abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133854674
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Denk om je hart jongen, denk om je hart ;)
Ik had kunnen weten dat je zo kinderachtig zou reageren en dat spijt mij :)
pi_133854747
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:35 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dat is ie niet. Het mij lukt zelfs met een volbeladen auto/aanhanger combinatie (en geen eens een hele sterke, maar wel zware combinatie) om met voldoende snelheid in te voegen op de A27 bij Oosterhout... Dan moet het een C1/Aygo of wat dan ook ook wel lukken om op een normale invoegstrook met minimaal 100 in te voegen. Ik ben dan dus ook iemand die, zeker aan het begin van de invoegstrook en buiten de spits, niet aan de kant gaat. In de spits wil ik wel eens uitzonderingen maken omdat het dan druk is, maar daar buiten: Gebruik lekker je gaspedaal ofzo...
Helemaal mee eens, ik wil me ook best prima aanpassen, maar iemand die met een veel lagere snelheid wil invoegen, daar maak ik geen ruimte voor. Want daar onstaan juist files en ongeluken door.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  FOK!fotograaf maandag 2 december 2013 @ 20:38:36 #203
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_133854783
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus omdat het niet gedefinieerd is, is het tegendeel waar? Nou wens mij succes morgen in de historische 220.000 km file in de ochtendspits.
Jij had een uitspraak van mij te goed:
klikje doen
en de officiële

Rechts inhalen = file.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_133854961
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:38 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Jij had een uitspraak van mij te goed:
klikje doen
en de officiële

Rechts inhalen = file.
Thanks voor de links, interessant, leuk en ik zit te lezen.

Maar gebruik jij dat = niet al een paar keer verkeerd?

Stel: tweebaansweg, rechts 100 meter verderop een vrachtwagen die ingehaald wordt door een slome dwaas. Dit zorgt voor een "file" van 6 à 7 auto's die ook de vrachtwagen willen inhalen omdat die slome maar net iets harder rijdt dan de vrachtwagen.
Mag je nu rechts die auto's inhalen? Ja ?
  FOK!fotograaf maandag 2 december 2013 @ 20:44:01 #205
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_133855062
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Thanks voor de links, interessant en ik zit te lezen.

Maar gebruik jij dat = niet al een paar keer verkeerd?
In deze laatste casus wel, maar dat is zoals ik het stel. Ben er vandaag ook over de spitsstrook tussen Uitgeest en Alkmaar (A9) een stuk of 20 voorbij gelopen.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_133855228
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

In deze laatste casus wel, maar dat is zoals ik het stel. Ben er vandaag ook over de spitsstrook tussen Uitgeest en Alkmaar (A9) een stuk of 20 voorbij gelopen.
Ja dat is natuurlijk een maffe situatie waar wij automobilisten denken dat zodra een weg meer dan twee rijbanen heeft, alleen vrachtwagens op de rechtse baan mogen rijden. Maar als we naar die uitspraak kijken, doe jij niks verkeerds :D (right?)
  FOK!fotograaf maandag 2 december 2013 @ 20:51:43 #207
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_133855512
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk een maffe situatie waar wij automobilisten denken dat zodra een weg meer dan twee rijbanen heeft, alleen vrachtwagens op de rechtse baan mogen rijden. Maar als we naar die uitspraak kijken, doe jij niks verkeerds :D (right?)
Behalve dat ik gewoon 130 blijf rijden, niet nee. Ik word sowieso een beetje moe van die stroken daar, kom er iedere ten minste 1x overheen en ze presteren het ook om bijv. zondagochtend om half 8 open te zijn. Dan rijden er welgeteld 3 auto's. Lekker 130+ dus. Of dinsdagnacht om half 3... Dan zit er niemand op de weg. En voor de omwonenden hoeven ze het ook niet te doen, die zijn er niet (Nouja, 3 huizen bij Uitgeest, de rest is industrie, en een paar vrijstaande boerderijen binnen een straal van 2 km van de snelweg).
The summer is magic!

pi_133868866
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2013 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
Mongolen die de spiegel van je geparkeerde auto af rijden en dan niet genoeg ruggengraat hebben om er een briefje op te plakken :r
Ik hoop dat niet dat je de ochtendervaring van Anne bedoelt in PTA want die had het zelfde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2013 09:47:03 ]
pi_133880857
Dat nog niemand heeft geklaagd over mistachterlichten...

Vandaag eentje voor mij, dus ik knipper even met groot licht. Remt ze, om daarna in te voegen op de rechterrijstrook :').
Fine by me.. dan haal ik je in en ben ik tenminste van je irritante felle licht af, maar dat was eigenlijk mijn bedoeling niet. Gelukkig had ze de mistachterlichten aan de voorzijde niet aan, want ze reed daarna de gehele weg achter mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Anne op 03-12-2013 20:15:49 ]
pi_133884519
Maar ze gebruiken wel netjes hun richtingaanwijzer :Y
pi_133885835
quote:
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Wat een kk mongolen :r
jezus zoiets heb ik ook mogen meemaken. Ben blij dat ik toen de snellere auto had. 1 of andere mongool in een golf 3 was me de hele tijd aan het afsnijden en constant proberen me net niet te raken.

Toen maar ff flink gas gegeven en weggereden =/

(dit was trouwens de aanleiding voor mij om een dashcam te kopen)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2013 19:59:28 ]
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:16:49 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_133886887
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:46 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik hoop dat niet dat je de ochtendervaring van Anne bedoelt in PTA want die had het zelfde.
Dat ik dat bedoelde ik wel. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_133887114
quote:
Dit soort lui mogen van mij echt heel hard verongelukken. Idioten....
I feel kinda Locrian today
pi_133889739
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:20 schreef starla het volgende:

[..]

Dit soort lui mogen van mij echt heel hard verongelukken. Idioten....
Wtf? Stilstaan op de snelweg?
Rustig aan.
pi_133890142
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:20 schreef Anne het volgende:

Vandaag eentje voor mij, dus ik knipper even met groot licht. Remt ze, om daarna in te voegen op de rechterrijstrook :').
Fine by me.. dan haal ik je in en ben ik tenminste van je irritante felle licht af, maar dat was eigenlijk mijn bedoeling niet. Gelukkig had ze de mistachterlichten aan de voorzijde niet aan, want ze reed daarna de gehele weg achter mij.
Ik begrijp echt niet dat je je eraan stoort. Knipperen is toch kansloos want mensen begrijpen het toch niet.

Ik heb er echt geen last van ofzo.
pi_133890283
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:44 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet dat je je eraan stoort. Knipperen is toch kansloos want mensen begrijpen het toch niet.

Ik heb er echt geen last van ofzo.
Het lijken soms net remlichten, het verblindt als je er achter staat bij het stoplicht..

Daarnaast ken ik weinig mensen die met 50 meter zicht 130 rijden (want dat doen ze gewoon).
sig verwijderd door FA
pi_133890294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het lijken soms net remlichten, het verblindt als je er achter staat bij het stoplicht..
Dat valt toch wel mee man.
pi_133890594
quote:
Gadverdamme smerige honden :r Je zou bijna de neiging krijgen zo'n vuile flikker gewoon van de weg af te rammen. Word hier echt kwaad van.
Flesje bier
pi_133891700
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee man.
Ik vond dus van niet. Het is een behoorlijk fel irritant licht, in het donker.
En dat jij ook al de hint niet begrijpt van iemand die met groot licht naar je knippert, zegt iets over jou, niet over mij.
pi_133891980
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:20 schreef Anne het volgende:

Ik vraag me wel eens af of mensen dat nou doen op grond van domheid, onwetendheid of onkunde, of hufterigheid?

Weten ze simpelweg niet dat het mistlicht aanstaat? Zeer regelmatig zie je op kraakheldere dag mensen er ook mee rondrijden. Of weten ze niet onder welke omstandigheden het mag? Of is het gewoon omdat ze denken dan beter zicht te hebben een het feit dat ze verder iedereen verblinden voor lief nemen?

Zeer storend inderdaad.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133892324
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik vond dus van niet. Het is een behoorlijk fel irritant licht, in het donker.
En dat jij ook al de hint niet begrijpt van iemand die met groot licht naar je knippert, zegt iets over jou, niet over mij.
ik zeg toch niet dat ik t niet begrijp? Ik zeg alleen dat het gros van de mensen het niet begrijpt.
pi_133892451
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

ik zeg toch niet dat ik t niet begrijp? Ik zeg alleen dat het gros van de mensen het niet begrijpt.
Maar het werkt af en toe wel (en eigenlijk in dit geval ook voor mij, een soort van), dus het proberen waard..
pi_133892628
Kan me trouwens herinneren dat m'n moeder vroeger een Corolla had waar ik altijd, tijdens het instappen met m'n knie de schakelaar van het mistachterlicht aantikte (links van het stuur op het dashboard). Daar brandde dan ook het lampje, beetje achter het stuur. Licht bleef ook gewoon ingeschakeld als je de auto uit en aanzette. Vaak genoeg niet door gehad dat hij brandde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')