Hij zei 15 drankjes, 16 is zijn leeftijd. Pauw zei dat dat niet veel scheelt.quote:
Geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, sorry voor het misverstand.
quote:
Alles wat niet premix is mag idd niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
Mixdrankjes mochten nu ook al niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nummertjes trekken bij de Megalomaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
Dat is niet het enige waar Pauw vanavond snel doorheen wil
Er groeit een baard op z'n tong.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef Trebo het volgende:
Hij praat alsof ie z'n neus heeft dicht geknepen
Jij hebt ook lopen fappen bij het tietenliedquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De oorzaak moet haast wel bij wat oude Kinderen voor Kinderen CDs liggen?
Alleen bij oud dus...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Kun je met oud en nieuw nog even lekker zuipen.
Ik niet danquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Karina, OSB docent. Die praat wel met ervaring
Absoluut.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt ook lopen fappen bij het tietenlied
Ik heb al sinds mijn 12e niet meer overgegeven. En toen kwam het niet van de drank.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb vroeger ook weleens overgegeven.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Kleine marcodej was vroeger ook weleens dronken.
Ja het hele kantoor blauw, de een na de anderquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Mooie tijden waren dat, sigaretten op tafel.
Is bij mij ook al jaren terug hoor, dat het van de alcohol was. En ook niet elke week.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn 12e niet meer overgegeven. En toen kwam het niet van de drank.
Ik heb zelden overgegeven. Ik ben dan ook niet zo stoer als jullie allemaal denken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb vroeger ook weleens overgegeven.
Gatverdamme smerig, rokersquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja het hele kantoor blauw, de een na de ander
Haha je hele toetsenbord onder de asquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja het hele kantoor blauw, de een na de ander
Hele kan wijn leeg gezopen bij het Avondmaal? Smeerkees.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Kleine marcodej was vroeger ook weleens dronken.
Nee schat dat heb ik al in jaren niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Corrie hangt elke avond boven de pot.
Ieder jaar weer moeten behangenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha je hele toetsenbord onder de asOf onder de shag als je shag rookte.
Hij moest zijn ogen dicht doen en het uit een slang opzuigen, van oom pastoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hele kan wijn leeg gezopen bij het Avondmaal? Smeerkees.
Mooie tijden. Ook gewoon niet meer voor te stellen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha je hele toetsenbord onder de asOf onder de shag als je shag rookte.
Op kantoor was geen behangquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ieder jaar weer moeten behangen
Ik heb inmiddels wel een uitnodiging binnen voor de dienst van komende zondag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij moest zijn ogen dicht doen en het uit een slang opzuigen, van oom pastoor.
Zo dronken als een oorlogsschip.quote:
twitter:marcodej twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 23:22:57Als je wilt weten hoe Hielke en Sietze er als volwassenen uit zouden hebben gezien, moet je naar Ronald en Michel Mulder kijken. #penw reageer retweet
Nog spannende dingen meegemaakt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Nou ja mijn school vroeger daar mocht je gewoon in de kantine roken en drinken op feestjes.
Lijkt wel of ie geen ondergebit heeft.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Alysha denkt ook dat bij de leraar onder de rafel zitten een deel van de opleiding is.
En wij zijn dat??quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:marcodej twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 23:22:57Als je wilt weten hoe Hielke en Sietze er als volwassenen uit zouden hebben gezien, moet je naar Ronald en Michel Mulder kijken. #penw reageer retweet
Haha die twitteraar heeft gelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Gramulanion het volgende:
Totaal niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:24 schreef Kenju het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt Bart op Aaron Paul (Jesse Pinkman in Breaking Bad)??
Ligt aan jou.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:24 schreef Kenju het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt Bart op Aaron Paul (Jesse Pinkman in Breaking Bad)??
Haha.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Gramulanion het volgende:
De schippers van de Kameleon, onwetende.quote:
nee, die muldersquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Kameleon reeks niet hebben gelezen.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Gramulanion het volgende:
Dan mogen ze nu bij ome Johannes komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
Die sletjes zijn nu dus al allemaal dronken.
Tegen die tijd zijn ze helemaal zatquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan mogen ze nu bij ome Johannes komen.
Dan help ik ze wel in bed te komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn ze helemaal zat
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Fortuna hebben ze ook veel schaatstalent.
Rondjes 34.3?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met rondjes 34,4 ga je het niet redden pik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet jij eens opletten Renatoquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met rondjes 34,4 ga je het niet redden pik.
Bij horecaopleidingen maakt dit inderdaad gewoon onderdeel ervan uit. Niet precies zoals zei het zij natuurlijkquote:
Wijnproeverijen worden al snel odes aan Bacchus.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij horecaopleidingen maakt dit inderdaad gewoon onderdeel ervan uit. Niet precies zoals zei het zij natuurlijk
Ik zie het ook wel, maar verder dan een type gaat het niet....quote:
Zal iets zijn als wijnproeven of zo inderdaad. beetje klok-klepel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij horecaopleidingen maakt dit inderdaad gewoon onderdeel ervan uit. Niet precies zoals zei het zij natuurlijk
Ik heb zowel PenW als Eurosport op, zo'n diehard ben ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
Frankrijk nu op Eurosport voor de liefhebbers...
Bij ons gingen ze elke donderdag nasi maken, dat worden later echte chefs.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan om die volksverlakkerij te zien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
Ook een goal van Benzema onterecht wegens buitenspel afgekeurdquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan om die volksverlakkerij te zien.
Platini
Officieel proeven ja, maar er schijnt flink gezopen te worden. Zeker op de wijnreisjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal iets zijn als wijnproeven of zo inderdaad. beetje klok-klepel.
UEFA MAFIAquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan om die volksverlakkerij te zien.
Platini
Dit inderdaad. Echt wijs is de opmerking van Karina dus niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
thanksquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
Nee dat was niet zo slim van Karina.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Echt wijs is de opmerking van Karina dus niet.
Buitenspelgoal alles. Allemaal Blatterquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
Zij was een beetje dom. Haha, zij was een beetje dom.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat was niet zo slim van Karina.
Ook een terechte goal onterecht afgekeurd kanalenveger.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Buitenspelgoal alles. Allemaal Blatter
Teveel geproefd vroeger denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat was niet zo slim van Karina.
hinnikhinnik.gifquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij was een beetje dom. Haha, zij was een beetje dom.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook een terechte goal onterecht afgekeurd kanalenveger.
Ik ben ook niet goed wijsquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Echt wijs is de opmerking van Karina dus niet.
Die tweeling mag hem er bij Fem inschaatsen denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
Maar de hamvraag is: wie slaapt er vanavond naast onze favoriete bedelaar? Gaat Pauw voor oud en vertrouwd of neemt hij een jong blaadje (of twee)
Hij zit nu ook op zijn stoel te poepen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Mannen, ik voel jullie korte pittige kapselshaat.
Hij lijkt net Dinand Woesthoff zo
Wot?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Weet je ook eens hoe het is om je zo door het leven te moeten worstelen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Fem heeft al een tweeling.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die tweeling mag hem er bij Fem inschaatsen denk ik.
Geen allochtoon.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is gewoon een allochtone Orlando Bloom.
Ja ook een mooie man, maar die heeft zijn beste tijd nu wel gehad, begint nu al uit te zakkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, ik heb zijn antecedenten niet gecheckt.
Maar hij lijkt wel.
[ afbeelding ]
Dat baardjequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, ik heb zijn antecedenten niet gecheckt.
Maar hij lijkt wel.
[ afbeelding ]
Niet lelijk, maar niets speciaals.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Vinden jullie het meisje achter Fem mooi?
daar achteraan>?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Die blonde? best mooi meisjequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Die gaat het geld dat hij wel heeft gewonnen opmaken aan dure advocaten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Oh dat bij Nieuwsuur over de Miljoenenjachtdeelnemer heb ik gemist, komt zo nog bij het nieuws. Effe kijken dus.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, alleen inderdaad dat hij een zaak gaat aanspannen, maar niet precies wat zijn zaak inhoudt. Waarom hij denkt gelijk te hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gaat het geld dat hij wel heeft gewonnen opmaken aan dure advocaten.
Hij wilde doorgaan maar drukte per ongeluk op de stop knop, won iets van 125.000 euro maar in zijn koffer zat de 5 miljoen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, alleen inderdaad dat hij een zaak gaat aanspannen, maar niet precies wat zijn zaak inhoudt. Waarom hij denkt gelijk te hebben.
ja dat weet ik. maar waarom denkt hij een zaak te hebben om het geld wel te krijgen? Dat hij gedwongen werd te drukken? Dat was niet zo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wilde doorgaan maar drukte per ongeluk op de stop knop, won iets van 125.000 euro maar in zijn koffer zat de 5 miljoen.
Omdat het een achterlijke aarsmongool is denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar waarom denkt hij een zaak te hebben om het geld wel te krijgen? Dat hij gedwongen werd te drukken? Dat was niet zo.
Met het oog op morgen op de radio ja.quote:
quote:
GASTEN VAN VANAVOND
Sanne van Keulen
Over de op borgtocht vrijgelaten activisten van Greenpeace
Derk Sauer
Over de op borgtocht vrijgelaten activisten van Greenpeace
Selma Eikelenboom
Zorgde voor vrijspraak in een Amerikaanse moordzaak met behulp van DNA-onderzoek
Richard Eikelenboom
Zorgde voor vrijspraak in een Amerikaanse moordzaak met behulp van DNA-onderzoek
Niek Koppen
Staat op het IDFA met de documentaire 'Levende klederdracht'
Niesje Koelewijn
Staat op het IDFA met de documentaire 'Levende klederdracht'
Joris Linssen
Over zijn nieuwe programma 'Joris United'
Met mond-op-mondbeademing kan je 'r helemaal opblazen johquote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Die meid kan gewoon door de tralies heen met haar lichaam.
heeft vast een hele bos tussen dr benenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Ze is wel lekker voor een natte wortel.
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik zou die campagneleider wel alle hoeken van de kamer laten zien
Beetje onverzorgd, maar daar is het ook een linkshippie voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |