SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonusik haat gewoon op abs bij vrouwen, gek heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet subtiel zijn, vind van die droge blokken ook niks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik haat gewoon op abs bij vrouwen, gek he
Na 8 baco's zou ik haar wel een veeg geven..quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:24 schreef VMSDKR het volgende:
lelyke wyven doe my maar puur natur
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:
GG en welkom in Roffa Gquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Nog niet eens echt afgestudeerd (moet nog verdedigen) en nu al een (parttime) baantje als onderzoeksassistent bij een onderzoeksbureau in Roffa. En dat met een HBO opleiding maatschappelijk werk.
[ afbeelding ]
hoe is het hier boys
had erger gekundquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:22 schreef Montelly het volgende:
Ik had laatst een chick compliment gegeven bij ons op de gym, ging ongeveer zo:
ik "..je hebt wel een streefje hoor"
zij "..huh wat?"
ik "..niks laat maar zitten"
zij "..ow ok, hihihi"
Nice brah. Krijg je ook een 9mm van de zaak om veilig op je werk te komen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Nog niet eens echt afgestudeerd (moet nog verdedigen) en nu al een (parttime) baantje als onderzoeksassistent bij een onderzoeksbureau in Roffa. En dat met een HBO opleiding maatschappelijk werk.
[ afbeelding ]
hoe is het hier boys
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice brah. Krijg je ook een 9mm van de zaak om veilig op je werk te komen?
He gvd nakker.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
http://www.pingu.net/us/play_online_kids_games_with_pingu.htm
die zocht ik!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
He gvd nakker.
http://www.infinitegames.co.uk/yeti-sports-1-penguin-smash.html
Geen cognitieve dissonantie broertje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:16 schreef VMSDKR het volgende:
>mfw mijn ex-vriendin van 4,5 jaar op Facebook post dat ze met een andere jongen naar Nederland - Columbia is vanavond en ik het profiel van die jongen bekeken heb:
[ afbeelding ]
3/10 feelsquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen cognitieve dissonantie broertje?![]()
Je kunt gewoon je hart luchten hier he. Acts prikken we meteen doorheen.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Crossfit is de bom!!!!Vandaag proeflesje WOD gedaan. 13.21
3x : 14x40kg touch'n'go Deadlifts, 7 platte burpees ( over je barbell heen springen tussen 2 herhalingen)...en dan 21 x een medicine bal tegen de muur omhoog smijten.
Daarna nog wat pullups gedaan..
Gym is in de buurt. Mensen zijn nice..intensieve workout.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Crossfit is de bom!!!!Vandaag proeflesje WOD gedaan. 13.21
3x : 14x40kg touch'n'go Deadlifts, 7 platte burpees ( over je barbell heen springen tussen 2 herhalingen)...en dan 21 x een medicine bal tegen de muur omhoog smijten.
Daarna nog wat pullups gedaan..
Gym is in de buurt. Mensen zijn nice..intensieve workout.
quote:
Jullie raken mij kwijt aan Crossfit...quote:
Ga nou niet zo stoer doen. Was net een uitgerekte JB dacht ik.quote:
Geen idee johquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga nou niet zo stoer doen. Was net een uitgerekte JB dacht ik.
Maar JB hoe zit het nou.. he. Die dude liep aan iedereen te verkondigen ''Ja ik kwam haar gisteren tegen in de lift op school, ze doet dezelfde opleiding''. Bood aan samen terug te reizen met de trein. Zei dat ik hem moest adden op FB.
Mi kanki, ik snap de meesten wel...maar gasten zoals dezequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Geen idee johik snap mannen niet tbh.
Add hem op FB en kijk wat ie doet zou ik zeggen... wss gewoon aandacht nodig?
Vandaag restday, morgen chestday en overmorgen pussy day.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:05 schreef Montelly het volgende:
Boiss wat gaat het worden vandaag, chestdat?
wauw wat bedoel je daarmee??!!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vandaag restday, morgen chestday en overmorgen pussy day.
Denk dat die seks gaat hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw wat bedoel je daarmee??!!!
he ja dat doe ik wel eens af en toe jaquote:
Huh komt pussyday bij juli niet na chestday? Vaag :Squote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw wat bedoel je daarmee??!!!
erreday is pusseday for mequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Huh komt pussyday bij juli niet na chestday? Vaag :S
gwn btj die playboy tochquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
Wow etha. Vertel me je geheim man. Denk wel dat jy egte player bent haha
Doe maar, toch UI-loos. Knal VMS er ook meteen uit. Die jongen moet eerst zijn eigen identiteit maar eens zien te vinden want anders blijven we wisselen.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef VMSDKR het volgende:
heb hem nu gevonden hoor
deze symboliseert mijzelf vms(dkr) maar dat was te lang
dusja
Ik zal jouw hoofd eens uit de lucht knallen. Meneer-ik-ben-lang-en-daarom-zit-mijn-ego-ook-sky-high.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tread lightly seto
Dude. Wrm doe je dan geen ui meer?? We weten allemaal dat je ons toch nooit verlaat. Mij hou je niet voor de gek hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zal jouw hoofd eens uit de lucht knallen. Meneer-ik-ben-lang-en-daarom-zit-mijn-ego-ook-sky-high.
Ik moest hardop lachen. Dit is namelijk hoe ik me jou ongeveer voorstel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tread lightly seto
zo dik en lelijk?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Dit is namelijk hoe ik me jou ongeveer voorstel.![]()
Dit. Ik dacht wel krullen om een of andere reden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Dit is namelijk hoe ik me jou ongeveer voorstel.![]()
Nee, maar wel met zo'n mad look. Sry bby, didn't wanna hurt y0 feelin'z y'all mean.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zo dik en lelijk?
.... damn.. feelings were hurt that day
ik ben een hele rustige jongen hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zal jouw hoofd eens uit de lucht knallen. Meneer-ik-ben-lang-en-daarom-zit-mijn-ego-ook-sky-high.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest lachen. Spot on.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
typische achtergrondzangeres-look.
Dit heeft niks met versieren te maken. Je begint gewoon een mental-image te creëren bij bepaalde users na verloop van tijd. JB ziet er bij mij zo uit in gedachte.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Dus zo versieren jullie chickies.
No wonder. No wonder.
Christ zet het dan gewoon in het topic mensenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef Awesome_ het volgende:
En ik ben niet de enige, zo blijkt.
Nooit zo populair geweest in DM.
Hoe stel je je mij voor?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Christ zet het dan gewoon in het topic mensen.
Ik heb van jou dan weer geen beeld what so ever, niet eens een idee van haarkleur/postuur ed
Als echt een volle griekquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe stel je je mij voor?
inb4 onaardige sneer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, je zit er niet eens ver vanaf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als echt een volle griekwant dat is ook het enige dat k weet
beetje zo:
[ afbeelding ]
DWDD gekeken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht zoiets. Zo'n typische achtergrondzangeres-look.
srs
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef seto het volgende:
ik stel me awesome altijd zo voor
[ afbeelding ]Das no1uknowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef seto het volgende:
ik stel me awesome altijd zo voor
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik sta hier diverse keren in, dado (nu cafe beurs) ging los toen![]()
kippenvel als ik dit terug kijk, kippenvel..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Oww jaaa dado...alleen cabo's daar man.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een neger bent.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
kippenvel als ik dit terug kijk, kippenvel..![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
Jackie lijkt me gewoon zo'n zakenvrouwtje, in vrouwenpak (?) naar het werk? Daar heb ik wel gelijk in hè?
Bijna altijd wel een blazertje aan ja, soms ook kokerrokjequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
Jackie lijkt me gewoon zo'n zakenvrouwtje, in vrouwenpak (?) naar het werk? Daar heb ik wel gelijk in hè?
Hmmm, ff een waar is wally montelly doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb gehoord dat Jekkie altijd met zomercarnaval meedoet..quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
www.sistasense.comquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk het wel. Zo zie ik haar voor me.
ik sta ook nog ergens op een filmpje van een vriendquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wel een paar de grond in gestampt hoor ik? Met getrekte benen inkomen alles.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik stond in 2010 op stadhuisplein bij spanje-nederland ...tussen allemaal spanjaarden.
Heb ik ook gestaan, wij waren net op tijd binnen, ze hadden vervolgens beide kanten met dranghekken afgelostenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik stond in 2010 op stadhuisplein bij spanje-nederland ...tussen allemaal spanjaarden.
Not a single feel was felt that day.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik besef maar weer eens dat ik bijna 20 ben.
Hoe voelde dat nou voor jullie toen jullie de 20 passeerden?
niks gevoeld, de 30, die was wel zuurquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
dit..quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Not a single feel was felt that day.
Kon je niet spotten. Ik zag geen buffe Turken vrind.quote:
Ik voelde alleen terugslag eh....quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Stoer. Ik vond 21 de leeftijd waarop ik ouder worden niet meer leuk vond.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Je gaat niet vinden broertjequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kon je niet spotten. Ik zag geen buffe Turken vrind.
Ja was echt superdruk...ik stond bij Big Ben en St.tropez daar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb ik ook gestaan, wij waren net op tijd binnen, ze hadden vervolgens beide kanten met dranghekken afgelosten
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Not a single feel was felt that day.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
niks gevoeld, de 30, die was wel zuur
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik voelde alleen terugslag eh....
Oh en ik kon m'n arm niet omhoog tillen i.v.m. scheurtje in spier.
Ik wil nietman..nu is het nog negenTIEN...straks 20..Geen geil tienermeisje meer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stoer. Ik vond 21 de leeftijd waarop ik ouder worden niet meer leuk vond.
Ik iets terug, bij Get Back..quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja was echt superdruk...ik stond bij Big Ben en St.tropez daar.
in de gym.. waar anders.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
Waar waren jullie toen de twintowers instortten dan?!?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
...straks 20..Geen geil tienermeisje meer.
..
quote:
Please go.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
Harder trainen dan duurt de aftakel langer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wil nietman..nu is het nog negenTIEN...straks 20..Geen geil tienermeisje meer.
Maar een twintiger...inb4 meer blessures en dichter bij aftakelleeftijd.
Had best gekund, veel kontjes werden die avond geschuurdquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...ik heb volgens mij nog oogcontact gehad met jou ja.
[..]
Please go.
Je had een vriendin vieze man.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Had best gekund, veel kontjes werden die avond geschuurd
Ik heb geluk dat mijn moeder er nog jong uitziet ( met een 11 jaar jongere vriend, die houdt er wel jongquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Harder trainen dan duurt de aftakel langer.
Sowieso ben ik blij dat ik een kerel ben. Dan duurt het nog wel tot 35 itt 20 bij de vrouwen.
Niet te veel negatieve gedachten aan besteden. Gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je had een vriendin vieze man.
[..]
Ik heb geluk dat mijn moeder er nog jong uitziet ( met een 11 jaar jongere vriend, die houdt er wel jong). En ik lift al tijden, eet gezond.
Moet wel goedkomen maar still. '
Dat feel
Thanks bby...Ik heb weer power. 2 jan ben ik aan de beurt though.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Niet te veel negatieve gedachten aan besteden. Gewoon doorgaan.
hollywoodtaferelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Had best gekund, veel kontjes werden die avond geschuurd
Inclusief andermans cc om te legenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk het wel. Zo zie ik haar voor me.
in de taxi onderweg naar vliegveld. Werkte toen in de uk. Het werd een rustige weekquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ken ik alquote:
Je leest het ook verkeerd he, ik zeg ook niet dat ik kontjes schuurde..quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs monty. Je had een een vriendin.
Hmmkayquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je leest het ook verkeerd he, ik zeg ook niet dat ik kontjes schuurde..
Soberso pussies, anders was ze niet vreemgegaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Trouwens Nederlandse mannen..please go and shame.
Man is getrouwd heeft 2 kids...gaat op uitzending komt eerder terug want moeder is overleden.
Vrouw biecht op met 3 verschillende mannen zijn vreemdgegaan. Vrouw wilt scheiden.
Eindstand vrouw blijft met 2 kids in hun huis wonen. Man gaat als 35jarige inwonen op de kazerne.
Who was balls?
Ik had die k*****hoer aan haar haren uit het huis gesleept en zelf voor mijn 2 kids gezorgd..( man had wel de middelen om dat te doen)
daarom heb ik ook serieuze twijfels over trouwen, je bent vaak gewoon serieus genaaid als manquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Man is getrouwd heeft 2 kids...gaat op uitzending komt eerder terug want moeder is overleden.
Vrouw biecht op met 3 verschillende mannen zijn vreemdgegaan. Vrouw wilt scheiden.
Eindstand vrouw blijft met 2 kids in hun huis wonen. Man gaat als 35jarige inwonen op de kazerne.
Who was balls?
Ik had die k*****hoer aan haar haren uit het huis gesleept en zelf voor mijn 2 kids gezorgd..( man had wel de middelen om dat te doen)
Rameses b heb je idd gestuurdquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je lult OF je kent ze allemaal van mij.
Laatste:
Stimmt..maar hoe kun je zo cru zijn als vrouw. Als ik vreemd zou gaan en op zou biechten zou ik het niet durven om ook nog in het huis te blijven wonen..kankerbitch.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Soberso pussies, anders was ze niet vreemgegaan.
Trouwen heeft geen meerwaarde. En mbt kids ben je idd altijd genaaid.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:57 schreef seto het volgende:
[..]
daarom heb ik ook serieuze twijfels over trouwen, je bent vaak gewoon serieus genaaid als man
Goede muziek ik zal ze aanvragen in de disco aanstaande zaterdag.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede muziek ik zal ze aanvragen in de disco aanstaande zaterdag.
Hahaha...maar srs..ik wil weer terug naar die 90's/00'squote:Op dinsdag 19 november 2013 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
wel echt next level progressive shit namelijk. Voor de echte connaisseur.
Dat nummer zocht ik vriendje.quote:
Ik schreeuw deze nog steeds mee alstie ergens speeltquote:
ik heb dat met dezequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik schreeuw deze nog steeds mee alstie ergens speelt
Vriend, kennen wij elkaar? Ik zing dit liedje nog zeker wekelijks. Monotone shit alles. voor naar achter en terug.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:04 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb dat met deze
mijn beste matties en ik kennen dat hele liedje uit onze kop
Vrouwen zijn wat dat betreft veel gehaaider. Op het moment dat een vrouwen met kinderen nota bene, besluit om vreemd te gaan is het eigenlijk al te laat. Process is dan allang in gang gezet en voelt ze geen emotionele band meer met haar ex-partner. Op dat punt zijn vrouwen werkelijk kkkrengen en zijn ze tot alles in staat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stimmt..maar hoe kun je zo cru zijn als vrouw. Als ik vreemd zou gaan en op zou biechten zou ik het niet durven om ook nog in het huis te blijven wonen..kankerbitch.
[..]
Trouwen heeft geen meerwaarde. En mbt kids ben je idd altijd genaaid.
voelt so good als je dit dronken met je vrienden zingtquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend, kennen wij elkaar? Ik zing dit liedje nog zeker wekelijks. Monotone shit alles. voor naar achter en terug.
moeder van een vriend van me had dat gedaan, ging ervandoor met een ander en bij de rechter claimde ze dat ze recht had op geld terwijl ze jaren lang zwart had gewerktquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wat dat betreft veel gehaaider. Op het moment dat een vrouwen met kinderen nota bene, besluit om vreemd te gaan is het eigenlijk al te laat. Process is dan allang in gang gezet en voelt ze geen emotionele band meer met haar ex-partner. Op dat punt zijn vrouwen werkelijk kkkrengen en zijn ze tot alles in staat.
guilty pleasurequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik schreeuw deze nog steeds mee alstie ergens speelt
Klopt. En je hoeft niet goed te kunnen zingen om het goed te laten klinken. Veel chimi's mee natgemaakt in de karaokebar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:07 schreef seto het volgende:
[..]
voelt so good als je dit dronken met je vrienden zingt
Ik schaam me soms voor mijn geslacht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wat dat betreft veel gehaaider. Op het moment dat een vrouwen met kinderen nota bene, besluit om vreemd te gaan is het eigenlijk al te laat. Process is dan allang in gang gezet en voelt ze geen emotionele band meer met haar ex-partner. Op dat punt zijn vrouwen werkelijk kkkrengen en zijn ze tot alles in staat.
Ik ga helemaal los op deze, bazennummer dit.quote:
Aan jou de taak om het goed te doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik schaam me soms voor mijn geslacht.
Ik ken deze nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga helemaal los op deze, bazennummer dit.
Nu wel..educate yourselfquote:
Kom we gaan dansenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga helemaal los op deze, bazennummer dit.
hier refrein:quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lesson learned, thank you sir, more please
No kiddies no marriage...no fucking bitch actions.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aan jou de taak om het goed te doen
OK, ga alvast in positie staanquote:
Sowieso is die profilepic fake.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]is this real life?
Vast gedumpt door god/10 miscer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
yesquote:
Ik heb nog een filmpje gevonden van ons...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
Sorryik schuur nietmet mensen. Staat trashyquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
yeskom..
Merengue, Bachata Mix 2013 HD Reggaeton, Mambo Dembow, Romeo Santos, Fuego, Daddy Yankee, Dj Eduardo
[ afbeelding ]
Goed nummer inderdaad. Ik kan deze muziek gewoon best een hele avond luisteren.quote:
ok mop, iets klassy dan..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorryik schuur nietmet mensen. Staat trashy
die move op 0:30quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje gevonden van ons...
Yes please! wanneer daten?quote:
maar ondertussen heeft kimberley alleen oog voor athletische mannetjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
Mwah denk dat die profielpic inderdaad nep is zoals Awesome zei en dat het iemand is die never nooit de aandacht krijgt van atletische mannenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maar ondertussen heeft kimberley alleen oog voor athletische mannetjes
date+sex?quote:
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
montelly gaat voor de directe aanpak
Weet trouwens niet hoe je er uitziet? Picca via dm pls..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Gina.. lijkt me ook gewoon aardig in RL
Fobo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet trouwens niet hoe je er uitziet? Picca via dm pls..
Facials aesthetics zijn wel oké, body?quote:
wel oke..hmm..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Facials aesthetics zijn wel oké, body?
Even aan McNulty vragen of hij je wil sherlocken...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wel oke..hmm..
die heb ik ook wel gepost.
wow jij bent echt gek al die cardio is slecht voor je gainsquote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Even aan McNulty vragen of hij je wil sherlocken...
Pfft, mensen die geen hele coldplay albums hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
Guilty pleasuretje.
#whatsensitiveguyslisten
Welke uitzending? Ik heb hier geen sbs6 helaas.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Who was balls?
Welkom bij de Nederlandse wet waar je als vent geen moer te vertellen hebt over je kinderen behalve dat je de portemonnee mag trekken in dat soort gevallen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Who was balls?
Zo weinig geloof in jezelf hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 01:25 schreef Drinky het volgende:
Net met een 9/10 gematched op tinder. Dit moet haast een trollaccount zijn.
Wie is het van jullie, ik heb het wel door.
Plus dat je als alleenstaand militair echt geen 2 kinderen op kan voeden. Help de alleenstaand militair!!quote:Op woensdag 20 november 2013 06:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Welkom bij de Nederlandse wet waar je als vent geen moer te vertellen hebt over je kinderen behalve dat je de portemonnee mag trekken in dat soort gevallen.
Je ex moet wel heel erg aan de crack zitten wil ze de kinderen niet toegewezen krijgen en als vent kun Je gewoon elke maand de helft van je salaris wegbrengenquote:Op woensdag 20 november 2013 07:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Plus dat je als alleenstaand militair echt geen 2 kinderen op kan voeden. Help de alleenstaand militair!!
krijg je ook reclames voor schoenen met plateauzolen?quote:Op woensdag 20 november 2013 07:22 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom krijg ik buikwegshirts als mobiele ad bij de Gymword ik even subtiel op mijn endo-struggles gewezen
Mag dat wel van JB? Morge btw..quote:Op woensdag 20 november 2013 07:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo weinig geloof in jezelf hebbenik word dagelijks door 9/10'en gematched.
Dieptreurig eigenlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 07:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Je ex moet wel heel erg aan de crack zitten wil ze de kinderen niet toegewezen krijgen en als vent kun Je gewoon elke maand de helft van je salaris wegbrengen
Montelly kent mij goedquote:Op woensdag 20 november 2013 07:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mag dat wel van JB? Morge btw..
Haha jij bent echt een baas.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:10 schreef Cake-Man het volgende:
Waarom denke mensen ik ben yuri of 16meter of weisman of dima
Fok dat haterz overal
Ja tog
Trek maar een nummertjequote:
ik word wel vaker met 8/10 gematched maar dit neigt zelfs meer richting 10/10, no homoquote:Op woensdag 20 november 2013 07:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
water+citroenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef Champy het volgende:
Kwam dit tegen in een KLB topic, volgens mij zijn er hier mensen die tijdens hun ontbijt al meer calorieën binnenkrijgen dan deze vrouw over de hele week
[ afbeelding ]
mijn maag begint al te knorren als ik dat leesquote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef Champy het volgende:
Kwam dit tegen in een KLB topic, volgens mij zijn er hier mensen die tijdens hun ontbijt al meer calorieën binnenkrijgen dan deze vrouw over de hele week
[ afbeelding ]
och wat geeft het. Ze geniet.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
Een sushirol als lunchquote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom Tinderen als je JB hebt? Beter schop je deze manlet de straat uit Jackie!quote:Op woensdag 20 november 2013 07:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
9 van de 10 dingen heb ik nog nooit gegeten in mijn levenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zo waarquote:Op woensdag 20 november 2013 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
9 van de 10 dingen heb ik nog nooit gegeten in mijn leven
Echt een vrouwendingetje dit: Als je wil afvallen moet je moeilijk verkrijgbaar voedsel hebben.
Wel extra wandelingen.
Wauw loop je wel 20 minuten met je honden, gefeliciteerd meid. Kon je niet verder omdat je bijna nokkie gaat of omdat er een briesje opstak?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom is B&F hier ook zo handig op ingesprongen denk ik:quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat is zo waar
M'n stiefmoeder worstelt al jaren met haar gewicht en ik raadde haar een paar weken geleden aan om overnight oats als ontbijt te gaan eten (ipv herbalifeshake/niets).
Is ze een paar dagen daarna naar een reform winkel gegaan om allerlei vreemde pitjes en zaden te halen om erdoorheen te doen. A ongeveer 12 euro per zakje ofzo.
Damn, je wordt toch deppresief van dat eten.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dat betreft reageren ze inderdaad goed op de trends, waarschijnlijk vrij makkelijk cashen met dit soort productenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daarom is B&F hier ook zo handig op ingesprongen denk ik:
http://www.bodyenfitshop.nl/merken/body-en-fit-superfoods/
Want afvallen zonder gerste- en tarwegras en je dagelijkse behoefde aan goji-bessen is echt dweilen met de kraan open.
quote:Donderdag
Na het opstaan water met citroen en een
fruitsalade met gojibessen en lijnzaadjes.
Daarna maak ik quinoapap met een beetje
roomboter en kaneel. In de middag twee
speltboterhammen met kipfilet, rauwkost
en een beetje hummus (zucht). Verder een kopje
bietenwortelsoep. Plus thee en water.
Tussendoor twee herlijke pure chocolade
bonbonnetjes van Leonidas. Als avondeten
kip uit de oven met broccoli en haricots
vert.(GEWOON BONEN KK HOER!!)
Daarna rijstemelk ()en kruidenthee.
Front squat jij ook 250 kilo?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:48 schreef Curlbrah het volgende:
die laatste foto komt mij naarstig bekend voor..
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:46 schreef Awesome_ het volgende:
Zou je ook voor haar willen koken fathank?
Sta je mooi te kijken met je hutspot ghehe
Succes ermee, help als je manlet bent. Ben zelf 1.90 en het wou niet al te best, kan er ~4 voordat ik omval.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Pfft vanmiddag begin ik met handstand push ups. Brede schouders here I come.
Tegen een muur aan gaan staan?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Succes ermee, help als je manlet bent. Ben zelf 1.90 en het wou niet al te best, kan er ~4 voordat ik omval.
sure sure baequote:
1,85 hier. Vrijstaande handstand voor een minuut is al een hel. Denk dat ik eerst maar weer een beetje support van de muur zoek en dan ga opbouwen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Succes ermee, help als je manlet bent. Ben zelf 1.90 en het wou niet al te best, kan er ~4 voordat ik omval.
Wedden dat ze van dr stoel afsopt op t moment dat mn homemade verse lasagne uit de oven komt. Goeie fles wijn erbij.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:46 schreef Awesome_ het volgende:
Zou je ook voor haar willen koken fathank?
Sta je mooi te kijken met je hutspot ghehe
Ahwquote:Op woensdag 20 november 2013 13:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar helaas pindakaas voor dr, er is al iemand anders in het spel.
quote:'s Ochtends gojibesjes op een bedje van lijnzaadjes, kopje hummus blabla..
Pics van je nieuwe vlam. You know the drill.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wedden dat ze van dr stoel afsopt op t moment dat mn homemade verse lasagne uit de oven komt. Goeie fles wijn erbij.
Kaasje dit.
Maar helaas pindakaas voor dr, er is al iemand anders in het spel.
Door Jackie's asian- en jouw antimanlet-posts heb ik nu echt een Hong Man Choi-beeld bij jou, bro.quote:
Gelachen..quote:Op woensdag 20 november 2013 13:16 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oke nu is het genoeg!! Tijd om wat aan je gewicht te gaan doen, Tiny! Dit heeft lang genoeg geduurd!
*vind Libelle bij de kapster
[ afbeelding ]
Vivian Ewbank, Lengte 1.67m, 53kg, maat 36
[..]
[ afbeelding ]
Dit moet mijn geluksdag zijn, nèt op de dag dat ik wil afvallen zo'n artikel! haha wat zal iedereen verrast zijn over een paar weken. En die slanke trut van Accounting helemaal![]()
* Enkele weken later.
[ afbeelding ]
![]()
Ja man, denk aan je fok-imago omgggquote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Door Jackie's asian- en jouw antimanlet-posts heb ik nu echt een Hong Man Choi-beeld bij jou, bro.
Doe er wat aan.
Laat me over jouw fok-image helemaal niet beginnen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja man, denk aan je fok-imago omggg
Denken dat ik serieus op Tinder zitquote:Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom Tinderen als je JB hebt? Beter schop je deze manlet de straat uit Jackie!
Hoezo? Ik zit lekker op mn troon als zelfbenoemde 10/10. Fok imago is alles en meer zou egt doodgaan als dat verpest werdquote:Op woensdag 20 november 2013 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat me over jouw fok-image helemaal niet beginnen.
Snel je FOK-imago herstellen hequote:Op woensdag 20 november 2013 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus op Tinder zitcmon son
Eh faka hiermee niet tegen mn meisje he ik knijp je ogen eruitquote:Op woensdag 20 november 2013 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat me over jouw fok-image helemaal niet beginnen.
Precies, pak hem aan Etha.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eh faka hiermee niet tegen mn meisje he ik knijp je ogen eruit
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Precies, pak hem aan Etha.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |