Volgens mij welquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:10 schreef moussy het volgende:
Hebben ze eigenlijk ook badkamerrekjes, jeweets van die dingen waar je je shampoo op kan zetten als je staat te douchen? Ik heb die van mij er net af getrokken, scheelt schoonmaken
dan moet ik van de week maar ff terug.quote:
zo had ik voor op t toilet een zeeppompje....quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:16 schreef moussy het volgende:
[..]
dan moet ik van de week maar ff terug.
Een tijdje geleden kocht ik van die zuignappenmandjes, die lazeren naar beneden, zelfs een pakje tampons is te zwaar
Die hangen hier, met minstens 4 volle flessen shampoo! Maar de zuignapjes moeten wel altijd idd goed hangen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:16 schreef moussy het volgende:
Een tijdje geleden kocht ik van die zuignappenmandjes, die lazeren naar beneden, zelfs een pakje tampons is te zwaar
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hangen hier, met minstens 4 volle flessen shampoo! Maar de zuignapjes moeten wel altijd idd goed hangen.
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen, maar kan ze alleen met zuignappen of schroeven vinden. Ik weet dat ze bestaan, maar heb alleen van die designerdingen kunnen vinden, en zo'n rekje kost dan ineens 230 euroquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:10 schreef moussy het volgende:
Hebben ze eigenlijk ook badkamerrekjes, jeweets van die dingen waar je je shampoo op kan zetten als je staat te douchen? Ik heb die van mij er net af getrokken, scheelt schoonmaken
Blokker heeft van die telescoopdingestenpalen met rekjes er aan (wat niet bij ons in de badkamer kan ivm schuin dak)quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen, maar kan ze alleen met zuignappen of schroeven vinden. Ik weet dat ze bestaan, maar heb alleen van die designerdingen kunnen vinden, en zo'n rekje kost dan ineens 230 euro
Je moet ook niet de gebruikte er op leggen he!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:16 schreef moussy het volgende:
[..]
die lazeren naar beneden, zelfs een pakje tampons is te zwaar
niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je moet ook niet de gebruikte er op leggen he!
zonder iets donderen ze ook naar benedenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je moet ook niet de gebruikte er op leggen he!
Ik zie al gebeuren dat die loslatenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Blokker heeft van die telescoopdingestenpalen met rekjes er aan (wat niet bij ons in de badkamer kan ivm schuin dak)
Kijk hier eens.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen
die laten niet los, die klemmen tussen vloer en plafondquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al gebeuren dat die loslaten
webshop!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die!!
Kak, er zit hier geen Marskramer.
Sjezusquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel als ik degene ben die misgrijpt en het artikel niet terugkomt. Sommige mensen kopen in een opwelling vaak 10x een artikel en laten het vervolgens wegrotten of verstoffen. Beter had ik dan 1 artikel in plaats van 9 die wegrotten bij een ander in de kast. Maar goed, zo werkt de hele maatschappij natuurlijk.Pakken wat je pakken kan, en ja je betaald er natuurlijk zelf ook voor. Bij een supermarkt geen probleem mee, maar een winkel als Aldi, Lidl, Action die dingen kort verkopen wel.
Hebben ze bij Ikea voor 2 of 3¤quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen, maar kan ze alleen met zuignappen of schroeven vinden. Ik weet dat ze bestaan, maar heb alleen van die designerdingen kunnen vinden, en zo'n rekje kost dan ineens 230 euro
Volgens mij zit de haak daarbij zijwaarts, dat je hem aan een spijker moet ophangen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:37 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hebben ze bij Ikea voor 2 of 3¤zit mobiel, dus kan het zo niet even opzoeken.
Edit: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/20171312/
Chips, die had ik ook willen halen voor sinterklaasquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:06 schreef moussy het volgende:
[..]
oh ja kak, die had ik gister willen kopen!
Haakje zit "los", en kun je draaienquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit de haak daarbij zijwaarts, dat je hem aan een spijker moet ophangen.
lidl soms ook, ideaal (link)quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Blokker heeft van die telescoopdingestenpalen met rekjes er aan (wat niet bij ons in de badkamer kan ivm schuin dak)
Er staat er ook eentje in de Gamma-folder van deze week, maar dat is wel een prijzige.. 44,95 van Tiger met meer één mandje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die!!
Kak, er zit hier geen Marskramer.
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht een echte zweep, maar een sleutelhanger.![]()
[ afbeelding ]
0,89ct
Viel me ook op ja, daarna liep ik in de xenos en die had ook een 'rood' schap met allemaal sex meukquote:
K zit ermee op mn kop nuquote:Op woensdag 27 november 2013 12:14 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Die ja... Dat kan echt niet...
bij de so low bij ons hebben ze die zweep op ware grootte (voor een paar euro)quote:Op woensdag 27 november 2013 12:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Viel me ook op ja, daarna liep ik in de xenos en die had ook een 'rood' schap met allemaal sex meuk.
waar moeten die liggen? ik heb ze hier niet bij de koelkastmagneten gezienquote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef Zelva het volgende:
Bij de Action verkopen ze 'Zeedieren' koelkastmagneten. De schildpadden daarvan nemen dan ook een trotse plaats in bij mijn bescheiden schildpadmagnetenverzameling:
[ afbeelding ]
Helaas ontbreekt er inmiddels eentje omdat hij niet zo heel goed in zijn vel schild zit:
[ afbeelding ]
Heb al bij de plaatselijke Action gekeken voor een nieuwe, maar helaas. Daar hebben ze alleen nog de octopussen en ze kunnen niet zeggen of de rest ooit nog wordt aangevuld.
Als iemand toevallig bij de Action tegen bovenstaande koelkastmagneet aanloopt, kun je hem dan voor mij meenemen en naar mij opsturen? Uiteraard tegen vergoeding.
Bij mijn Action liggen ze bij het keukengerei in de buurt.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar moeten die liggen? ik heb ze hier niet bij de koelkastmagneten gezien
Voor die ¤2,50 vind ik 'm best prima. Lekt alleen een beetje als de lijm warm is..quote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef PureEvil het volgende:
Heeft de action beetje goede lijmpistolen?
Mijne ga ik niet meer gebruiken denk ik:
[ afbeelding ]
volgens mij mis je een stukjequote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je die niet gewoon weer in elkaar drukken (en dan ff lijmenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij hoort er nog iets achterop dat de boel bij elkaar houdtquote:Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan je die niet gewoon weer in elkaar drukken (en dan ff lijmen)
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:10 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de stempels!![]()
En de LED kaarsjes zijn nu aan het opladen.
Ik heb die dingen ook wel gezien (de stempels) maar ik zou echt niet weten welke toepassing ik er voor zou hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:10 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de stempels!![]()
En de LED kaarsjes zijn nu aan het opladen.
7 up cherry?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb die dingen ook wel gezien (de stempels) maar ik zou echt niet weten welke toepassing ik er voor zou hebben.![]()
Iemand al de 7-up cherry gespot, lekker hoor!
Die haak is draaibaar, heb er zelf ook twee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit de haak daarbij zijwaarts, dat je hem aan een spijker moet ophangen.
Yep.quote:
Die heb ik 4 maanden in gebruik gehad in onze tijdelijke woning, leek me ideaaaaaaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, maar nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Iemand al de 7-up cherry gespot, lekker hoor!
jezus wat een verhaalquote:Op donderdag 28 november 2013 20:38 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Die heb ik 4 maanden in gebruik gehad in onze tijdelijke woning, leek me ideaaaaaaal
Het was een geprop om hem tussen plafond en douchebak te stampen terwijl die veer van een halve meter in de stangen...op hoge druk staat...
Het zijn 3 of 4 buizen die je in elkaar moet klikken met een mandje tussen elke "buis overgang"
Je kan dus ook niet kiezen op welke hoogte je de mandjes wil en als je een lager plafond hebt moet je een mandje eraf halen!
Heel die stang binnen een maand verroest (in een normale badkamer zonder vochtproblemen en met afzuiging) maargoed.... we moeten deze week de sleutels weer inleveren dus ik had heel de badkamer blinkend gemaakt en had de stang van dat ding met een schuurspons enigzins netjes voor elkaar gekregen...
Toen zei mijn vriend wat nu als de volgende bewoners die stang niet willen dan moeten wij dat weer weghalen?
Dus ik wilde kijken of er ook roest op de douchebak zak en op plafond en wilde een stukje verschuiven,
Vliegt heel dat pokkeding door de badkamer heen omdat die veer los schoot! Alles... maar dan ook ALLES zat onder de zwarte roestvlekken omdat door de tijd heen water door de stangovergangen was gelopen maar omdat je die pijpen moet afsluiten onder en boven met een rubber stootdopje bleef het er in staan...MEUREN!!!!
Neeee geef mij voortaan maar weer zuignap bakkies...dan maar elke week opnieuw opplakken
Tot zo ver mijn verhaal....
Ik kwam hier dus om te vragen of iemand weet of action van die gordijnklemmen heeft? Waarmee je dus je gordijnen bij elkaar op een hoopje kan binden langs het raam?
embrassering (embrasse-ring dusquote:Op donderdag 28 november 2013 20:51 schreef deadly_kiss het volgende:
Zoiets als dit https://www.dailystyle.nl(...)ijn/130730-384_4.jpg
Hoe heet dit?
een gesp met een stokje erdoor?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:51 schreef deadly_kiss het volgende:
Zoiets als dit https://www.dailystyle.nl(...)ijn/130730-384_4.jpg
Hoe heet dit?
numansdorp?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:59 schreef deadly_kiss het volgende:
Lol... ja ik noemde het gewoon gordijnklem... of gesp... veel mensen begrijpen me niet dus ik ging er vanuit dat er vast wel een doodnormale luxe benaming voor bestaat die ik toevallig niet ken
Ik kom uit een klein dorp..waar de markt bestaat uit bloemen groenten en een viskraamvandaar mijn vraag...want ik moet altijd naar rdam als iknaar de stad (en action) wil en dat is toch wel een halfuurtje rijden
ik heb een vriendin in numansdorp die haar markt precies hetzelfde omschreef, vandaarquote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef deadly_kiss het volgende:
Haha...bijnamaar je zit in de goede hoek ja...
Ik heb hem ook, maar in mijn geval heb ik hem met 2 haken vastgeboord wat eenvoudig van de muur gehaald kan worden. Vind het niks om steeds te moeten bukken om iets te pakken.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef Molo het volgende:
Niet zo heel goed te zien, maar dit doucherekje (daar ging het ook over toch? ) heb ik voor 8 euro bij de Ikea gekocht, staat al 4 jaar prima te wezen in de douchecel, gaat echt goed en ziet er in het echt in de douche veel beter uit dan op deze foto in eerste instantie lijkt.
Kan niet van de muur af donderen, je hoeft niet te boren, verroest niet en is makkelijk schoon te maken
[ afbeelding ]
Ik heb zoiets dergelijks, maar dan van Lidl. Uitschuifbaar en gemakkelijk te klemmen tussen vloer en plafond. Ideaal ding.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef Molo het volgende:
Kan niet van de muur af donderen, je hoeft niet te boren, verroest niet en is makkelijk schoon te maken
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de "onbreekbare" geodriehoeken op de middelbare school.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf morgen: 6 ''onbreekbare'' kerstballen voor 1 euro.
Zou ze bijna uittesten..
in de winkel toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Zou ze bijna uittesten..
Het nadeel van veel van die onbreekbare kerstballen is dat de kerstbal zelf niet breekt maar vaak wel het ophanghaakje waardoor de bal toch niet meer te gebruiken isquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Zou ze bijna uittesten..
Dan is het gewoon definitief kattenspeelgoed.quote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het nadeel van veel van die onbreekbare kerstballen is dat de kerstbal zelf niet breekt maar vaak wel het ophanghaakje waardoor de bal toch niet meer te gebruiken is
Ja hele mooie. Ik heb de grote, echt een mooie boom voor heel weinig geld.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Miniem het volgende:
verkopen ze namaak kerstbomen?
edit: weekaanbieding
oh dat is handig! Ik was mn dettol dispenser al half aan het slopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:56 schreef Deezertje het volgende:
Ze hebben de Clearasil zeepdispenser weer: 2.99 voor een dispenser + 2 navullingen of 0.99 cent voor 1 navulling (nieuw). Als je een schroevendraaier gebruikt kan je de dop openen en vullen met je eigen zeep, gel of wat je maar wilt...
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef nlboy het volgende:
Verkopen ze ook veiligheidsvesten (liefst fluor geel) bij de Action?
Ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:42 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij heb ik die wel een keer zien liggen. Bij spullen voor de auto.
Jep. Bij de blusdekens, blusflesjes en alcoholtesters ed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef nlboy het volgende:
Verkopen ze ook veiligheidsvesten (liefst fluor geel) bij de Action?
Volgens de 100 nieuwste artikelen welquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga weer naar de action vandaag!
zou de sneeuwbalmaker alweer verkrijgbaar zijn?
ik heb sinds kort een ledlamp van de action. wat een geniaal ding, hij geeft veel meer licht dan de 40 wattlamp die erin zat maar verbruikt maar 4 watt.
Heb je ook wel video's van op You Tube (maar dan zoeken op Dettol dispenserquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:56 schreef Deezertje het volgende:
Ze hebben de Clearasil zeepdispenser weer: 2.99 voor een dispenser + 2 navullingen of 0.99 cent voor 1 navulling (nieuw). Als je een schroevendraaier gebruikt kan je de dop openen en vullen met je eigen zeep, gel of wat je maar wilt...
volgens het lege vak vorige week nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens de 100 nieuwste artikelen wel
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens het lege vak vorige week niet
maar ik heb er één
let it snow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |