SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonushulk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JackieBrown op 20-11-2013 14:04:16 ]
quote:
Wij postten ook altijd een paar pics van onze nieuwe scharrels.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef fathank het volgende:
@Jackie
Nee niet die, moeilijk wijf. Rammelende eierstokken ditdat. Deze is beter.
En Nee geen pics
Nee hoor maar gwn je bek houwe oké?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck, ben ik nu gesnitched in het vorige deel?
Vandaar dat het zo angstvallig leeg blijft met pics, op wat#fitchicks en #Crossfitt aandachtshoeren naquote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wij postten ook altijd een paar pics van onze nieuwe scharrels.
Het leek dima destijds wel een leuke traditie.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo angstvallig leeg blijft met pics, op wat#fitchicks en #Crossfitt aandachtshoeren na
heb je die handstand pushups al gedaan? Ben benieuwd hoe het ging (srs)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Pls, iedereen is groter dan Jeff.
Nee, zit nog op stage te beulenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heb je die handstand pushups al gedaan? Ben benieuwd hoe het ging (srs)
quote:
Hey fantaquote:
Hey Cake-Manquote:
Hey man alles goedquote:
Hey JMF, hoe staat ie?quote:
Hey jij ben toch beetje chineesquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef Cake-Man het volgende:
Ahahahha ja tog ben je gespiert of niet
Ben je ook turk
hey mcnuiltyquote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef Cake-Man het volgende:
Zoveel haat hier
Opeens stuur je wel dm
Sukkel
ik ook niet. Geef het tijd en probeer elke keer.quote:
haha dips kan ik ookquote:Op woensdag 20 november 2013 17:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik ook niet. Geef het tijd en probeer elke keer.
Kan wel dips.
Wisten jullie al dat ik dips kan?
Kan er wel vijf*zelf verheven tot 11/10
Oquote:Op woensdag 20 november 2013 17:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha dips kan ik ook
15 x lukt makkelijk
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef seto het volgende:
abductor en adductor machines hebben mij veel geholpen met mijn pullups
Mijn naam is Jesse en ik kan dit beamen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef seto het volgende:
abductor en adductor machines hebben mij veel geholpen met mijn pullups
Gewoon warmer aankleden. Nog geen last van de kou ondanks dat k anderhalf uur met 20 knopen op een open boot heb gezeten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Wat zijn mensen aan het janken over de temperatuur zegkrijg echt de kriebels van de betaness door dudes op t station die staan te rillen
Ligt eraan of je hem ook optilt.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen reken jullie de barbel bij gewicht ofniet
wat bedoel je?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen reken jullie de barbel bij gewicht ofniet
jij gaat ff eenquote:
Pieterhankquote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon warmer aankleden. Nog geen last van de kou ondanks dat k anderhalf uur met 20 knopen op een open boot heb gezeten.
Waarschijnlijk hebben ze zon kort hip leren jackie aan, half open en een sjaal omgeknoopt 'zodat ze niet verkouden worden'.
Trek gewoon eem fatsoenlijke jas aan.
Hey mcfluryquote:Op woensdag 20 november 2013 18:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
jij gaat ff eenposten als reactie op een troll post
Wtfquote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef Montelly het volgende:
Angstige scholieren uit Zeeland hebben schijnbaar geen zin hebben om 'zure yoghurt' in hun 'krent' te krijgen. De leerlingen hebben, nadat ze een vriendschapsvoorstel van een onbekende vent hadden geaccepteerd, een filmpje ontvangen. In dit filmpje wordt beloofd dat ze letterlijk op zwart zaad kunnen gaan zitten, Daarna zou hun nek worden gebroken.
Veel leerlingen vinden dit ietwat dubieus en hebben de plaatselijke politie ingelicht.
Het is nog onduidelijk wie de kinderen op deze manier benaderd heeft. Ook kan de politie, die het incident in onderzoek heeft, nog niet vertellen of de man in het filmpje dezelfde is die de vriendschapsverzoeken verstuurd heeft.
De meeste scholieren die de belabberde productie gekregen hebben zijn leerlingen van het Zeldenrust-Streelandcollege in Terneuzen. Alle ouders hebben inmiddels van de schoolleiding een waarschuwende brief ontvangen.
Loaded kettlebell eh?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:19 schreef Drinky het volgende:
Godver, met mijn loaded kettlebell walk toch iets in m'n rug verneukt denk ik toen mijn form even wegviel. Hopelijk is het niks, geen zin om weer een tijdje niks te doen
Ja gewoon met een zware kettlebell in 1 hand gaan lopen, bijzonder effectieve oefening voor je core.quote:
Maar dan is er toch niks loaded aan de kettlebell?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja gewoon met een zware kettlebell in 1 hand gaan lopen, bijzonder effectieve oefening voor je core.
Gaan we nou moeilijk doen of hoe zit dat hequote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar dan is er toch niks loaded aan de kettlebell?
Gewoon niet interessant gaan lopen doen. Woordje meer of minder maakt het niet zwaarder.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gaan we nou moeilijk doen of hoe zit dat he
" A loaded clean is when you catch the clean in a tensed state as if you were going to begin a press."quote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon niet interessant gaan lopen doen. Woordje meer of minder maakt het niet zwaarder.
Ja, want de barbell til je ook opquote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die barbell
reken je gewicht van de barbell mee om te bepalen hoe zwaar je tilt
Kettlebell noob. Oehhh ik span mn spiertjes aan terwijl ik gewoon dat ding omhoog houdt en er als een klapjosti mee ga rondlopen want daar train je blijkbaar dingen mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
" A loaded clean is when you catch the clean in a tensed state as if you were going to begin a press."
En een loaded walk is als je dan in die positie gaat lopen.
Haten op kettlebellsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kettlebell noob. Oehhh ik span mn spiertjes aan terwijl ik gewoon dat ding omhoog houdt en er als een klapjosti mee ga rondlopen want daar train je blijkbaar dingen mee.
Stel je aan joh
Ik haat op jou. Niet op kettlebells.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haten op kettlebells
Het nut van kettlebells voor je core strenght onderschatten
hip strenght > core strengthquote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haten op kettlebells
Het nut van kettlebells voor je core strenght onderschatten
Vechten danquote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik haat op jou. Niet op kettlebells.
Ook hip strength en flexibility kun je daarmee trainen.quote:
FUCKING LOADED BRAHquote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vechten dan
[..]
Ook hip strength en flexibility kun je daarmee trainen.
Zit kk hard aan de race nuquote:
CROSSFAGGOTquote:Op woensdag 20 november 2013 19:56 schreef Drinky het volgende:
Al die crossfithaters hier ik ben loesoe
Kom vechten dan ga ik gewoon kipping jabs uitdelen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kom vechten dan ga ik gewoon kipping jabs uitdelen.
Omg........quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaaaaarom ben ik maar 1.57 godverdomme.
Die ass + mijn hoofd:quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Waaaaaarom ben ik maar 1.57 godverdomme.
Duhh, veel reps en lichtere gewichtenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die ass + mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Vandaag weer mooie gehoord in de gym: "Ja als je droog wil worden moet je niet onder je onderhoud gaan eten, want dan breek je je spieren af en gaat je lichaam in survivalstand waardoor alles wordt opgeslagen".
Hoe wil je dan droger worden vraag ik me af? Inb4: veel reps met lichter gewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |