dan moet ik van de week maar ff terug.quote:
zo had ik voor op t toilet een zeeppompje....quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:16 schreef moussy het volgende:
[..]
dan moet ik van de week maar ff terug.
Een tijdje geleden kocht ik van die zuignappenmandjes, die lazeren naar beneden, zelfs een pakje tampons is te zwaar
Die hangen hier, met minstens 4 volle flessen shampoo! Maar de zuignapjes moeten wel altijd idd goed hangen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:16 schreef moussy het volgende:
Een tijdje geleden kocht ik van die zuignappenmandjes, die lazeren naar beneden, zelfs een pakje tampons is te zwaar
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hangen hier, met minstens 4 volle flessen shampoo! Maar de zuignapjes moeten wel altijd idd goed hangen.
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen, maar kan ze alleen met zuignappen of schroeven vinden. Ik weet dat ze bestaan, maar heb alleen van die designerdingen kunnen vinden, en zo'n rekje kost dan ineens 230 euroquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:10 schreef moussy het volgende:
Hebben ze eigenlijk ook badkamerrekjes, jeweets van die dingen waar je je shampoo op kan zetten als je staat te douchen? Ik heb die van mij er net af getrokken, scheelt schoonmaken
Blokker heeft van die telescoopdingestenpalen met rekjes er aan (wat niet bij ons in de badkamer kan ivm schuin dak)quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen, maar kan ze alleen met zuignappen of schroeven vinden. Ik weet dat ze bestaan, maar heb alleen van die designerdingen kunnen vinden, en zo'n rekje kost dan ineens 230 euro
Je moet ook niet de gebruikte er op leggen he!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:16 schreef moussy het volgende:
[..]
die lazeren naar beneden, zelfs een pakje tampons is te zwaar
niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je moet ook niet de gebruikte er op leggen he!
zonder iets donderen ze ook naar benedenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je moet ook niet de gebruikte er op leggen he!
Ik zie al gebeuren dat die loslatenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Blokker heeft van die telescoopdingestenpalen met rekjes er aan (wat niet bij ons in de badkamer kan ivm schuin dak)
Kijk hier eens.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen
die laten niet los, die klemmen tussen vloer en plafondquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al gebeuren dat die loslaten
webshop!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die!!
Kak, er zit hier geen Marskramer.
Sjezusquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel als ik degene ben die misgrijpt en het artikel niet terugkomt. Sommige mensen kopen in een opwelling vaak 10x een artikel en laten het vervolgens wegrotten of verstoffen. Beter had ik dan 1 artikel in plaats van 9 die wegrotten bij een ander in de kast. Maar goed, zo werkt de hele maatschappij natuurlijk.Pakken wat je pakken kan, en ja je betaald er natuurlijk zelf ook voor. Bij een supermarkt geen probleem mee, maar een winkel als Aldi, Lidl, Action die dingen kort verkopen wel.
Hebben ze bij Ikea voor 2 of 3¤quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek van die rekjes die je aan je douchecabine kunt hangen, maar kan ze alleen met zuignappen of schroeven vinden. Ik weet dat ze bestaan, maar heb alleen van die designerdingen kunnen vinden, en zo'n rekje kost dan ineens 230 euro
Volgens mij zit de haak daarbij zijwaarts, dat je hem aan een spijker moet ophangen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:37 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hebben ze bij Ikea voor 2 of 3¤zit mobiel, dus kan het zo niet even opzoeken.
Edit: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/20171312/
Chips, die had ik ook willen halen voor sinterklaasquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:06 schreef moussy het volgende:
[..]
oh ja kak, die had ik gister willen kopen!
Haakje zit "los", en kun je draaienquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit de haak daarbij zijwaarts, dat je hem aan een spijker moet ophangen.
lidl soms ook, ideaal (link)quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Blokker heeft van die telescoopdingestenpalen met rekjes er aan (wat niet bij ons in de badkamer kan ivm schuin dak)
Er staat er ook eentje in de Gamma-folder van deze week, maar dat is wel een prijzige.. 44,95 van Tiger met meer één mandje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die!!
Kak, er zit hier geen Marskramer.
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht een echte zweep, maar een sleutelhanger.![]()
[ afbeelding ]
0,89ct
Viel me ook op ja, daarna liep ik in de xenos en die had ook een 'rood' schap met allemaal sex meukquote:
K zit ermee op mn kop nuquote:Op woensdag 27 november 2013 12:14 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Die ja... Dat kan echt niet...
bij de so low bij ons hebben ze die zweep op ware grootte (voor een paar euro)quote:Op woensdag 27 november 2013 12:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Viel me ook op ja, daarna liep ik in de xenos en die had ook een 'rood' schap met allemaal sex meuk.
waar moeten die liggen? ik heb ze hier niet bij de koelkastmagneten gezienquote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef Zelva het volgende:
Bij de Action verkopen ze 'Zeedieren' koelkastmagneten. De schildpadden daarvan nemen dan ook een trotse plaats in bij mijn bescheiden schildpadmagnetenverzameling:
[ afbeelding ]
Helaas ontbreekt er inmiddels eentje omdat hij niet zo heel goed in zijn vel schild zit:
[ afbeelding ]
Heb al bij de plaatselijke Action gekeken voor een nieuwe, maar helaas. Daar hebben ze alleen nog de octopussen en ze kunnen niet zeggen of de rest ooit nog wordt aangevuld.
Als iemand toevallig bij de Action tegen bovenstaande koelkastmagneet aanloopt, kun je hem dan voor mij meenemen en naar mij opsturen? Uiteraard tegen vergoeding.
Bij mijn Action liggen ze bij het keukengerei in de buurt.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar moeten die liggen? ik heb ze hier niet bij de koelkastmagneten gezien
Voor die ¤2,50 vind ik 'm best prima. Lekt alleen een beetje als de lijm warm is..quote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef PureEvil het volgende:
Heeft de action beetje goede lijmpistolen?
Mijne ga ik niet meer gebruiken denk ik:
[ afbeelding ]
volgens mij mis je een stukjequote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je die niet gewoon weer in elkaar drukken (en dan ff lijmenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij hoort er nog iets achterop dat de boel bij elkaar houdtquote:Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan je die niet gewoon weer in elkaar drukken (en dan ff lijmen)
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:10 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de stempels!![]()
En de LED kaarsjes zijn nu aan het opladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |