Keer dood geweest?quote:Op maandag 25 november 2013 00:26 schreef FourTet het volgende:
Na de zoveelste krat geopend te hebben met alleen geld en RP, kreeg ik eindelijk iets anders erbij, een RPG! Ik was er erg blij mee (kan je normaal met rank 100 kopen, en ik ben begin 30). Helaas was dat ding opeens verdwenen terwijl ik niet eens uitgelogd was... heel vaag, en alweer de volgende 'bug' in het spel waardoor ik minder zin heb om verder te spelen.
Die RPG uit die doos is maar eenmalig gebruik, als je doodgaat ben je 'm blijkbaar kwijt, wellicht omdat je niet het vereiste level voor de RPG hebt.quote:
2 keer een deel van je geld veliezen is ergerquote:
Lifeinvader accountquote:
ja of gamename ofzo. anders kan ik die foto niet likenquote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
2 keer een deel van je geld veliezen is erger
[..]
Lifeinvader account![]()
![]()
Je bedoeld Snapmatic...quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ja of gamename ofzo. anders kan ik die foto niet liken
Ja dat bedoel ik ja, maar om die foto te liken moet ik weten hoe jij ingame heet. Ik kan niet zoeken op twee strontvliegen bij de picnic ofzo.quote:
http://socialclub.rocksta(...)C09ouMHEatTYqyIWR_LQquote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ja, maar om die foto te liken moet ik weten hoe jij ingame heet. Ik kan niet zoeken op twee strontvliegen bij de picnic ofzo.
Yes dat bedoelde ik, thanks!quote:Op maandag 25 november 2013 16:17 schreef Divje het volgende:
[..]
http://socialclub.rocksta(...)C09ouMHEatTYqyIWR_LQ
Als je wapens hebt die je normaal met je level niet kan krijgen, bijvoorbeeld door ze over te houden na een survival, dan verdwijnen die weer als je een keer dood gaat of uitlogt.quote:
Wat is die coveted eigenlijk. En waar start ik die?quote:Op maandag 25 november 2013 18:43 schreef Grielen het volgende:
Is er nog animo om coveted te spelen?
En anders kutten in freeroam?
Start - host job - missions - covetedquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wat is die coveted eigenlijk. En waar start ik die?
Thanks!quote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Start - host job - missions - coveted
Het is een missie waar je een zootje mensen moet snipen, cargobob pakken en dan een container droppen. 5 minuten werk 12k
straks misschienquote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Start - host job - missions - coveted
Het is een missie waar je een zootje mensen moet snipen, cargobob pakken en dan een container droppen. 5 minuten werk 12k
was met gta4 ook zo, in het begin ook grijs gespeeld, daarna paar maanden niet meer naar omgekeken.quote:Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef kensei het volgende:
Volgens mij heb ik teveel GTA gespeeld, heb er gewoon geen zin meer in
+ the loss of my character.quote:Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef kensei het volgende:
Ben nog veel te druk met de missies van de personages.quote:Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef kensei het volgende:
heusquote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
Lijkt wel GTA Amsterdam, m'n fiets is weg
ik wil wel gamen, coveted is ook wel leuk om te doenquote:Op maandag 25 november 2013 21:53 schreef kawa4 het volgende:
nie veel mensen online?
ivm coveted, invites
quote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
Lijkt wel GTA Amsterdam, m'n fiets is weg
Allemaal de schuld van Rockstarquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:16 schreef Divje het volgende:
Het is zo uitgehold door Rockstar dat ik niet veel zin meer heb om te spelen
En de EUquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef SnuggLe het volgende:
En de buitenlanders. Die worden nog vergeten.
Dr is gewoon totaal geen doel meerquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:16 schreef Divje het volgende:
Het is zo uitgehold door Rockstar dat ik niet veel zin meer heb om te spelen
Alle auto's? Echt niet. Ik ben nog steeds iets van level 45quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2044633/6/5
0#133667165]woensdag 27 november 2013 08:17[/url] schreef iScream. het volgende:
[..]
Dr is gewoon totaal geen doel meerIedereen heeft alle auto's al, geld is vrij useless inmiddels. Races beginnen te vervelen. Nu maar COD dan?
Ik heb mijn eerste 7000 euro besteed aan een zonnebrilquote:Op woensdag 27 november 2013 11:12 schreef kawa4 het volgende:
ik hoef er ook nog maar 1. de Monroe en dan ben ik eigenlijk ook klaar met mn auto collectie,
als ik het dan nog intressant vin ga ik gewoon alle kleren kopen die er zijn ( ja je moet toch iets)
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:17 schreef iScream. het volgende:
[..]
Dr is gewoon totaal geen doel meerIedereen heeft alle auto's al, geld is vrij useless inmiddels. Races beginnen te vervelen. Nu maar COD dan?
Kap eens met je 'lollige' gedoe.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:58 schreef fotostarter het volgende:
In gta 4 was minder te doen, maar die bleef wel tof om te spelen.
V is ook leuk, maar ik heb niet zoiets van, tof, ff gta erin en knallen. Meer zo iets van.. ik heb een uur niks te doen, dan maar even gta spelen.
In FR schieten ze je gelijk voor je ballen. Straten staan vol met tanks.... geld verdienen is lastig en gaat langzaam
Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |