abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133702734
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:51 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Portal naar dalaran -> FP -> stukje vliegen -> ei kopen -> HS? :')
Ik pak nooit FP's, als ik rechtstreeks vlieg donder ik steeds dood in wintergrasp. FP duurt te lang via omwegen.
pi_133706361
Mijn paladin heeft die ToC cloak dat je daarheen kan teleporteren, vervolgens vliegen naar eitje en dan HS terug.

Northend trouwen. _O_ _O_
ToC _O_

Prachtige tijd.
  donderdag 28 november 2013 @ 12:37:26 #54
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_133707052
Speel nu al een tijd op Vanilla servers, echt heerlijk, zo veel beter als de game nu is.
De servers zijn zo met veel meer leven omdat men elkaar nu ook nodig heeft.
De pvp is heerlijk met vanilla classes, dungeons nog echt lastig en CC nodig.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  donderdag 28 november 2013 @ 14:33:15 #55
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_133710101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ring gebruiken naar Dalaran > FP > thee maken > ei kopen > HS

Niet echt veel moeite nee :7 Maar ik was het steeds weer eggyolk of pet-die-niemand-wil looten wel heel erg beu.
Of dat :D! Congratz :).

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:33 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik pak nooit FP's, als ik rechtstreeks vlieg donder ik steeds dood in wintergrasp. FP duurt te lang via omwegen.
FP vlieg IIRC gewoon over WG heen, en als je hoog genoeg vliegt pleur je ook niet dood in WG neer *G*.
phluphy for president!
pi_133732714
Net een For the Horde raid gemaakt en afgemaakt ook, op Shattered Halls,Chrommagus, Boulderfist, Daggerspine en nog een server. (merged dus)

Was episch. ;)

Ik deed het voor de lol trouwens, de achievement had ik in 2008 al.
  vrijdag 29 november 2013 @ 03:09:49 #57
62182 Georges
That's the shit
pi_133733772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef ZodiaX het volgende:
Speel nu al een tijd op Vanilla servers, echt heerlijk, zo veel beter als de game nu is.
Ik herinner me Vanilla vooral als 2 uur naar group members zoeken en vervolgens een pokke eind naar een dungeon vliegen. Daarna was het nog maar afwachten of het goed ging. Al heb ik wel het idee dat veel dungeons moeilijker waren, misschien omdat het allemaal nieuw was (class leren, boss mechanics leren).

Pvp, kan me niet herinneren dat het toen beter was. High end pve gear was OP dacht ik. 's Ochtends om 11 uur AV queue, 4 uur later kon je erin. Een dag later was het nog niet klaar. Dat was wel geinig . :D
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 29 november 2013 @ 04:07:39 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_133733932
quote:
TBC server is nog beter 8-).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_133734297
quote:
ja leuk man in een 40 man raids iedere groep apart buffen. Blessings die maar 5 min duurde en voor iedereen apart water en food conjuren.
pi_133737792
Zo wat is LFR erg geworden zeg :/ Zijn alle goeie mensen alleen nog maar flex aan het doen ofzo? XD Ik doe nu sinds twee weken weer een beetje LFR om te gearen, maar jeetje, het percentage idioten is nog nooit zo hoog geweest.. Het was natuurlijk nooit optimaal, maar tis nu wel echt tergend.
Echt een kwart is afk of aan het auto attacken, een kwart is undergeared, een kwart heeft geen idee wat ie doet en de laatste kwart moet het maar oplossen :')

Sowieso is er een nieuwe generatie die echt geen fuck geeft lijkt het. Mn vriendin was gisteren aan het healen en heeft twee keer achter elkaar een dps moeten vragen of hij zijn Righteous Fury/Blood Presence uit wilde zetten. Beide keren werd het gewoon geweigerd. De eerste keer was net "not necessary" (en was hij bij de eerste pull dood, waarna hij het toch maar veranderde). En die tweede zei doodleuk "it's my DK, not yours" :D

Ik was ook gister een altje aan het levelen (worgen rogue voor de pilgrim achieve :P) in zo'n faal mass-invite-guild, toen iemand tips vroeg voor een combat rogue. Er werd zonder meer door iedereen geadviseerd dat hij vooral met daggers moest spelen, want dat zag er veel gaver uit. Toen iemand daartegen in ging werd ie uitgescholden want "dat moest hij toch zeker zelf weten met welke wapen hij wilde vechten".

Ik denk dat ik maar een arms warrior in prot spec met een healing staff ga rerollen, altijd al eens willen doen en volgens mij is nu de tijd! 8)7
Net toen je dacht dat je veilig was..
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 11:16:42 #61
159966 lifeblind
pi_133737837
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:14 schreef KataStrofe het volgende:
Zo wat is LFR erg geworden zeg :/ Zijn alle goeie mensen alleen nog maar flex aan het doen ofzo? XD Ik doe nu sinds twee weken weer een beetje LFR om te gearen, maar jeetje, het percentage idioten is nog nooit zo hoog geweest.. Het was natuurlijk nooit optimaal, maar tis nu wel echt tergend.
Echt een kwart is afk of aan het auto attacken, een kwart is undergeared, een kwart heeft geen idee wat ie doet en de laatste kwart moet het maar oplossen :')

Sowieso is er een nieuwe generatie die echt geen fuck geeft lijkt het. Mn vriendin was gisteren aan het healen en heeft twee keer achter elkaar een dps moeten vragen of hij zijn Righteous Fury/Blood Presence uit wilde zetten. Beide keren werd het gewoon geweigerd. De eerste keer was net "not necessary" (en was hij bij de eerste pull dood, waarna hij het toch maar veranderde). En die tweede zei doodleuk "it's my DK, not yours" :D

Ik was ook gister een altje aan het levelen (worgen rogue voor de pilgrim achieve :P) in zo'n faal mass-invite-guild, toen iemand tips vroeg voor een combat rogue. Er werd zonder meer door iedereen geadviseerd dat hij vooral met daggers moest spelen, want dat zag er veel gaver uit. Toen iemand daartegen in ging werd ie uitgescholden want "dat moest hij toch zeker zelf weten met welke wapen hij wilde vechten".

Ik denk dat ik maar een arms warrior in prot spec met een healing staff ga rerollen, altijd al eens willen doen en volgens mij is nu de tijd! 8)7
En daarom speel ik nog alleen maar met guildies :+ :@
pi_133737991
Groot gelijk! :D

Deed ik eerst ook, maar ik ben recentelijk geswitched van server en zit nu in een twee-persoons guild (mijn vriendin en ik :P ) en ik ben momenteel even aangewezen op de randoms. De schade is erger dan ik dacht :o
pi_133739036
Toen ik begon met wow was alle gear met groene plusjes beter dan wat ik nu had! Warrior met intellect en agility jonguh!
pi_133739300
Ik ging puur voor items met hogere armorrating in vanilla, ongeacht de stats.
Mijn eerste BoE epic was toendertijd Ardent Custodian en groot was mijn teleurstelling toen ik naar de weapon master ging om 1h maces te leren en er achter kwam dat hunters dat helemaal niet konden!
Mooi was die tijd :')
Comfortably numb
pi_133740317
De tijd van Burning Crusade, ik was nog een noobie maar mocht toch raiden op mijn ele sham van mijn lieve guild. :D
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:41:20 #66
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_133742917
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef lifeblind het volgende:

[..]

En daarom speel ik nog alleen maar met guildies :+ :@
Ik flex sinds kort ook 1/2x per week met m'n guild, teruggaan naar LFR doet echt pijn gewoon :')
pi_133743589
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:14 schreef KataStrofe het volgende:

Gisteren een paper tank in mijn LFR raid. Full pvp gear en geen flauw idee wat hij deed -O- En verder ook de afk'ers etc. Ik vroeg me op een gegeven moment af hoeveel healers een LFR eigenlijk had, want op de healingmeters stonden er maar 3. Maar vanavond een flexraid met guildies O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:03 schreef MarkyB het volgende:
Toen ik begon met wow was alle gear met groene plusjes beter dan wat ik nu had! Warrior met intellect en agility jonguh!
:D ik keek met name naar dat dps getalletje op een wapen: hoe hoger hoe beter! (voor een casterclass hè 8-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:07:30 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_133743676
Ik vond rond level 45 ergens ineens een epic (Flurry Axe volgens mij) die ik voor maar liefst honderd (!) goudstukken van de hand deed. Kon ik mooi mijn mount van bekostigen :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_133743797
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gisteren een paper tank in mijn LFR raid. Full pvp gear en geen flauw idee wat hij deed -O- En verder ook de afk'ers etc. Ik vroeg me op een gegeven moment af hoeveel healers een LFR eigenlijk had, want op de healingmeters stonden er maar 3. Maar vanavond een flexraid met guildies O+
Ook leuk ja, heb ik ook al mogen meemaken, een tank in blues :P En ik sta geregeld in de top5 healing als DPS shammy :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:14 schreef Denni5 het volgende:
Ik ging puur voor items met hogere armorrating in vanilla, ongeacht de stats.
Mijn eerste BoE epic was toendertijd Ardent Custodian en groot was mijn teleurstelling toen ik naar de weapon master ging om 1h maces te leren en er achter kwam dat hunters dat helemaal niet konden!
Mooi was die tijd :')
Haha ik ook toen ik net begon. Ik liep dan ook tot level 50 ergens rond met een schild als Ret. pala :D
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 15:15:54 #70
159966 lifeblind
pi_133743894
In het begin ging ik op mijn ret pally altijd OOM, omdat ik mn seals niet echt snapte en talents volledig verneukt had, dus tja.. dan maar intellect gear zoeken he :')
pi_133744372
Mijn eerste 85 was een holy priest. En ja, die heb ik ook van 10 tot 85 geleveled als holy :')

inclusief questen als holy
pi_133744387
Was trouwens ook nog eens een male blood elf

en ik klikte
pi_133747517
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:31 schreef TwyLight het volgende:
Mijn eerste 85 was een holy priest. En ja, die heb ik ook van 10 tot 85 geleveled als holy :')

inclusief questen als holy
Moeizaam _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133747527
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:32 schreef TwyLight het volgende:
Was trouwens ook nog eens een male blood elf

en ik klikte
Dit past wel bij je UI
  vrijdag 29 november 2013 @ 17:30:26 #75
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_133747572
ben nog steeds gestopt kan niet zeggen dat ik het mis
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_133747873
Ik begon in 2007 met een dwarf hunter, omdat die op het doosje stond, en er wel gaaf uitzag :') Zoals hunters nu betaamd, needde ik echt alles, omdat ik serieus dacht dat ik alles kon gebruiken :') Natuurlijk ook verneukte talents haha, prachtig als ik eraan terug denk.
pi_133759475
Ik wist ook niet echt wat talents waren tot een guildie mij er op had gewezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Skillstorm op 29-11-2013 23:50:03 ]
pi_133762369
Had 3 nachtdiensten dus ik dacht, ga wow weer eens opstarten. 10 day trial aangezet maar helaas, kan geen verbinding maken met de server. Ben geen expert maar ik vrees dat er een soort beveiliging op de routers zit waardoor ik niet met de blizzard servers kan verbinden...

Daar gaat mijn snode plannetje -O-
pi_133762765
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Had 3 nachtdiensten dus ik dacht, ga wow weer eens opstarten. 10 day trial aangezet maar helaas, kan geen verbinding maken met de server. Ben geen expert maar ik vrees dat er een soort beveiliging op de routers zit waardoor ik niet met de blizzard servers kan verbinden...

Daar gaat mijn snode plannetje -O-
Proxy downloaden? :P
pi_133764152
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Proxy downloaden? :P
Euhm 'geen expert' is zacht uitgedrukt. Proxy wat?
pi_133764249
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Euhm 'geen expert' is zacht uitgedrukt. Proxy wat?
http://www.whatismyip.com/what-is-a-proxy/

http://www.youngzsoft.net/ccproxy/proxy-server-download.htm
De eerste 'download' link.
pi_133764460
quote:
Heb even good old internet explorer uit de kast gehaald. Maar dan loop ik vast bij "Enter the IP Address of the Proxy Server and the Port Number"

Bij die download krijg ik de volgende melding, maar dat komt misschien omdat ik bij dat eerste gedeelte vastloop.
pi_133764583
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Heb even good old internet explorer uit de kast gehaald. Maar dan loop ik vast bij "Enter the IP Address of the Proxy Server and the Port Number"

Bij die download krijg ik de volgende melding, maar dat komt misschien omdat ik bij dat eerste gedeelte vastloop.
[ afbeelding ]
Hmm, dan zoek ik even verder voor je.
pi_133764699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Hmm, dan zoek ik even verder voor je.
Haha thanks! Het is niet de bedoeling dat ik hier iets in het systeem ga veranderen. Het is dan wel een kut baan maar het verdient nog wel aardig...
pi_133764718
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Haha thanks! Het is niet de bedoeling dat ik hier iets in het systeem ga veranderen. Het is dan wel een kut baan maar het verdient nog wel aardig...
http://download.cnet.com/Spotflux/3000-2092_4-75762054.html
Kijk uit bij de installatie dat je geen extra toolbars of software erbij downloade, gewoon afvinken.
Aan doen en dan weer WoW proberen.
pi_133765351
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

http://download.cnet.com/Spotflux/3000-2092_4-75762054.html
Kijk uit bij de installatie dat je geen extra toolbars of software erbij downloade, gewoon afvinken.
Aan doen en dan weer WoW proberen.
Haha ja bij cnet zijn de toolbars tricky. Heb het gedownload en geïnstalleerd, toen kon hij de servers van Blizzard helemaal niet meer bereiken. Spotflux opnieuw opgestart en nu kan hij de server, niet die van blizzard, niet meer lokaliseren.

Vrees dat ik de handdoek in de ring ga gooien. In ieder geval bedankt voor de hulp! Zou mooi geweest zijn als het was geluk. Dan maar een filmpje kijken ofzo.
pi_133765420
Tja, dan weet ik het niet. :P
pi_133765982
Heb het nog even geprobeerd maar het mocht niet baten. Dan toch maar een filmpje kijken...

Nogmaals bedankt voor de moeite!
pi_133767816
Char transfer kazzak (omdat elke dag queue 's avonds van 1500+) ----> tarren mill... Nog meer mensen van FOK daar ? :)
pi_133767820
dubbel :')
pi_133767846
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:36 schreef Maureentje het volgende:
Char transfer kazzak (omdat elke dag queue 's avonds van 1500+) ----> tarren mill... Nog meer mensen van FOK daar ? :)

Ik zit op tarren Mill. Maandje geleden getransferred vanaf sunstrider. Achteraf beetje spijt van aangezien er misschien 4 guilds ofzo zijn die volledig gericht op pvp. Vooral pve players imo maar wel vol maar niet te :)
pi_133767876
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:41 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik zit op tarren Mill. Maandje geleden getransferred vanaf sunstrider. Achteraf beetje spijt van aangezien er misschien 4 guilds ofzo zijn die volledig gericht op pvp. Vooral pve players imo maar wel vol maar niet te :)
ik doe nix met pvp ;) char transfer duurde me te lang dus heb t afgebroken omdat ik t eik niet zeker weet wat ik wil :') Guild is gemerged met een guild op tarren mill en iedereen is al over maar ik twijfel nog mede door tijdgebrek om fatsoenlijk te raiden komende tijd... :) kijk morgen nog wel eens met een nuchtere blik (want ook geen zin in corpsecampen in nieuwe expansion) :+
pi_133767955
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef Maureentje het volgende:

[..]

ik doe nix met pvp ;) char transfer duurde me te lang dus heb t afgebroken omdat ik t eik niet zeker weet wat ik wil :') Guild is gemerged met een guild op tarren mill en iedereen is al over maar ik twijfel nog mede door tijdgebrek om fatsoenlijk te raiden komende tijd... :) kijk morgen nog wel eens met een nuchtere blik (want ook geen zin in corpsecampen in nieuwe expansion) :+
Wat is er mis met Kazzak? Dat was de server waar ik op zat (2 jaar geleden al weer). Maar de guild is volgens mij nog steeds intact.
pi_133767978
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Wat is er mis met Kazzak? Dat was de server waar ik op zat (2 jaar geleden al weer). Maar de guild is volgens mij nog steeds intact.
is nu een full server,je moet voor 18u inloggen 's avonds anders mega lange queue van 1500+ (anderhalf uur of zo ) :')
pi_133768027
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:18 schreef Maureentje het volgende:

[..]

is nu een full server,je moet voor 18u inloggen 's avonds anders mega lange queue van 1500+ (anderhalf uur of zo ) :')
Dat is waardeloos. Ik dacht dat het juist rustiger was geworden bij wow.
pi_133770341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:42 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Dat is waardeloos. Ik dacht dat het juist rustiger was geworden bij wow.
Op andere realms ws ;) http://wow.realmpop.com/eu-kazzak.html :{
pi_133773100
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Oh ja jij was ally hè. Zou ik niet doen tbh. Heb voor die pilgrim achies verschillende keren de ally cities binnengevlogen maar er staan serieus niet meer dan 3 man op dat pleintje bij sw.
pi_133773182
Kom gezellig naar Frostmane O+

Een vriendin van me is na 2,5 jaar ook weer gaan spelen en die is nu bezig met spullen verkopen op haar oude server en komt dan ook naar Frostmane. Haar enige probleem is: een guild vinden. De meeste guilds zijn helemaal niet leuk meer :{ Nu heb ik zelf wel een guild, maar daar zit eigenlijk alleen mijn beste vriendin en mijn neefje in. Misschien kunnen we daar met wat leuke fokkers wat van maken :D
pi_133774040
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:50 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Oh ja jij was ally hè. Zou ik niet doen tbh. Heb voor die pilgrim achies verschillende keren de ally cities binnengevlogen maar er staan serieus niet meer dan 3 man op dat pleintje bij sw.
Ben horde ;)
pi_133774462
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:31 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ben horde ;)
pi_133775562
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:53 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Kom gezellig naar Frostmane O+

Een vriendin van me is na 2,5 jaar ook weer gaan spelen en die is nu bezig met spullen verkopen op haar oude server en komt dan ook naar Frostmane. Haar enige probleem is: een guild vinden. De meeste guilds zijn helemaal niet leuk meer :{ Nu heb ik zelf wel een guild, maar daar zit eigenlijk alleen mijn beste vriendin en mijn neefje in. Misschien kunnen we daar met wat leuke fokkers wat van maken :D
Grappig idee wel. Horde? Alliance? Wat is de guildname?
Comfortably numb
pi_133775817
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:31 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ben horde ;)
In dat geval zal ik het zeker doen :P
TarrenMill/Al Akir zal denk de beste keus zijn als je geen queue's wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')