldscherm
Wie wil spelen met cargobobs en dumptrucks?
Duurt nog wel even hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Moet jij je niet voorbereiden op je date?
Wiwa staat op het punt zijn vriendin te bedriegen vanavond met een Tinderdate.quote:
Sponsored by Fleshlight.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kun je ook al online komen ja? techniek van tegenwoordig
Voor wat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://gtaforums.com/topic/614195-job-reward-database-rp-cash/
Voor in de OP
Mensen die afvragen hoeveel cash/rp iets produceert.quote:
Is niet echt up 2 date hequote:Op zaterdag 23 november 2013 14:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mensen die afvragen hoeveel cash/rp iets produceert.
Base invader 12,5kquote:
JE MOEDER AAN DE POEDERquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moeder is niet echt up to date HUE HUE HUE
hierquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
waar zijn die eckte eckte zolder fokkers?
JAquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn er mensen aan het spelen nu?
jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn er mensen aan het spelen nu?
quote:
Ok, ff snel naar de winkel en dan kom ik eraan.quote:
dat kan ook online tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Ok, ff snel naar de winkel en dan kom ik eraan.
Ik verplicht mijzelf om elke dag naar de Albert Heijn te gaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:20 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat kan ook online tegenwoordig
bij mijquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik verplicht mijzelf om elke dag naar de Albert Heijn te gaan.
Dan ben ik er in elk geval even uitgeweest.
ff geen headset trouwens, waar is de actie?
vertel over je mooie zolder kamerquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:47 schreef kensei het volgende:
Hebben jullie nog FOK! dating tips? Meest autistische tip wint een GTA cashcard van 5e
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
vertel over je mooie zolder kamer
"Het feit dat jij met mij uitgaat, verdient al een trophy".quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:47 schreef kensei het volgende:
Hebben jullie nog FOK! dating tips? Meest autistische tip wint een GTA cashcard van 5e
Hehehe dat waren Aapzor en ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:07 schreef -CRASH- het volgende:
Ben je aan het picknicken op een berg...
Komen er 2 van die strontvliegen aan
[ afbeelding ]
Met de cameraquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hehehe dat waren Aapzor en ikawesome picca, hoe heb je die genomen?
Heel snel en nog net op tijd... Want daarna waren jullie weer wegquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hehehe dat waren Aapzor en ikawesome picca, hoe heb je die genomen?
quote:
Oke een ninja-shot dus. Kan ik die foto op mijn lifeinvader zetten?quote:
Plas in haar kontquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:47 schreef kensei het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 24 november 2013 12:22 schreef PicoMMP het volgende:
Heists gaan tegenvallen denk ik. Ik wil de content editor.
Mag...quote:Op zondag 24 november 2013 08:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oke een ninja-shot dus. Kan ik die foto op mijn lifeinvader zetten?
Sandy shores rijd die vaak rondquote:Op zondag 24 november 2013 13:22 schreef b4kl4p het volgende:
Ben al 2 dagen opzoek naar een regina station car, iemand een idee waar die staat?
Adder is snellerquote:Op zondag 24 november 2013 14:56 schreef exile79 het volgende:
Welke is sneller, de Entity XF of de Adder?
Wil er een kopen. Vandaar. Maar goede tip, thanks!quote:Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Adder is sneller
Entity trekt sneller op en heeft betere handling.
Race met veel bochten: Entity
Race met veel lange stukken: Adder
quote:
Baasquote:
Raze en Niels alleen maar die stonden op een veilige afstandquote:Op zondag 24 november 2013 18:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Baas
Hoeveel Fok!kers waren daarbij betrokken?
Heel GTAO is een beetje aan het doodbloeden, moet nodig nieuwe content komenquote:Op zondag 24 november 2013 19:40 schreef YazooW het volgende:
Fok crew is een beetje dood of ligt het aan mij?
Inderdaad, speelk het eigenlijk nooit meer.quote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Heel GTAO is een beetje aan het doodbloeden, moet nodig nieuwe content komen
Online -> crew -> players oid, kan je zien wie er online zijn en kan je gewoon per persoon joinen. Je hoeft niemand te addenquote:Op zondag 24 november 2013 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben nu online in gta5 maar wie moet ik toevoegen? wil niet fokcrew joinen en in random freeroam terecht komen namelijk.
Zoals ik al zei wil ik niet in een random freeroam komen, ik wilde best missies/races/surv doen met fokleden maar niet freeroam.quote:Op zondag 24 november 2013 19:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Online -> crew -> players oid, kan je zien wie er online zijn en kan je gewoon per persoon joinen. Je hoeft niemand te adden
Keer dood geweest?quote:Op maandag 25 november 2013 00:26 schreef FourTet het volgende:
Na de zoveelste krat geopend te hebben met alleen geld en RP, kreeg ik eindelijk iets anders erbij, een RPG! Ik was er erg blij mee (kan je normaal met rank 100 kopen, en ik ben begin 30). Helaas was dat ding opeens verdwenen terwijl ik niet eens uitgelogd was... heel vaag, en alweer de volgende 'bug' in het spel waardoor ik minder zin heb om verder te spelen.
Die RPG uit die doos is maar eenmalig gebruik, als je doodgaat ben je 'm blijkbaar kwijt, wellicht omdat je niet het vereiste level voor de RPG hebt.quote:
2 keer een deel van je geld veliezen is ergerquote:
Lifeinvader accountquote:
ja of gamename ofzo. anders kan ik die foto niet likenquote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
2 keer een deel van je geld veliezen is erger
[..]
Lifeinvader account![]()
![]()
Je bedoeld Snapmatic...quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ja of gamename ofzo. anders kan ik die foto niet liken
Ja dat bedoel ik ja, maar om die foto te liken moet ik weten hoe jij ingame heet. Ik kan niet zoeken op twee strontvliegen bij de picnic ofzo.quote:
http://socialclub.rocksta(...)C09ouMHEatTYqyIWR_LQquote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ja, maar om die foto te liken moet ik weten hoe jij ingame heet. Ik kan niet zoeken op twee strontvliegen bij de picnic ofzo.
Yes dat bedoelde ik, thanks!quote:Op maandag 25 november 2013 16:17 schreef Divje het volgende:
[..]
http://socialclub.rocksta(...)C09ouMHEatTYqyIWR_LQ
Als je wapens hebt die je normaal met je level niet kan krijgen, bijvoorbeeld door ze over te houden na een survival, dan verdwijnen die weer als je een keer dood gaat of uitlogt.quote:
Wat is die coveted eigenlijk. En waar start ik die?quote:Op maandag 25 november 2013 18:43 schreef Grielen het volgende:
Is er nog animo om coveted te spelen?
En anders kutten in freeroam?
Start - host job - missions - covetedquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wat is die coveted eigenlijk. En waar start ik die?
Thanks!quote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Start - host job - missions - coveted
Het is een missie waar je een zootje mensen moet snipen, cargobob pakken en dan een container droppen. 5 minuten werk 12k
straks misschienquote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Start - host job - missions - coveted
Het is een missie waar je een zootje mensen moet snipen, cargobob pakken en dan een container droppen. 5 minuten werk 12k
was met gta4 ook zo, in het begin ook grijs gespeeld, daarna paar maanden niet meer naar omgekeken.quote:Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef kensei het volgende:
Volgens mij heb ik teveel GTA gespeeld, heb er gewoon geen zin meer in
+ the loss of my character.quote:Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef kensei het volgende:
Ben nog veel te druk met de missies van de personages.quote:Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef kensei het volgende:
heusquote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
Lijkt wel GTA Amsterdam, m'n fiets is weg
ik wil wel gamen, coveted is ook wel leuk om te doenquote:Op maandag 25 november 2013 21:53 schreef kawa4 het volgende:
nie veel mensen online?
ivm coveted, invites
quote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
Lijkt wel GTA Amsterdam, m'n fiets is weg
Allemaal de schuld van Rockstarquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:16 schreef Divje het volgende:
Het is zo uitgehold door Rockstar dat ik niet veel zin meer heb om te spelen
En de EUquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef SnuggLe het volgende:
En de buitenlanders. Die worden nog vergeten.
Dr is gewoon totaal geen doel meerquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:16 schreef Divje het volgende:
Het is zo uitgehold door Rockstar dat ik niet veel zin meer heb om te spelen
Alle auto's? Echt niet. Ik ben nog steeds iets van level 45quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2044633/6/5
0#133667165]woensdag 27 november 2013 08:17[/url] schreef iScream. het volgende:
[..]
Dr is gewoon totaal geen doel meerIedereen heeft alle auto's al, geld is vrij useless inmiddels. Races beginnen te vervelen. Nu maar COD dan?
Ik heb mijn eerste 7000 euro besteed aan een zonnebrilquote:Op woensdag 27 november 2013 11:12 schreef kawa4 het volgende:
ik hoef er ook nog maar 1. de Monroe en dan ben ik eigenlijk ook klaar met mn auto collectie,
als ik het dan nog intressant vin ga ik gewoon alle kleren kopen die er zijn ( ja je moet toch iets)
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:17 schreef iScream. het volgende:
[..]
Dr is gewoon totaal geen doel meerIedereen heeft alle auto's al, geld is vrij useless inmiddels. Races beginnen te vervelen. Nu maar COD dan?
Kap eens met je 'lollige' gedoe.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:58 schreef fotostarter het volgende:
In gta 4 was minder te doen, maar die bleef wel tof om te spelen.
V is ook leuk, maar ik heb niet zoiets van, tof, ff gta erin en knallen. Meer zo iets van.. ik heb een uur niks te doen, dan maar even gta spelen.
In FR schieten ze je gelijk voor je ballen. Straten staan vol met tanks.... geld verdienen is lastig en gaat langzaam
Jammer.
Gelijk schelden. Zo ken ik je weer. Mogen mensen hun beklag niet doen? Of het spel wat minder vinden?quote:
Jawel maar wilde rellen saai topic zonder beefs hierquote:Op donderdag 28 november 2013 15:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Gelijk schelden. Zo ken ik je weer. Mogen mensen hun beklag niet doen? Of het spel wat minder vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |