Ik had kunnen weten dat je zo kinderachtig zou reageren en dat spijt mijquote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denk om je hart jongen, denk om je hart
Helemaal mee eens, ik wil me ook best prima aanpassen, maar iemand die met een veel lagere snelheid wil invoegen, daar maak ik geen ruimte voor. Want daar onstaan juist files en ongeluken door.quote:Op maandag 2 december 2013 20:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat is ie niet. Het mij lukt zelfs met een volbeladen auto/aanhanger combinatie (en geen eens een hele sterke, maar wel zware combinatie) om met voldoende snelheid in te voegen op de A27 bij Oosterhout... Dan moet het een C1/Aygo of wat dan ook ook wel lukken om op een normale invoegstrook met minimaal 100 in te voegen. Ik ben dan dus ook iemand die, zeker aan het begin van de invoegstrook en buiten de spits, niet aan de kant gaat. In de spits wil ik wel eens uitzonderingen maken omdat het dan druk is, maar daar buiten: Gebruik lekker je gaspedaal ofzo...
Jij had een uitspraak van mij te goed:quote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus omdat het niet gedefinieerd is, is het tegendeel waar? Nou wens mij succes morgen in de historische 220.000 km file in de ochtendspits.
Thanks voor de links, interessant, leuk en ik zit te lezen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Jij had een uitspraak van mij te goed:
klikje doen
en de officiële
Rechts inhalen = file.
In deze laatste casus wel, maar dat is zoals ik het stel. Ben er vandaag ook over de spitsstrook tussen Uitgeest en Alkmaar (A9) een stuk of 20 voorbij gelopen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Thanks voor de links, interessant en ik zit te lezen.
Maar gebruik jij dat = niet al een paar keer verkeerd?
Ja dat is natuurlijk een maffe situatie waar wij automobilisten denken dat zodra een weg meer dan twee rijbanen heeft, alleen vrachtwagens op de rechtse baan mogen rijden. Maar als we naar die uitspraak kijken, doe jij niks verkeerdsquote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
In deze laatste casus wel, maar dat is zoals ik het stel. Ben er vandaag ook over de spitsstrook tussen Uitgeest en Alkmaar (A9) een stuk of 20 voorbij gelopen.
Behalve dat ik gewoon 130 blijf rijden, niet nee. Ik word sowieso een beetje moe van die stroken daar, kom er iedere ten minste 1x overheen en ze presteren het ook om bijv. zondagochtend om half 8 open te zijn. Dan rijden er welgeteld 3 auto's. Lekker 130+ dus. Of dinsdagnacht om half 3... Dan zit er niemand op de weg. En voor de omwonenden hoeven ze het ook niet te doen, die zijn er niet (Nouja, 3 huizen bij Uitgeest, de rest is industrie, en een paar vrijstaande boerderijen binnen een straal van 2 km van de snelweg).quote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk een maffe situatie waar wij automobilisten denken dat zodra een weg meer dan twee rijbanen heeft, alleen vrachtwagens op de rechtse baan mogen rijden. Maar als we naar die uitspraak kijken, doe jij niks verkeerds(right?)
Ik hoop dat niet dat je de ochtendervaring van Anne bedoelt in PTA want die had het zelfde.quote:Op maandag 2 december 2013 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
Mongolen die de spiegel van je geparkeerde auto af rijden en dan niet genoeg ruggengraat hebben om er een briefje op te plakken
Wat een kk mongolenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:33 schreef NikeyAjax het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ders_op_de_A2__.html
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:33 schreef NikeyAjax het volgende:
jezus zoiets heb ik ook mogen meemaken. Ben blij dat ik toen de snellere auto had. 1 of andere mongool in een golf 3 was me de hele tijd aan het afsnijden en constant proberen me net niet te raken.quote:
Dat ik dat bedoelde ik wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik hoop dat niet dat je de ochtendervaring van Anne bedoelt in PTA want die had het zelfde.
Dit soort lui mogen van mij echt heel hard verongelukken. Idioten....quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:33 schreef NikeyAjax het volgende:
Wtf? Stilstaan op de snelweg?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:20 schreef starla het volgende:
[..]
Dit soort lui mogen van mij echt heel hard verongelukken. Idioten....
Ik begrijp echt niet dat je je eraan stoort. Knipperen is toch kansloos want mensen begrijpen het toch niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:20 schreef Anne het volgende:
Dat nog niemand heeft geklaagd over mistachterlichten...
Vandaag eentje voor mij, dus ik knipper even met groot licht. Remt ze, om daarna in te voegen op de rechterrijstrook.
Fine by me.. dan haal ik je in en ben ik tenminste van je irritante felle licht af, maar dat was eigenlijk mijn bedoeling niet. Gelukkig had ze de mistachterlichten aan de voorzijde niet aan, want ze reed daarna de gehele weg achter mij.
Het lijken soms net remlichten, het verblindt als je er achter staat bij het stoplicht..quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat je je eraan stoort. Knipperen is toch kansloos want mensen begrijpen het toch niet.
Ik heb er echt geen last van ofzo.
Dat valt toch wel mee man.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het lijken soms net remlichten, het verblindt als je er achter staat bij het stoplicht..
Gadverdamme smerige hondenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:33 schreef NikeyAjax het volgende:
Ik vond dus van niet. Het is een behoorlijk fel irritant licht, in het donker.quote:
Ik vraag me wel eens af of mensen dat nou doen op grond van domheid, onwetendheid of onkunde, of hufterigheid?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:20 schreef Anne het volgende:
Dat nog niemand heeft geklaagd over mistachterlichten...
Vandaag eentje voor mij, dus ik knipper even met groot licht. Remt ze, om daarna in te voegen op de rechterrijstrook.
Fine by me.. dan haal ik je in en ben ik tenminste van je irritante felle licht af, maar dat was eigenlijk mijn bedoeling niet. Gelukkig had ze de mistachterlichten aan de voorzijde niet aan, want ze reed daarna de gehele weg achter mij.
ik zeg toch niet dat ik t niet begrijp? Ik zeg alleen dat het gros van de mensen het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vond dus van niet. Het is een behoorlijk fel irritant licht, in het donker.
En dat jij ook al de hint niet begrijpt van iemand die met groot licht naar je knippert, zegt iets over jou, niet over mij.
Maar het werkt af en toe wel (en eigenlijk in dit geval ook voor mij, een soort van), dus het proberen waard..quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik t niet begrijp? Ik zeg alleen dat het gros van de mensen het niet begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |