abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134343294
Hopelijk maken ze in WoD weer één centrale stad inclusief auction house etc waar iedereen gewoon is. Nu is de helft in Shrine, de helft in Stormwind, een paar in Ironforge, Dalaran etc :P

Zou wel tof zijn een hele expansion gewoon nooit van Dreanor af te hoeven
  maandag 16 december 2013 @ 21:29:57 #252
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_134344588
Hopelijk voegen ze server's samen todat je goed bevolkte servers overhoudt, op veel plekken is het gewoon niet speelbaar omdat het uitgestorven is.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_134345388
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

2 FPS in Shattrath _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_134353909
Wtf? Winter Helper achie is nog wel te doen, maar die Let it Snow is gewoon helemaal broken.

Je moet maar geluk hebben om snowflakes te krijgen van die tyfus Winter Revelers die me tot nu toe alleen maar Mistletoes hebben gegeven om vervolgens een uur later weer een attempt te kunnen doen.

Met een beetje pech krijg je die flakes nooit en kan je de Merrymaker achie gewoon niet halen dit jaar.
pi_134353922
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:29 schreef trigt013 het volgende:
Hopelijk voegen ze server's samen todat je goed bevolkte servers overhoudt, op veel plekken is het gewoon niet speelbaar omdat het uitgestorven is.
Klopt ja. M'n broertje speelt op Turalyon - Horde. Vrijwel dood en een Delicate Primordial Ruby kost je bijvoorbeeld 250g. Terwijl ze hier op Silvermoon - Alliance maar 45g ofzo zijn.

Alleen nadeel van Turalyon is dat horde vrijwel uitgestorven is maar alliance nog relatief druk.
pi_134354639
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef TwyLight het volgende:
Hopelijk maken ze in WoD weer één centrale stad inclusief auction house etc waar iedereen gewoon is. Nu is de helft in Shrine, de helft in Stormwind, een paar in Ironforge, Dalaran etc :P

Ik vind het juist erg fijn dat er in diverse steden mensen zijn :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_134354653
Oh, en world pvp gisteren bij die Yeti in Hillsbrad :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_134356598
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef TwyLight het volgende:

Nee, in Nederland woont ook niet iedereen in Amsterdam. :p
pi_134385641
Zucht...nog steeds geen Winter's Veil Disguise Kit.

Zou in de mail komen na 24 uur van het completen van de quest maar nee hoor.

Zou wel lullig zijn als ik hierdoor niet mijn Violet Proto Drake kan krijgen dit jaar, enige achie die ik nog moet doen voor de meta.
pi_134400395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:11 schreef Maureentje het volgende:
The following Free Character Migrations are scheduled to be available until December 17, 2013:

Horde
Kazzak (PvP) -> Tarren Mill (PvP)
Kazzak (PvP) -> The Maelstrom (PvP)
Ragnaros (PvP) -> Tarren Mill (PvP)
Ragnaros (PvP) -> The Maelstrom (PvP)

Alliance
Sylvanas (PvP) -> Tarren Mill (PvP)
Sylvanas (PvP) -> The Maelstrom (PvP)

Both
Draenor (PvE) -> Magtheridon (PvE)
Outland (PvP) -> Burning Legion (PvP)
Silvermoon (PvE) -> Magtheridon (PvE)
Stormscale (PvP) -> Ravencrest (PvP)
Twisting Nether (PvP) -> Frostmane (PvP)

Net 2 weken terug getransferred van kazzak naar tarren mill :')
Iemand eigenlijk een idee waarom deze wel een free transfer krijgen terwijl ik 8 characters op een dode server heb zitten en maar niet de mogelijkheid krijg om te transferen. Dood als in zoeken op leg enchant en dan niets vinden, zelfs primal gems voor je helmet zijn er soms gewoon niet.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_134402204
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 01:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt ja. M'n broertje speelt op Turalyon - Horde. Vrijwel dood en een Delicate Primordial Ruby kost je bijvoorbeeld 250g. Terwijl ze hier op Silvermoon - Alliance maar 45g ofzo zijn.

Alleen nadeel van Turalyon is dat horde vrijwel uitgestorven is maar alliance nog relatief druk.
Alliance wordt ook minder met de week. Maar is vaker aan het einde van de expansion. Recruiten is best lastig, en hoop dat we volgend jaar een paar connected realms krijgen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_134403036
Ha, Violet proto drake na al die jaren. *O*
pi_134404981
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef Skillstorm het volgende:
Ha, Violet proto drake na al die jaren. *O*
*O*

Die draak heeft mij behóórlijk gefrustreerd. Lang verhaal, maar oh oh wat was ik boos!
pi_134405135
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O*

Die draak heeft mij behóórlijk gefrustreerd. Lang verhaal, maar oh oh wat was ik boos!
Vertel? :P
pi_134405265
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Skillstorm het volgende:

Vertel? :P
Ik moest nog 1 dingetje in children's week, met je orphan in Eye of the Storm. Ik heb vanaf vrijdag t/m zondag in de queue gestaan (en ook 's nachts, heeft mijn vriend de boel aangehouden) maar wat er ook gebeurde: geen Eye of the Storm bg. Specifiek gequeued, random gequeued, computer opnieuw opgestart, met anderen gequeued etc etc Géén Eye of the Storm. Nooit. Ik heb zaterdag een ticket gemaakt met mijn probleem, zondag om middernacht liep Children's Week ten einde en ik kreeg (uiteraard) maandag een GM te spreken. HIj kon/wilde er verder niets mee doen, blijkbaar had niemand belangstelling gehad voor Eye of the Storm :') Geloof je het zelf? 3 fucking dagen lang 0 Eye of the Storm?! In een week waarin ook pve'ers die bg nodig hadden voor een achievement? FU Blizzard.

Nog steeds een beetje boos 8-)

Jaar moeten wachten, toen op eerste dag direct eerste eye of the storm bg gehaald. Queue duurde toen ongeveer 1 minuut :')
pi_134405428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest nog 1 dingetje in children's week, met je orphan in Eye of the Storm. Ik heb vanaf vrijdag t/m zondag in de queue gestaan (en ook 's nachts, heeft mijn vriend de boel aangehouden) maar wat er ook gebeurde: geen Eye of the Storm bg. Specifiek gequeued, random gequeued, computer opnieuw opgestart, met anderen gequeued etc etc Géén Eye of the Storm. Nooit. Ik heb zaterdag een ticket gemaakt met mijn probleem, zondag om middernacht liep Children's Week ten einde en ik kreeg (uiteraard) maandag een GM te spreken. HIj kon/wilde er verder niets mee doen, blijkbaar had niemand belangstelling gehad voor Eye of the Storm :') Geloof je het zelf? 3 fucking dagen lang 0 Eye of the Storm?! In een week waarin ook pve'ers die bg nodig hadden voor een achievement? FU Blizzard.

Nog steeds een beetje boos 8-)

Jaar moeten wachten, toen op eerste dag direct eerste eye of the storm bg gehaald. Queue duurde toen ongeveer 1 minuut :')
Dat is wel zwaar fucked up ja. :o

Ik weet dat nog wel die achie idd.
  woensdag 18 december 2013 @ 22:23:28 #267
344763 Lilou
Life is a bitch!
pi_134427035
:W
  woensdag 18 december 2013 @ 22:24:16 #268
344763 Lilou
Life is a bitch!
pi_134427087
Hey TwyLight

Hoe bevalt je honorbuddy nog?
Zijn er meer mensen die hier honorbuddy gebruiken?
pi_134438628
Heb er 4 chars mee naar 90 geleveled. Geen ban :P
pi_134438848
Oh, en ik heb weer eens fucking geluk. Zit een beetje in Jade Forest m'n rogue te levelen, kom ik een monk van het zelfde level tegen die met het zelfde bezig is. Wij samen levelen en hij had zo'n guide die wel handig was ingame dus die stuurde die via skype en gelijk maar bellen want we waren toch samen bezig.

Joined er ook nog zo'n vriend van hem in de skype call, best vage gast, praatte enorm veel, maar bleek dat hij super rijk was ofzo. Hij was bezig alle pets en mounts uit de store te kopen etc. Dus ik zeg voor de grap: Buy me some game time if you're so rich

Wat doet die? Koopt gewoon ff 180 dagen gametime voor mij á 65 euro :D
pi_134438871
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 06:07 schreef TwyLight het volgende:
Oh, en ik heb weer eens fucking geluk. Zit een beetje in Jade Forest m'n rogue te levelen, kom ik een monk van het zelfde level tegen die met het zelfde bezig is. Wij samen levelen en hij had zo'n guide die wel handig was ingame dus die stuurde die via skype en gelijk maar bellen want we waren toch samen bezig.

Joined er ook nog zo'n vriend van hem in de skype call, best vage gast, praatte enorm veel, maar bleek dat hij super rijk was ofzo. Hij was bezig alle pets en mounts uit de store te kopen etc. Dus ik zeg voor de grap: Buy me some game time if you're so rich

Wat doet die? Koopt gewoon ff 180 dagen gametime voor mij á 65 euro :D
:D lachen!
  Moderator vrijdag 20 december 2013 @ 12:34:30 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_134485050
Iemand hier die wil beginnen met WoW?

Dan kan ik de recruit a friend bonusjes krijgen :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:01:27 #273
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_134490203
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
Iemand hier die wil beginnen met WoW?

Dan kan ik de recruit a friend bonusjes krijgen :@
Ja, daar hoop ik ook nog een keer op. :')
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_134490319
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, daar hoop ik ook nog een keer op. :')
Ik zou niet weten wie ik nog zo gek kan krijgen wow te gaan spelen.
  Moderator vrijdag 20 december 2013 @ 15:06:51 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_134490354
Da's nou jammer -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')