Nooit gezien bij de Action, wel van die plakstrippen met haartjes eraan om aan de onderzijde van een deur te monteren. Heb zelf 1tje en hij zit nog steeds op zijn plek in tegenstelling tot die van de Gamma.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Tochtband-update: winkelmeisje was er heilig van overtuigd dat Action het verkocht en we hebben alle schappen nagelopen, maar nee.
Kennelijk dus net uit het assortiment.
Klopt. Heb hem nog gekocht. Verschillende diktes.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Tochtband-update: winkelmeisje was er heilig van overtuigd dat Action het verkocht en we hebben alle schappen nagelopen, maar nee.
Kennelijk dus net uit het assortiment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade was ¤8,80 volgens mijYour beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag een ladekastje gekocht voor mijn make-up (waarschijnlijk ga ik er nog één bijhalen aangezien hij nu wel vol zit dus meer make-up past niet) en een parfum van Mariah Carey 'Lollipop Splash', die ruikt zo lekkerDie rode heb ik vanmiddag gekocht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade was ¤8,80 volgens mijTwee andere had ik al.
Parfumverslaafd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
kringloopquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef Evertjan het volgende:
wat wel irritant is dat ze geen los bestek verkopen bij onze Action, alleen maar complete besteksets Ik kom 2 lepels te kort
lepels met een Zweedse sleuvendreuver?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:19 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
Ikea kan ook, maar je moet ze wel zelf in elkaar zetten
Je had jezelf beter komiek_kozijn kunnen noemen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:19 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je had jezelf beter komiek_kozijn kunnen noemen!
1990 belde, het wilde zijn "grapje" terug...quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:19 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1990 belde, het wilde zijn "grapje" terug...
Maar er zijn veel andere opties. Marskramer/Blokker?
Dit is mijn eerste flesje parfum sinds tijden maar als ik zie wat ze hebben bij de Action dan wordt dat vanzelf wel veel meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die rode heb ik vanmiddag gekocht!Twee andere had ik al.
Parfumverslaafd
Ik had +- 16 jaar geleden groene Maroussia, die kom ik nergens meer tegen (weet ook niet of ik hem nog wilquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste flesje parfum sinds tijden maar als ik zie wat ze hebben bij de Action dan wordt dat vanzelf wel veel meerMaroussia hebben ze ook, binnenkort ook halen want mijn flesje is al 2 jaar leeg ofzo haha
Geen lucht. Dat ding moet vacuüm zuigen. door lucht laat 'ie juist losquote:Op zaterdag 23 november 2013 08:44 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren onder andere een zuignap thermometer gehaald bij de Action. 49 cent!
Alleen waarom werken die zuignappen van de Action altijd zo belabberd? Na 2 minuten viel het ding weer keihard naar beneden. Zo'n zuignap kan toch maar op één manier worden bevestigd?Hard drukken... Zorgen dat er lucht onder die ding komt
Dat deed het bij mij nadat de thermometer al twee keer naar beneden gelazerd was.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:07 schreef Copycat het volgende:
En een schoon, droog en vetvrij oppervlak.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag een ladekastje gekocht voor mijn make-up (waarschijnlijk ga ik er nog één bijhalen aangezien hij nu wel vol zit dus meer make-up past niet) en een parfum van Mariah Carey 'Lollipop Splash', die ruikt zo lekkerZelfde ladekastjes hebben wij ook, erg handig. Vallen alleen zo snel uit elkaar, vooral de bovenkap zit niet goed vast, die heb ik met secondelijm vastgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade was ¤8,80 volgens mij
Ikeaquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef Evertjan het volgende:
wat wel irritant is dat ze geen los bestek verkopen bij onze Action, alleen maar complete besteksets Ik kom 2 lepels te kort
welke? die roze plastic uitstekers met stempelfunctie? Daar heb ik geen probleem mee gehad. Deeg misschien te nat?quote:Op zondag 24 november 2013 13:29 schreef soapie het volgende:
Had die koekjes vormpjes gekocht, wat een rotdingen om schoon te maken, je moet ze echt helemaal uit elkaar slopen...
Ja die inderdaad, nee deeg was goed, maar was er allemaal tussen gekomen. Moesten allemaal uit elkaar..quote:Op zondag 24 november 2013 14:16 schreef kvd het volgende:
[..]
welke? die roze plastic uitstekers met stempelfunctie? Daar heb ik geen probleem mee gehad. Deeg misschien te nat?
Ja hebben ze.quote:Op zondag 24 november 2013 16:26 schreef meneer_kozijn het volgende:
Weet iemand of ze bij de action ook buitenverlichting verkopen
voor de kerstboom?quote:Op zondag 24 november 2013 16:26 schreef meneer_kozijn het volgende:
Weet iemand of ze bij de action ook buitenverlichting verkopen
quote:Op zondag 24 november 2013 16:12 schreef Helsinki het volgende:
Hebben ze uitsteekvormpjes in de vorm van een ster?
hoe krijg je het voor elkaar! dat is me nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 24 november 2013 14:51 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja die inderdaad, nee deeg was goed, maar was er allemaal tussen gekomen. Moesten allemaal uit elkaar..
Dat laatste waarschijnlijk, kleine nichtje hing er met haar volle gewicht op hahahaha Maar je kan ze uit elkaar halen en ook weer in elkaar krijgen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar! dat is me nog nooit gebeurd.
misschien je deeg niet dun genoeg uitgerold? of te hard gedrukt?
Top! Enig idee hoe duur ongeveer?quote:Op zondag 24 november 2013 18:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]een rond doosje met een hele set erin
oh dan weet ik waar ik morgenmiddag benquote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef moussy het volgende:
Bij de wibra hebben ze rollen tochtband voor 50 cent.
een euro ofzo? ik heb ze al een jaar of twee, maar volgens mij hebben ze ze nog steedsquote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Top! Enig idee hoe duur ongeveer?.
Apl is voor dames neem ik aan? Ik heb die Muscles en Stars & Stripes gehaald. Ook een theepot voor 1.85 euro met 10 jaar garantie. Zeer benieuwd hoe dat in de praktijk gaat als dat ding in stukjes is gebarsten door de hitte... Ook diequote:Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Holyme het volgende:
Net ook weer even geweest, Apl geurtje meegenomen (vind Be Delicious heerlijk, en voor 1,25 kun je nog 'ns een gokje wagen), vogelpindakaas voor bij mijn ouders in de hanger, en wat kattensnoepjes en een vensterbank kussentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |