Hij zei 15 drankjes, 16 is zijn leeftijd. Pauw zei dat dat niet veel scheelt.quote:
Geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, sorry voor het misverstand.
quote:
Alles wat niet premix is mag idd niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
Mixdrankjes mochten nu ook al niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nummertjes trekken bij de Megalomaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
Dat is niet het enige waar Pauw vanavond snel doorheen wil
Er groeit een baard op z'n tong.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef Trebo het volgende:
Hij praat alsof ie z'n neus heeft dicht geknepen
Jij hebt ook lopen fappen bij het tietenliedquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De oorzaak moet haast wel bij wat oude Kinderen voor Kinderen CDs liggen?
Alleen bij oud dus...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Kun je met oud en nieuw nog even lekker zuipen.
Ik niet danquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Karina, OSB docent. Die praat wel met ervaring
Absoluut.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt ook lopen fappen bij het tietenlied
Ik heb al sinds mijn 12e niet meer overgegeven. En toen kwam het niet van de drank.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb vroeger ook weleens overgegeven.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Kleine marcodej was vroeger ook weleens dronken.
Ja het hele kantoor blauw, de een na de anderquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Mooie tijden waren dat, sigaretten op tafel.
Is bij mij ook al jaren terug hoor, dat het van de alcohol was. En ook niet elke week.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn 12e niet meer overgegeven. En toen kwam het niet van de drank.
Ik heb zelden overgegeven. Ik ben dan ook niet zo stoer als jullie allemaal denken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb vroeger ook weleens overgegeven.
Gatverdamme smerig, rokersquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja het hele kantoor blauw, de een na de ander
Haha je hele toetsenbord onder de asquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja het hele kantoor blauw, de een na de ander
Hele kan wijn leeg gezopen bij het Avondmaal? Smeerkees.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Kleine marcodej was vroeger ook weleens dronken.
Nee schat dat heb ik al in jaren niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Corrie hangt elke avond boven de pot.
Ieder jaar weer moeten behangenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha je hele toetsenbord onder de asOf onder de shag als je shag rookte.
Hij moest zijn ogen dicht doen en het uit een slang opzuigen, van oom pastoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hele kan wijn leeg gezopen bij het Avondmaal? Smeerkees.
Mooie tijden. Ook gewoon niet meer voor te stellen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha je hele toetsenbord onder de asOf onder de shag als je shag rookte.
Op kantoor was geen behangquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ieder jaar weer moeten behangen
Ik heb inmiddels wel een uitnodiging binnen voor de dienst van komende zondag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij moest zijn ogen dicht doen en het uit een slang opzuigen, van oom pastoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |