Idd.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
godskolere zijn er nu nog noobs ofzo.. doe je even een survival: boneyard NOU DAN ZOU JE ONDERHAND TOCH WEL VERWACHTEN DAT MENSEN BEGRIJPEN WAT DE BEDOELING IS.
niet dus.
iedereen lekker rondrennen als een 2 jarige die op de controller is gaan zitten..
binnen 15 seconden sta je er alleen voor. Dat hield ik elke ronde vol tot de 6e en toen kwam er gewoon teveel binnen in de loods van beiden kanten.
wat een fucking imbecielen zeg het leek league of legends wel.
druk wbt stichting en kersttijd, hoezo?quote:
Je moeders memmenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
druk wbt stichting en kersttijd, hoezo?
Ow. Dat was het dus. Thanks, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen problemen gehad. Zo lang je maar niet op het dak klimt
quote:
Heeft Rockstar geblockt. In de loods met iedereen of achter de container is het veiligstquote:Op donderdag 21 november 2013 19:39 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ow. Dat was het dus. Thanks, dat wist ik niet.
Waarom is dat dan?
Online nu btw. Invites welkom!
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]tis maar wat je mooi vind.
Je vader vond ze ook mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]tis maar wat je mooi vind.
Je zou toch denken dat mensen dat begrijpen, maar buiten rondrennen in het volle licht van een helikopter met boordkanonnen is natuurlijk veel swagger.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft Rockstar geblockt. In de loods met iedereen of achter de container is het veiligst
Ik start wel ff een crew only sessiequote:Op donderdag 21 november 2013 19:39 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ow. Dat was het dus. Thanks, dat wist ik niet.
Waarom is dat dan?
Online nu btw. Invites welkom!
Zit erin.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik start wel ff een crew only sessie
Luchthaven. En bij de loveboat in de buurt. Maar dat zijn kutheli'squote:Op donderdag 21 november 2013 19:58 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Zit erin.
Waar zijn die heli's ookalsweer te vinden? Ben het even kwijt.
Ik ga racen bij gabriel. Heb geld nodigquote:Op donderdag 21 november 2013 20:00 schreef SnuggLe het volgende:
Wordt er nog wat geraced, of?
Krijg nu invite van GabrielKnox, maar zit net bij Raze in crewsessie (invites verstuurd btw).
Dan ga je niet veel verdienen met racen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga racen bij gabriel. Heb geld nodig
Hij is al gestopt. Ik host wel ff een survivalquote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef SnuggLe het volgende:
Gabriel, doe mij zo ook nog een keer een invite dan aub.
Medio November 2013 nog steeds aan het farmen in GTAOquote:Op donderdag 21 november 2013 20:08 schreef Grielen het volgende:
Waarom is boneyard nou weer verdwenen. Dan maar racen
Je moet wat als je een online gat in je hand hebtquote:Op donderdag 21 november 2013 20:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Medio November 2013 nog steeds aan het farmen in GTAO
En niet kan rijdenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je moet wat als je een online gat in je hand hebt
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef kensei het volgende:
Je rijd altijd je auto's in de prak G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |