Geen allochtoon.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is gewoon een allochtone Orlando Bloom.
Ja ook een mooie man, maar die heeft zijn beste tijd nu wel gehad, begint nu al uit te zakkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, ik heb zijn antecedenten niet gecheckt.
Maar hij lijkt wel.
[ afbeelding ]
Dat baardjequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, ik heb zijn antecedenten niet gecheckt.
Maar hij lijkt wel.
[ afbeelding ]
Niet lelijk, maar niets speciaals.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Vinden jullie het meisje achter Fem mooi?
daar achteraan>?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Die blonde? best mooi meisjequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Die gaat het geld dat hij wel heeft gewonnen opmaken aan dure advocaten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Oh dat bij Nieuwsuur over de Miljoenenjachtdeelnemer heb ik gemist, komt zo nog bij het nieuws. Effe kijken dus.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, alleen inderdaad dat hij een zaak gaat aanspannen, maar niet precies wat zijn zaak inhoudt. Waarom hij denkt gelijk te hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gaat het geld dat hij wel heeft gewonnen opmaken aan dure advocaten.
Hij wilde doorgaan maar drukte per ongeluk op de stop knop, won iets van 125.000 euro maar in zijn koffer zat de 5 miljoen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, alleen inderdaad dat hij een zaak gaat aanspannen, maar niet precies wat zijn zaak inhoudt. Waarom hij denkt gelijk te hebben.
ja dat weet ik. maar waarom denkt hij een zaak te hebben om het geld wel te krijgen? Dat hij gedwongen werd te drukken? Dat was niet zo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wilde doorgaan maar drukte per ongeluk op de stop knop, won iets van 125.000 euro maar in zijn koffer zat de 5 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |