Je bent niet echt in Vorm vandaag. Last van je Kuyt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Je moet wel Blind zijn als je niet Ferwacht om als 3e Wiel aan de wagen als echte Veltman te fungeren in een wedstrijd waarin de kansen Schaars zijn , en de Vaart er niet meer in zit en Oranje Lens geschopt is.
Zo, nu zijn alle woordgrappen wel gemaakt den ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef appelen het volgende:
HET WONDER VAN...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Misschien wordt Patrick erin gepropperd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent niet echt in Vorm vandaag. Last van je Kuyt?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Je moet wel Blind zijn als je niet Ferwacht om als 3e Wiel aan de wagen als echte Veltman te fungeren in een wedstrijd waarin de kansen Schaars zijn , en de Vaart er niet meer in zit en Oranje Lens geschopt is.
Zo, nu zijn alle woordgrappen wel gemaakt den ik
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef zeebeschuit het volgende:
Nog maar 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Ik zou haar wel keihard van achter en van voren geven.quote:
FIFrAnkrijkquote:
Die wachten op een fout achterin. Zo sterk zijn ze ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een kutwedstrijd.. Colombia heeft er helemaal geen zin in lijkt het wel.
je hebt gelijk ik Louis van ga alquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent niet echt in Vorm vandaag. Last van je Kuyt?
YESS!!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef El_jefe07 het volgende:
Hahaaaaa Belgie ook achter tegen Japan!
...my godquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik Louis van ga al
Japan is heel goed. Arno is het met mij eens.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef El_jefe07 het volgende:
0-0 hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef zeebeschuit het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALl
2-1!!!!
Goh wat een held ben jequote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef Max23 het volgende:
Bedankt voor de spoiler, niemand had het gemeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matig hoor van de zich zelf uitgeroepen wereldkampioen....quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef El_jefe07 het volgende:
Successupporter.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goh wat een held ben je
Tering dit, Ik ben geen supporter meer van België
IS AL GEPOST POST IETS NIEUWSquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef whizzzerrr het volgende:
[ afbeelding ]
KLOOTZAKKEN WAT PRATEN JULLIE OVER VOETBAL ALS JE DIT IN DE TOPIC HEB...
DIE ZOU ik wel effe WILLEN LIKKEN
Lekkere knal ookquote:
Jammer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goh wat een held ben je
Tering dit, Ik ben geen supporter meer van België
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler, niemand had het gemeld.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef DeLachendeVierde het volgende:
GOAL VAN IBRAHIMOFIETS
[ afbeelding ]
GOAL VAN IBRAHIMOFIETS
[ afbeelding ]
De teringquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef DeLachendeVierde het volgende:
GOAL VAN IBRAHIMOFIETS
[ afbeelding ]
GOAL VAN IBRAHIMOFIETS
[ afbeelding ]
GOAL VAN IBRAHIMOFIETS
[ afbeelding ]
Hoezo ook? Ondanks dat het misschien als een nederlaag voeldequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef El_jefe07 het volgende:
Fiets kan goed ROLLENaldo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef DeLachendeVierde het volgende:
GOAL VAN IBRAHIMOFIETS
[ afbeelding ]
Ga treinen spotten en laat ons met gerustquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:18 schreef whizzzerrr het volgende:
TERING mongol die ibra....
ik hoop echt niet dat die zweden nog een keer scoren....
whehequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef DeLachendeVierde het volgende:
GOAL VAN IBRAHIMOFIETS
[ afbeelding ]
Domineren met 10 man.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:18 schreef Vierkantblokje het volgende:
schakel nu pas in hoe speelt nl?
Voor wat er in het veld staat wel aardigquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:18 schreef Vierkantblokje het volgende:
Best goed met 10 tegen 11quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:18 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hij baslt dat ie morgen weer moet werken bij Ikea...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga treinen spotten en laat ons met gerust
Oppermachtig met 10 manquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:18 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lens is onzichtbaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:18 schreef Vierkantblokje het volgende:
k-k-kutzooiquote:
Lekker vechtenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef Pedroso het volgende:
Helaas, Portugal naar het WK. Zullen we in de 1/8 finale wel weer tegen moeten.
Nederlands elftal is BLIND, laat we ze LENSen dragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Portugal is meer dan Ronaldo, Zweden is alleen Zlatan. En en bij die warme temperaturenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk Ronaldo 3-2 Zlatan
Inderdaad zeg, ongelofelijk die gast.quote:
Niet echt, denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Colombia eigenlijk wel een kans gehad ?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
België
1-3
kut Belgen'
op naar ranking 50 terug
Ziek worden
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
België
1-3
kut Belgen'
op naar ranking 50 terug
Ziek worden
In jouw logica is Nederland nu dus ineens weer beter dan de Belgen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
België
1-3
kut Belgen'
op naar ranking 50 terug
Ziek worden
Ja, helaasquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In jouw logica is Nederland nu dus ineens weer beter dan de Belgen?
Ga fan worden van Frankrijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
België
1-3
kut Belgen'
op naar ranking 50 terug
Ziek worden
Gehypt worden door de de ultranationalistische Belgische media maakt je nog geen topteam. Hopelijk hebben de zelfingenomen Belgen het nu eindelijk ook door.quote:
Nederland was al beter dan de belgenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja, helaas
Eerste ronde vliegen we eruit
=
Toch nog liever van Nederland, omwille van FOK!quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wat lul je nou man...ronaldo mag datquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die gebaren van Ronaldo blijven wel stuitend overigens, als hij die nou eens achterwege liet..
Nou, nou... Robben en Narsingh vleugels blijft het beste.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef Pedroso het volgende:
Depay en Veltman pluspunten. Kun je zo meenemen naar het WK, zelfs voor een basisplaats.
Lensquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef Coco98 het volgende:
Wie was het slechts aan Nederlandse kant?
Ferquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef Coco98 het volgende:
Uhh nee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef Pedroso het volgende:
Depay en Veltman pluspunten. Kun je zo meenemen naar het WK, zelfs voor een basisplaats.
Van der Wiel moet zeker mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef Pedroso het volgende:
Met 10 man gewoon goed de tweede helft.quote:
Kan onmogelijk waar zijn, ze hebben maar een paar potjes in de eredivisie gespeeld.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef Pedroso het volgende:
Inderdaad beter dan Van Rhijn.quote:
van aanholt. Geen bal geraaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef Coco98 het volgende:
Colombia heeft geen ploeg om een tegenstander vast te zetten. Dit in tegenstelling tot twee andere landen in Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef MrStock het volgende:
Whaha, die presentator over kei en keihard moeten knokken om overeind te moeten blijven. Nederland was gewoon de betere van het spel
Geen grote kansen gecreëerd. Vergeet niet dat we thuis spelen in een temperatuur die 'we' gewend zijn. Dat is voor de Colombianen wel anders. En bedenk je ook hoe de temperatuur in Brazilië zal zijn. Ook de Portugezen varen beter bij warmere temperaturen....quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met 10 man gewoon goed de tweede helft.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef Max23 het volgende:
België - Japan na 67 minutenBedankt, we gaan nu over naar Davy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Davy zeg het maargraag op anoniem
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef Max23 het volgende:
België - Japan na 67 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je omdat je anders gaat voetballen dan met 11. Colombia moest het spel maken en Nederland moest reageren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met 10 man gewoon goed de tweede helft.
veel plezier. Ben blij dat die van mij al af wasquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef hafcfan het volgende:
Hihihih leuk om weer te kunnen lachen vanavond.
Uh, okéquote:
Overdrijf niet zo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Topwedstrijd met 10 man. Niet verwacht dit en Veltman is toch een baas
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 22:26:26Depay en Veltman op zeker mee naar #Brasil2014 #nedcol 0-0 reageer retweet
Tijdens het WK is het winter in Brazilië...temperaturen van rond de 25 graden zijn goed te doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Geen grote kansen gecreëerd. Vergeet niet dat we thuis spelen in een temperatuur die 'we' gewend zijn. Dat is voor de Colombianen wel anders. En bedenk je ook hoe de temperatuur in Brazilië zal zijn. Ook de Portugezen varen beter bij warmere temperaturen....
Dus? Blijft gewoon goed gespeeld de tweede helft, dit moet je ook gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je omdat je anders gaat voetballen dan met 11. Colombia moest het spel maken en Nederland moest reageren.
zure zure hollanderquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Geen grote kansen gecreëerd. Vergeet niet dat we thuis spelen in een temperatuur die 'we' gewend zijn. Dat is voor de Colombianen wel anders. En bedenk je ook hoe de temperatuur in Brazilië zal zijn. Ook de Portugezen varen beter bij warmere temperaturen....
Robben sowieso op rechts, dus Narsingh op links?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, nou... Robben en Narsingh vleugels blijft het beste.
FT
Ja nu vlogen ze er niet bovenop neequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef whizzzerrr het volgende:
jezus mensen gaan conclussies uit zo een kut interland zonder duels..
Als je columbia een wedstrijd om het echte werk dan vliegen ze er bovenop....dat is andere koek dan deze kut oefenwedstrijd
Waarom ga je jezelf vergelijken met anderen? Geen eigen mening?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doen de belgen ook dus dat mag. Als je het niet leuk vindt, jammer dan.
Met welke Nederlanders op die plek wel dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef Tranquilize het volgende:
Maar met Depay en Veltman ga je geen WK winnen, maar goed dat snapt iedereen natuurlijk wel.
Je hebt de eerste helft niet gezien?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef whizzzerrr het volgende:
Als je columbia een wedstrijd om het echte werk dan vliegen ze er bovenop....dat is andere koek dan deze kut oefenwedstrijd
en als we verloren hadden dan was het kut en konden we beter thuisblijven volgende zomer zekerquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef whizzzerrr het volgende:
Daar draait het omquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom ga je jezelf vergelijken met anderen? Geen eigen mening?
Heitinga Mathijsenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met welke Nederlanders op die plek wel dan?
Veltman is momenteel beter dan De Vrij. Al denk ik dat al die spelers die kans maken op de CV-plek niet veel verschillen als ze allemaal in vorm zijn. Vorm van het einde van het seizoen zal wel bepalen wie gaat en wie niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef Tranquilize het volgende:
Maar met Depay en Veltman ga je geen WK winnen, maar goed dat snapt iedereen natuurlijk wel.
Niet in 2014 btw
Neuh.quote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef whizzzerrr het volgende:
who the fuck is veltman....
hoeveel competitie wedstrijden heeft die goser als gespeeld hahahahahah
lachwekkend die reacties hier...
die goser heb nog heel veel ervaring nodig,. met zo een speler moet je dus niet het wk in gaan.....
Jammer hequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef whizzzerrr het volgende:
who the fuck is veltman....
hoeveel competitie wedstrijden heeft die goser als gespeeld hahahahahah
lachwekkend die reacties hier...
die goser heb nog heel veel ervaring nodig,. met zo een speler moet je dus niet het wk in gaan.....
de lieve goede sint..quote:
Capuchon de onderzoeksjournalist. Is Belgie over 2 wedstrijden nog even goed geworden als het Nederlands elftal>quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb het gevoel dat België in een ontzettend slechte kwalificatiepoule heeft gezeten.
Hier al een overzicht van de 32 ploegen
Europa:
Nederland
Italië
België
Zwitserland
Duitsland
Rusland
Bosnië en Herzegovina
Engeland
Spanje
Griekenland
Kroatië
Frankrijk of Oekraine
Portugal of Zweden
Zuid Amerika:
Brazilië (gastland)
Argentinië
Colombia
Chili
Uruguay(wellicht wel, niet zeker)
Afrika:
Algerije
Nigeria
Kameroen
Ivoorkust
Ghana
Azië
Australië (Zit bij de Aziatische voetbalbond)
Japan
Iran
Zuid Korea
Noord/Centraal Amerika
Honduras
Costa Rica
Verenigde Staten
Mexico(niet helemaal zeker
Dat is dan bij dezen besloten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 22:26:26Depay en Veltman op zeker mee naar #Brasil2014 #nedcol 0-0 reageer retweet
Aftikkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is dan bij dezen besloten.
Hey Fermeerquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is dan bij dezen besloten.
Janmaat erin.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Steek
Greg veltman bmi blind
De jong/ de guzman strootman sneijder
Narsingh vpersie robben
Jij hebt zeker al een biertje op xD XD haha jaja ik heb dat ook weleens gedaan haha heel die wereld draaien en zo hihiquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:42 schreef whizzzerrr het volgende:
Nederland haalt gewoon de wk finale
maar dan moest die domme grabbelaar van een keeper oprotten en alle nutteloze ajaxcieden zoals die trage slak van een blind uit het elftal...jexus...hoe kan je die goser erin zetten,....owja zijn vader is assistent
Volgens mij zijn dit meer dan 11 spelers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:45 schreef Groby het volgende:
Stekelenburg
Vd Wiel-Bruma/Veltman-Vlaar/Van Dijk-Blind
Strootman
Vd Vaart Sneijder
Robben V Persie Lens/Kuyt/Depay
Dit wordt 'm gewoon jongens!!!
Dat mag op het WK.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit meer dan 11 spelers.
vd Wiel? Janmaat doet het een stuk beter op die plek.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Steek
Greg veltman bmi blind
De jong/ de guzman strootman sneijder
Narsingh vpersie robben
/ betekent 'of'quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen...geen scheidsrechter telt tegenwoordig nog het aantal spelers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Dirk-Kuijt moet in de spits.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
vd Wiel? Janmaat doet het een stuk beter op die plek.
Wist je dat in het echt de wereld ook draait?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al een biertje op xD XD haha jaja ik heb dat ook weleens gedaan haha heel die wereld draaien en zo hihi
Voor het grootste deel, de /'jes zijn de twijfelpositiesquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je stelt "Dit wordt 'm gewoon jongens!!!"?
Kennelijk ben je er nog niet over uit?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:48 schreef Tranquilize het volgende:
JAJA WE WORDEN WERELDKAMPIOEN DAG INIESTA
Sjaak Polakgodquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef Adomas het volgende:
Is tegenwoordig iedereen in de voetballerij een 'god'?
Janmaat heeft niet genoeg snelheidquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:45 schreef iPat het volgende:
Als het aan mij ligt is dit de basis voor het WK.
--------Stekelenburg/Krul------
Janmaat-Veltman-???-Blind
--------------N.de Jong-----------
--------Strootman---VDV-------
Robben-------RvP-------Depay
Keeper maakt me niet zoveel uit. Lens liet vandaag (en tegen Feyenoord) dat hij te makkelijk uit de tent te lokken is. Links centraal achterin is mij om het even.
Die was aan het zoeken naar De Vrij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:54 schreef Wing het volgende:
Had iemand Falcao ergens nog gezien vandaag?
Voetbal is meer dan alleen snelheid. Ze zijn allebei geen topverdedigers. Maar van der Wiel is verdedigend wel een stuk zwakker en heeft een minderen drive dan Janmaat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Janmaat heeft niet genoeg snelheid... gewoon weer Gregory, die is weer aan het terugkomen. Veltman ok, als hij in vorm blijft en door ontwikkeld. Rest wel mee eens.
Ah. Heel goed van de Vrijquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was aan het zoeken naar De Vrij.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was aan het zoeken naar De Vrij.
Oke man. En gefeliciteerd met je Feyenoordsupporterschapquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Voetbal is meer dan alleen snelheid. Ze zijn allebei geen topverdedigers. Maar van der Wiel is verdedigend wel een stuk zwakker en heeft een minderen drive dan Janmaat.
Het gaat hier over het NL elftal..quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke man. En gefeliciteerd met je Feyenoordsupporterschap
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Voetbal is meer dan alleen snelheid. Ze zijn allebei geen topverdedigers. Maar van der Wiel is verdedigend wel een stuk zwakker en heeft een minderen drive dan Janmaat.
Het is ook wel bizar dat we van alle oefenwedstrijden onder Louis alleen die tegen China en Indonesië winnen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef TLC het volgende:
Nog ongeslagen dit jaar terwijl landen als Italie, Duitsland, Portugal en Colombia toch al voorbij zijn gekomen, zijn we toch iets te pessimistisch over Oranje ?(ietsjes maar)
Zo slecht is Nederland niet inderdaad. Wereldkampioen kunnen we niet worden, maar een kwartfinale moet er in zitten met een beetje redelijke loting.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef TLC het volgende:
Nog ongeslagen dit jaar terwijl landen als Italie, Duitsland, Portugal en Colombia toch al voorbij zijn gekomen, zijn we toch iets te pessimistisch over Oranje ?(ietsjes maar)
Ik zeg halve finale. Misschien wat optimistisch maar ik denk wel dat we in het rijtje Spanje, Duitsland, Brazilië, Italië kunnen zitten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo slecht is Nederland niet inderdaad. Wereldkampioen kunnen we niet worden, maar een kwartfinale moet er in zitten met een beetje redelijke loting.
Ik ben alleen bang dat Nederland niet de mentaliteit van die vier landen heeft, als het er op aan komt.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef Groby het volgende:
[..]
Ik zeg halve finale. Misschien wat optimistisch maar ik denk wel dat we in het rijtje Spanje, Duitsland, Brazilië, Italië kunnen zitten.
Van der Wiel staat in de basis bij PSG en speelt wekelijks in een zware competitie. Ben Feyenoorder en ook wel fan van Janmaat, maar eerlijk gezegd vind ik hem verdedigend erg zwak. Zoals hij zich eruit liet lopen tegen een of andere aanvaller van Krasnodar is wel exemplarisch voor hem. Aanvallend een hele nuttige speler, verdedigend is het niet veel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet live kunnen zien maar wtf was Veltman aan 't doen? Teveel naar Stefan de Vrij gekeken?quote:
Ben ik het niet mee eens. In voetbal is alles mogelijk, zeker op een WK.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:32 schreef Tranquilize het volgende:
Klinkt cliché, maar alles hangt af van Robben en van Persie. Zij gaan je geen wereldkampioen maken, maar ze kunnen nog wel voor een aardig toernooi zorgen. Als je Brazilië weer in de kwartfinale treft lig je er nu in ieder geval wel uit.
quote:We injured 2 of there players!!!!
Why is this game so heated?
First 25 minute were great now it looks like the game is going to end 9 v 9
Abel and Arias need to be taken out.
quote:Holland didn't look dangerous the entire match. In fact they didn't have a shot on goal.
This was their A team minus 4 players. We're missing 4 players too.
Teo's goal should of stayed and we should have won.
The weather was cold.
quote:Man what is with the hostile actions from both teams???? It's just a friendly!
quote:Colombia had the ball the entire second half ....
colombia was pressing all the time and at least attacking...cillesen worked much more than mondragon
quote:Dutch with 10 people created more chances. I wouldn't say they dominated. It was more like they had a great compact defensive scheme. I wouldn't say anyone in particular had a terrible game on our side.
Conclusion:
Holland with 10 players had a better game considering they had one man down and created scoring opportunities.
quote:They also had the weather and home stadium to their advantage. But I really admire the passion that they had in wanting to win it more than Colombia.
Tot zover de reacties vanuit Colombia.quote:Van gaal es de los buenos tecnicos y zorros que quedan en el mundo!!!!
Het probleem van Nederland is dat we makkelijk winnen van niet zulke goede landen, maar als een land ook maar iets boven de middelmaat uitsteekt we vaak niet verder komen dan een gelijkspel. En aangezien we de laatste categorie op het WK gaan tegen komen, ga je met een beetje pech na 3 wedstrijdjes weer naar huis.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo slecht is Nederland niet inderdaad. Wereldkampioen kunnen we niet worden, maar een kwartfinale moet er in zitten met een beetje redelijke loting.
Je zit er wel mee he.quote:Op woensdag 20 november 2013 02:50 schreef Cavaliers het volgende:
Depay speelde blijkbaar erg goed, niet verrassend. Toch jammer dat het maar een hype is die jongen.
Oh jij bent het, ik dacht dat het davy was.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ontzettend. Ik heb er niet van kunnen slapen vannacht.
Mijn posts bevatten doorgaans meer dan drie woorden, dus ik zie dit als een belediging. Dan zijn bij dezen ook meteen je excuses aanvaard.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jij bent het, ik dacht dat het davy was.
Gelukkig maar. Ik snap dat dit inderdaad nogal een klap voor je was.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn posts bevatten doorgaans meer dan drie woorden, dus ik zie dit als een belediging. Dan zijn bij dezen ook meteen je excuses aanvaard.
Nou en of, nu kan ik wéér niet slapen vannacht.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik snap dat dit inderdaad nogal een klap voor je was.
Als je wint dan win je en als je verliest verlies je.quote:Op woensdag 20 november 2013 02:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. In voetbal is alles mogelijk, zeker op een WK.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Als je wint dan win je en als je verliest verlies je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |