quote:
Je verwacht het niet.quote:
Hopelijk niet, kunnen we nog even over hem roddelenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel mooi, zo een blauw kleurtje en een tagje. FOK en FC kan je niet in zeker?
Doe eens normaal met je ";)" Mevrouwtje popiejopie met je kleurtje. Wij zijn heus niet minder dan jij hoorquote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel mooi, zo een blauw kleurtje en een tagje. FOK en FC kan je niet in zeker?
Vechten?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je ";)" Mevrouwtje popiejopie met je kleurtje. Wij zijn heus niet minder dan jij hoor
Ik had het ook niet over of ze kleiner zijn of niet, ik had het over stroomverbruik.. En bedoelde eigenlijk CCFL vs LED (edge lit)quote:Op woensdag 20 november 2013 11:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
42inch LCD is evengroot als een 42inch LED.
Zeg ik dat dan schat? Voor mij is iedereen gelijk, zelfs kleine konijntjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je ";)" Mevrouwtje popiejopie met je kleurtje. Wij zijn heus niet minder dan jij hoor
Ik welquote:Op woensdag 20 november 2013 11:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over of ze kleiner zijn of niet
Ik voelde de ondertoon en met mijn overweldigende mensenkennis zit ik er zelden tot nooit naast. Excuses zijn op zijn plaats.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan schat? Voor mij is iedereen gelijk, zelfs kleine konijntjes.
Primadeluxe. De locatie mag je DM'en.quote:
Ben gek op Praag. Wanneer?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Primadeluxe. De locatie mag je DM'en.
Sorry konijntje, ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voelde de ondertoon en met mijn overweldigende mensenkennis zit ik er zelden tot nooit naast. Excuses zijn op zijn plaats.
Kom ik kijken, ik houd wel van een goed gevecht.quote:Primadeluxe. De locatie mag je DM'en.
Ik vraag nog duidelijk om het te DM'en en vervolgens post je het alsnog in de SCquote:
Ben zo klaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef Karina het volgende:
Kom ik kijken, ik houd wel van een goed gevecht.
Met een vraag heb je 50-50 kans. Had je moeten incalculeren.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag nog duidelijk om het te DM'en en vervolgens post je het alsnog in de SC. Ik vecht niet met onbenullen, sorry.
Oh het wordt een barfight? En ik kan nu niet weg he? Zit op die UPC kerel te wachten.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben zo klaar.
Zoek jij maar vast een goed cafeetje.
Neehee...quote:
Met een vraag heb je 50-50% kans... deze waarheid moet ik even verwerken en een plekje geven.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met een vraag heb je 50-50 kans. Had je moeten incalculeren.
Anniewee, staart tussen de benen. Nu al.
Kun je zelf geen koffie zetten... sjongejonge mannen van tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neehee...
Maar het is frisjes. Ik heb daarna zin in een bak leut.
Sjezus...
Zijn geaardheid is werkelijk een verrassing voor je? Maar het is op eigen verzoek nadat er wat homofobisch werd gereageerd op mijn C. Ronaldo plaatjes.quote:
Uiteraard geen verrassing, wel dat FOK! daar nu ook iets mee doet. Leukquote:Op woensdag 20 november 2013 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn geaardheid is werkelijk een verrassing voor je? Maar het is op eigen verzoek nadat er wat homofobisch werd gereageerd op mijn C. Ronaldo plaatjes.
Eigenlijk was het voor mij wel een verrassing. Ik ga hem van mijn 'hossellijstje' afstrepen. alle leuke mannen zijn homoquote:Op woensdag 20 november 2013 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn geaardheid is werkelijk een verrassing voor je? Maar het is op eigen verzoek nadat er wat homofobisch werd gereageerd op mijn C. Ronaldo plaatjes.
Senseo meezeulen naar Praag en daar buiten op straat met verlengsnoeren klooien.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je zelf geen koffie zetten... sjongejonge mannen van tegenwoordig.
En 'frisjes' ben je een wijf?
Heb ik daadwerkelijk een note verkregen door een ludiek C. Ronaldo plaatje?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk was het voor mij wel een verrassing. Ik ga hem van mijn 'hossellijstje' afstrepen. alle leuke mannen zijn homo
Ik hoor van je als je klaar bent.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een vraag heb je 50-50% kans... deze waarheid moet ik even verwerken en een plekje geven.
Senseo is geen koffie gek. Dat is slootwater.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Senseo meezeulen naar Praag en daar buiten op straat met verlengsnoeren klooien.
Meid, let eens een beetje op wil je?
Laxeermiddel is een treffendere vergelijking.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Senseo is geen koffie gek. Dat is slootwater.
Met een normale blijft het probleem. Focus...quote:Op woensdag 20 november 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook homo ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk was het voor mij wel een verrassing. Ik ga hem van mijn 'hossellijstje' afstrepen. alle leuke mannen zijn homo
Had je een trapje nodig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of je daar een note voor hebt gekregen schat en sowieso worden notes niet besproken hequote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik daadwerkelijk een note verkregen door een ludiek C. Ronaldo plaatje?En GGMM wordt het niet Karina maar wees blij. Hij bevaart ongeveer jouw levenspad wat prima is, maar om dan een relatie met elkaar te beginnen...
Niet zo hipster doen omdat iedereen het zegt he?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh in een cafe hoef je zelf geen koffie te zetten he?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met een normale blijft het probleem. Focus...
Notes ook al niet? Jeetje.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee of je daar een note voor hebt gekregen schat en sowieso worden notes niet besproken he![]()
Wie had het over een relatie? Hij heeft wel net een nieuw huis, dat is al een prima begin natuurlijk...
Correct. Daarom vroeg ik je er 1 te zoeken.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh in een cafe hoef je zelf geen koffie te zetten he?
Ik vond het al vies voordat de hipsters het vonden joh. Mijn moeder had zo een ding al meteen in het begin.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo hipster doen omdat iedereen het zegt he?
Ja en wat zei ik toen? Dat ik niet weg kan nu. Focus jongen.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Daarom vroeg ik je er 1 te zoeken.
Muts
Dat ik zelf koffie moest zetten.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 20 november 2013 11:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat ik zelf koffie moest zetten.
Megaubersuper muts.
Ja baasquote:Op woensdag 20 november 2013 11:56 schreef sp3c het volgende:
ga nou niet hier zitten zeikhoeren over notes in VBL zeg
ik ben geen homo maar jij houd de boot steeds afquote:Op woensdag 20 november 2013 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij denkt nu dat IK homo ben?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben geen homo maar jij houd de boot steeds af
ik zou er bijna wat van gaan denken
picsquote:
Ik ben ook niet leukleuk volgens mij.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:00 schreef sp3c het volgende:
nee ik krijg de indruk dat ik niet leukleuk ben en dat lijkt me een raar verhaal
ik heb het al verpestquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je een trapje nodig?hoogwerkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Veel plezier met je dingetjes, ik ga zitten wachten.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:03 schreef sp3c het volgende:
ik ga dingetjes doen enzo, tot vanavond
Ik ga vandaag voor de eerste plaats.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel plezier met je dingetjes, ik ga zitten wachten.
Gaat vast lukken want als die UPC kerel bezig is zit ik sowieso een tijdje zonder internet.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga vandaag voor de eerste plaats.
Ja, misschien wel een heel half uur.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat vast lukken want als die UPC kerel bezig is zit ik sowieso een tijdje zonder internet.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat vast lukken want als die UPC kerel bezig is zit ik sowieso een tijdje zonder internet.
Half uurtje of zo, is zo gepiept.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Een HEEL half uur nog welquote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, misschien wel een heel half uur.
Het is een klusje van niets joh, het aanmelden van het modem duurt nog het langst.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Een HEEL half uur nog welLaten we het hopen dat het zo snel gaat.
Ik laat hem ook mijn router ertussen uit halen. Maar goed dat is 5 min. extra misschien.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is een klusje van niets joh, het aanmelden van het modem duurt nog het langst.
Tuurlijk niet. Maar ik weet hoe het gaat. dan werkt het niet, of er gaat wat fout. Is altijd zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:33 schreef Specularium het volgende:
Corrie denkt dat de hele straat opengebroken moet worden.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ik weet hoe het gaat. dan werkt het niet, of er gaat wat fout. Is altijd zo.
Makkelijk. Hij gaat ook je TV doen toch? Vraag gewoon of hij eerst met internet wilt beginnen omdat je graag wilt internetten en dan ben je maar een half uurtje offline. Ik doe het hele pakket (Ziggo) TV/Telefoon en internet in 3 kwartier incl upgraden van firmware, etc. Zo'n monteur weet wel wat hij doet.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat hem ook mijn router ertussen uit halen. Maar goed dat is 5 min. extra misschien.
Ja TV en internet. Misschien had ik het zelf ook wel gekund hoor, maar die monteur is toch gratis, dus laat die het maar lekker doen. Telefoon heb ik er niet bij gedaan, dat gebruik ik toch niet, ik bel alleen mobiel.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Makkelijk. Hij gaat ook je TV doen toch? Vraag gewoon of hij eerst met internet wilt beginnen omdat je graag wilt internetten en dan ben je maar een half uurtje offline. Ik doe het hele pakket (Ziggo) TV/Telefoon en internet in 3 kwartier incl upgraden van firmware, etc. Zo'n monteur weet wel wat hij doet.
Het is allemaal vrij simpel, dat zal je wel zien als hij bezig is.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja TV en internet. Misschien had ik het zelf ook wel gekund hoor, maar die monteur is toch gratis, dus laat die het maar lekker doen. Telefoon heb ik er niet bij gedaan, dat gebruik ik toch niet, ik bel alleen mobiel.
Waarom heb je dan eigenlijk persé voor UPC gekozen als ik vragen mag? Volgens mij hebben wij hier niet eens UPC. Niet dat het slecht is of zo, volgens mij zijn ze zelfs goedkoper dan Ziggo maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben een van de weinige met UPC dus weinig gratis gesprekken.
Hier in de buurt hebben we juist geen Ziggo, vandaar. Verder ben ik op zich ook wel tevreden, internet is af en toe erg traag, maar ik ga ervan uit dat dat na vandaag ook verleden tijd is.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom heb je dan eigenlijk persé voor UPC gekozen als ik vragen mag? Volgens mij hebben wij hier niet eens UPC. Niet dat het slecht is of zo, volgens mij zijn ze zelfs goedkoper dan Ziggo maar dat weet ik niet zeker.
Komt vast wel goedquote:Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben we juist geen Ziggo, vandaar. Verder ben ik op zich ook wel tevreden, internet is af en toe erg traag, maar ik ga ervan uit dat dat na vandaag ook verleden tijd is.
Ik zit dus nog steeds te wachten
Tuurlijkquote:
Ja, ik ken datquote:Op woensdag 20 november 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
TuurlijkMaar als hij er om 3 uur nog niet is ga ik even bellen, ik heb een hekel aan wachten
Tussendoor zit ik dan ook Breaking Bad te kijken.
Ja ik ben al uren aan het huilen omdat je zo gemeen wasquote:
Ja ik ook, tussen 12 en 6 is voor mij een beetje erg grote margequote:Op woensdag 20 november 2013 14:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ken datHet is geen ramp maar toch vervelend en irritant. Maarja, ik hou dan ook echt van duidelijkheid en zekerheid.
Oh, dat vind ik zo vreselijk zo'n grote marge. En dan zal je zien dat ze net komen als je op de wc zit of zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, tussen 12 en 6 is voor mij een beetje erg grote marge
Precies ja.. ik durf ook amper te gaan nuquote:Op woensdag 20 november 2013 14:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo vreselijk zo'n grote marge. En dan zal je zien dat ze net komen als je op de wc zit of zo.
Pas kreeg ik een nieuw modem en toen kreeg ik vlak van te voren een sms dat de monteur onderweg was. Dat was wel Ziggo, maar misschien doet UPC dat ook wel. Alleen heb je er zo weinig aan als je het niet zeker weet.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies ja.. ik durf ook amper te gaan nu
Dat is dus heel erg herkenbaarquote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies ja.. ik durf ook amper te gaan nu
Ik heb dus toch maar even gebeld. Je raadt het al: nee nee dat kunnen we niet zien, ze delen zelf hun schema inquote:Op woensdag 20 november 2013 14:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is dus heel erg herkenbaarIk hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten en dat alles probleemloos en snel aangesloten wordt.
Hahaha, sorry.. +1 voor Potverdikkeme!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dus toch maar even gebeld. Je raadt het al: nee nee dat kunnen we niet zien, ze delen zelf hun schema inPotverdikkeme!
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, sorry.. +1 voor Potverdikkeme!Ik weet hoe je je voelt en leef met je mee
Oh, dat zou ik ook doen hoor.. ook al kan ik het gewoon horen en zien wanneer iemand mijn voordeur benaderd.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]Dankje.
Ik zet gewoon nog een BB op.
Bij elke auto die ik hoor kijk ik ook buiten of het UPC isNeurotisch much?
Ik woon op 1 hoog en kan het zo niet zien. Ik moet echt voor het raam gaan staan. Het is een vrij stille straat dus zoveel auto's rijden er nooit, vandaar dat het ELKE auto die ik hoor kan zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik ook doen hoor.. ook al kan ik het gewoon horen en zien wanneer iemand mijn voordeur benaderd.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef YokiKater het volgende:
Corrie voor het raam, goed verhaal![]()
Script 4.
![]()
Je staat al in uitdagende kleding?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]Alleen de rode lichtjes ontbreken nog.
Nee johquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je staat al in uitdagende kleding?
Misschien is hij wel leukquote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johStraks denkt die UPC vent er nog wat van
Straks heeft ie een superheet stoppelbaardje.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johStraks denkt die UPC vent er nog wat van
Sjongejonge het kan ook niet 1 minuut over iets anders gaan he?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks heeft ie een superheet stoppelbaardje.
Nee dit is niet grappig peuner.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Peunage het volgende:
Volgende deel is met een wifi-stick.
Hai Essquote:Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
Oeh lekkerIs het een goeie Surinamers?
Karina post ook hier?![]()
Hoelang heeft hij erover gedaan?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hai Ess![]()
Ik heb weer internet en tv. Beetje opruimen en dan ga ik eten.
Niet de hele dag joh. Ik zat tv te kijken anders zat ik maar de hele tijd te wachten en op de klok te kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef sp3c het volgende:
Karina is al de hele dag offline omdat ze haar huis naar de 20ste eeuw proberen te brengen, dat duurt ff dus het lijkt een beetje een flopshow hier
Haai Karinaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hai Ess![]()
Doe eens een speedtest.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hai Ess![]()
Wat voor soep?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Specularium het volgende:
Ik ga soep maken gek want ik ben zo ziek als een aap.
Net ballen gedraaid, Voorover niet gespot.
Iets meer dan een half uur, was nog een klein probleempje, kortsluiting, 1 kant van het huis sloegen de stoppen doorquote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoelang heeft hij erover gedaan?
Ah nice best vlot.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai Karina
De kussens van Beer zijn binnen gekomen![]()
![]()
Wat ga je eten?
Rundvleesbouillon uit een potje.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor soep?Versgemaakte soep?
Lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nice best vlot.
Ik ga macaroni maken.
Sterkte.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nice best vlot.
Ik ga macaroni maken.
Ohquote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rundvleesbouillon uit een potje.
De rest ziet er redelijk vers uit.
Natte wortels en alles.
Ik zit op wifi he? En er hang nu nog iets via wireless. Morgen doe ik het wel even op mijn pc, die staat uit nu. Maar ik ga etenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef Specularium het volgende:
[..].
Volgens mij is dit niet goed.
Eetze Essquote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga broccoli en snijbonen blancheren en daarna roerbakken met in stukken gesneden gemarineerde speklapjes
Snel zat.quote:
Kon ik hiervoor ook alquote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Snel zat.
Downloaden met 1MB per seconde.
Haaiquote:
jamaar toen was het 2,50 duurderquote:
lolquote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
Iemand interesse in een videorecorder? Geen aansluiting meer voor nu omdat dat mediading aangesloten moest worden.
Jij zou toch gaan eten?quote:
Ik had toch nog geen zinquote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zou toch gaan eten?
Ik heb wel gehoord dat je goed kan koken.
Zeggen ze allemaalquote:
Oe goed dat je het zegtquote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef sp3c het volgende:
of je moet je ondeugende homemade video erin laten zitten dan wil ik het wel overnemen voor een biertje
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
Iemand interesse in een videorecorder? Geen aansluiting meer voor nu omdat dat mediading aangesloten moest worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Specularium het volgende:
[..].
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
Jamaar ik kan het échtquote:
Dan wil ik bewijsquote:
Nee dat niveau haal ik nog nét nietquote:
Wie?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
Ik weet er misschien wel iemand voor, zeikerds.
Hoge vijf!quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
essnhills kan goed koken
#teamess
Een nieuwequote:
een wittequote:
Jij denkt altijd dat ik boos ben.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist niet dat je panterjas boos werd.
Ik verwachtte eigenlijk een muizenval maar dit is beter.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:08 schreef 3-voud het volgende:
Nieuwste anti-winkeldief methode.
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_verrassing.html
Omdat je op de kast woont.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij denkt altijd dat ik boos ben.
Die is goed ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ken ik niet maar dit klinkt wel aardig.
Een grotere dan ik nu hebquote:
Nauw... ik bedoel: nouquote:Op woensdag 20 november 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh valt best wel mee, ik ben de zachtaardigheid zelve.
Aha, een krappe of ruime keuken maakt geen bal uit. Wel leuk dat je interesse hebt in koken, daar niet van.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:16 schreef essnhills het volgende:
Nee geen idee eigenlijk, voorlopig kan ik nog niet zoveel omdat ik ine en studentenhuis woon met een krap budget en een zeer krappe keuken enzo, ik doe meestal maar wat en dat is vaak erg lekker
Ik heb vaak niet eens goed ruimte om dingen te snijden, dat lijkt me wel een vereiste op zichquote:Op woensdag 20 november 2013 17:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, een krappe of ruime keuken maakt geen bal uit. Wel leuk dat je interesse hebt in koken, daar niet van.
Ik kom een keertje bij je eten, nu wil ik het echt meemaken ookquote:Op woensdag 20 november 2013 17:16 schreef essnhills het volgende:
Nee geen idee eigenlijk, voorlopig kan ik nog niet zoveel omdat ik ine en studentenhuis woon met een krap budget en een zeer krappe keuken enzo, ik doe meestal maar wat en dat is vaak erg lekker
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom een keertje bij je eten, nu wil ik het echt meemaken ookEn ik ga ook aan het eten beginnen, zooi is opgeruimd.
Je hebt toch een bureau?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vaak niet eens goed ruimte om dingen te snijden, dat lijkt me wel een vereiste op zich
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7quote:Op woensdag 20 november 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom een keertje bij je eten, nu wil ik het echt meemaken ookEn ik ga ook aan het eten beginnen, zooi is opgeruimd.
Maar die ligt vol met spullenquote:
Wat versta jij onder een goede kok?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef Tem het volgende:
Maar het begrip goede kok is nogal relatief merk ik al weer.
Iemand die goede gerechten kan maken ipv alleen maar lekker koken. Daar zit nogal een verschil. Ik doe maar wat, is geen eigenschap van een goede kok bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een goede kok?
Ik vind een goede kok juist ook iemand die lekker kan koken. Daar gaat het toch uiteindelijk om? En ik zou heel veel dingen willen uitproberen, maar daarvoor heb ik nu en het budget en de ruimte niet voor, ook bijvoorbeeld in de koelkast oid.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Iemand die goede gerechten kan maken ipv van alleen maar lekker koken. Daar zit nogal een verschil. Ik doe maar wat, is geen eigenschap van een goede kok bijvoorbeeld.
Uiteraard, maar iemand die lekker kan koken is nog niet automatisch een goede kok.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind een goede kok juist ook iemand die lekker kan koken. Daar gaat het toch uiteindelijk om? En ik zou heel veel dingen willen uitproberen, maar daarvoor heb ik nu en het budget en de ruimte niet voor, ook bijvoorbeeld in de koelkast oid.
Okéquote:Op woensdag 20 november 2013 17:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Uiteraard, maar iemand die lekker kan koken is nog niet automatisch een goede kok.
Is je PI altijd zo verdrietig?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:28 schreef Tem het volgende:
Maar goed, je zal best lekker kunnen koken.
Correct. Hoort bij de act.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is je PI altijd zo verdrietig?
Welke act?quote:
ken je statler en waldorf?quote:
Ik ben hier vandaag voor het eerstquote:
neequote:Op woensdag 20 november 2013 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ken je statler en waldorf?
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hier vandaag voor het eerst
[..]
nee
Oh zij!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links is Tem.
Je hebt nog niet genoeg posts op een dag?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hier vandaag voor het eerst
[..]
Nee, ik dacht ik zoek even een extra SC om het wat op te krikkenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet genoeg posts op een dag?
690.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet genoeg posts op een dag?
Een goed gerecht is toch lekker?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Iemand die goede gerechten kan maken ipv alleen maar lekker koken. Daar zit nogal een verschil. Ik doe maar wat, is geen eigenschap van een goede kok bijvoorbeeld.
Oh, maar ik luister geen 3fmquote:Op woensdag 20 november 2013 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
ess, de 3fm SC zoekt ook nog mensen.
Donderstraal op.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
ess, de 3fm SC zoekt ook nog mensen.
Kan je vriendin niet koken?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:38 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb al 5 dagen niet gekookt omdat ik ziek ben. Gelukkig wordt er wel geregeld wat eten langsgebracht.
Morgen hopelijk weer zelf koken en naar de winkel.
/nohimmel
Ik vind dit een minpunt.quote:
Wat doe jij eigenlijk hier?quote:
zijn rechterhand kan niet koken nee.quote:
Pino en ik posten hier allebei regelmatig.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk hier?Post jij hier ook regelmatig of ben je me gevolgd?
Pino is een stalkvogel.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
A. Maar de laatste weken amper ivm drukte met stage.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is eigenlijk andersom want Tem is iets langer.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rechts is overigens Specularium
Ah okquote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
A. Maar de laatste weken amper ivm drukte met stage.
Wel lekker rustig.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
We wonen niet samen. Ze woont 80km verderop.
Moderne fratsen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
We wonen niet samen. Ze woont 80km verderop.
Wat lief van je moeder. Beterschap!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:38 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb al 5 dagen niet gekookt omdat ik ziek ben. Gelukkig wordt er wel geregeld wat eten langsgebracht.
Morgen hopelijk weer zelf koken en naar de winkel.
/nohimmel
Daarom zijn mannen ook altijd chefs.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef Kentoet het volgende:
En mijn vriendin kan ook niet koken nee, net als de meeste vrouwen.
Ik denk dat de mijne het verst weg is op het momentquote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijne woont nog iets verderNiet handig.
Thailand?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ze wel taarten bakken?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef Kentoet het volgende:
En mijn vriendin kan ook niet koken nee, net als de meeste vrouwen.
Allemaal even lachen om de huiscabaretier.quote:
Broertje. Kan heel lekker koken.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat lief van je moeder. Beterschap!
Hoe vaak zien jullie elkaar?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Samenwonen is niets voor mij.
Dit is veel beter.
Taiwanquote:
Ik vond het wel een aardige grap.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal even lachen om de huiscabaretier.
Bedoel je nu dat ik op TS'jes val of pedo ben?
Waaghals woont ook best ver. Weet niet hoeveel km maar het is bijna 2uur met de trein.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang zijn jullie ook al weer samen?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Samenwonen hoeft voor mij ook echt nog niet.
Heb je er ook zelf hardop om zitten lachen, Tem Derks?quote:
Zie edit.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie ook al weer samen?
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je er ook zelf hardop om zitten lachen, Tem Derks?
Dat verschilt.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe vaak zien jullie elkaar?
Die Taiwanees?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:46 schreef essnhills het volgende:
Volgens google zit mijn vriend hemelsbreed 9516km bij me vandaan nu
Moet je ook niet te jong aan beginnen. Ik was nog 17 toen ik ging samenwonen. Eigenlijk ging dat meteen heel erg goed maar na jaren kwam ik er achter dat ik toch liever eerst alleen had gewoondquote:Op woensdag 20 november 2013 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Samenwonen hoeft voor mij ook echt nog niet.
Ook niet als ik nu al 3 jaar bij iemand zou zijn, voordat mensen daar over beginnen.
Ja, maar hij is geen Taiwaneesquote:
Wat dan, een Chinees?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar hij is geen Taiwanees
Neequote:
Wat doet hij dan in Taiwan?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neez'n moeder is Nederlands en z'n vader Surinaams Hindoestaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |