SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2013 15:11:44 ]
Ik zit nu op 1228quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Ratsnest89 het volgende:
Mijn realm heeft op dit moment zelfs al een queueWelismaar maar 350, maar toch...
Waarschijnlijk Q3/Q4 2014.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef Grazzle het volgende:
Iemand al enig idee wanneer de expansion uitkomt? Ik ben net gisteren 90 geworden dus voor mij mag het nog wel even duren.
Van professionsquote:Op woensdag 20 november 2013 20:09 schreef Grazzle het volgende:
Weet iemand wat alle manieren zijn om pvp gear te krijgen? Behalve bg's en arena.
Ik ook. Kan me herinneren dat ergens iets in deze richting werd gezegd:quote:
Nou, ik heb dus worldbosses gedaan en er dropte season 14 pvp gear voor mij. Dus dat kan ook nog.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:09 schreef Grazzle het volgende:
Weet iemand wat alle manieren zijn om pvp gear te krijgen? Behalve bg's en arena.
30 mei!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef MarkyB het volgende:
Ik gok April. Zullen we het ergens bij gaan houden?
Als we het op de dag nauwkeurig bij gaan houden zeg ik 22 April.
Ik vond het gewoon een leuke datumquote:Op donderdag 21 november 2013 08:19 schreef MarkyB het volgende:
Toch niet een launch op vrijdag? Volgens mij is het tot nu toe op dinsdag geweest.
-BG'squote:Op woensdag 20 november 2013 20:09 schreef Grazzle het volgende:
Heb ik ook wel gehad, maar bij mij werkte het 20x opnieuw proberen meestal wel XDquote:Op donderdag 21 november 2013 12:41 schreef Hathor het volgende:
Heeft er iemand een suggestie? Ik probeer mijn subscription te verlengen op de wijze waarop ik het al jaren doe, namelijk betalen met Ideal, maar ik word steeds geretourneerd naar het scherm waar je je login details in moet vullen. Als ik dat doe, komt datzelfde scherm weer oningevuld terug. Met andere woorden, ik kom maar niet op het scherm waar je het bedrag kan overboeken. Iemand enig idee?
In de OP zetten dan maar?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef MarkyB het volgende:
Ik gok April. Zullen we het ergens bij gaan houden?
Als we het op de dag nauwkeurig bij gaan houden zeg ik 22 April.
Mijn pvp gear is een jaar oud of zoquote:Op donderdag 21 november 2013 16:33 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die zin hebben vanavond wat honor te farmen? (Alliance)
Mijn battletag is jmxd#2355. Ik ga proberen 5 mensen bij elkaar te krijgen.
Wat PvP ervaring is wel gewenst en het liefst ook wat gear maar aangezien ik zelf ook nogal undergeared ben op het moment is het geen vereiste
Als het geen alliance was dan was ik inquote:Op donderdag 21 november 2013 16:33 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die zin hebben vanavond wat honor te farmen? (Alliance)
Mijn battletag is jmxd#2355. Ik ga proberen 5 mensen bij elkaar te krijgen.
Wat PvP ervaring is wel gewenst en het liefst ook wat gear maar aangezien ik zelf ook nogal undergeared ben op het moment is het geen vereiste
Ik hou het ook op 27 mei.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een leuke datum
27 mei dan
...quote:
Heeft mijn vriendin ook gehad tijdens haar blauwe proto grind. Als ze 's ochtends voeg ging waren de bazen er op de een of andere manier niet. En een paar uur later kon ze m gewoon doen. Heel vaag. Misschien is de dungeon reset later dan de daily reset ofzo, ik zou het anders ook niet weten.quote:Op maandag 25 november 2013 07:00 schreef Isabeau het volgende:
Skadi in UP wil niet meerGisteren run gedaan, kom ik er vanmorgen weer is ie er niet!
Nou ja zeg.
Wat een suf artikel zeg. Wat is het punt van die interviewer nou. Dat het de schuld van Blizzard is dat mensen Pronshire van hun spelletje maken, omdat de characters er te sexy uitzien? Dat uiterlijke vertoon is toch op dezelfde manier een onderdeel van die empowerment waar hij naar refereert.. Fuck outa here..quote:
Heroics resetten ergens om 8 uur s ochtends geloof ik.quote:Op maandag 25 november 2013 07:00 schreef Isabeau het volgende:
Skadi in UP wil niet meerGisteren run gedaan, kom ik er vanmorgen weer is ie er niet!
Nou ja zeg.
Ja, daar kwam ik dus nu pas achterquote:Op maandag 25 november 2013 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Heroics resetten ergens om 8 uur s ochtends geloof ik.
Even kijken in je calendar of je de dungeon weer kan doenquote:Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus nu pas achter
Probeer eens een andere webbrowserquote:Op donderdag 21 november 2013 12:41 schreef Hathor het volgende:
Heeft er iemand een suggestie? Ik probeer mijn subscription te verlengen op de wijze waarop ik het al jaren doe, namelijk betalen met Ideal, maar ik word steeds geretourneerd naar het scherm waar je je login details in moet vullen. Als ik dat doe, komt datzelfde scherm weer oningevuld terug. Met andere woorden, ik kom maar niet op het scherm waar je het bedrag kan overboeken. Iemand enig idee?
200g per win!quote:Op zondag 24 november 2013 18:02 schreef Grazzle het volgende:
Mijn gear is nog niet zo goed. ilvl 460. Is iemand zó sterk om mij wat conquest points te krijgen via arena's? Ik ben warrior, dusja. Ben horde.
In de wintertijd om 07:59 en in de zomertijd om 08:59.quote:Op maandag 25 november 2013 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heroics resetten ergens om 8 uur s ochtends geloof ik.
Handig om te weten!quote:Op woensdag 27 november 2013 08:45 schreef MarkyB het volgende:
In de wintertijd om 07:59 en in de zomertijd om 08:59.
Idd, heb 681 keer Anzu gefarmt voor Raven Lord. Het was echt een obsessie geworden, toen kon het nog net voor het werk elke dag. Sinds ik de mount heb gebruik ik m niet meer.quote:
Zeg dat nou nietquote:Op woensdag 27 november 2013 08:52 schreef MarkyB het volgende:
Idd, heb 681 keer Anzu gefarmt voor Raven Lord. Het was echt een obsessie geworden, toen kon het nog net voor het werk elke dag. Sinds ik de mount heb gebruik ik m niet meer.
Heb ik zelf halfjaar over gedaan met 2 chars. Tot ik op een gegeven moment gelijktijdig uit beide eitjes ineens de protodrake kreeg..quote:Op woensdag 27 november 2013 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietIk heb er ook al meer dan 100 keer op zitten.
Overigens heb ik vorige week wèl de green proto-drake gelootNa járen trouw eieren kopen (sinds wotlk hè
)
Portal naar dalaran -> FP -> stukje vliegen -> ei kopen -> HS?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:23 schreef MarkyB het volgende:
Die eitjes kan ik ook kopen, maar vind het te ver vliegen
Ring gebruiken naar Dalaran > FP > thee maken > ei kopen > HSquote:Op woensdag 27 november 2013 19:51 schreef WyriHaximus het volgende:
Portal naar dalaran -> FP -> stukje vliegen -> ei kopen -> HS?
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heb ik zelf halfjaar over gedaan met 2 chars. Tot ik op een gegeven moment gelijktijdig uit beide eitjes ineens de protodrake kreeg..
Ik pak nooit FP's, als ik rechtstreeks vlieg donder ik steeds dood in wintergrasp. FP duurt te lang via omwegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Portal naar dalaran -> FP -> stukje vliegen -> ei kopen -> HS?
Of datquote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ring gebruiken naar Dalaran > FP > thee maken > ei kopen > HS
Niet echt veel moeite neeMaar ik was het steeds weer eggyolk of pet-die-niemand-wil looten wel heel erg beu.
FP vlieg IIRC gewoon over WG heen, en als je hoog genoeg vliegt pleur je ook niet dood in WG neerquote:Op donderdag 28 november 2013 09:33 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik pak nooit FP's, als ik rechtstreeks vlieg donder ik steeds dood in wintergrasp. FP duurt te lang via omwegen.
Ik herinner me Vanilla vooral als 2 uur naar group members zoeken en vervolgens een pokke eind naar een dungeon vliegen. Daarna was het nog maar afwachten of het goed ging. Al heb ik wel het idee dat veel dungeons moeilijker waren, misschien omdat het allemaal nieuw was (class leren, boss mechanics leren).quote:Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef ZodiaX het volgende:
Speel nu al een tijd op Vanilla servers, echt heerlijk, zo veel beter als de game nu is.
De servers zijn zo met veel meer leven omdat men elkaar nu ook nodig heeft.
De pvp is heerlijk met vanilla classes, dungeons nog echt lastig en CC nodig.
TBC server is nog beterquote:Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef ZodiaX het volgende:
Speel nu al een tijd op Vanilla servers, echt heerlijk, zo veel beter als de game nu is.
ja leuk man in een 40 man raids iedere groep apart buffen. Blessings die maar 5 min duurde en voor iedereen apart water en food conjuren.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef ZodiaX het volgende:
En daarom speel ik nog alleen maar met guildiesquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:14 schreef KataStrofe het volgende:
Zo wat is LFR erg geworden zeg :/ Zijn alle goeie mensen alleen nog maar flex aan het doen ofzo? XD Ik doe nu sinds twee weken weer een beetje LFR om te gearen, maar jeetje, het percentage idioten is nog nooit zo hoog geweest.. Het was natuurlijk nooit optimaal, maar tis nu wel echt tergend.
Echt een kwart is afk of aan het auto attacken, een kwart is undergeared, een kwart heeft geen idee wat ie doet en de laatste kwart moet het maar oplossen![]()
Sowieso is er een nieuwe generatie die echt geen fuck geeft lijkt het. Mn vriendin was gisteren aan het healen en heeft twee keer achter elkaar een dps moeten vragen of hij zijn Righteous Fury/Blood Presence uit wilde zetten. Beide keren werd het gewoon geweigerd. De eerste keer was net "not necessary" (en was hij bij de eerste pull dood, waarna hij het toch maar veranderde). En die tweede zei doodleuk "it's my DK, not yours"![]()
Ik was ook gister een altje aan het levelen (worgen rogue voor de pilgrim achieve) in zo'n faal mass-invite-guild, toen iemand tips vroeg voor een combat rogue. Er werd zonder meer door iedereen geadviseerd dat hij vooral met daggers moest spelen, want dat zag er veel gaver uit. Toen iemand daartegen in ging werd ie uitgescholden want "dat moest hij toch zeker zelf weten met welke wapen hij wilde vechten".
Ik denk dat ik maar een arms warrior in prot spec met een healing staff ga rerollen, altijd al eens willen doen en volgens mij is nu de tijd!
Ik flex sinds kort ook 1/2x per week met m'n guild, teruggaan naar LFR doet echt pijn gewoonquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
En daarom speel ik nog alleen maar met guildies![]()
Gisteren een paper tank in mijn LFR raid. Full pvp gear en geen flauw idee wat hij deedquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:14 schreef KataStrofe het volgende:
Zo wat is LFR erg geworden zeg :/ Zijn alle goeie mensen alleen nog maar flex aan het doen ofzo? XD Ik doe nu sinds twee weken weer een beetje LFR om te gearen, maar jeetje, het percentage idioten is nog nooit zo hoog geweest.. Het was natuurlijk nooit optimaal, maar tis nu wel echt tergend.
Echt een kwart is afk of aan het auto attacken, een kwart is undergeared, een kwart heeft geen idee wat ie doet en de laatste kwart moet het maar oplossen![]()
Sowieso is er een nieuwe generatie die echt geen fuck geeft lijkt het. Mn vriendin was gisteren aan het healen en heeft twee keer achter elkaar een dps moeten vragen of hij zijn Righteous Fury/Blood Presence uit wilde zetten. Beide keren werd het gewoon geweigerd. De eerste keer was net "not necessary" (en was hij bij de eerste pull dood, waarna hij het toch maar veranderde). En die tweede zei doodleuk "it's my DK, not yours"![]()
Ik was ook gister een altje aan het levelen (worgen rogue voor de pilgrim achieve) in zo'n faal mass-invite-guild, toen iemand tips vroeg voor een combat rogue. Er werd zonder meer door iedereen geadviseerd dat hij vooral met daggers moest spelen, want dat zag er veel gaver uit. Toen iemand daartegen in ging werd ie uitgescholden want "dat moest hij toch zeker zelf weten met welke wapen hij wilde vechten".
Ik denk dat ik maar een arms warrior in prot spec met een healing staff ga rerollen, altijd al eens willen doen en volgens mij is nu de tijd!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:03 schreef MarkyB het volgende:
Toen ik begon met wow was alle gear met groene plusjes beter dan wat ik nu had! Warrior met intellect en agility jonguh!
Ook leuk ja, heb ik ook al mogen meemaken, een tank in bluesquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren een paper tank in mijn LFR raid. Full pvp gear en geen flauw idee wat hij deedEn verder ook de afk'ers etc. Ik vroeg me op een gegeven moment af hoeveel healers een LFR eigenlijk had, want op de healingmeters stonden er maar 3. Maar vanavond een flexraid met guildies
Haha ik ook toen ik net begon. Ik liep dan ook tot level 50 ergens rond met een schild als Ret. palaquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:14 schreef Denni5 het volgende:
Ik ging puur voor items met hogere armorrating in vanilla, ongeacht de stats.
Mijn eerste BoE epic was toendertijd Ardent Custodian en groot was mijn teleurstelling toen ik naar de weapon master ging om 1h maces te leren en er achter kwam dat hunters dat helemaal niet konden!
Mooi was die tijd
Moeizaamquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:31 schreef TwyLight het volgende:
Mijn eerste 85 was een holy priest. En ja, die heb ik ook van 10 tot 85 geleveled als holy![]()
inclusief questen als holy
Dit past wel bij je UIquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:32 schreef TwyLight het volgende:
Was trouwens ook nog eens een male blood elf
en ik klikte
Proxy downloaden?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Had 3 nachtdiensten dus ik dacht, ga wow weer eens opstarten. 10 day trial aangezet maar helaas, kan geen verbinding maken met de server. Ben geen expert maar ik vrees dat er een soort beveiliging op de routers zit waardoor ik niet met de blizzard servers kan verbinden...
Daar gaat mijn snode plannetje
http://www.whatismyip.com/what-is-a-proxy/quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Euhm 'geen expert' is zacht uitgedrukt. Proxy wat?
Heb even good old internet explorer uit de kast gehaald. Maar dan loop ik vast bij "Enter the IP Address of the Proxy Server and the Port Number"quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.whatismyip.com/what-is-a-proxy/
http://www.youngzsoft.net/ccproxy/proxy-server-download.htm
De eerste 'download' link.
Hmm, dan zoek ik even verder voor je.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb even good old internet explorer uit de kast gehaald. Maar dan loop ik vast bij "Enter the IP Address of the Proxy Server and the Port Number"
Bij die download krijg ik de volgende melding, maar dat komt misschien omdat ik bij dat eerste gedeelte vastloop.
[ afbeelding ]
Haha thanks! Het is niet de bedoeling dat ik hier iets in het systeem ga veranderen. Het is dan wel een kut baan maar het verdient nog wel aardig...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hmm, dan zoek ik even verder voor je.
http://download.cnet.com/Spotflux/3000-2092_4-75762054.htmlquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha thanks! Het is niet de bedoeling dat ik hier iets in het systeem ga veranderen. Het is dan wel een kut baan maar het verdient nog wel aardig...
Haha ja bij cnet zijn de toolbars tricky. Heb het gedownload en geïnstalleerd, toen kon hij de servers van Blizzard helemaal niet meer bereiken. Spotflux opnieuw opgestart en nu kan hij de server, niet die van blizzard, niet meer lokaliseren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://download.cnet.com/Spotflux/3000-2092_4-75762054.html
Kijk uit bij de installatie dat je geen extra toolbars of software erbij downloade, gewoon afvinken.
Aan doen en dan weer WoW proberen.
Ik zit op tarren Mill. Maandje geleden getransferred vanaf sunstrider. Achteraf beetje spijt van aangezien er misschien 4 guilds ofzo zijn die volledig gericht op pvp. Vooral pve players imo maar wel vol maar niet tequote:Op zaterdag 30 november 2013 03:36 schreef Maureentje het volgende:
Char transfer kazzak (omdat elke dag queue 's avonds van 1500+) ----> tarren mill... Nog meer mensen van FOK daar ?
ik doe nix met pvpquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:41 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik zit op tarren Mill. Maandje geleden getransferred vanaf sunstrider. Achteraf beetje spijt van aangezien er misschien 4 guilds ofzo zijn die volledig gericht op pvp. Vooral pve players imo maar wel vol maar niet te
Wat is er mis met Kazzak? Dat was de server waar ik op zat (2 jaar geleden al weer). Maar de guild is volgens mij nog steeds intact.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ik doe nix met pvpchar transfer duurde me te lang dus heb t afgebroken omdat ik t eik niet zeker weet wat ik wil
Guild is gemerged met een guild op tarren mill en iedereen is al over maar ik twijfel nog mede door tijdgebrek om fatsoenlijk te raiden komende tijd...
kijk morgen nog wel eens met een nuchtere blik (want ook geen zin in corpsecampen in nieuwe expansion)
is nu een full server,je moet voor 18u inloggen 's avonds anders mega lange queue van 1500+ (anderhalf uur of zo )quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kazzak? Dat was de server waar ik op zat (2 jaar geleden al weer). Maar de guild is volgens mij nog steeds intact.
Dat is waardeloos. Ik dacht dat het juist rustiger was geworden bij wow.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:18 schreef Maureentje het volgende:
[..]
is nu een full server,je moet voor 18u inloggen 's avonds anders mega lange queue van 1500+ (anderhalf uur of zo )
Op andere realms wsquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is waardeloos. Ik dacht dat het juist rustiger was geworden bij wow.
Oh ja jij was ally hè. Zou ik niet doen tbh. Heb voor die pilgrim achies verschillende keren de ally cities binnengevlogen maar er staan serieus niet meer dan 3 man op dat pleintje bij sw.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ik doe nix met pvpchar transfer duurde me te lang dus heb t afgebroken omdat ik t eik niet zeker weet wat ik wil
Guild is gemerged met een guild op tarren mill en iedereen is al over maar ik twijfel nog mede door tijdgebrek om fatsoenlijk te raiden komende tijd...
kijk morgen nog wel eens met een nuchtere blik (want ook geen zin in corpsecampen in nieuwe expansion)
Ben hordequote:Op zaterdag 30 november 2013 13:50 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Oh ja jij was ally hè. Zou ik niet doen tbh. Heb voor die pilgrim achies verschillende keren de ally cities binnengevlogen maar er staan serieus niet meer dan 3 man op dat pleintje bij sw.
quote:
Grappig idee wel. Horde? Alliance? Wat is de guildname?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Kom gezellig naar Frostmane
Een vriendin van me is na 2,5 jaar ook weer gaan spelen en die is nu bezig met spullen verkopen op haar oude server en komt dan ook naar Frostmane. Haar enige probleem is: een guild vinden. De meeste guilds zijn helemaal niet leuk meerNu heb ik zelf wel een guild, maar daar zit eigenlijk alleen mijn beste vriendin en mijn neefje in. Misschien kunnen we daar met wat leuke fokkers wat van maken
In dat geval zal ik het zeker doenquote:
Frostmane alliance idd, zitten nog een paar fokkers. Mijn vriendin ken ik overigens ook via fok, maar ze komt hier eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:54 schreef Denni5 het volgende:
Grappig idee wel. Horde? Alliance? Wat is de guildname?
Ik werk in een ziekenhuis, dus Panacea vind ik prima. Zijn jullie ook allemaal healer dan? :pquote:Op zondag 1 december 2013 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Frostmane alliance idd, zitten nog een paar fokkers. Mijn vriendin ken ik overigens ook via fok, maar ze komt hier eigenlijk nooitGuild heet Panacea (Betekent godin van de geneesmiddelen, medicijn tegen alles. Dat krijg je als een arts en een verpleegkundige een guildnaam verzinnen
) In ieder geval een vagere naam dan het uitgesproken De FOK Knokploeg waar we ooit in hebben gezeten
Mijn main is healer jaquote:Op zondag 1 december 2013 09:45 schreef Denni5 het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis, dus Panacea vind ik prima. Zijn jullie ook allemaal healer dan? :p
Maar eens kijken wat voor char ik daar aan ga maken.
Ik blijf er om glimlachenquote:Op zondag 1 december 2013 12:30 schreef MarkyB het volgende:
Ik ga nu questen in Sholazar. Dakpanda is de naam.
Ik zat daar, of nouja, zit er er eigenlijk nog steeds, maar ik doe niks meer met die chars. Ik ben weer terug gegaan naar een PvE server, heerlijk altjes levelen zonder geganked te worden <3quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:36 schreef Maureentje het volgende:
Char transfer kazzak (omdat elke dag queue 's avonds van 1500+) ----> tarren mill... Nog meer mensen van FOK daar ?
Geen idee, ik heb het wel gedaan vanaf een level 90 maar dat was gewoon omdat ik de enchants gekocht had en ze er gelijk op zette.quote:Op maandag 2 december 2013 10:03 schreef MarkyB het volgende:
Moet je dan als lvl 90 de enchant erop zetten of kan je die naar je alt sturen en dan op je gear zetten? Panda is bijna 90 dus dan is het volgende project aan de beurt.
SMACKTHAT.EXEquote:Op maandag 2 december 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Kijk eens wat ik net loot van een Blingtron!
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 2 december 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Kijk eens wat ik net loot van een Blingtron!
[ afbeelding ]
quote:
[verwijderd]quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Damn, dik 1.5 uur met een GM gepraat nadat ik gisteren gescammed was voor 25k. Geen gold terug helaas, maar wel een awesome GM
http://www.reddit.com/r/w(...)y_and_today_i_spoke/
vaag ik kan hem gewoon nog zien. Kut mods altijd daar op /r/wow. Die gare mongool van een fluxflashor die ook op elke wow fansite zitquote:
Dáárom moet ik dus 3 dagen wachten tot ik een GM kan sprekenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Damn, dik 1.5 uur met een GM gepraat nadat ik gisteren gescammed was voor 25k. Geen gold terug helaas, maar wel een awesome GM
http://www.reddit.com/r/w(...)y_and_today_i_spoke/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hahaha, dat bedacht ik me ook al jaquote:Op donderdag 5 december 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dáárom moet ik dus 3 dagen wachten tot ik een GM kan spreken![]()
![]()
![]()
Smoes of niet, Geen mic = geen RBGquote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef MarkyB het volgende:
Tsjah, de 'geen mic' smoes. Tegenwoordig gelijkwaardig aan: Ik heb geen beeldscherm
Leuk qua tactics en snel dingen doorgeven: dat wordt rap typen!!quote:Op zondag 8 december 2013 21:58 schreef TwyLight het volgende:
Smoes of niet, Geen mic = geen RBGIk ga iig niet met mensen spelen die of niet durven te praten of niet kunnen praten omdat geen mic
Ook dat, ook datquote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef TwyLight het volgende:
Ook al kan je snel typen, ik kijk tijdens het spelen van een RBG echt niet naar de chat hoorheb wel betere dingen te doen
Ja, ik zoek nog een vriendin die WoW speeltquote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat
Nog mensen die bij 3 leuke vrouwspersonen in het guild willen?We doen nu veel scenario's en timeless isle samen, maar dungeons samen kunnen doen is ook leuk
En de huntress is dol op pvp! Ik vind alles prima/leuk. (alliance, frostmane dus)
Nee, nee, neequote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Sapstengel het volgende:
Serieus? Dat is al de prepatch voor WoD toch? Dan zal de expansion ook niet super lang meer duren dan..
Jaaaaa, leuk!quote:
Zeker ook één die werkt zodat jij kan spelenquote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef TwyLight het volgende:
Ja, ik zoek nog een vriendin die WoW speelt
Een vriendin van me is dus vorige week naar Frostmane verhuisd en die bleef maar zeggen dat het zo druk wasquote:Op maandag 9 december 2013 18:11 schreef trigt013 het volgende:
Jammer dan mijn realm nu zo goed al leeg is....zou een meer drukkere realm willen maar zoveel geld uitgeven voor transfer ga ik echt niet doen.
Maar om 100 euro neer te tellen voor een totale transfer gaat hem echt niet worden.quote:Op maandag 9 december 2013 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin van me is dus vorige week naar Frostmane verhuisd en die bleef maar zeggen dat het zo druk wasTerwijl Frostmane niet eens een van de druktse servers is, maar die van haar was vrijwel dood. Ze was ook alleen overgebleven in haar guild, in de afgelopen maand had niemand mee ingelogd
Waarom zou je ally op dezelfde realm moeten zitten dan ?quote:Op maandag 9 december 2013 18:31 schreef Metonae het volgende:
Wil eigenlijk ook wel eens weer van realm wisselen. Mn 2 meest gespeelde characters (Monk en Paladin) zitten op Kazzak, waar je tussen 19:00 en 23:00 een queue van 1500 mensen hebt, wat dus 50 minuten wachten is. Geen zin meer in.
Net nog als een gek mn eten wegschuiven omdat ik de logout timer wil vermijden.
Zat ik dus te kijken naar Tarren Mill. Best een volle realm, maar dat lijkt dus zo omdat het zwaar Horde dominated is. Als ik dan ooit een Ally zou willen maken, sta ik in mn eentje in Stormwind of de Shrine.
Lastig lastig.
Omdat ik anders een verdomd moeilijke tijd krijg om je van achteren neer te stekenquote:Op maandag 9 december 2013 18:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Waarom zou je ally op dezelfde realm moeten zitten dan ?
Tarren mill
Blijf dan maar weg als je alleen maar komt vervelenquote:Op maandag 9 december 2013 18:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
Omdat ik anders een verdomd moeilijke tijd krijg om je van achteren neer te steken
Eigenlijk meer omdat heirl.... en we krijgen woensdag die patch
Woensdag heirlooms naar andere realms????quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Blijf dan maar weg als je alleen maar komt vervelen![]()
Cross realm heirlooms he.... tussen realms ,niet horde -ally alleen
Hoe stuur je dan heirlooms naar een andere server? En kun je dan ook nog van horde naar ally cross realm?quote:Op maandag 9 december 2013 18:54 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Woensdag heirlooms naar andere realms????Beste nieuwe van deze dag
Players are now able to mail account-bound items to other characters that reside on a different realm on the same account. To send cross-realm mail: enter the character's name, followed by a hyphen "-", followed by the realm name. Note that cross-realm mail can only send account-bound items, not other items or gold.quote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe stuur je dan heirlooms naar een andere server? En kun je dan ook nog van horde naar ally cross realm?
Vet, dank u.quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Players are now able to mail account-bound items to other characters that reside on a different realm on the same account. To send cross-realm mail: enter the character's name, followed by a hyphen "-", followed by the realm name. Note that cross-realm mail can only send account-bound items, not other items or gold.
Als je dat voor mij zou kunnen faciliteren zou ik daar zeer content mee zijn. Liefst een die ook nog lekker kan kokenquote:Op maandag 9 december 2013 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker ook één die werkt zodat jij kan spelen
Jaaaaa, leuk!! Ik ben nu online met Tregetour, mijn roguequote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hee Isa, ik ben nu met 3 vrienden op Frostmane aan het levelen. 59 nu maar met RaF gaat het hard. Misschien leuk als we bij jou in de guild komen? hoe heet je iig op Frostmane?
Sweet lordquote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Players are now able to mail account-bound items to other characters that reside on a different realm on the same account. To send cross-realm mail: enter the character's name, followed by a hyphen "-", followed by the realm name. Note that cross-realm mail can only send account-bound items, not other items or gold.
NA de maintenance pas. Woensdag dusquote:Op maandag 9 december 2013 23:22 schreef Ratsnest89 het volgende:
Dat heirloom versturen werkt nog niet op dit moment he? Anders doe ik wat fout
quote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef Skillstorm het volgende:
Powershot.
Echt een bazen ability, schoot een hele groep Alliance aan de kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nou! Mijn rogue is ook nog maar een paar dagen lvl 90, dus als je rond wilt rennen met mij dan roep je maar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:07 schreef MarkyB het volgende:
Vandaag zal Dakpanda 90 worden. Heeft al sinds level 50 de complete Timeless Isle set in haar bags zitten. Wat is het eerste wat ik dan ga doen? Ik weet het nog niet!
Dingen zijn niet te kiten, amper kapot te krijgen en veel te veel burst idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:33 schreef Skillstorm het volgende:
Warriors in PVP......al mijn haat.
Vriendlief toch weer eens vragen met mij te pvp'enquote:Op woensdag 11 december 2013 01:03 schreef SilentHunterNL het volgende:
Dingen zijn niet te kiten, amper kapot te krijgen en veel te veel burst idd.
Tarren Mill heeft nog best een leuke kleine, maar dedicated ally community. Vooral als je PvP georienteerd bent is het prima toeven! Het Elitist gehalte is er hoog, maar dat is aan Horde kant ook (en waar eigenlijk niet).quote:Op maandag 9 december 2013 18:31 schreef Metonae het volgende:
Wil eigenlijk ook wel eens weer van realm wisselen. Mn 2 meest gespeelde characters (Monk en Paladin) zitten op Kazzak, waar je tussen 19:00 en 23:00 een queue van 1500 mensen hebt, wat dus 50 minuten wachten is. Geen zin meer in.
Net nog als een gek mn eten wegschuiven omdat ik de logout timer wil vermijden.
Zat ik dus te kijken naar Tarren Mill. Best een volle realm, maar dat lijkt dus zo omdat het zwaar Horde dominated is. Als ik dan ooit een Ally zou willen maken, sta ik in mn eentje in Stormwind of de Shrine.
Lastig lastig.
Met z'n 4e waarvan 1 in de ah en de andere afk. zijn :pquote:Op woensdag 11 december 2013 09:44 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Tarren Mill heeft nog best een leuke kleine, maar dedicated ally community. Vooral als je PvP georienteerd bent is het prima toeven! Het Elitist gehalte is er hoog, maar dat is aan Horde kant ook (en waar eigenlijk niet).
Anyway, je staat niet in je uppie in SW
Timeless isle bedoel je wss hehe.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendlief toch weer eens vragen met mij te pvp'enHij valt nu al alle coinfarmers op Isle of Thunder aan
Ja, ik bedoel Timeless Isle natuurlijk. En we hebben ook een tijdje arena gedaan, was best leuk samen.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:52 schreef SilentHunterNL het volgende:
Timeless isle bedoel je wss hehe.
En world pvp stelt niks voor bij arena/rbg hè :p!
Het is echt dom dat ze de PvP changes niet doorgevoerd hebben in de open wereld. Heroic PvE gear is nu vele male sterker in world pvp dan PvP gearquote:Op woensdag 11 december 2013 07:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendlief toch weer eens vragen met mij te pvp'enHij valt nu al alle coinfarmers op Isle of Thunder aan
Mja, je kan er ook gewoon overheen vliegen bij iemand op de mountquote:Op woensdag 11 december 2013 20:23 schreef Skillstorm het volgende:
Wtf, een vriend van mij heeft dus de August Celestials gate niet open, omdat quests niet gedaan, ik wel.
Hij zat bij mij in de motor mount, en kon er gewoon door ondanks dat het dicht was.
edit: oh eigen guild op page 6quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Kom gezellig naar Frostmane
Een vriendin van me is na 2,5 jaar ook weer gaan spelen en die is nu bezig met spullen verkopen op haar oude server en komt dan ook naar Frostmane. Haar enige probleem is: een guild vinden. De meeste guilds zijn helemaal niet leuk meerNu heb ik zelf wel een guild, maar daar zit eigenlijk alleen mijn beste vriendin en mijn neefje in. Misschien kunnen we daar met wat leuke fokkers wat van maken
Kan dat ja? Dus daarom staat er elke keer <Naam>-Frostmane has come online als er iemand online komt in de guild (ik speel op Frostmane)quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Messina het volgende:
Je kunt straks (of nu al?) toch guilds van andere servers joinen...
Ahhh. Klut.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef TwyLight het volgende:
Nee dus, het kan alleen als je op een realm zit die met een andere is verbonden
Normale epics ook al :pquote:Op woensdag 11 december 2013 18:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is echt dom dat ze de PvP changes niet doorgevoerd hebben in de open wereld. Heroic PvE gear is nu vele male sterker in world pvp dan PvP gear
Wat is je ilvl?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef Skillstorm het volgende:
Grr. wil Black Temple soloen op mijn hunter, zit vast op die 4 boss bossfight, kan die paladin niet killen.
wow?!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Grazzle het volgende:
Heeft er iemand van jullie nog een beta key? Ik wil ZO graag het uitproberen...
Eens, tussen T16 normal en PvP s14 gear zit ook 30 ilvl verschil, dat ga je echt niet goedmaken met wat pvp power. Volgens mij heb je zelfs in LFR gear nog een goeie kansquote:Op woensdag 11 december 2013 18:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is echt dom dat ze de PvP changes niet doorgevoerd hebben in de open wereld. Heroic PvE gear is nu vele male sterker in world pvp dan PvP gear
In Arena en BG's ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef KataStrofe het volgende:
Eens, tussen T16 normal en PvP s14 gear zit ook 30 ilvl verschil, dat ga je echt niet goedmaken met wat pvp power. Volgens mij heb je zelfs in LFR gear nog een goeie kans
Ik vind t schandalig, PvP gear zou altijd een voordeel moeten zijn als je aan het PvP'en bent.
Denk niet dat je 90 haalt want je krijgt steeds minder xp per quest hequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben na ruim een jaar weer begonnen (snap er niks meer van, moet er helemaal inkomen). Domme vraag: kun je tot lvl 90 levellen zonder Pandaria? Nee zeker he? Ik heb wel een Pandarian aangemaakt, nieuw gebied is altijd leuk om te doen.
Oh je kunt dus wel levellen? Waar moet je dan naartoe? Of gewoon in de 'oude' gebieden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Denk niet dat je 90 haalt want je krijgt steeds minder xp per quest heMisschien wel 86/87 of zo
Zie net dat het niet kanquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kunt dus wel levellen? Waar moet je dan naartoe? Of gewoon in de 'oude' gebieden?
Daar heb ik alle quests al gedaan natuurlijk. Of ik moet dailies gaan doen.
Ah dank je. Ik kon het nergens echt duidelijk vinden. Nou ja dan maar die Pandarian levellen tot 85.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Zie net dat het niet kanhttp://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6297731605
uitbreiding kost maar 10eu nu hequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dank je. Ik kon het nergens echt duidelijk vinden. Nou ja dan maar die Pandarian levellen tot 85.
Ow ik heb duidelijk nog niet alles goed genoeg gelezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
uitbreiding kost maar 10eu nu he![]()
https://eu.battle.net/sho(...)ft-mists-of-pandaria
Whaha ik had hem al eens eerder gezien maar hij is geniaalquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwhehe, zit ik naar een toffe naam voor m'n Utopia province te zoeken (wilde iets van een paladin hebben), kom ik dit plaatje tegen
[ afbeelding ]
Je kan tot 85.99%quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben na ruim een jaar weer begonnen (snap er niks meer van, moet er helemaal inkomen). Domme vraag: kun je tot lvl 90 levellen zonder Pandaria? Nee zeker he? Ik heb wel een Pandarian aangemaakt, nieuw gebied is altijd leuk om te doen.
Hahaha.quote:
Utopiaquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwhehe, zit ik naar een toffe naam voor m'n Utopia province te zoeken (wilde iets van een paladin hebben), kom ik dit plaatje tegen
DANKquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:11 schreef Maureentje het volgende:
The following Free Character Migrations are scheduled to be available until December 17, 2013:
Horde
Kazzak (PvP) -> Tarren Mill (PvP)
Kazzak (PvP) -> The Maelstrom (PvP)
Ragnaros (PvP) -> Tarren Mill (PvP)
Ragnaros (PvP) -> The Maelstrom (PvP)
Alliance
Sylvanas (PvP) -> Tarren Mill (PvP)
Sylvanas (PvP) -> The Maelstrom (PvP)
Both
Draenor (PvE) -> Magtheridon (PvE)
Outland (PvP) -> Burning Legion (PvP)
Silvermoon (PvE) -> Magtheridon (PvE)
Stormscale (PvP) -> Ravencrest (PvP)
Twisting Nether (PvP) -> Frostmane (PvP)
Net 2 weken terug getransferred van kazzak naar tarren mill
Oh leuk, Frostmane!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
DANKAl mijn alliance zijn nu weg op Twisting Nether, naar Frostmane. Met geluk waren daar 5 man online in de avonduren. Staat op pending, ben benieuwd of ik morgenvroeg in een vol SW kom.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef TwyLight het volgende:
Als Frostmane binnenkort maar geen queue krijgt.
Godverdomme.
Ik heb nog geen guild, wie moet ik whisperen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk, Frostmane!En ja, SW is vol
(heb je al een guild?we zitten met een paar mensen van FOK! in een klein guild, maar er zitten ook mensen van hier in wat grotere guilds)
Ik zit nu op mijn werk, maar misschien is Draugwen wel online. Zeg maar dat je van FOK! bentquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb nog geen guild, wie moet ik whisperen?
Moet je ff je email dm'enquote:Op zondag 15 december 2013 14:21 schreef Lucaas het volgende:
Jongons,
kan iemand mij een Resurrection Scroll sturen? Wil weer gaan WoWen![]()
DM graag.
Dat was ik dus vergeten te vragen nadat ik na 9 maanden weer op wow gingquote:Op zondag 15 december 2013 14:21 schreef Lucaas het volgende:
Jongons,
kan iemand mij een Resurrection Scroll sturen? Wil weer gaan WoWen![]()
DM graag.
Had niet gewerkt dan hoorquote:Op zondag 15 december 2013 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was ik dus vergeten te vragen nadat ik na 9 maanden weer op wow ging
`quote:Op zondag 15 december 2013 17:41 schreef Maureentje het volgende:
Had niet gewerkt dan hoor
Who can receive a Scroll of Resurrection?
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft license that used paid game time in the past and was not active after March 4th, 2012
Toevallig geupgrade naar MoP ofzo?quote:Op zondag 15 december 2013 17:26 schreef Tokus het volgende:
huh, ineens moet ik 2,5GB downloaden als ik WoW start. vanochtend was dat niet nodig. Is er ineens een patch? zal toch niet?
Let even op of je wel de goede wow client hebt geselecteerd. Was een probleem met de patcher deze avond.quote:Op zondag 15 december 2013 17:26 schreef Tokus het volgende:
huh, ineens moet ik 2,5GB downloaden als ik WoW start. vanochtend was dat niet nodig. Is er ineens een patch? zal toch niet?
Ook wel in world PvP vind ik. Als je je specialiseert in en geared voor het afmaken van de andere action is het toch raar als je daarin dan geen streepje voor hebt?quote:
Ik kon zojuist nog inloggen?quote:Op maandag 16 december 2013 09:51 schreef Metonae het volgende:
Fijn is dat, die login servers down. Zag dat WoW het niet deed, dus had ik zoiets van "Oh.. geen punt! Speel ik toch even een paar potjes Hearthstone!" Nee hoor. Alles ligt op zn gat!
Verrek zeg. Dat werkt dus! Thanks!quote:Op maandag 16 december 2013 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kon zojuist nog inloggen?
Alleen die nieuwe launcher kon niet connecten, dus ik moest voor de verandering weer eens mijn wachtwoord enz handmatig invullen.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
Verrek zeg. Dat werkt dus! Thanks!
redelijk leeg vergeleken in vanilla timequote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt het grootste aantal mensen dat ik ooit tegelijkertijd gezien heb
Nah, PTR voor je de raiddungeons in kan. Stamp en stampvol.quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was vroeger vrij normaal.quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 FPS in Shattrathquote:
Klopt ja. M'n broertje speelt op Turalyon - Horde. Vrijwel dood en een Delicate Primordial Ruby kost je bijvoorbeeld 250g. Terwijl ze hier op Silvermoon - Alliance maar 45g ofzo zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 21:29 schreef trigt013 het volgende:
Hopelijk voegen ze server's samen todat je goed bevolkte servers overhoudt, op veel plekken is het gewoon niet speelbaar omdat het uitgestorven is.
Ik vind het juist erg fijn dat er in diverse steden mensen zijnquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef TwyLight het volgende:
Hopelijk maken ze in WoD weer één centrale stad inclusief auction house etc waar iedereen gewoon is. Nu is de helft in Shrine, de helft in Stormwind, een paar in Ironforge, Dalaran etc
Zou wel tof zijn een hele expansion gewoon nooit van Dreanor af te hoeven
Nee, in Nederland woont ook niet iedereen in Amsterdam. :pquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef TwyLight het volgende:
Hopelijk maken ze in WoD weer één centrale stad inclusief auction house etc waar iedereen gewoon is. Nu is de helft in Shrine, de helft in Stormwind, een paar in Ironforge, Dalaran etc
Zou wel tof zijn een hele expansion gewoon nooit van Dreanor af te hoeven
Iemand eigenlijk een idee waarom deze wel een free transfer krijgen terwijl ik 8 characters op een dode server heb zitten en maar niet de mogelijkheid krijg om te transferen. Dood als in zoeken op leg enchant en dan niets vinden, zelfs primal gems voor je helmet zijn er soms gewoon niet.....quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:11 schreef Maureentje het volgende:
The following Free Character Migrations are scheduled to be available until December 17, 2013:
Horde
Kazzak (PvP) -> Tarren Mill (PvP)
Kazzak (PvP) -> The Maelstrom (PvP)
Ragnaros (PvP) -> Tarren Mill (PvP)
Ragnaros (PvP) -> The Maelstrom (PvP)
Alliance
Sylvanas (PvP) -> Tarren Mill (PvP)
Sylvanas (PvP) -> The Maelstrom (PvP)
Both
Draenor (PvE) -> Magtheridon (PvE)
Outland (PvP) -> Burning Legion (PvP)
Silvermoon (PvE) -> Magtheridon (PvE)
Stormscale (PvP) -> Ravencrest (PvP)
Twisting Nether (PvP) -> Frostmane (PvP)
Net 2 weken terug getransferred van kazzak naar tarren mill
Alliance wordt ook minder met de week. Maar is vaker aan het einde van de expansion. Recruiten is best lastig, en hoop dat we volgend jaar een paar connected realms krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. M'n broertje speelt op Turalyon - Horde. Vrijwel dood en een Delicate Primordial Ruby kost je bijvoorbeeld 250g. Terwijl ze hier op Silvermoon - Alliance maar 45g ofzo zijn.
Alleen nadeel van Turalyon is dat horde vrijwel uitgestorven is maar alliance nog relatief druk.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef Skillstorm het volgende:
Ha, Violet proto drake na al die jaren.
Vertel?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die draak heeft mij behóórlijk gefrustreerd. Lang verhaal, maar oh oh wat was ik boos!
Ik moest nog 1 dingetje in children's week, met je orphan in Eye of the Storm. Ik heb vanaf vrijdag t/m zondag in de queue gestaan (en ook 's nachts, heeft mijn vriend de boel aangehouden) maar wat er ook gebeurde: geen Eye of the Storm bg. Specifiek gequeued, random gequeued, computer opnieuw opgestart, met anderen gequeued etc etc Géén Eye of the Storm. Nooit. Ik heb zaterdag een ticket gemaakt met mijn probleem, zondag om middernacht liep Children's Week ten einde en ik kreeg (uiteraard) maandag een GM te spreken. HIj kon/wilde er verder niets mee doen, blijkbaar had niemand belangstelling gehad voor Eye of the Stormquote:
Dat is wel zwaar fucked up ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest nog 1 dingetje in children's week, met je orphan in Eye of the Storm. Ik heb vanaf vrijdag t/m zondag in de queue gestaan (en ook 's nachts, heeft mijn vriend de boel aangehouden) maar wat er ook gebeurde: geen Eye of the Storm bg. Specifiek gequeued, random gequeued, computer opnieuw opgestart, met anderen gequeued etc etc Géén Eye of the Storm. Nooit. Ik heb zaterdag een ticket gemaakt met mijn probleem, zondag om middernacht liep Children's Week ten einde en ik kreeg (uiteraard) maandag een GM te spreken. HIj kon/wilde er verder niets mee doen, blijkbaar had niemand belangstelling gehad voor Eye of the StormGeloof je het zelf? 3 fucking dagen lang 0 Eye of the Storm?! In een week waarin ook pve'ers die bg nodig hadden voor een achievement? FU Blizzard.
Nog steeds een beetje boos
Jaar moeten wachten, toen op eerste dag direct eerste eye of the storm bg gehaald. Queue duurde toen ongeveer 1 minuut
quote:Op donderdag 19 december 2013 06:07 schreef TwyLight het volgende:
Oh, en ik heb weer eens fucking geluk. Zit een beetje in Jade Forest m'n rogue te levelen, kom ik een monk van het zelfde level tegen die met het zelfde bezig is. Wij samen levelen en hij had zo'n guide die wel handig was ingame dus die stuurde die via skype en gelijk maar bellen want we waren toch samen bezig.
Joined er ook nog zo'n vriend van hem in de skype call, best vage gast, praatte enorm veel, maar bleek dat hij super rijk was ofzo. Hij was bezig alle pets en mounts uit de store te kopen etc. Dus ik zeg voor de grap: Buy me some game time if you're so rich
Wat doet die? Koopt gewoon ff 180 dagen gametime voor mij á 65 euro
Ja, daar hoop ik ook nog een keer op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
Iemand hier die wil beginnen met WoW?
Dan kan ik de recruit a friend bonusjes krijgen
Ik zou niet weten wie ik nog zo gek kan krijgen wow te gaan spelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, daar hoop ik ook nog een keer op.
Blijven hopen Bart! Ik denk alleen dat het je niet gaat lukken zonder vrienden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, daar hoop ik ook nog een keer op.
Dat is dus ook precies mijn probleem.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie ik nog zo gek kan krijgen wow te gaan spelen.
Krijg eens chronische jeuk onder je voeten Patrick.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:13 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Blijven hopen Bart! Ik denk alleen dat het je niet gaat lukken zonder vrienden.
Als ik op de site kijk zou het nog wel moeten kunnen:quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:54 schreef Hathor het volgende:
Weet iemand of de optie om via Ideal te betalen nog bestaat? Ik probeer net mijn gametime te verlengen en zie alleen maar opties om te betalen met creditcards of gametimecards. Ik betaal al jaren via Ideal en nu ineens lijkt het niet meer te kunnen.
Vreemd, die optie krijg ik helemaal niet te zien. Maar ik heb het al anders gedaan, heb deze keer een gametimecard van 60 dagen gekocht online, het is allemaal wat omslachtiger maar werkt net zo goed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik op de site kijk zou het nog wel moeten kunnen:
https://eu.battle.net/support/en/article/accepted-payment-methods
Real-Time Bank Transfer
Giropay, iDEAL
Real-time bank transfers may be used to purchase Digital Game Time or digital games and services through Battle.net.
Je kan het toch ook krijgen door 100 3v3 te winnen? Das een stuk makkelijker en bovendien nog leuk ook als je een goed groepje hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Ik dacht, misschien zijn er nieuwe PvP mounts (ik heb ze allemaal) en ja hoor, deze:
Reins of the Vicious War Steed.
Die ik dus nooit van zijn lang zal ze leven zal krijgen, 75 RBG winnen... je mag blij zijn als je er uberhaupt 1 kunt doen
100 keer winnen is nogal wat. Plus ik moet dan wel nog 2 spelers zien te vinden die dat willen doen. Ik speel zelf hunter en in Arena vind ik dat niet erg makkelijk...quote:
Ik speel ook hunter in arena, meestal samen met een shaman (healer) of een ret paladin, die laatste combinatie gaat meestal het soepelst. Het is wat moeilijker om mensen te vinden voor 3v3. om de een of andere reden vind men dit toch minder geslaagd, maar als je in een pvp georienteerd guild zit moet het toch geen probleem zijn. En ja...100 is best veel, maar ik vind altijd dat de tijd vliegt in arena, de laatste keer dat ik samen met die pala een paar uurtjes bezig was, bleek dat we 54 matches hadden gespeeld toen we klaar waren, waarvan we overigens de helft verloren hadden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
100 keer winnen is nogal wat. Plus ik moet dan wel nog 2 spelers zien te vinden die dat willen doen. Ik speel zelf hunter en in Arena vind ik dat niet erg makkelijk...
Ik kijk wel of er nog andere nieuwe mounts te krijgen zijn. Heb ik wat te doen als ik lvl 90 ben
Wanneer ik lvl 90 ben ga ik wel een balletje opgooien in de guild. Misschien zijn er wel meer die tegen die tijd niet echt meer iets te doen hebben en Arena willen doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik speel ook hunter in arena, meestal samen met een shaman (healer) of een ret paladin, die laatste combinatie gaat meestal het soepelst. Het is wat moeilijker om mensen te vinden voor 3v3. om de een of andere reden vind men dit toch minder geslaagd, maar als je in een pvp georienteerd guild zit moet het toch geen probleem zijn. En ja...100 is best veel, maar ik vind altijd dat de tijd vliegt in arena, de laatste keer dat ik samen met die pala een paar uurtjes bezig was, bleek dat we 54 matches hadden gespeeld toen we klaar waren, waarvan we overigens de helft verloren hadden.
Mja wat wil je dan? Dat je ze gratis krijgt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
100 keer winnen is nogal wat. Plus ik moet dan wel nog 2 spelers zien te vinden die dat willen doen. Ik speel zelf hunter en in Arena vind ik dat niet erg makkelijk...
Ik kijk wel of er nog andere nieuwe mounts te krijgen zijn. Heb ik wat te doen als ik lvl 90 ben
Heb je alle gladiator mountsquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Ik dacht, misschien zijn er nieuwe PvP mounts (ik heb ze allemaal) en ja hoor, deze:
Reins of the Vicious War Steed.
Die ik dus nooit van zijn lang zal ze leven zal krijgen, 75 RBG winnen... je mag blij zijn als je er uberhaupt 1 kunt doen
Nee joh ik heb alle pvp mountsquote:Op zondag 22 december 2013 07:52 schreef Isabeau het volgende:
Heb je alle gladiator mounts![]()
Deze vond ik ook zo mooi (geen fan van die serpents, maar wit!)
[ afbeelding ]
Kijk eens op Silvermoon of Argent Dawn zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooooooh, die mountsquote:Op zondag 22 december 2013 11:30 schreef Karina het volgende:
nee joh ik heb alle pvp mounts![]()
Ik deed zelden Arena vandaar dat ik ook dacht dat het heel lastig zou zijn om 100x te winnen
0 uur extra.quote:Op zondag 22 december 2013 11:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Had nog een ¤10,- waardebon van bol.com die dit jaar zou verlopen. Heb maar Pandaria op de valreep gehaald voor 12 euro. Hoeveel gametijd krijg je bij zo'n uitbreiding, was het 7 dagen of gewoon een maand?
Hmmm misschien was ik daarom in de war...quote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
0 uur extra.
Je kreeg alleen bij de vanilla versie een maand gametijd.
doe het zelf ? ik loop nu te klooien met 2 clients op 1 pc met een addonquote:
leuk speelgoedquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb dus Pandaria besteld, eigenlijk zonder enige intentie om te spelen... Maar goed...
Krijg ik hem vandaag binnen, zitter er twee extra pakketjes bij.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |