quote:Indigo Sexplosion = Flowerbomb viktor & rolf
Indigo Just orange = Boss orange
Indigo Stripes & squares = Burberry
Indigo Apl = Be dilicious DKNY
Indigo ET = Thiere mugler Alien
Bijou d'or = J'adore Dior
Forbidden love Lola Color = Lolita lempicka
La fleur = Kenzo flower
Dolce donna light blue = Dolce & Gabanna light blue
Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
nee hebben ze niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames (en heren?),
Heeft de Action ook tochtband, dat jullie weten?
Vervelend! Ik heb nog een goede reden om ze niet te laten vallen, ik vervoer er kittens in.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:
De Action had laatst van die grote plastic boxen waar je zo heerlijk al je rotzooi in kan doen als je van opgeruimd houdt.
[ afbeelding ]
1 advies. Laat ze niet van een kleine/grote hoogte per ongeluk vallen(keukentafel o.i.d.) want dan vertonen ze al scheuren.
Niet gezien, wel die hittedingen die met een chemische reactie warm worden en je daarna weer moet opkoken.quote:
jawel, vandaag nog gekocht voor het luik van de kruipruimte.quote:
wacht ff. Volgens mij hebben we het over wat anders?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:02 schreef loecje het volgende:
[..]
jawel, vandaag nog gekocht voor het luik van de kruipruimte.
ik kwam eigenlijk voor knutselpapier (goud/zilver) maar dat hadden ze niet.
Als je het luik voor de kruipruimte wil openhouden (al zou ik niet weten waaromquote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Markster het volgende:
[..]
wacht ff. Volgens mij hebben we het over wat anders?
Pittenzakken gooi je in de magnetron en hou je op de plek war je pijn hebt om het te verlichten
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef Aventura het volgende:
Bij de lokale Action was er nu een totaal nieuw assortiment fietsbenodigdheden. Heb een achterlicht meegenomen, zo'n mooie brede die je met schroefjes kunt bevestigen. Toch beter dan zo;n lullig lampje. Verder 3 spaarlampen gehaald en een witte Toblerone. En een schoencadeautje voor de kleine.
Ohw gisteren en een paar weken geleden naar gekeken, hier niet te vinden. Maar blijkbaar bij andere Actions wel dan.quote:
het is ook een heel klein pakje en het is opgerold. misschien dacht je dat het er anders uitzag?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
c
[..]
[..]
Ohw gisteren en een paar weken geleden naar gekeken, hier niet te vinden. Maar blijkbaar bij andere Actions wel dan.
Hier hebben ze het ook niet, ik heb er ook nog naar gevraagd, uit het assortiment, zoals normaal dus eigenlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het is ook een heel klein pakje en het is opgerold. misschien dacht je dat het er anders uitzag?
ik zal als ik er weer eens ben kijken of het hier nog ligt
Anders even bij de Blokker naar binnen lopen. Daar ligt het vaak in de bakken van de spullen van ¤1,-. In totaal zit er 10 meter in zo'n pak.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zal morgen even laten weten of het tochtband er (nog) is.
ah, goede tip, dank je!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Anders even bij de Blokker naar binnen lopen. Daar ligt het vaak in de bakken van de spullen van ¤1,-. In totaal zit er 10 meter in zo'n pak.
Dat verschilt per filiaal denk ik. Er staat niks over op de website van de action in ieder geval.quote:Op donderdag 21 november 2013 05:46 schreef Trebo het volgende:
Is hun personeel knapper dan personeel van de Aldi?
Wel minder chagrijnig.quote:Op donderdag 21 november 2013 05:46 schreef Trebo het volgende:
Is hun personeel knapper dan personeel van de Aldi?
Heb ze er wel een keer gezien. Weet niet of ze er nu nog zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Verkopen ze bij de Action van die verloopjes om van een Engelse stekker naar een Nederlandse stekker te gaan voor in de stopcontact? Zo nee, waar verkopen ze die dan?
dacht het welquote:Op donderdag 21 november 2013 08:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Verkopen ze bij de Action van die verloopjes om van een Engelse stekker naar een Nederlandse stekker te gaan voor in de stopcontact? Zo nee, waar verkopen ze die dan?
quote:Op donderdag 21 november 2013 08:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Twee Actions hier, waarvan de ene gewoon vriendelijk en andere vriendelijker zelfsquote:Op donderdag 21 november 2013 07:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Misschien is het toeval, maar ze zeggen bij mij echt nooit hallo of goeiemorgen ofzoof pas nadat ik het heel overdreven enthousiast tegen hen zeg
Ik kwam het tegen toen ik de verkleedspulen spiegeldequote:Op donderdag 21 november 2013 14:33 schreef moussy het volgende:
Het ligt hier tussen de verkleedspullen, naast het prul-speelgoed, mn zoon (van 10jr) kwam er mee aanzetten
Bij mijn action liggen ze bij de lampenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]bij de elektriciteitszooi volgens mij
die hebben ze ook niet, moet je even bij de ANWB langsgaanquote:Op donderdag 21 november 2013 16:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik kon juist geen UK>EU-plug adapter vinden, wel zo'n set van 5 adapters om je Nederlandse spullen met EU-plug juist in het buitenland te kunnen gebruiken, dus je normale stekker in een adapter zodat die in een Amerikaans, Brits, etc-stopcontact te gebruiken is.
Wat dacht je van kerstpakketten? De dienbladen van de action zijn niet echt geschikt om in een restaurant te gebruikenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:39 schreef Mylene het volgende:
Een vrouw voor mij in de rij rekende voor 460 euro af, o.a. 40 dienbladen. Het zal wel voor een restaurant ofzo geweest zijn.
Je hebt gelijk, met een kaars, pakje thee en zoutje omhuld met folie en je hebt een kerstpakket.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wat dacht je van kerstpakketten? De dienbladen van de action zijn niet echt geschikt om in een restaurant te gebruiken
Of, als het geen hout is, een basis voor het kerststukje van de bloemschikclub.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, met een kaars, pakje thee en zoutje omhuld met folie en je hebt een kerstpakket.
Nooit gezien bij de Action, wel van die plakstrippen met haartjes eraan om aan de onderzijde van een deur te monteren. Heb zelf 1tje en hij zit nog steeds op zijn plek in tegenstelling tot die van de Gamma.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Tochtband-update: winkelmeisje was er heilig van overtuigd dat Action het verkocht en we hebben alle schappen nagelopen, maar nee.
Kennelijk dus net uit het assortiment.
Klopt. Heb hem nog gekocht. Verschillende diktes.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Tochtband-update: winkelmeisje was er heilig van overtuigd dat Action het verkocht en we hebben alle schappen nagelopen, maar nee.
Kennelijk dus net uit het assortiment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade was ¤8,80 volgens mijYour beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag een ladekastje gekocht voor mijn make-up (waarschijnlijk ga ik er nog één bijhalen aangezien hij nu wel vol zit dus meer make-up past niet) en een parfum van Mariah Carey 'Lollipop Splash', die ruikt zo lekkerDie rode heb ik vanmiddag gekocht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade was ¤8,80 volgens mijTwee andere had ik al.
Parfumverslaafd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
kringloopquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef Evertjan het volgende:
wat wel irritant is dat ze geen los bestek verkopen bij onze Action, alleen maar complete besteksets Ik kom 2 lepels te kort
lepels met een Zweedse sleuvendreuver?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:19 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
Ikea kan ook, maar je moet ze wel zelf in elkaar zetten
Je had jezelf beter komiek_kozijn kunnen noemen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:19 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je had jezelf beter komiek_kozijn kunnen noemen!
1990 belde, het wilde zijn "grapje" terug...quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:19 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1990 belde, het wilde zijn "grapje" terug...
Maar er zijn veel andere opties. Marskramer/Blokker?
Dit is mijn eerste flesje parfum sinds tijden maar als ik zie wat ze hebben bij de Action dan wordt dat vanzelf wel veel meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die rode heb ik vanmiddag gekocht!Twee andere had ik al.
Parfumverslaafd
Ik had +- 16 jaar geleden groene Maroussia, die kom ik nergens meer tegen (weet ook niet of ik hem nog wilquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste flesje parfum sinds tijden maar als ik zie wat ze hebben bij de Action dan wordt dat vanzelf wel veel meerMaroussia hebben ze ook, binnenkort ook halen want mijn flesje is al 2 jaar leeg ofzo haha
Geen lucht. Dat ding moet vacuüm zuigen. door lucht laat 'ie juist losquote:Op zaterdag 23 november 2013 08:44 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren onder andere een zuignap thermometer gehaald bij de Action. 49 cent!
Alleen waarom werken die zuignappen van de Action altijd zo belabberd? Na 2 minuten viel het ding weer keihard naar beneden. Zo'n zuignap kan toch maar op één manier worden bevestigd?Hard drukken... Zorgen dat er lucht onder die ding komt
Dat deed het bij mij nadat de thermometer al twee keer naar beneden gelazerd was.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:07 schreef Copycat het volgende:
En een schoon, droog en vetvrij oppervlak.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag een ladekastje gekocht voor mijn make-up (waarschijnlijk ga ik er nog één bijhalen aangezien hij nu wel vol zit dus meer make-up past niet) en een parfum van Mariah Carey 'Lollipop Splash', die ruikt zo lekkerZelfde ladekastjes hebben wij ook, erg handig. Vallen alleen zo snel uit elkaar, vooral de bovenkap zit niet goed vast, die heb ik met secondelijm vastgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade was ¤8,80 volgens mij
Ikeaquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef Evertjan het volgende:
wat wel irritant is dat ze geen los bestek verkopen bij onze Action, alleen maar complete besteksets Ik kom 2 lepels te kort
welke? die roze plastic uitstekers met stempelfunctie? Daar heb ik geen probleem mee gehad. Deeg misschien te nat?quote:Op zondag 24 november 2013 13:29 schreef soapie het volgende:
Had die koekjes vormpjes gekocht, wat een rotdingen om schoon te maken, je moet ze echt helemaal uit elkaar slopen...
Ja die inderdaad, nee deeg was goed, maar was er allemaal tussen gekomen. Moesten allemaal uit elkaar..quote:Op zondag 24 november 2013 14:16 schreef kvd het volgende:
[..]
welke? die roze plastic uitstekers met stempelfunctie? Daar heb ik geen probleem mee gehad. Deeg misschien te nat?
Ja hebben ze.quote:Op zondag 24 november 2013 16:26 schreef meneer_kozijn het volgende:
Weet iemand of ze bij de action ook buitenverlichting verkopen
voor de kerstboom?quote:Op zondag 24 november 2013 16:26 schreef meneer_kozijn het volgende:
Weet iemand of ze bij de action ook buitenverlichting verkopen
quote:Op zondag 24 november 2013 16:12 schreef Helsinki het volgende:
Hebben ze uitsteekvormpjes in de vorm van een ster?
hoe krijg je het voor elkaar! dat is me nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 24 november 2013 14:51 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja die inderdaad, nee deeg was goed, maar was er allemaal tussen gekomen. Moesten allemaal uit elkaar..
Dat laatste waarschijnlijk, kleine nichtje hing er met haar volle gewicht op hahahaha Maar je kan ze uit elkaar halen en ook weer in elkaar krijgen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar! dat is me nog nooit gebeurd.
misschien je deeg niet dun genoeg uitgerold? of te hard gedrukt?
Top! Enig idee hoe duur ongeveer?quote:Op zondag 24 november 2013 18:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]een rond doosje met een hele set erin
oh dan weet ik waar ik morgenmiddag benquote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef moussy het volgende:
Bij de wibra hebben ze rollen tochtband voor 50 cent.
een euro ofzo? ik heb ze al een jaar of twee, maar volgens mij hebben ze ze nog steedsquote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Top! Enig idee hoe duur ongeveer?.
Apl is voor dames neem ik aan? Ik heb die Muscles en Stars & Stripes gehaald. Ook een theepot voor 1.85 euro met 10 jaar garantie. Zeer benieuwd hoe dat in de praktijk gaat als dat ding in stukjes is gebarsten door de hitte... Ook diequote:Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Holyme het volgende:
Net ook weer even geweest, Apl geurtje meegenomen (vind Be Delicious heerlijk, en voor 1,25 kun je nog 'ns een gokje wagen), vogelpindakaas voor bij mijn ouders in de hanger, en wat kattensnoepjes en een vensterbank kussentje.
zo schieten die 101 punten natuurlijk nooit opquote:Op maandag 25 november 2013 14:11 schreef sararaats het volgende:
de stempels Like/Dislike waren op maar morgen komen ze weer binnen.
dit jaar maak ik alle kaarten zelf.
Is goed poepen in een walm van action luchtjes hoorquote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef Holyme het volgende:
Die is inderdaad voor damesGebruik zelf altijd 'n thermoskan voor thee, vraag me idd ook af hoe dat zal gaan dan
@Cherrylips, dat vreesde ik al, dacht zelf aan evt zo'n verstuivertje halen en bij spuiten, maar dan gaat ie hier ook op de wc, goed idee! Heb ook waxmelts in die geur, maar dan is dit toch een heel stuk goedkoper! En nou wil ik er meer halen voor de wc en badkamer enzo
Geloof het welquote:Op maandag 25 november 2013 10:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand of ze (nog) van die ouderwetsuitziende vogelkooien hebben? Van die ronde zegmaar.
Gewoon beginnen met sprayen als je de deur open doet, dan heeft diegene na jou er ook nog wat aanquote:
Gelijk de hele gang even meenemenquote:Op maandag 25 november 2013 16:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met sprayen als je de deur open doet, dan heeft diegene na jou er ook nog wat aan
Dit was toch al wel algemeen bekend lijkt me?quote:Op maandag 25 november 2013 18:46 schreef Deezertje het volgende:
blijkbaar koopt Action dus oude partijen op uit het buitenland. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel winst ze erop maken, gaat vaak per bulk van overgebleven partijen
nou idd. doe nou niet of je wat nieuws verteltquote:Op maandag 25 november 2013 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was toch al wel algemeen bekend lijkt me?
Wat een rare redenatiequote:Op maandag 25 november 2013 18:46 schreef Deezertje het volgende:
Sowieso maken ze op elk artikel 15% winst want dat is de medewerkerskorting,
Wist ik natuurlijk ook wel, is één van de basisprincipe van Action hé. Maar dat partijen blijkbaar zo oud zijn wist ik niet.quote:Op maandag 25 november 2013 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was toch al wel algemeen bekend lijkt me?
ze waren in de aanbieding, normaal zijn die bolletjes oets van 85 cent en nu 2 voor 88quote:Op maandag 25 november 2013 21:00 schreef Deezertje het volgende:
Over partijen gesproken: stond iemand voor me bij de kassa die had het hele brei-schap leeggetrokken leek het wel. Ik telde minstens 20 breiwollen... Wetende dat bij de Action veelal op=op geldt, zo'n iemand geeft andere mensen toch geen kans om iets te kopen? Soms neem ik ook wel 2 of 3 keer hetzelfde artikel, maar toch echt geen 20 stuks...
Ik stond ook in de rij bij de Hema met 40 chocoladelettersquote:Op maandag 25 november 2013 21:00 schreef Deezertje het volgende:
Over partijen gesproken: stond iemand voor me bij de kassa die had het hele brei-schap leeggetrokken leek het wel. Ik telde minstens 20 breiwollen... Wetende dat bij de Action veelal op=op geldt, zo'n iemand geeft andere mensen toch geen kans om iets te kopen? Soms neem ik ook wel 2 of 3 keer hetzelfde artikel, maar toch echt geen 20 stuks...
Maar afgezien als iets in de aanbieding is of niet, je moet andere mensen ook een kans geven toch? Als je maar 1 Action in de buurt hebt is het helemaal jammer als je misgrijpt.quote:Op maandag 25 november 2013 21:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze waren in de aanbieding, normaal zijn die bolletjes oets van 85 cent en nu 2 voor 88
Als ik een sprei oid wil haken wil ik graag dezelfde kleur bolletjes. En ja dan zou ik ze ook meenemenquote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar afgezien als iets in de aanbieding is of niet, je moet andere mensen ook een kans geven toch? Als je maar 1 Action in de buurt hebt is het helemaal jammer als je misgrijpt.
Is toch eerder de zaak van een action dat ze beter bevoorraden.quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef Deezertje het volgende:
Maar afgezien als iets in de aanbieding is of niet, je moet andere mensen ook een kans geven toch? Als je maar 1 Action in de buurt hebt is het helemaal jammer als je misgrijpt.
Het is een winkel, geen liefdadigheidsinstelling..?quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is toch eerder de zaak van een action dat ze beter bevoorraden.
dit, WTF man, ik ga bij de supermarkt toch ook niet maar 1 pot jam meenemen als ik meer wil en het in de aanbieding is?quote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het is een winkel, geen liefdadigheidsinstelling..?
Ja ik snap 'm ook niet helemaalquote:Op maandag 25 november 2013 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
dit, WTF man, ik ga bij de supermarkt toch ook niet maar 1 pot jam meenemen als ik meer wil en het in de aanbieding is?
Anders hadden ze het zelf wel leeg gekochtquote:Op maandag 25 november 2013 21:16 schreef Mirjam het volgende:
Ja ik snap 'm ook niet helemaal Laatst gingen er mensen op feestboek in een haakgroep uit hun ster dat er mensen waren die een heel schap met vet toffe wol leeg hadden gekocht.
Wat een onzin!quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef Deezertje het volgende:
daar past slecht 1 smiley:quote:Op maandag 25 november 2013 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja ik snap 'm ook niet helemaalLaatst gingen er mensen op feestboek in een haakgroep uit hun ster dat er mensen waren die een heel schap met vet toffe wol leeg hadden gekocht.
echt he, wtf denk je nou, het is geen liefdadigheid hoor, flikker op
Ja het was volgens mij gewoon plaatsvervangende jaloezie, optyfen met die zottigheid hoorquote:Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Anders hadden ze het zelf wel leeg gekocht.
Nou ik zou zoiets dus gewoon WEL doen. Intereseert me geen reet. Als het in de aanbieding is dan neem ik daar zoveel van mee als nodig is, ik ga toch niet een week later weer terug om volle pond te betalen, die is gekquote:Op maandag 25 november 2013 21:00 schreef Deezertje het volgende:
Ik snap wel dat je wat meerdere bollen koopt, maar iemand die het hele (volle) schap leegplukt, tja fatsoen zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:00 schreef Deezertje het volgende:
Het fatsoensargument snap ik niet hoor, maar ja, dat zal dan wel met mijn gebrek aan fatsoen te maken hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap wel dat je wat meerdere bollen koopt, maar iemand die het hele (volle) schap leegplukt, tja fatsoen zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het fatsoensargument snap ik niet hoor, maar ja, dat zal dan wel met mijn gebrek aan fatsoen te maken hebben.
Uhhuhquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het fatsoensargument snap ik niet hoor, maar ja, dat zal dan wel met mijn gebrek aan fatsoen te maken hebben.
wat doe jij dan als je bv een sprei ermee wilt maken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je wat meerdere bollen koopt, maar iemand die het hele (volle) schap leegplukt, tja fatsoen zullen we maar zeggen.
wel alles meenemen hequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:46 schreef Ynske het volgende:
Ik ga iig nog even mn voorraad aanvullen
da's toch niet jouw probleem dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:50 schreef Deezertje het volgende:
Ging mij ook niet om die bollen hoor, maar als voorbeeldartikel.
In de supermarkt weet je dat het vaak wordt bijgevuld of dat je anders een coupon krijgt voor dezelfde prijs een week later alsnog kunt kopen. Bij de Action is het buiten het vaste asortiment om vaak op=op
Nou, wel als ik eraan kom zonder fatsoen en een lege winkelwagen! Wat zeg ik?! Ik pak 3 winkelwagens! Helemaal volstouwen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
De acryl wol die nu in de aanbieding is, is volgens mij niet echt een op=op aanbieding.
Wel als ik degene ben die misgrijpt en het artikel niet terugkomt. Sommige mensen kopen in een opwelling vaak 10x een artikel en laten het vervolgens wegrotten of verstoffen. Beter had ik dan 1 artikel in plaats van 9 die wegrotten bij een ander in de kast. Maar goed, zo werkt de hele maatschappij natuurlijk.quote:
het is geen op=op artikelquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel als ik degene ben die misgrijpt en het artikel niet terugkomt.
en waar denk jij de conclusie van te mogen trekken dat die persoon het weg laat rotten of verstoffen?quote:Sommige mensen kopen in een opwelling vaak 10x een artikel en laten het vervolgens wegrotten of verstoffen. Beter had ik dan 1 artikel in plaats van 9 die wegrotten bij een ander in de kast.
wat een onzinquote:Maar goed, zo werkt de hele maatschappij natuurlijk.Pakken wat je pakken kan, en ja je betaald er natuurlijk zelf ook voor. Bij een supermarkt geen probleem mee, maar een winkel als Aldi, Lidl, Action die dingen kort verkopen wel.
Ja jammer dan hoor. Als je het nodig hebt, dan neem je het mee? Ik vond die hysterische potten tof, was een mooie aanbieding. Kwam bij een andere Action de schotels tegen en heb ze toen alle tien meegenomen, dacht bij de kassa nog 'eeh, wat moet ik er eigenlijk mee' maar achteraf gezien kwam ik nog tekort ook.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel als ik degene ben die misgrijpt en het artikel niet terugkomt. Sommige mensen kopen in een opwelling vaak 10x een artikel en laten het vervolgens wegrotten of verstoffen. Beter had ik dan 1 artikel in plaats van 9 die wegrotten bij een ander in de kast. Maar goed, zo werkt de hele maatschappij natuurlijk.Pakken wat je pakken kan, en ja je betaald er natuurlijk zelf ook voor. Bij een supermarkt geen probleem mee, maar een winkel als Aldi, Lidl, Action die dingen kort verkopen wel.
als ik het niet nodig heb maar wil neem ik het ook meequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jammer dan hoor. Als je het nodig hebt, dan neem je het mee? Ik vond die hysterische potten tof, was een mooie aanbieding. Kwam bij een andere Action de schotels tegen en heb ze toen alle tien meegenomen, dacht bij de kassa nog 'eeh, wat moet ik er eigenlijk mee' maar achteraf gezien kwam ik nog tekort ook.
En dat moeten die mensen lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:54 schreef Deezertje het volgende:
Wel als ik degene ben die misgrijpt en het artikel niet terugkomt. Sommige mensen kopen in een opwelling vaak 10x een artikel en laten het vervolgens wegrotten of verstoffen. Beter had ik dan 1 artikel in plaats van 9 die wegrotten bij een ander in de kast. Maar goed, zo werkt de hele maatschappij natuurlijk.Pakken wat je pakken kan, en ja je betaald er natuurlijk zelf ook voor. Bij een supermarkt geen probleem mee, maar een winkel als Aldi, Lidl, Action die dingen kort verkopen wel.
Ja dat probeer ik net af te lerenquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik het niet nodig heb maar wil neem ik het ook mee
Ik heb 2 minipannetjes bij de Action gekocht. Ik had ze niet nodig, maar ik wilde ze wel! Ze liggen te verstoffen in de kast.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:57 schreef Mirjam het volgende:
als ik het niet nodig heb maar wil neem ik het ook mee
Hebben ze ook koekenpannen en een wok enzo bij de Action?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb 2 minipannetjes bij de Action gekocht. Ik had ze niet nodig, maar ik wilde ze wel! Ze liggen te verstoffen in de kast.
Met een sprei noem je ook wel wat, daar heb je zoveel voor nodig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat doe jij dan als je bv een sprei ermee wilt maken?
netjes braaf overal langsrijden en 3 bollen kopen als je er meer nodig hebt?
met het risico een andere wassing te hebben?
Ja, als je snel bent, want ik sta juist op het punt om ze allemaal op te kopen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:06 schreef Hallojo het volgende:
Hebben ze ook koekenpannen en een wok enzo bij de Action?
Ik zou wel denken 'dit is best asociaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een sprei noem je ook wel wat, daar heb je zoveel voor nodig.
Niet alles heb je in een mega voorraad nodig.
En ik bedank alvast voor de verdere discussieIk zeg alleen wat ik zelf (niet) zou doen, en waarom dat is, wat een ander doet moet hij of zij zelf weten.
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Laat wat voor mij over!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, als je snel bent, want ik sta juist op het punt om ze allemaal op te kopen.
die gaan dan toch naar een ander filiaal om ze daar allemaal weg te kopen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die hysterische bloempotten en kruidentorens ook gewoon ingeslagen hoor, heb er niet eens bij stilgestaan dat mensen nu geen schotels meer zouden hebben
nou vertel: waar greep je mis? misschien ligt het hier wel te verstoffen. dan stuur ik het je op.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, als je snel bent, want ik sta juist op het punt om ze allemaal op te kopen.
Daarom heb ik in augustus ook maar even de laatste potten opgekocht, waren ze er vanaf.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die gaan dan toch naar een ander filiaal om ze daar allemaal weg te kopen?
als ik van iets veel wil, dan neem ik van iets veel mee.
stel je voor dat ik het niet doe en ze er mee blijven zitten. dat zou toch ook vervelend zijn
je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom heb ik in augustus ook maar even de laatste potten opgekocht, waren ze er vanaf.
Zo ben ik.
Kwam ze zeker net geld tekort voor die laatste bol en heeft ze hem verstopt om vanmiddag op te halenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef lady-wrb het volgende:
en mag ik degene die gisteren bij de zeeman alle zwarte bollen meegenomen heeft, vriendelijk bedanken voor het achterlaten van 1 exemplaar? oke, het was even spitten tussen de andere (dunnere) bollen maar ik kan nu weer verder aan mijn sjaal.
waren alle mensen maar zo
wat voor kerstboomding?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Ria's kerstboomding wel leuk. Waarom zie ik zulke dingen nooit liggen?
Heb er van het weekend Action-tulpenbollen in gedaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld
Die is lelijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Ria's kerstboomding wel leuk. Waarom zie ik zulke dingen nooit liggen?
ja, wtf, waar is die 47x29,5 voor, ik vraag het me al de hele morgen afquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:28 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Die is lelijk
Deze dus:
[ afbeelding ]
getverderrie, gruwel, bah!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:28 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Die is lelijk
Deze dus:
[ afbeelding ]
whut?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, wtf, waar is die 47x29,5 voor, ik vraag het me al de hele morgen af
De maat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze heeft de hele voorraad opgekochtquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Serieuze vraag ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze heeft de hele voorraad opgekocht
alle 47
omgquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh dat zou zomaar kunnen, ik kon het echt nier verzinnen
ideaal voor op t werkquote:
Een vest voor in weg te kruipen op t werkquote:
oh een vest, coolquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Een vest voor in weg te kruipen op t werk
hier al eerder een vest gemaakt, dat was via patroon.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh een vest, cool
Ik heb nog nooi kleding gehaakt. Heb je een patroon of ga je zelf knutselen?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:10 schreef moussy het volgende:
Hebben ze eigenlijk ook badkamerrekjes, jeweets van die dingen waar je je shampoo op kan zetten als je staat te douchen? Ik heb die van mij er net af getrokken, scheelt schoonmaken
dan moet ik van de week maar ff terug.quote:
zo had ik voor op t toilet een zeeppompje....quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:16 schreef moussy het volgende:
[..]
dan moet ik van de week maar ff terug.
Een tijdje geleden kocht ik van die zuignappenmandjes, die lazeren naar beneden, zelfs een pakje tampons is te zwaar
Die hangen hier, met minstens 4 volle flessen shampoo! Maar de zuignapjes moeten wel altijd idd goed hangen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:16 schreef moussy het volgende:
Een tijdje geleden kocht ik van die zuignappenmandjes, die lazeren naar beneden, zelfs een pakje tampons is te zwaar
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hangen hier, met minstens 4 volle flessen shampoo! Maar de zuignapjes moeten wel altijd idd goed hangen.
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen, maar kan ze alleen met zuignappen of schroeven vinden. Ik weet dat ze bestaan, maar heb alleen van die designerdingen kunnen vinden, en zo'n rekje kost dan ineens 230 euroquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:10 schreef moussy het volgende:
Hebben ze eigenlijk ook badkamerrekjes, jeweets van die dingen waar je je shampoo op kan zetten als je staat te douchen? Ik heb die van mij er net af getrokken, scheelt schoonmaken
Blokker heeft van die telescoopdingestenpalen met rekjes er aan (wat niet bij ons in de badkamer kan ivm schuin dak)quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen, maar kan ze alleen met zuignappen of schroeven vinden. Ik weet dat ze bestaan, maar heb alleen van die designerdingen kunnen vinden, en zo'n rekje kost dan ineens 230 euro
Je moet ook niet de gebruikte er op leggen he!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:16 schreef moussy het volgende:
[..]
die lazeren naar beneden, zelfs een pakje tampons is te zwaar
niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je moet ook niet de gebruikte er op leggen he!
zonder iets donderen ze ook naar benedenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je moet ook niet de gebruikte er op leggen he!
Ik zie al gebeuren dat die loslatenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Blokker heeft van die telescoopdingestenpalen met rekjes er aan (wat niet bij ons in de badkamer kan ivm schuin dak)
Kijk hier eens.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen
die laten niet los, die klemmen tussen vloer en plafondquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al gebeuren dat die loslaten
webshop!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die!!
Kak, er zit hier geen Marskramer.
Sjezusquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hebben ze bij Ikea voor 2 of 3¤quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen, maar kan ze alleen met zuignappen of schroeven vinden. Ik weet dat ze bestaan, maar heb alleen van die designerdingen kunnen vinden, en zo'n rekje kost dan ineens 230 euro
Volgens mij zit de haak daarbij zijwaarts, dat je hem aan een spijker moet ophangen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:37 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hebben ze bij Ikea voor 2 of 3¤zit mobiel, dus kan het zo niet even opzoeken.
Edit: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/20171312/
Chips, die had ik ook willen halen voor sinterklaasquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:06 schreef moussy het volgende:
[..]
oh ja kak, die had ik gister willen kopen!
Haakje zit "los", en kun je draaienquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit de haak daarbij zijwaarts, dat je hem aan een spijker moet ophangen.
lidl soms ook, ideaal (link)quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Blokker heeft van die telescoopdingestenpalen met rekjes er aan (wat niet bij ons in de badkamer kan ivm schuin dak)
Er staat er ook eentje in de Gamma-folder van deze week, maar dat is wel een prijzige.. 44,95 van Tiger met meer één mandje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die!!
Kak, er zit hier geen Marskramer.
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht een echte zweep, maar een sleutelhanger.![]()
[ afbeelding ]
0,89ct
Viel me ook op ja, daarna liep ik in de xenos en die had ook een 'rood' schap met allemaal sex meukquote:
K zit ermee op mn kop nuquote:Op woensdag 27 november 2013 12:14 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Die ja... Dat kan echt niet...
bij de so low bij ons hebben ze die zweep op ware grootte (voor een paar euro)quote:Op woensdag 27 november 2013 12:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Viel me ook op ja, daarna liep ik in de xenos en die had ook een 'rood' schap met allemaal sex meuk.
waar moeten die liggen? ik heb ze hier niet bij de koelkastmagneten gezienquote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef Zelva het volgende:
Bij de Action verkopen ze 'Zeedieren' koelkastmagneten. De schildpadden daarvan nemen dan ook een trotse plaats in bij mijn bescheiden schildpadmagnetenverzameling:
[ afbeelding ]
Helaas ontbreekt er inmiddels eentje omdat hij niet zo heel goed in zijn vel schild zit:
[ afbeelding ]
Heb al bij de plaatselijke Action gekeken voor een nieuwe, maar helaas. Daar hebben ze alleen nog de octopussen en ze kunnen niet zeggen of de rest ooit nog wordt aangevuld.
Als iemand toevallig bij de Action tegen bovenstaande koelkastmagneet aanloopt, kun je hem dan voor mij meenemen en naar mij opsturen? Uiteraard tegen vergoeding.
Bij mijn Action liggen ze bij het keukengerei in de buurt.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar moeten die liggen? ik heb ze hier niet bij de koelkastmagneten gezien
Voor die ¤2,50 vind ik 'm best prima. Lekt alleen een beetje als de lijm warm is..quote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef PureEvil het volgende:
Heeft de action beetje goede lijmpistolen?
Mijne ga ik niet meer gebruiken denk ik:
[ afbeelding ]
volgens mij mis je een stukjequote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je die niet gewoon weer in elkaar drukken (en dan ff lijmenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij hoort er nog iets achterop dat de boel bij elkaar houdtquote:Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan je die niet gewoon weer in elkaar drukken (en dan ff lijmen)
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:10 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de stempels!![]()
En de LED kaarsjes zijn nu aan het opladen.
Ik heb die dingen ook wel gezien (de stempels) maar ik zou echt niet weten welke toepassing ik er voor zou hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:10 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de stempels!![]()
En de LED kaarsjes zijn nu aan het opladen.
7 up cherry?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb die dingen ook wel gezien (de stempels) maar ik zou echt niet weten welke toepassing ik er voor zou hebben.![]()
Iemand al de 7-up cherry gespot, lekker hoor!
Die haak is draaibaar, heb er zelf ook twee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit de haak daarbij zijwaarts, dat je hem aan een spijker moet ophangen.
Yep.quote:
Die heb ik 4 maanden in gebruik gehad in onze tijdelijke woning, leek me ideaaaaaaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, maar nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Iemand al de 7-up cherry gespot, lekker hoor!
jezus wat een verhaalquote:Op donderdag 28 november 2013 20:38 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Die heb ik 4 maanden in gebruik gehad in onze tijdelijke woning, leek me ideaaaaaaal
Het was een geprop om hem tussen plafond en douchebak te stampen terwijl die veer van een halve meter in de stangen...op hoge druk staat...
Het zijn 3 of 4 buizen die je in elkaar moet klikken met een mandje tussen elke "buis overgang"
Je kan dus ook niet kiezen op welke hoogte je de mandjes wil en als je een lager plafond hebt moet je een mandje eraf halen!
Heel die stang binnen een maand verroest (in een normale badkamer zonder vochtproblemen en met afzuiging) maargoed.... we moeten deze week de sleutels weer inleveren dus ik had heel de badkamer blinkend gemaakt en had de stang van dat ding met een schuurspons enigzins netjes voor elkaar gekregen...
Toen zei mijn vriend wat nu als de volgende bewoners die stang niet willen dan moeten wij dat weer weghalen?
Dus ik wilde kijken of er ook roest op de douchebak zak en op plafond en wilde een stukje verschuiven,
Vliegt heel dat pokkeding door de badkamer heen omdat die veer los schoot! Alles... maar dan ook ALLES zat onder de zwarte roestvlekken omdat door de tijd heen water door de stangovergangen was gelopen maar omdat je die pijpen moet afsluiten onder en boven met een rubber stootdopje bleef het er in staan...MEUREN!!!!
Neeee geef mij voortaan maar weer zuignap bakkies...dan maar elke week opnieuw opplakken
Tot zo ver mijn verhaal....
Ik kwam hier dus om te vragen of iemand weet of action van die gordijnklemmen heeft? Waarmee je dus je gordijnen bij elkaar op een hoopje kan binden langs het raam?
embrassering (embrasse-ring dusquote:Op donderdag 28 november 2013 20:51 schreef deadly_kiss het volgende:
Zoiets als dit https://www.dailystyle.nl(...)ijn/130730-384_4.jpg
Hoe heet dit?
een gesp met een stokje erdoor?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:51 schreef deadly_kiss het volgende:
Zoiets als dit https://www.dailystyle.nl(...)ijn/130730-384_4.jpg
Hoe heet dit?
numansdorp?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:59 schreef deadly_kiss het volgende:
Lol... ja ik noemde het gewoon gordijnklem... of gesp... veel mensen begrijpen me niet dus ik ging er vanuit dat er vast wel een doodnormale luxe benaming voor bestaat die ik toevallig niet ken
Ik kom uit een klein dorp..waar de markt bestaat uit bloemen groenten en een viskraamvandaar mijn vraag...want ik moet altijd naar rdam als iknaar de stad (en action) wil en dat is toch wel een halfuurtje rijden
ik heb een vriendin in numansdorp die haar markt precies hetzelfde omschreef, vandaarquote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef deadly_kiss het volgende:
Haha...bijnamaar je zit in de goede hoek ja...
Ik heb hem ook, maar in mijn geval heb ik hem met 2 haken vastgeboord wat eenvoudig van de muur gehaald kan worden. Vind het niks om steeds te moeten bukken om iets te pakken.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef Molo het volgende:
Niet zo heel goed te zien, maar dit doucherekje (daar ging het ook over toch? ) heb ik voor 8 euro bij de Ikea gekocht, staat al 4 jaar prima te wezen in de douchecel, gaat echt goed en ziet er in het echt in de douche veel beter uit dan op deze foto in eerste instantie lijkt.
Kan niet van de muur af donderen, je hoeft niet te boren, verroest niet en is makkelijk schoon te maken
[ afbeelding ]
Ik heb zoiets dergelijks, maar dan van Lidl. Uitschuifbaar en gemakkelijk te klemmen tussen vloer en plafond. Ideaal ding.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef Molo het volgende:
Kan niet van de muur af donderen, je hoeft niet te boren, verroest niet en is makkelijk schoon te maken
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de "onbreekbare" geodriehoeken op de middelbare school.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf morgen: 6 ''onbreekbare'' kerstballen voor 1 euro.
Zou ze bijna uittesten..
in de winkel toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Zou ze bijna uittesten..
Het nadeel van veel van die onbreekbare kerstballen is dat de kerstbal zelf niet breekt maar vaak wel het ophanghaakje waardoor de bal toch niet meer te gebruiken isquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Zou ze bijna uittesten..
Dan is het gewoon definitief kattenspeelgoed.quote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het nadeel van veel van die onbreekbare kerstballen is dat de kerstbal zelf niet breekt maar vaak wel het ophanghaakje waardoor de bal toch niet meer te gebruiken is
Ja hele mooie. Ik heb de grote, echt een mooie boom voor heel weinig geld.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Miniem het volgende:
verkopen ze namaak kerstbomen?
edit: weekaanbieding
oh dat is handig! Ik was mn dettol dispenser al half aan het slopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:56 schreef Deezertje het volgende:
Ze hebben de Clearasil zeepdispenser weer: 2.99 voor een dispenser + 2 navullingen of 0.99 cent voor 1 navulling (nieuw). Als je een schroevendraaier gebruikt kan je de dop openen en vullen met je eigen zeep, gel of wat je maar wilt...
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef nlboy het volgende:
Verkopen ze ook veiligheidsvesten (liefst fluor geel) bij de Action?
Ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:42 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij heb ik die wel een keer zien liggen. Bij spullen voor de auto.
Jep. Bij de blusdekens, blusflesjes en alcoholtesters ed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef nlboy het volgende:
Verkopen ze ook veiligheidsvesten (liefst fluor geel) bij de Action?
Volgens de 100 nieuwste artikelen welquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga weer naar de action vandaag!
zou de sneeuwbalmaker alweer verkrijgbaar zijn?
ik heb sinds kort een ledlamp van de action. wat een geniaal ding, hij geeft veel meer licht dan de 40 wattlamp die erin zat maar verbruikt maar 4 watt.
Heb je ook wel video's van op You Tube (maar dan zoeken op Dettol dispenserquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:56 schreef Deezertje het volgende:
Ze hebben de Clearasil zeepdispenser weer: 2.99 voor een dispenser + 2 navullingen of 0.99 cent voor 1 navulling (nieuw). Als je een schroevendraaier gebruikt kan je de dop openen en vullen met je eigen zeep, gel of wat je maar wilt...
volgens het lege vak vorige week nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens de 100 nieuwste artikelen wel
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens het lege vak vorige week niet
maar ik heb er één
let it snow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |