quote:
Grappig idee wel. Horde? Alliance? Wat is de guildname?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Kom gezellig naar Frostmane
Een vriendin van me is na 2,5 jaar ook weer gaan spelen en die is nu bezig met spullen verkopen op haar oude server en komt dan ook naar Frostmane. Haar enige probleem is: een guild vinden. De meeste guilds zijn helemaal niet leuk meerNu heb ik zelf wel een guild, maar daar zit eigenlijk alleen mijn beste vriendin en mijn neefje in. Misschien kunnen we daar met wat leuke fokkers wat van maken
In dat geval zal ik het zeker doenquote:
Frostmane alliance idd, zitten nog een paar fokkers. Mijn vriendin ken ik overigens ook via fok, maar ze komt hier eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:54 schreef Denni5 het volgende:
Grappig idee wel. Horde? Alliance? Wat is de guildname?
Ik werk in een ziekenhuis, dus Panacea vind ik prima. Zijn jullie ook allemaal healer dan? :pquote:Op zondag 1 december 2013 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Frostmane alliance idd, zitten nog een paar fokkers. Mijn vriendin ken ik overigens ook via fok, maar ze komt hier eigenlijk nooitGuild heet Panacea (Betekent godin van de geneesmiddelen, medicijn tegen alles. Dat krijg je als een arts en een verpleegkundige een guildnaam verzinnen
) In ieder geval een vagere naam dan het uitgesproken De FOK Knokploeg waar we ooit in hebben gezeten
Mijn main is healer jaquote:Op zondag 1 december 2013 09:45 schreef Denni5 het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis, dus Panacea vind ik prima. Zijn jullie ook allemaal healer dan? :p
Maar eens kijken wat voor char ik daar aan ga maken.
Ik blijf er om glimlachenquote:Op zondag 1 december 2013 12:30 schreef MarkyB het volgende:
Ik ga nu questen in Sholazar. Dakpanda is de naam.
Ik zat daar, of nouja, zit er er eigenlijk nog steeds, maar ik doe niks meer met die chars. Ik ben weer terug gegaan naar een PvE server, heerlijk altjes levelen zonder geganked te worden <3quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:36 schreef Maureentje het volgende:
Char transfer kazzak (omdat elke dag queue 's avonds van 1500+) ----> tarren mill... Nog meer mensen van FOK daar ?
Geen idee, ik heb het wel gedaan vanaf een level 90 maar dat was gewoon omdat ik de enchants gekocht had en ze er gelijk op zette.quote:Op maandag 2 december 2013 10:03 schreef MarkyB het volgende:
Moet je dan als lvl 90 de enchant erop zetten of kan je die naar je alt sturen en dan op je gear zetten? Panda is bijna 90 dus dan is het volgende project aan de beurt.
SMACKTHAT.EXEquote:Op maandag 2 december 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Kijk eens wat ik net loot van een Blingtron!
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 2 december 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Kijk eens wat ik net loot van een Blingtron!
[ afbeelding ]
quote:
[verwijderd]quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Damn, dik 1.5 uur met een GM gepraat nadat ik gisteren gescammed was voor 25k. Geen gold terug helaas, maar wel een awesome GM
http://www.reddit.com/r/w(...)y_and_today_i_spoke/
vaag ik kan hem gewoon nog zien. Kut mods altijd daar op /r/wow. Die gare mongool van een fluxflashor die ook op elke wow fansite zitquote:
Dáárom moet ik dus 3 dagen wachten tot ik een GM kan sprekenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Damn, dik 1.5 uur met een GM gepraat nadat ik gisteren gescammed was voor 25k. Geen gold terug helaas, maar wel een awesome GM
http://www.reddit.com/r/w(...)y_and_today_i_spoke/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hahaha, dat bedacht ik me ook al jaquote:Op donderdag 5 december 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dáárom moet ik dus 3 dagen wachten tot ik een GM kan spreken![]()
![]()
![]()
Smoes of niet, Geen mic = geen RBGquote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef MarkyB het volgende:
Tsjah, de 'geen mic' smoes. Tegenwoordig gelijkwaardig aan: Ik heb geen beeldscherm
Leuk qua tactics en snel dingen doorgeven: dat wordt rap typen!!quote:Op zondag 8 december 2013 21:58 schreef TwyLight het volgende:
Smoes of niet, Geen mic = geen RBGIk ga iig niet met mensen spelen die of niet durven te praten of niet kunnen praten omdat geen mic
Ook dat, ook datquote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef TwyLight het volgende:
Ook al kan je snel typen, ik kijk tijdens het spelen van een RBG echt niet naar de chat hoorheb wel betere dingen te doen
Ja, ik zoek nog een vriendin die WoW speeltquote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat
Nog mensen die bij 3 leuke vrouwspersonen in het guild willen?We doen nu veel scenario's en timeless isle samen, maar dungeons samen kunnen doen is ook leuk
En de huntress is dol op pvp! Ik vind alles prima/leuk. (alliance, frostmane dus)
Nee, nee, neequote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Sapstengel het volgende:
Serieus? Dat is al de prepatch voor WoD toch? Dan zal de expansion ook niet super lang meer duren dan..
Jaaaaa, leuk!quote:
Zeker ook één die werkt zodat jij kan spelenquote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef TwyLight het volgende:
Ja, ik zoek nog een vriendin die WoW speelt
Een vriendin van me is dus vorige week naar Frostmane verhuisd en die bleef maar zeggen dat het zo druk wasquote:Op maandag 9 december 2013 18:11 schreef trigt013 het volgende:
Jammer dan mijn realm nu zo goed al leeg is....zou een meer drukkere realm willen maar zoveel geld uitgeven voor transfer ga ik echt niet doen.
Maar om 100 euro neer te tellen voor een totale transfer gaat hem echt niet worden.quote:Op maandag 9 december 2013 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin van me is dus vorige week naar Frostmane verhuisd en die bleef maar zeggen dat het zo druk wasTerwijl Frostmane niet eens een van de druktse servers is, maar die van haar was vrijwel dood. Ze was ook alleen overgebleven in haar guild, in de afgelopen maand had niemand mee ingelogd
Waarom zou je ally op dezelfde realm moeten zitten dan ?quote:Op maandag 9 december 2013 18:31 schreef Metonae het volgende:
Wil eigenlijk ook wel eens weer van realm wisselen. Mn 2 meest gespeelde characters (Monk en Paladin) zitten op Kazzak, waar je tussen 19:00 en 23:00 een queue van 1500 mensen hebt, wat dus 50 minuten wachten is. Geen zin meer in.
Net nog als een gek mn eten wegschuiven omdat ik de logout timer wil vermijden.
Zat ik dus te kijken naar Tarren Mill. Best een volle realm, maar dat lijkt dus zo omdat het zwaar Horde dominated is. Als ik dan ooit een Ally zou willen maken, sta ik in mn eentje in Stormwind of de Shrine.
Lastig lastig.
Omdat ik anders een verdomd moeilijke tijd krijg om je van achteren neer te stekenquote:Op maandag 9 december 2013 18:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Waarom zou je ally op dezelfde realm moeten zitten dan ?
Tarren mill
Blijf dan maar weg als je alleen maar komt vervelenquote:Op maandag 9 december 2013 18:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
Omdat ik anders een verdomd moeilijke tijd krijg om je van achteren neer te steken
Eigenlijk meer omdat heirl.... en we krijgen woensdag die patch
Woensdag heirlooms naar andere realms????quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Blijf dan maar weg als je alleen maar komt vervelen![]()
Cross realm heirlooms he.... tussen realms ,niet horde -ally alleen
Hoe stuur je dan heirlooms naar een andere server? En kun je dan ook nog van horde naar ally cross realm?quote:Op maandag 9 december 2013 18:54 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Woensdag heirlooms naar andere realms????Beste nieuwe van deze dag
Players are now able to mail account-bound items to other characters that reside on a different realm on the same account. To send cross-realm mail: enter the character's name, followed by a hyphen "-", followed by the realm name. Note that cross-realm mail can only send account-bound items, not other items or gold.quote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe stuur je dan heirlooms naar een andere server? En kun je dan ook nog van horde naar ally cross realm?
Vet, dank u.quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Players are now able to mail account-bound items to other characters that reside on a different realm on the same account. To send cross-realm mail: enter the character's name, followed by a hyphen "-", followed by the realm name. Note that cross-realm mail can only send account-bound items, not other items or gold.
Als je dat voor mij zou kunnen faciliteren zou ik daar zeer content mee zijn. Liefst een die ook nog lekker kan kokenquote:Op maandag 9 december 2013 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker ook één die werkt zodat jij kan spelen
Jaaaaa, leuk!! Ik ben nu online met Tregetour, mijn roguequote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hee Isa, ik ben nu met 3 vrienden op Frostmane aan het levelen. 59 nu maar met RaF gaat het hard. Misschien leuk als we bij jou in de guild komen? hoe heet je iig op Frostmane?
Sweet lordquote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Players are now able to mail account-bound items to other characters that reside on a different realm on the same account. To send cross-realm mail: enter the character's name, followed by a hyphen "-", followed by the realm name. Note that cross-realm mail can only send account-bound items, not other items or gold.
NA de maintenance pas. Woensdag dusquote:Op maandag 9 december 2013 23:22 schreef Ratsnest89 het volgende:
Dat heirloom versturen werkt nog niet op dit moment he? Anders doe ik wat fout
quote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef Skillstorm het volgende:
Powershot.
Echt een bazen ability, schoot een hele groep Alliance aan de kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nou! Mijn rogue is ook nog maar een paar dagen lvl 90, dus als je rond wilt rennen met mij dan roep je maar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:07 schreef MarkyB het volgende:
Vandaag zal Dakpanda 90 worden. Heeft al sinds level 50 de complete Timeless Isle set in haar bags zitten. Wat is het eerste wat ik dan ga doen? Ik weet het nog niet!
Dingen zijn niet te kiten, amper kapot te krijgen en veel te veel burst idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:33 schreef Skillstorm het volgende:
Warriors in PVP......al mijn haat.
Vriendlief toch weer eens vragen met mij te pvp'enquote:Op woensdag 11 december 2013 01:03 schreef SilentHunterNL het volgende:
Dingen zijn niet te kiten, amper kapot te krijgen en veel te veel burst idd.
Tarren Mill heeft nog best een leuke kleine, maar dedicated ally community. Vooral als je PvP georienteerd bent is het prima toeven! Het Elitist gehalte is er hoog, maar dat is aan Horde kant ook (en waar eigenlijk niet).quote:Op maandag 9 december 2013 18:31 schreef Metonae het volgende:
Wil eigenlijk ook wel eens weer van realm wisselen. Mn 2 meest gespeelde characters (Monk en Paladin) zitten op Kazzak, waar je tussen 19:00 en 23:00 een queue van 1500 mensen hebt, wat dus 50 minuten wachten is. Geen zin meer in.
Net nog als een gek mn eten wegschuiven omdat ik de logout timer wil vermijden.
Zat ik dus te kijken naar Tarren Mill. Best een volle realm, maar dat lijkt dus zo omdat het zwaar Horde dominated is. Als ik dan ooit een Ally zou willen maken, sta ik in mn eentje in Stormwind of de Shrine.
Lastig lastig.
Met z'n 4e waarvan 1 in de ah en de andere afk. zijn :pquote:Op woensdag 11 december 2013 09:44 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Tarren Mill heeft nog best een leuke kleine, maar dedicated ally community. Vooral als je PvP georienteerd bent is het prima toeven! Het Elitist gehalte is er hoog, maar dat is aan Horde kant ook (en waar eigenlijk niet).
Anyway, je staat niet in je uppie in SW
Timeless isle bedoel je wss hehe.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendlief toch weer eens vragen met mij te pvp'enHij valt nu al alle coinfarmers op Isle of Thunder aan
Ja, ik bedoel Timeless Isle natuurlijk. En we hebben ook een tijdje arena gedaan, was best leuk samen.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:52 schreef SilentHunterNL het volgende:
Timeless isle bedoel je wss hehe.
En world pvp stelt niks voor bij arena/rbg hè :p!
Het is echt dom dat ze de PvP changes niet doorgevoerd hebben in de open wereld. Heroic PvE gear is nu vele male sterker in world pvp dan PvP gearquote:Op woensdag 11 december 2013 07:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendlief toch weer eens vragen met mij te pvp'enHij valt nu al alle coinfarmers op Isle of Thunder aan
Mja, je kan er ook gewoon overheen vliegen bij iemand op de mountquote:Op woensdag 11 december 2013 20:23 schreef Skillstorm het volgende:
Wtf, een vriend van mij heeft dus de August Celestials gate niet open, omdat quests niet gedaan, ik wel.
Hij zat bij mij in de motor mount, en kon er gewoon door ondanks dat het dicht was.
edit: oh eigen guild op page 6quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Kom gezellig naar Frostmane
Een vriendin van me is na 2,5 jaar ook weer gaan spelen en die is nu bezig met spullen verkopen op haar oude server en komt dan ook naar Frostmane. Haar enige probleem is: een guild vinden. De meeste guilds zijn helemaal niet leuk meerNu heb ik zelf wel een guild, maar daar zit eigenlijk alleen mijn beste vriendin en mijn neefje in. Misschien kunnen we daar met wat leuke fokkers wat van maken
Kan dat ja? Dus daarom staat er elke keer <Naam>-Frostmane has come online als er iemand online komt in de guild (ik speel op Frostmane)quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Messina het volgende:
Je kunt straks (of nu al?) toch guilds van andere servers joinen...
Ahhh. Klut.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef TwyLight het volgende:
Nee dus, het kan alleen als je op een realm zit die met een andere is verbonden
Normale epics ook al :pquote:Op woensdag 11 december 2013 18:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is echt dom dat ze de PvP changes niet doorgevoerd hebben in de open wereld. Heroic PvE gear is nu vele male sterker in world pvp dan PvP gear
Wat is je ilvl?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef Skillstorm het volgende:
Grr. wil Black Temple soloen op mijn hunter, zit vast op die 4 boss bossfight, kan die paladin niet killen.
wow?!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Grazzle het volgende:
Heeft er iemand van jullie nog een beta key? Ik wil ZO graag het uitproberen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |