SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonushulk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JackieBrown op 20-11-2013 14:04:16 ]
quote:
Wij postten ook altijd een paar pics van onze nieuwe scharrels.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef fathank het volgende:
@Jackie
Nee niet die, moeilijk wijf. Rammelende eierstokken ditdat. Deze is beter.
En Nee geen pics
Nee hoor maar gwn je bek houwe oké?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck, ben ik nu gesnitched in het vorige deel?
Vandaar dat het zo angstvallig leeg blijft met pics, op wat#fitchicks en #Crossfitt aandachtshoeren naquote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wij postten ook altijd een paar pics van onze nieuwe scharrels.
Het leek dima destijds wel een leuke traditie.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo angstvallig leeg blijft met pics, op wat#fitchicks en #Crossfitt aandachtshoeren na
heb je die handstand pushups al gedaan? Ben benieuwd hoe het ging (srs)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Pls, iedereen is groter dan Jeff.
Nee, zit nog op stage te beulenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heb je die handstand pushups al gedaan? Ben benieuwd hoe het ging (srs)
quote:
Hey fantaquote:
Hey Cake-Manquote:
Hey man alles goedquote:
Hey JMF, hoe staat ie?quote:
Hey jij ben toch beetje chineesquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef Cake-Man het volgende:
Ahahahha ja tog ben je gespiert of niet
Ben je ook turk
hey mcnuiltyquote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef Cake-Man het volgende:
Zoveel haat hier
Opeens stuur je wel dm
Sukkel
ik ook niet. Geef het tijd en probeer elke keer.quote:
haha dips kan ik ookquote:Op woensdag 20 november 2013 17:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik ook niet. Geef het tijd en probeer elke keer.
Kan wel dips.
Wisten jullie al dat ik dips kan?
Kan er wel vijf*zelf verheven tot 11/10
Oquote:Op woensdag 20 november 2013 17:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha dips kan ik ook
15 x lukt makkelijk
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef seto het volgende:
abductor en adductor machines hebben mij veel geholpen met mijn pullups
Mijn naam is Jesse en ik kan dit beamen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef seto het volgende:
Gewoon warmer aankleden. Nog geen last van de kou ondanks dat k anderhalf uur met 20 knopen op een open boot heb gezeten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Wat zijn mensen aan het janken over de temperatuur zegkrijg echt de kriebels van de betaness door dudes op t station die staan te rillen
Ligt eraan of je hem ook optilt.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen reken jullie de barbel bij gewicht ofniet
wat bedoel je?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen reken jullie de barbel bij gewicht ofniet
jij gaat ff eenquote:
Pieterhankquote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon warmer aankleden. Nog geen last van de kou ondanks dat k anderhalf uur met 20 knopen op een open boot heb gezeten.
Waarschijnlijk hebben ze zon kort hip leren jackie aan, half open en een sjaal omgeknoopt 'zodat ze niet verkouden worden'.
Trek gewoon eem fatsoenlijke jas aan.
Hey mcfluryquote:Op woensdag 20 november 2013 18:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
jij gaat ff eenposten als reactie op een troll post
Wtfquote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef Montelly het volgende:
Angstige scholieren uit Zeeland hebben schijnbaar geen zin hebben om 'zure yoghurt' in hun 'krent' te krijgen. De leerlingen hebben, nadat ze een vriendschapsvoorstel van een onbekende vent hadden geaccepteerd, een filmpje ontvangen. In dit filmpje wordt beloofd dat ze letterlijk op zwart zaad kunnen gaan zitten, Daarna zou hun nek worden gebroken.
Veel leerlingen vinden dit ietwat dubieus en hebben de plaatselijke politie ingelicht.
Het is nog onduidelijk wie de kinderen op deze manier benaderd heeft. Ook kan de politie, die het incident in onderzoek heeft, nog niet vertellen of de man in het filmpje dezelfde is die de vriendschapsverzoeken verstuurd heeft.
De meeste scholieren die de belabberde productie gekregen hebben zijn leerlingen van het Zeldenrust-Streelandcollege in Terneuzen. Alle ouders hebben inmiddels van de schoolleiding een waarschuwende brief ontvangen.
Loaded kettlebell eh?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:19 schreef Drinky het volgende:
Godver, met mijn loaded kettlebell walk toch iets in m'n rug verneukt denk ik toen mijn form even wegviel. Hopelijk is het niks, geen zin om weer een tijdje niks te doen
Ja gewoon met een zware kettlebell in 1 hand gaan lopen, bijzonder effectieve oefening voor je core.quote:
Maar dan is er toch niks loaded aan de kettlebell?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja gewoon met een zware kettlebell in 1 hand gaan lopen, bijzonder effectieve oefening voor je core.
Gaan we nou moeilijk doen of hoe zit dat hequote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar dan is er toch niks loaded aan de kettlebell?
Gewoon niet interessant gaan lopen doen. Woordje meer of minder maakt het niet zwaarder.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gaan we nou moeilijk doen of hoe zit dat he
" A loaded clean is when you catch the clean in a tensed state as if you were going to begin a press."quote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon niet interessant gaan lopen doen. Woordje meer of minder maakt het niet zwaarder.
Ja, want de barbell til je ook opquote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die barbell
reken je gewicht van de barbell mee om te bepalen hoe zwaar je tilt
Kettlebell noob. Oehhh ik span mn spiertjes aan terwijl ik gewoon dat ding omhoog houdt en er als een klapjosti mee ga rondlopen want daar train je blijkbaar dingen mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
" A loaded clean is when you catch the clean in a tensed state as if you were going to begin a press."
En een loaded walk is als je dan in die positie gaat lopen.
Haten op kettlebellsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kettlebell noob. Oehhh ik span mn spiertjes aan terwijl ik gewoon dat ding omhoog houdt en er als een klapjosti mee ga rondlopen want daar train je blijkbaar dingen mee.
Stel je aan joh
Ik haat op jou. Niet op kettlebells.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haten op kettlebells
Het nut van kettlebells voor je core strenght onderschatten
hip strenght > core strengthquote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haten op kettlebells
Het nut van kettlebells voor je core strenght onderschatten
Vechten danquote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik haat op jou. Niet op kettlebells.
Ook hip strength en flexibility kun je daarmee trainen.quote:
FUCKING LOADED BRAHquote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vechten dan
[..]
Ook hip strength en flexibility kun je daarmee trainen.
Zit kk hard aan de race nuquote:
CROSSFAGGOTquote:Op woensdag 20 november 2013 19:56 schreef Drinky het volgende:
Al die crossfithaters hier ik ben loesoe
Kom vechten dan ga ik gewoon kipping jabs uitdelen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kom vechten dan ga ik gewoon kipping jabs uitdelen.
Omg........quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaaaaarom ben ik maar 1.57 godverdomme.
Die ass + mijn hoofd:quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Waaaaaarom ben ik maar 1.57 godverdomme.
Duhh, veel reps en lichtere gewichtenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die ass + mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Vandaag weer mooie gehoord in de gym: "Ja als je droog wil worden moet je niet onder je onderhoud gaan eten, want dan breek je je spieren af en gaat je lichaam in survivalstand waardoor alles wordt opgeslagen".
Hoe wil je dan droger worden vraag ik me af? Inb4: veel reps met lichter gewicht.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:33 schreef Klokov het volgende:
Fucking manlets die geilen op chicks die nog kleiner dan hun zijn
beetje jammer dat hoofdquote:
op dat cirkel ding drukken waar "voeding" bij staat, dan bij het blauwe strookje waar "calorieverdeling" bij staat op het icoontje met al die streepjes drukken helemaal rechts.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:23 schreef McNulty het volgende:
Hoe kan je in myfitnesspal zien hoeveel gram e/k/v je nog naar binnen moet schrokken?
Vind het maar een kutapp tot nu toe.
geen water meer drinken. Je bent 70% water dus als je dat kwijt bent en je gewoon droger.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die ass + mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Vandaag weer mooie gehoord in de gym: "Ja als je droog wil worden moet je niet onder je onderhoud gaan eten, want dan breek je je spieren af en gaat je lichaam in survivalstand waardoor alles wordt opgeslagen".
Hoe wil je dan droger worden vraag ik me af? Inb4: veel reps met lichter gewicht.
I see. Kan je ook je doelen per macro eenheid instellen?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
op dat cirkel ding drukken waar "voeding" bij staat, dan bij het blauwe strookje waar "calorieverdeling" bij staat op het icoontje met al die streepjes drukken helemaal rechts.
Vroeger was het handiger, kreeg je eerst dat ding te zien ipv die nietszeggende pie chart.
Ik kan niet anders dan geilen op chicks die kleiner dan mij zijn vriendquote:Op woensdag 20 november 2013 21:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
manmores die dat feel niet kennen
Ga wiskunde maken ofzo beta Asianquote:
zegt de beta wannabe rus hahahquote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga wiskunde maken ofzo beta Asian
Ja maar dan moet je via je PC inloggen, kan helaas niet op mobiel (kk irritantquote:Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
I see. Kan je ook je doelen per macro eenheid instellen?
Sta je ook raar te kijken als Syrier als er opeens een kale gabber gothic met een baard met je mee gaat vechten.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:22 schreef G.R.S. het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158397163&page=3
Them WK's. Ik geef ze geen ongelijk. heykiddo = meisje op de foto
wrm verneuken a auto?quote:
is eyeliner ook voorgeschreven door de sharia?quote:
gothic, kaal, gabber, zachariaquote:Op woensdag 20 november 2013 22:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is eyeliner ook voorgeschreven door de sharia?
[ afbeelding ]
edit: lol aan t einde van t filmpje heeft zo'n joch het ook over oogschaduw trololo
even posten daarquote:Op woensdag 20 november 2013 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Daten met FOK!kers? Post jouw ervaringen!
FOK!lid
Haha, snap je hem. :d
omg zo incestueus allemaal, sap je bent toch geen familie van hequote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
Confirmed, mijn vader zat vroeger bij zijn vader in de klas. Mijn nichtjes moeten hem ook wel kennen, want hij is van hun leeftijd denk ik.
Ja dat krijg je met die boerendorpenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
omg zo incestueus allemaal, sap je bent toch geen familie van he
picsquote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
Confirmed, mijn vader zat vroeger bij zijn vader in de klas. Mijn nichtjesmoeten hem ook wel kennen, want hij is van hun leeftijd denk ik.
Reps for Mohammed.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
Confirmed, mijn vader zat vroeger bij zijn vader in de klas. Mijn nichtjes moeten hem ook wel kennen, want hij is van hun leeftijd denk ik.
25 replies per pagequote:Op woensdag 20 november 2013 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
FOK!lid
en met dit plaatje ga ik naar bed.quote:
Koning Etha wel. Door JB/10.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Dat topic trouwens. Heeft leks al hoofd mogen ontvangen ofnie??
lol inloggenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
FOK!lid
van inloggen??quote:Op woensdag 20 november 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Dat topic trouwens. Heeft leks al hoofd mogen ontvangen ofnie??
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef seto het volgende:
Heb 2x gedate met een meisje van hier, we houden allebei van sport dus op zich hadden we wel een klik. Ze gaf alleen toe dat ze creatine gebruikte, hier schrok ik wel van want ik houd meer van meisjes die naturel zijn. Na de tweede date zag ik het echter niet meer zo zitten en dat zei ik ook, zij accepteerde dat echter niet en bleef achter me aan zitten. Zelfs nu ze een nieuwe vriend heeft doet ze dit nog, ik denk serieus dat dit door de creatine komt.
JackieB als je dit leest, laat het alsjeblieft eens gaan.
ahah ja maar snel vergeven je weet toch hoe ik ben yuri.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:10 schreef Cake-Man het volgende:
Ja tog rustig' hoe is met jou dan ?
Wasje vorig keer beetje boos op mij hahah
quote:Op donderdag 21 november 2013 03:00 schreef Sapstengel het volgende:
Heb 1x gedate met een fokster. Was een heel leuk meisje, bleek ze achteraf een penis te hebben. Was opzich niet heel erg, wilde het altijd al eens proberen en 69 was wel apart, anders dan met een vrouw. Maar toch, ik heb liever dat ze zoiets van tevoren zeggen.
quote:
Ja tog, met jou danquote:
hahah ben je sukkeltje ofso alleen nerdjes letten daaropquote:Op donderdag 21 november 2013 10:52 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Ja tog, met jou dan
Goed is toch met D je schrijft toch niet met T
Of niet
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kreeg een lift van haar van Soesterberg naar Rotterdam..omdat we echt een half uur aan het kletsen waren op de parking.Zij vuurleider bij de luchtmacht( nu landmaacht volgens mij) 3e missie in een jaar in januari etc. Begon ze in de auto in een keer..'''Ja ik kon me maar moeilijk concentreren want ik ben aan het cutten''
Whut?
[ afbeelding ]
Nee en toen vertelde ze mij dat ze dankzij Crossfit van die powerlift oefeningen deed. Vroeg naar haar stats. 110 DL, 85 SQ, 4 pullups, 50 pushups( Crossfitstijl).
Mirin' en ook aan het cutten enzo alles..20 kg kwijtgeraakt volgens mij. Ze werd een beetje dik van het staren naar raketten. Man man man ik wil ook bij defensie.
No shit, Sherlock.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:20 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Er zijn heel wat gestoorde mensen op de wereld.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Nog niet eens echt afgestudeerd (moet nog verdedigen) en nu al een (parttime) baantje als onderzoeksassistent bij een onderzoeksbureau in Roffa. En dat met een HBO opleiding maatschappelijk werk.
[ afbeelding ]
hoe is het hier boys
Streefje is toch wel een van de meest dieptrieste woorden ooit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:22 schreef Montelly het volgende:
Ik had laatst een chick compliment gegeven bij ons op de gym, ging ongeveer zo:
ik "..je hebt wel een streefje hoor"
zij "..huh wat?"
ik "..niks laat maar zitten"
zij "..ow ok, hihihi"
Er is niet veel mis met Crossfit. Ik vind dat het ten onrechte veel gebashed wordt. Het is alleen wel blessuregevoelig en er wordt nogal eens matig op de vorm gelet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Crossfit is de bom!!!!Vandaag proeflesje WOD gedaan. 13.21
3x : 14x40kg touch'n'go Deadlifts, 7 platte burpees ( over je barbell heen springen tussen 2 herhalingen)...en dan 21 x een medicine bal tegen de muur omhoog smijten.
Daarna nog wat pullups gedaan..
Gym is in de buurt. Mensen zijn nice..intensieve workout.
Dat hij over zijn vriendin begon was om zichzelf tot de orde te roepen: hij wou je keihard raken, maar vond ergens dat hij dat niet kon maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Jullie raken mij kwijt aan Crossfit...
Later iedereen!
Trainde ook nog een jongen die in het 3e jaar van mijn studie zit waar ik toevallig gisteren oogcontact had in de lift omdat er iemand stonk. Zo random. Wel hubby/10 maar heeft al een vriendin...( waar hij zelf opeens uitgebreid over begon te praten)...dan weet je hoe laat die shit is.
Hij lijkt op mijn ex.
Hij wil gewoon wat fappics van je.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga nou niet zo stoer doen. Was net een uitgerekte JB dacht ik.
Maar JB hoe zit het nou.. he. Die dude liep aan iedereen te verkondigen ''Ja ik kwam haar gisteren tegen in de lift op school, ze doet dezelfde opleiding''. Bood aan samen terug te reizen met de trein. Zei dat ik hem moest adden op FB.
Aftakelen heb je zelf in de hand: Snakey ziet er beter uit dan de meeste twintigers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wil nietman..nu is het nog negenTIEN...straks 20..Geen geil tienermeisje meer.
Maar een twintiger...inb4 meer blessures en dichter bij aftakelleeftijd.
Dit. Enige juiste antwoord!quote:
Als je nog maar 19 bent is dat uiteraard de beste leeftijd. Als veertiger zeg ik: alles tussen de 18 en 30 is het best.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Serieus 19..een van de beste leeftijden die ik heb gehad.
Mijn jeugd!quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga helemaal los op deze, bazennummer dit.
Dat was ook wel een bazenreclame.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
hier refrein:
You can win if you want
If you want it you will win
On your way you will see that life is more than fantasy.
Take my hand
Follow me
Oh
You got a brand-new friend for your life.
You can win if you want
If you want it you will win
[ afbeelding ]
Dit is wel erg oud (voor mij).quote:
Dit dus. Hoezo emancipatie? Kijk op het Viva-forum voor allerlei huilie-huilie topics van vrouwen die zichzelf niet kunnen onderhouden na een scheiding.quote:Op woensdag 20 november 2013 06:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Welkom bij de Nederlandse wet waar je als vent geen moer te vertellen hebt over je kinderen behalve dat je de portemonnee mag trekken in dat soort gevallen.
BMI van 19quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef Champy het volgende:
Kwam dit tegen in een KLB topic, volgens mij zijn er hier mensen die tijdens hun ontbijt al meer calorieën binnenkrijgen dan deze vrouw over de hele week
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:02 schreef Champy het volgende:
Damn, weer de Cor Mega Quote niet gehaald
Altijd goed om mensen om je heen te hebben die slimmer/sterker/beter/etc. zijn. Geldt voor werk/studie/sport, alles.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kreeg een lift van haar van Soesterberg naar Rotterdam..omdat we echt een half uur aan het kletsen waren op de parking.Zij vuurleider bij de luchtmacht( nu landmacht volgens mij) 3e missie in een jaar in januari etc. Begon ze in de auto in een keer..'''Ja ik kon me maar moeilijk concentreren want ik ben aan het cutten''
Whut?
[ afbeelding ]
Nee en toen vertelde ze mij dat ze dankzij Crossfit van die powerlift oefeningen deed. Vroeg naar haar stats. 110 DL, 85 SQ, 4 pullups, 50 pushups( Crossfitstijl).
Mirin' en ook aan het cutten enzo alles..20 kg kwijtgeraakt volgens mij. Ze werd een beetje dik van het staren naar raketten. Man man man ik wil ook bij defensie.
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:02 schreef Champy het volgende:
Damn, weer de Cor Mega Quote niet gehaald
http://www.schwarzenegger(...)rent-worth-your-timequote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef seto het volgende:
Dit. Soberso zijn auto's overrated. Kosten focking veel geld. Ga op de fiets of regel een goedkoop Japans geval en gebruik het geld dat je bespaart voor zinnigere dingen (zoals een fasoenlijke gym i.p.v. F4F).quote:Op woensdag 20 november 2013 22:25 schreef Klokov het volgende:
Zou niet snappen waarom je een onpraktische auto wil hebben, je bent toch geen 14?
Ik zal iedereen even de kans geven om bij te lezen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
Kappe nou Cor sommige mensen werken.
Heb er eentje van 9 jaar ouderquote:Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef seto het volgende:
ik zeg later geen nee tegen zo'n bak om aan te sleutelen hoor
[ afbeelding ]
lekker fout
hahah je heb wel beetje gelijk ja togquote:Op donderdag 21 november 2013 10:55 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hahah ben je sukkeltje ofso alleen nerdjes letten daarop
Check susteren zn pta-topicsquote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Soberso zijn auto's overrated. Kosten focking veel geld. Ga op de fiets of regel een goedkoop Japans geval en gebruik het geld dat je bespaart voor zinnigere dingen (zoals een fasoenlijke gym i.p.v. F4F).
ja die zijn weer kapot lelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hosselaar.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef CarbonC het volgende:
Heb ooit een tijdje getraind met een Fokster.
ja tog dikke bempy allesquote:Op donderdag 21 november 2013 11:32 schreef seto het volgende:
[..]
die gast is 19 ofzo en wil in een 7-serie rond gaan rijden?
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef seto het volgende:
[..]
ja die zijn weer kapot lelijkChevy 350SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt momenteel zo in m'n garage, kromme krukas
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
nice! foto's van de wagen zelf?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Chevy 350
[ afbeelding ]
Hangt momenteel zo in m'n garage, kromme krukas
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:35 schreef seto het volgende:
[..]
nice! foto's van de wagen zelf?
als ik later echt geld teveel heb wil ik er wel zo'n 454 inknallen
17. En er zijn wel 380 modellen voorbij gekomen. Van alfa 159 tot cadillac tot deawoo/chevy gevalquote:Op donderdag 21 november 2013 11:32 schreef seto het volgende:
[..]
die gast is 19 ofzo en wil in een 7-serie rond gaan rijden?
heb je hem nou matchend met je smart laten spuiten?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef Champy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles proberen zelf te doen, eerste keer
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Soberso zijn auto's overrated. Kosten focking veel geld. Ga op de fiets of regel een goedkoop Japans geval en gebruik het geld dat je bespaart voor zinnigere dingen (zoals een fasoenlijke gym i.p.v. F4F).
Haha nee die stond daar toevallig geparkeerd, is niet van mij, vond het wel leuk om zo een foto te maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:46 schreef seto het volgende:
[..]
heb je hem nou matchend met je smart laten spuiten?
indd wel vet om alles zelf te doen, is niet heel gecompliceerd toch met die oude muscle cars?
Wat pas erg is: zodra je hertrouwt mag je ex meer alimentatie eisen. Voor de wet geld dat na een huwelijk het inkomen verdubbelt. Daarom, nooit hertrouwen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus. Hoezo emancipatie? Kijk op het Viva-forum voor allerlei huilie-huilie topics van vrouwen die zichzelf niet kunnen onderhouden na een scheiding.
Doe normaal zo doe ik toch ookquote:Op donderdag 21 november 2013 11:47 schreef fathank het volgende:
Heey cakeneuker hoerenjong dalijk denkt heel r&p dat ik weissman ben.
wtf män hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat pas erg is: zodra je hertrouwt mag je ex meer alimentatie eisen. Voor de wet geld dat na een huwelijk het inkomen verdubbelt. Daarom, nooit hertrouwen.
Overigens ben ik degene die de alimentatie krijgt, dus ik zit gebakken
Mensen die hun hele leven alleen maar geld uitgeven aan 'zinnige' dingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geld moet zeker rollen, maar dan wel richting zinnige dingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen die hun hele leven alleen maar geld uitgeven aan 'zinnige' dingen.Geld moet rollen Karbon, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt.
Fout. FOUT.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geld moet zeker rollen, maar dan wel richting zinnige dingen.
Maar dat is per persoon natuurlijk heel verschillend. Zo zul jij het ongetwijfeld onzin vinden dat ik nieuwe velgen voor mijn '95 Accord koop terwijl ik elke keer een stijve krijg als ik uit mijn dakraam kijk en hem zo lekker laag op die zwarte wielen zie liggen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zinnige dingen kunnen ook ervaringen zijn uiteraard. Bij voorkeur zelfs.
Hoeren. Snuif. Pillen. Party.quote:
Zo'n auto is een hele ervaring bij iedere drempelquote:Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zinnige dingen kunnen ook ervaringen zijn uiteraard. Bij voorkeur zelfs.
Nou zijn verkeerdrempels ookquote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Zo'n auto is een hele ervaring bij iedere drempel
daarom air springsquote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Zo'n auto is een hele ervaring bij iedere drempel
Hey Kaasplankje.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
daarom air springs
[ afbeelding ]
Wat is er met jou gebeurd man? Flinke kaasplank gewordenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
daarom air springs
[ afbeelding ]
Hey Champyonquote:Op donderdag 21 november 2013 12:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd man? Flinke kaasplank geworden
[ afbeelding ]
Hoi Downyquote:
Ja togquote:
inb4 farmerwalkquote:Op donderdag 21 november 2013 12:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd man? Flinke kaasplank geworden
[ afbeelding ]
watdoet dat er toe? Als ik zou gaan scheiden zou ik alimentatie kunnen krijgen omdat ik minder verdien. Moeilijker dan dat is het nietquote:
Hoe weet je dan wat je persoonlijke aanbiedingen zijn?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef McNulty het volgende:
Heeft iemand al geprofiteerd van de persoonlijke aanbiedingen van de nieuwe AH bonuskaart?
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
fuck albert hein echt als ik daar boodschappen doe voel ik me altijd in mijn kont genaaid
AH bezoek je voor specifieke dingen, niet om een boodschappenwagen compleet te vullen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
fuck albert hein echt als ik daar boodschappen doe voel ik me altijd in mijn kont genaaid
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
AH bezoek je voor specifieke dingen, niet om een boodschappenwagen compleet te vullen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Cake-Man het volgende:
Je weet niet waar de straat over praat vriend
1000 dingen een beetje goedkoper maken, maar de rest een flink stuk duurderquote:Op donderdag 21 november 2013 12:56 schreef kaasplankje het volgende:
ook echt zoon ah streek, ineens alle produkten van een merk/leverancier uit de schappen rara hoe komt dat
Kom race dan bempi 325 hierquote:
De echte grap is dat er nu echt iemand kkhard aan het gniffelen is in zijn of haar vuistje.quote:
Ja, hilarisch.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De echte grap is dat er nu echt iemand kkhard aan het gniffelen is in zijn of haar vuistje.
het is die persoon gegundquote:Op donderdag 21 november 2013 13:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De echte grap is dat er nu echt iemand kkhard aan het gniffelen is in zijn of haar vuistje.
Ik had jou hoger ingeschat, Champy.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:28 schreef Champy het volgende:
Sorry, dacht dat jullie het wel grappig zouden vinden
Je komt niet eens boven de wielkasten uit, kkasianmanletquote:Op donderdag 21 november 2013 13:38 schreef seto het volgende:
srry d9 dat je het ook wel grappig zou vinden als ik kk hommo in je camaro kraste
186 cm jaquote:Op donderdag 21 november 2013 13:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat, Champy.
lol 186 manletquote:Op donderdag 21 november 2013 13:43 schreef Champy het volgende:
[..]
Je komt niet eens boven de wielkasten uit, kkasianmanlet
[..]
186 cm ja
quote:
Faith in humanity totally destroyed.quote:
Nu Alleen nog 8 kids bij 5 vrouwen en het plaatje s compleet.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wheheh laatst ff bij een vriendin langs geweest en daar was een Antilliaans meisje op bezoek. Vroeg die later aan haar: "Die jongen, is hij half Antilliaan?".
Lol, zelfs Antillianen denken dat ik een van hun ben..
Heheh! Jij lijkt Arubaans ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wheheh laatst ff bij een vriendin langs geweest en daar was een Antilliaans meisje op bezoek. Vroeg die later aan haar: "Die jongen, is hij half Antilliaan?".
Lol, zelfs Antillianen denken dat ik een van hun ben..
Yup en een Honda Civic.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu Alleen nog 8 kids bij 5 vrouwen en het plaatje s compleet.
Hahah, dat hoor jij ook wel vaak of niet? En nog steeds op Tinder?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heheh! Jij lijkt Arubaans ja.
Gisteren vroeg een latino of ik Colombiaans was..en iemand op Tinder begon Portugees tegen mij te praten.
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:43 schreef Champy het volgende:
[..]
Je komt niet eens boven de wielkasten uit, kkasianmanlet
[..]
Tinderquote:Op donderdag 21 november 2013 14:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heheh! Jij lijkt Arubaans ja.
Gisteren vroeg een latino of ik Colombiaans was..en iemand op Tinder begon Portugees tegen mij te praten.
Ik hoor het meestal. Turks wordt nooit geschat.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup en een Honda Civic.
Zou er srs wel een willen
[..]
Hahah, dat hoor jij ook wel vaak of niet? En nog steeds op Tinder?
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey marmar alles goed met de kitsquote:
Nee echt verwaarloost, horeca werk is echt tantoe zwaar jwzquote:Op donderdag 21 november 2013 14:27 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Hey marmar alles goed met de kits
ja ik zag ze al bij buro halt toen ik daar wasquote:Op donderdag 21 november 2013 14:28 schreef Gingerbread_Man het volgende:
[..]
Nee echt verwaarloost, horeca werk is echt tantoe zwaar jwz
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja ik zag ze al bij buro halt toen ik daar was
Haaa je bent gewoon te oud ervoorquote:
Waarom haat je op cor ?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:31 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Haaa je bent gewoon te oud ervoor
Hoi Fantaquote:Op donderdag 21 november 2013 14:42 schreef SyntholSnol het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, Fanta.
Gr, gr.
Maat wij maken onze eigen reeks wel, niemand nodig tog? Ik DM vast de mensen die ook mogen komen.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:43 schreef seto het volgende:
wordt echt steeds grappiger met die kloons man
Niks gehad?quote:
hij is tof ja jij bent gwn sukkeltjequote:Op donderdag 21 november 2013 14:36 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Waarom haat je op cor ?
Hij is gew tof ja tog
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:50 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hij is tof ja jij bent gwn sukkeltje
Foto van Cor en zijn toenmalige vriendinnetje.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:34 schreef seto het volgende:
carbon moet gewoon met een foto uit zijn milli vanilli tijd op tinder gaan
verkleuring van de foto kan verklaard worden dmv instagram filter
Mirin' waggie welquote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Foto van Cor en zijn toenmalige vriendinnetje.
[ afbeelding ]
Mijn god: waar Google jij op om dit op te kunnen graven?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Foto van Cor en zijn toenmalige vriendinnetje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |